Online
Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 3. sēriju F30
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7096
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
14 Oct 2023, 20:30:50 @Briize rakstīja:
Šodien skatījos f31 ar b47 140kw, 190zs dzinēju. Jautājums, kas varētu būt par iemeslu tam, ka dzinējam, kurš darbojās attaisot korķi vārstu vākā pa kuru ielej eļļu dzinējā no tā pūš/smidzina ārā eļļu pilienu veidā, tā ka visa roka ar eļļu palika
Kartera ventilācija ciet ?
Kapēc tas korķis būtu jāaiztiek strādājošam motoram?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Eļļas korķi vēl joprojām modē virināt pie darbojoša dzinēja?
Vienmēr šī darbība patīk, kad "eksperti" brauc auto pētīt.
Ko tur var ieraudzīt?[ Šo ziņu laboja Stasss, 14 Oct 2023, 22:45:41 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7096
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, motors elpojot
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
14 Oct 2023, 22:43:08 @RSAWorkshop rakstīja:
14 Oct 2023, 20:30:50 @Briize rakstīja:
Šodien skatījos f31 ar b47 140kw, 190zs dzinēju. Jautājums, kas varētu būt par iemeslu tam, ka dzinējam, kurš darbojās attaisot korķi vārstu vākā pa kuru ielej eļļu dzinējā no tā pūš/smidzina ārā eļļu pilienu veidā, tā ka visa roka ar eļļu palika
Kartera ventilācija ciet ?
Kapēc tas korķis būtu jāaiztiek strādājošam motoram?
Nočekot kartera atgāzes | Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good? | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
14 Oct 2023, 22:58:28 @Stasss rakstīja:
Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good?
Tu jau sevi šeit šobrīd pozicionē kā ļoti zinošu nu tad izstāsti lūdzu man nezinātajam kā tad īsti ir ?! | Offline | | |
Stasss | | Kopš: 24. Feb 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 104
Braucu ar:
| Nē, nav tā
Drīzāk kā nezinātājs. Vnk daudz sanāk redzēt, kad potenciālie auto pircēji izveic šo darbību, bet pēc jautājuma, ko tur vēlas ieraudzīt, katram ir savs pamatojums. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
14 Oct 2023, 23:02:55 @Briize rakstīja:
14 Oct 2023, 22:58:28 @Stasss rakstīja:
Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good?
Tu jau sevi šeit šobrīd pozicionē kā ļoti zinošu nu tad izstāsti lūdzu man nezinātajam kā tad īsti ir ?!
Ir tā, ka nav jāizmanto CCCP Moskviču metodes. Tos vāciņus raut vaļā pie darbojoša dzinēja ir kaut kas stulbs.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7096
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| un tas arī nedod absolūti nekādu informāciju. Jebkuram motoram ir kartera gāzu spiediens, attiecīgi atgāzes+eļļas tvaiks tur nāks ārā jebkuram motoram.
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Oct 2023, 19:49:39 @RSAWorkshop rakstīja:
un tas arī nedod absolūti nekādu informāciju. Jebkuram motoram ir kartera gāzu spiediens, attiecīgi atgāzes+eļļas tvaiks tur nāks ārā jebkuram motoram.
Jā to es zinu, ka tur nāk āra atgāzes un eļļas tvaiks, bet nevienam manam auto iepriekš nekad nav bijis nedz m57, nedz n57 dzinējiem, tā ka to korķi attaisot pa to atvērumu burtiski smidzina eļļu ārā tā kā ar smidzinātāju, visu roku ar eļļu nosmidzināja | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4371
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4659
Braucu ar: BMW E90 330i
| man škiet tā baudīja, vai ar kompresiju cilindros viss ir ok, vai nelaiž gāzes no cilindra karterī. bet normāli laikam korķi jāvelk klāt vakumam, ja ar kartera ventilāciju viss ok. [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 15 Oct 2023, 22:02:07 ] | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Oct 2023, 21:49:35 @Kaross rakstīja:
Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.
