Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 41 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
RSAWorkshop
14. Oct 2023, 22:43 #941

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


14 Oct 2023, 20:30:50 @Briize rakstīja:
Šodien skatījos f31 ar b47 140kw, 190zs dzinēju. Jautājums, kas varētu būt par iemeslu tam, ka dzinējam, kurš darbojās attaisot korķi vārstu vākā pa kuru ielej eļļu dzinējā no tā pūš/smidzina ārā eļļu pilienu veidā, tā ka visa roka ar eļļu palika
Kartera ventilācija ciet ?

Kapēc tas korķis būtu jāaiztiek strādājošam motoram?

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Stasss
14. Oct 2023, 22:45 #942

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Eļļas korķi vēl joprojām modē virināt pie darbojoša dzinēja?
Vienmēr šī darbība patīk, kad "eksperti" brauc auto pētīt.
Ko tur var ieraudzīt?

[ Šo ziņu laboja Stasss, 14 Oct 2023, 22:45:41 ]

Offline
RSAWorkshop
14. Oct 2023, 22:45 #943

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, motors elpojot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
14. Oct 2023, 22:55 #944

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


14 Oct 2023, 22:43:08 @RSAWorkshop rakstīja:

14 Oct 2023, 20:30:50 @Briize rakstīja:
Šodien skatījos f31 ar b47 140kw, 190zs dzinēju. Jautājums, kas varētu būt par iemeslu tam, ka dzinējam, kurš darbojās attaisot korķi vārstu vākā pa kuru ielej eļļu dzinējā no tā pūš/smidzina ārā eļļu pilienu veidā, tā ka visa roka ar eļļu palika
Kartera ventilācija ciet ?

Kapēc tas korķis būtu jāaiztiek strādājošam motoram?

Nočekot kartera atgāzes
Offline
Stasss
14. Oct 2023, 22:58 #945

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good?
Offline
Briize
14. Oct 2023, 23:02 #946

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


14 Oct 2023, 22:58:28 @Stasss rakstīja:
Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good?

Tu jau sevi šeit šobrīd pozicionē kā ļoti zinošu nu tad izstāsti lūdzu man nezinātajam kā tad īsti ir ?!
Offline
Stasss
15. Oct 2023, 08:20 #947

Kopš: 24. Feb 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar:

Nē, nav tā
Drīzāk kā nezinātājs. Vnk daudz sanāk redzēt, kad potenciālie auto pircēji izveic šo darbību, bet pēc jautājuma, ko tur vēlas ieraudzīt, katram ir savs pamatojums.
Offline
Kaross
15. Oct 2023, 19:46 #948

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


14 Oct 2023, 23:02:55 @Briize rakstīja:

14 Oct 2023, 22:58:28 @Stasss rakstīja:
Ja seja eļļā, ko tas nozīmē? Atgāzes good?

Tu jau sevi šeit šobrīd pozicionē kā ļoti zinošu nu tad izstāsti lūdzu man nezinātajam kā tad īsti ir ?!


Ir tā, ka nav jāizmanto CCCP Moskviču metodes. Tos vāciņus raut vaļā pie darbojoša dzinēja ir kaut kas stulbs.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
RSAWorkshop
15. Oct 2023, 19:49 #949

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

un tas arī nedod absolūti nekādu informāciju. Jebkuram motoram ir kartera gāzu spiediens, attiecīgi atgāzes+eļļas tvaiks tur nāks ārā jebkuram motoram.

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Briize
15. Oct 2023, 21:03 #950

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Oct 2023, 19:49:39 @RSAWorkshop rakstīja:
un tas arī nedod absolūti nekādu informāciju. Jebkuram motoram ir kartera gāzu spiediens, attiecīgi atgāzes+eļļas tvaiks tur nāks ārā jebkuram motoram.

Jā to es zinu, ka tur nāk āra atgāzes un eļļas tvaiks, bet nevienam manam auto iepriekš nekad nav bijis nedz m57, nedz n57 dzinējiem, tā ka to korķi attaisot pa to atvērumu burtiski smidzina eļļu ārā tā kā ar smidzinātāju, visu roku ar eļļu nosmidzināja
Offline
Kaross
15. Oct 2023, 21:49 #951

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
HiJaCKeR
15. Oct 2023, 21:59 #952

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4659

Braucu ar: BMW E90 330i

man škiet tā baudīja, vai ar kompresiju cilindros viss ir ok, vai nelaiž gāzes no cilindra karterī. bet normāli laikam korķi jāvelk klāt vakumam, ja ar kartera ventilāciju viss ok.

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 15 Oct 2023, 22:02:07 ]

Offline
Briize
16. Oct 2023, 09:47 #953

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 713

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Oct 2023, 21:49:35 @Kaross rakstīja:
Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.