Var jau protams mani saukt par idiotu,bet ar šīm CCCP Moskviču lauku testa metodēm var vismaz saprast, ka kaut kas īsti kartībā ar dzinēju tam auto tomēr nav, jo šorīt noņemot čoma b57 dīzeļa eļļas vāciņu uz rokām eļļu nesmidzina, nāk laukā tikai atgāzes un un eļļas tvaiki kā tam būtu jābut, rezulāta to f31 nepirkšu... | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
15 Oct 2023, 21:59:59 @HiJaCKeR rakstīja:
man škiet tā baudīja, vai ar kompresiju cilindros viss ir ok, vai nelaiž gāzes no cilindra karterī. bet normāli laikam korķi jāvelk klāt vakumam, ja ar kartera ventilāciju viss ok.
jā benzīna dzinējiem to kādreiz darīja, kad nebija nedz parametru nedz arī diagnostikas...
Dieselim pie sliktas kompresijas šis tests nav aktuāls | Offline | | |
sys9291 | | Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
16 Oct 2023, 09:47:44 @Briize rakstīja:
15 Oct 2023, 21:49:35 @Kaross rakstīja:
Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.
Var jau protams mani saukt par idiotu,bet ar šīm CCCP Moskviču lauku testa metodēm var vismaz saprast, ka kaut kas īsti kartībā ar dzinēju tam auto tomēr nav, jo šorīt noņemot čoma b57 dīzeļa eļļas vāciņu uz rokām eļļu nesmidzina, nāk laukā tikai atgāzes un un eļļas tvaiki kā tam būtu jābut, rezulāta to f31 nepirkšu...
vai tad kāds ar draudiem spieda pirkt?
P.S uz N sērijas dieseļiem pat neliela plaisa kartera ventilācijas trubiņā rada daudz ilūziju piemēram par beigtām turbīnām...un problēmu ar ieplūdes kolektoru, EGR utt, kas sacepās ar eļļas nosēdumiem ieplūdes sistēmā... | Offline | | |
Valcha | | Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 21281
Braucu ar: ar ar ar ..
| F31 /2013/ nestradā auto pults (atslēgt / aizslēgt)
Rādio ar neķer .. .
Kaut kāds antenas bloks ? | Offline | | |
|
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
21 Nov 2023, 14:53:02 @Valcha rakstīja:
F31 /2013/ nestradā auto pults (atslēgt / aizslēgt)
Rādio ar neķer .. .
Kaut kāds antenas bloks ?
Bloks vai vadi, es liktu uz vadiem, tos BMW aizvien nav iemācījies uztaisit normalus. | Offline | | |
SMOT | | Kopš: 14. Aug 2010
Ziņojumi: 944
Braucu ar: 3er
| Skatos uz F31 tāpēc interesē kādi ir labākie 4 cilindru dīzeļi? Ir N sērijas dzinēji un jaunās B sērijas dzinēji. Kādas ir galvenās atšķirības? Skatos, ka daudzi ir twin turbo, praksē tas sagādā papildus problēmas, vai labāk izvēlēties ar vienu turbo? | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7096
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| B47 būs labāks par N47, ir šādas tādas lietas uzlabotas
Biturbo arī nav ne vainas kamēr viņi ir jauni un svaigi, ja pirksi 300+, tad visi viņi būs vienlīdz sūdīgi
Man viens n47 ir iekš F31 nobraucu no 100k līdz 290k un nekāda lielā vaina nav, kaut kad apmainiju ķēdes, pārējais, pa lielam, ir apkopes, pa kādai plastmasai motortelpā, siksna, uzliku visus iespējamos klusināšanas ekrānus motoram un tamlīdzīgi nieki
Ā, vārstu vāku uzliku jaunu, vecajam likās, ka sāka parādīties eļļains svīdums ap šuvi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22099
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 Sep 2024, 09:20:46 @SMOT rakstīja:
Skatos uz F31 tāpēc interesē kādi ir labākie 4 cilindru dīzeļi? Ir N sērijas dzinēji un jaunās B sērijas dzinēji. Kādas ir galvenās atšķirības? Skatos, ka daudzi ir twin turbo, praksē tas sagādā papildus problēmas, vai labāk izvēlēties ar vienu turbo?
.
Skaties B48 un B58...
Nost ar traktoriem...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Sep 2024, 16:15:49 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|