Var jau protams mani saukt par idiotu,bet ar šīm CCCP Moskviču lauku testa metodēm var vismaz saprast, ka kaut kas īsti kartībā ar dzinēju tam auto tomēr nav, jo šorīt noņemot čoma b57 dīzeļa eļļas vāciņu uz rokām eļļu nesmidzina, nāk laukā tikai atgāzes un un eļļas tvaiki kā tam būtu jābut, rezulāta to f31 nepirkšu...
Offline
sys9291
16. Oct 2023, 11:30 #954

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


15 Oct 2023, 21:59:59 @HiJaCKeR rakstīja:
man škiet tā baudīja, vai ar kompresiju cilindros viss ir ok, vai nelaiž gāzes no cilindra karterī. bet normāli laikam korķi jāvelk klāt vakumam, ja ar kartera ventilāciju viss ok.

jā benzīna dzinējiem to kādreiz darīja, kad nebija nedz parametru nedz arī diagnostikas...
Dieselim pie sliktas kompresijas šis tests nav aktuāls
Offline
sys9291
16. Oct 2023, 11:34 #955

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Oct 2023, 09:47:44 @Briize rakstīja:

15 Oct 2023, 21:49:35 @Kaross rakstīja:
Es pat nezinu kā atbildēt. Domāju, ka neviens tagad netaisīs eksperimentus un nemeklēs ar ko tieši vārstu vāks vai kartera ventilācija atšķiras tiem dzinējiem tikai tāpēc, ka kāds izdomājis korķīti atskrūvēt pie darbojoša dzinēja. Tas vienkārši nav jādara, nebūs muļķīgu jautājumu. case closed.

Var jau protams mani saukt par idiotu,bet ar šīm CCCP Moskviču lauku testa metodēm var vismaz saprast, ka kaut kas īsti kartībā ar dzinēju tam auto tomēr nav, jo šorīt noņemot čoma b57 dīzeļa eļļas vāciņu uz rokām eļļu nesmidzina, nāk laukā tikai atgāzes un un eļļas tvaiki kā tam būtu jābut, rezulāta to f31 nepirkšu...

vai tad kāds ar draudiem spieda pirkt?
P.S uz N sērijas dieseļiem pat neliela plaisa kartera ventilācijas trubiņā rada daudz ilūziju piemēram par beigtām turbīnām...un problēmu ar ieplūdes kolektoru, EGR utt, kas sacepās ar eļļas nosēdumiem ieplūdes sistēmā...
Offline
Valcha
21. Nov 2023, 14:53 #956

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 21281

Braucu ar: ar ar ar ..

F31 /2013/ nestradā auto pults (atslēgt / aizslēgt)

Rādio ar neķer .. .

Kaut kāds antenas bloks ?
Offline
Digital
21. Nov 2023, 15:28 #957

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3727

Braucu ar: Elektrību


21 Nov 2023, 14:53:02 @Valcha rakstīja:
F31 /2013/ nestradā auto pults (atslēgt / aizslēgt)

Rādio ar neķer .. .

Kaut kāds antenas bloks ?


Bloks vai vadi, es liktu uz vadiem, tos BMW aizvien nav iemācījies uztaisit normalus.
Offline
SMOT
06. Sep 2024, 09:20 #958

Kopš: 14. Aug 2010

Ziņojumi: 944

Braucu ar: 3er

Skatos uz F31 tāpēc interesē kādi ir labākie 4 cilindru dīzeļi? Ir N sērijas dzinēji un jaunās B sērijas dzinēji. Kādas ir galvenās atšķirības? Skatos, ka daudzi ir twin turbo, praksē tas sagādā papildus problēmas, vai labāk izvēlēties ar vienu turbo?
Offline
RSAWorkshop
06. Sep 2024, 09:45 #959

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

B47 būs labāks par N47, ir šādas tādas lietas uzlabotas
Biturbo arī nav ne vainas kamēr viņi ir jauni un svaigi, ja pirksi 300+, tad visi viņi būs vienlīdz sūdīgi
Man viens n47 ir iekš F31 nobraucu no 100k līdz 290k un nekāda lielā vaina nav, kaut kad apmainiju ķēdes, pārējais, pa lielam, ir apkopes, pa kādai plastmasai motortelpā, siksna, uzliku visus iespējamos klusināšanas ekrānus motoram un tamlīdzīgi nieki
Ā, vārstu vāku uzliku jaunu, vecajam likās, ka sāka parādīties eļļains svīdums ap šuvi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
GirtzB
06. Sep 2024, 16:14 #960

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22099

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


06 Sep 2024, 09:20:46 @SMOT rakstīja:
Skatos uz F31 tāpēc interesē kādi ir labākie 4 cilindru dīzeļi? Ir N sērijas dzinēji un jaunās B sērijas dzinēji. Kādas ir galvenās atšķirības? Skatos, ka daudzi ir twin turbo, praksē tas sagādā papildus problēmas, vai labāk izvēlēties ar vienu turbo?
.
Skaties B48 un B58...
Nost ar traktoriem...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Sep 2024, 16:15:49 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo