Online

Pašreiz BMWPower skatās 43 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: Par un ap 3. sēriju F30

AutorsZiņojums
maris333
19. Oct 2022, 12:00 #881

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 97

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Es ar nesen pārgāju uz f31 320d lux line, piekare ir mīksta ar r18 diskiem. Uz šosejas stabila. Stūres pastiprinātājs pārsteidza, negaidīju ka būs tik labs.
Salons pašam diezgan pilns, tad hvz par salonu noteikti cietāks, bet nekrīt acīs, nejūt. Centrālā konsole fkām man labāk patīk salīdzinot e90. Pulksteņi labi izskatās, lai gan man ir krutā versija. Visur ir pogas kas man ir liels+. Sēdekļi grūti pateikt, liekas ok.

Nepatīk ka nav rezerves riepa.
Ķēde protams jāmaina pie 250k.

Visumā pašlaik apmierināts ar mašīnu.

[ Šo ziņu laboja maris333, 19 Oct 2022, 12:04:40 ]

Offline
Mar4ello
19. Oct 2022, 12:28 #882

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5700

Braucu ar: ar Braucu

Par ķēdes datiem,kur dabūji ka tieši pie 250 tkm jāmaina ?
Par rezerves riepu piekrītu,tas gan kka nepareizi + nav ne kompressors,ne putu.... to gan jau kāds nofiņķijis ....


19 Oct 2022, 12:00:14 @maris333 rakstīja:
Es ar nesen pārgāju uz f31 320d lux line, piekare ir mīksta ar r18 diskiem. Uz šosejas stabila. Stūres pastiprinātājs pārsteidza, negaidīju ka būs tik labs.
Salons pašam diezgan pilns, tad hvz par salonu noteikti cietāks, bet nekrīt acīs, nejūt. Centrālā konsole fkām man labāk patīk salīdzinot e90. Pulksteņi labi izskatās, lai gan man ir krutā versija. Visur ir pogas kas man ir liels+. Sēdekļi grūti pateikt, liekas ok.

Nepatīk ka nav rezerves riepa.
Ķēde protams jāmaina pie 250k.

Visumā pašlaik apmierināts ar mašīnu.
Offline
Kaross
19. Oct 2022, 12:32 #883

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tapēc, ka tas ir pierādījies praksē. 250k km ir tāds optimāls laiks, kad mainīt. Protams, atkal atkarīgs no daudz faktoriem: eļļu maiņas intervāli, pilsēta/lielceļs ut.t.
Bet baigi ilgāk par 250 k km nav prāta darbs braukt.
Tikko mainījam vienam X5 F15 pie reāliem 180 000km. Ķēde bija tik izstiepusies, ka varēja brīvi pacelt no zobrata augšā.
Vēsture auto tikai pie dīlera - eļļas maiņa 30 000km. Drillēts noteikti pa pilsētu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VVRECK
19. Oct 2022, 12:42 #884

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Oct 2022, 12:32:52 @Kaross rakstīja:
Tapēc, ka tas ir pierādījies praksē. 250k km ir tāds optimāls laiks, kad mainīt. Protams, atkal atkarīgs no daudz faktoriem: eļļu maiņas intervāli, pilsēta/lielceļs ut.t.
Bet baigi ilgāk par 250 k km nav prāta darbs braukt.
Tikko mainījam vienam X5 F15 pie reāliem 180 000km. Ķēde bija tik izstiepusies, ka varēja brīvi pacelt no zobrata augšā.
Vēsture auto tikai pie dīlera - eļļas maiņa 30 000km. Drillēts noteikti pa pilsētu.


Kad es mainīju ķēdes savam N57, noskŗējiens bija 350k. Ķēdes bija no rūpnīcas
Offline
Kaross
19. Oct 2022, 12:44 #885

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Es jau minēju. Atkarīgs no daudz faktoriem. Esmu arī mainījis ap 300 un 300+, bet tas nav rādītājs. Lielais vairums ir jau ar izstieptām uz 250k km.
Ir taču iespēja arī pārbaudīt ķēdes izstiepumu. Maksā tas 20x lētāk kā samainīt ķēdi un viss ir skaidrs uzreiz.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
VVRECK
19. Oct 2022, 12:49 #886

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Oct 2022, 12:44:04 @Kaross rakstīja:
Es jau minēju. Atkarīgs no daudz faktoriem. Esmu arī mainījis ap 300 un 300+, bet tas nav rādītājs. Lielais vairums ir jau ar izstieptām uz 250k km.
Ir taču iespēja arī pārbaudīt ķēdes izstiepumu. Maksā tas 20x lētāk kā samainīt ķēdi un viss ir skaidrs uzreiz.


Piekrītu!
Pieminēšu arī to ka viss eco ir vietā un Tu čipoji to auto
Offline
RSAWorkshop
19. Oct 2022, 12:55 #887

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Oct 2022, 12:28:54 @Mar4ello rakstīja:
Par ķēdes datiem,kur dabūji ka tieši pie 250 tkm jāmaina ?
Par rezerves riepu piekrītu,tas gan kka nepareizi + nav ne kompressors,ne putu.... to gan jau kāds nofiņķijis ....


19 Oct 2022, 12:00:14 @maris333 rakstīja:
Es ar nesen pārgāju uz f31 320d lux line, piekare ir mīksta ar r18 diskiem. Uz šosejas stabila. Stūres pastiprinātājs pārsteidza, negaidīju ka būs tik labs.
Salons pašam diezgan pilns, tad hvz par salonu noteikti cietāks, bet nekrīt acīs, nejūt. Centrālā konsole fkām man labāk patīk salīdzinot e90. Pulksteņi labi izskatās, lai gan man ir krutā versija. Visur ir pogas kas man ir liels+. Sēdekļi grūti pateikt, liekas ok.

Nepatīk ka nav rezerves riepa.
Ķēde protams jāmaina pie 250k.

Visumā pašlaik apmierināts ar mašīnu.

Ap to laiku ir jāmaina, bet kā Kaross minēja atkarīgs kā kopts auto, savam mainiju pie 227k, viens posms bija jau ieplīsis

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
19. Oct 2022, 12:56 #888

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7096

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


19 Oct 2022, 12:44:04 @Kaross rakstīja:
Es jau minēju. Atkarīgs no daudz faktoriem. Esmu arī mainījis ap 300 un 300+, bet tas nav rādītājs. Lielais vairums ir jau ar izstieptām uz 250k km.
Ir taču iespēja arī pārbaudīt ķēdes izstiepumu. Maksā tas 20x lētāk kā samainīt ķēdi un viss ir skaidrs uzreiz.

Ar pliku izstiepuma mērīšanu var iegūt info tikai par izstiepumu. Par to vai ir plaisas ķēdē tāpat paliek nezināms, zinu dažus auto, kam izmērot ķēde ir vēl braucama, bet pēc laika plīst

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
maris333
19. Oct 2022, 13:10 #889

Kopš: 05. May 2016

Ziņojumi: 97

Braucu ar: e46 330d, f31 320d

Par ķēdi. Es neko nelasīju, man ir pāris pazīstami cilvēki servisos. Vienkārši pajautāju pieredzi.
Offline
Mixzzz
19. Oct 2022, 14:39 #890

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2801

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


19 Oct 2022, 10:54:17 @SArtis rakstīja:

18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.

F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.


Pēc personīgās pieredzes,- bija F31 320d, tagad braucu ar F31 330d. Pēc sajūtām 330d kā klasi augstāka mašīna, tā ka ir vērts padomāt par 3.0 dīzeli, nevis 2.0, ja nu tas mazais motors nav prioritāte.
Kā jau teicu, bmw 4cyl dīzeļus vairs negribu redzēt Nu vispār 4cyl dīzeļus kā tādus negribu redzēt. Tāpēc vai nu N20 vai arī N57.

Bet nu N57 salīdzinājumā ar N47 - cik tur liela tā izmaksu atšķirība? Ok, 2 podi papildus, 2 sprauslas papildus jāmaina varbūt. Bet citādi tak viss tas pats ne? Ķēdes, demferis, dpf? Protams vēl visas blīves, sveces utt. ko pie reizes nomainīt. Aaa, šiem motoriem arī profilaktiski vajadzēja šāles mainīt? tante pieturā tā teica
Offline
VVRECK
19. Oct 2022, 14:48 #891

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


19 Oct 2022, 14:39:29 @Mixzzz rakstīja:

19 Oct 2022, 10:54:17 @SArtis rakstīja:

18 Oct 2022, 09:30:06 @Mixzzz rakstīja:
Paralēli F11 šobrīd skatos arī uz F31. Te gan vairāk jautājums cik ļoti F31 atšķiras no e91 neskaitot vizuālo un 8hp kārbu un vai vispār jēga maksāt gandrīz x2 par f31 salīdzinājumā ar e91. Jo nu ja tie auto ir pa lielam vienādi piekarē un salona izmēros, tad liekās, ka FL e91 varētu būt jēdzīgāks pirkums.

F3x lielākais bonuss ir, ka pieejams arī N20, lai gan tos tāpat sarežģīti atrast.


Pēc personīgās pieredzes,- bija F31 320d, tagad braucu ar F31 330d. Pēc sajūtām 330d kā klasi augstāka mašīna, tā ka ir vērts padomāt par 3.0 dīzeli, nevis 2.0, ja nu tas mazais motors nav prioritāte.
Kā jau teicu, bmw 4cyl dīzeļus vairs negribu redzēt Nu vispār 4cyl dīzeļus kā tādus negribu redzēt. Tāpēc vai nu N20 vai arī N57.

Bet nu N57 salīdzinājumā ar N47 - cik tur liela tā izmaksu atšķirība? Ok, 2 podi papildus, 2 sprauslas papildus jāmaina varbūt. Bet citādi tak viss tas pats ne? Ķēdes, demferis, dpf? Protams vēl visas blīves, sveces utt. ko pie reizes nomainīt. Aaa, šiem motoriem arī profilaktiski vajadzēja šāles mainīt? tante pieturā tā teica


Par šālēm vietējais bmw blogeris izteicās.
Sanāk ka vaina ir kloķenē, visbiežāk šāles aprauj pilnpiedziņas autiņiem kurus liek slodzē. Un interesanti ir tas ka 50d modifikācijai ir cita kloķene un viņa neaprauj šāles.
Par N57 runājot, vēl ir slimība vārstu vākam, tas deformējas. Uz 4cyl tā kaite nav novērota.
Offline
7781
19. Oct 2022, 16:24 #892

Kopš: 24. Jul 2010

Ziņojumi: 813

Braucu ar:

mjaaa
N57 ir mesls, shales rauj visiem variantiem 30d 40d 50d
N47 darba zirgs, bet kaifs nekads baigais nav
Offline
DusmigsZirgs
19. Oct 2022, 17:05 #893

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 189

Braucu ar:

Kā arī B47 ķēdes ķipa velkot līdz 300k tāpat kā 3.0 sanāk.
Apdrošināšana ievērojami lētaka.
Offline
MMMax
20. Oct 2022, 07:45 #894

Kopš: 24. Jul 2015

No: Dobele

Ziņojumi: 914

Braucu ar: 4 pa 4


19 Oct 2022, 17:05:53 @DusmigsZirgs rakstīja:
Kā arī B47 ķēdes ķipa velkot līdz 300k tāpat kā 3.0 sanāk.
Apdrošināšana ievērojami lētaka.


Itkā 250 t.km
Kāda apdrošināšana?
Offline
Kaross
20. Oct 2022, 09:08 #895

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Mixzzz
20. Oct 2022, 11:23 #896

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2801

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Oct 2022, 09:08:52 @Kaross rakstīja:
Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.
Yup, man šobrīd tas pats stāsts ar N47. Ir jēga visp likt Febi?

Bet zb, principā sataisījāt ainu ka bmw nav ko ņemt izņemot n47 jo n57 plīst un n20 vienk nav izvēles īsti.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 20 Oct 2022, 11:23:53 ]

Offline
sys9291
20. Oct 2022, 11:23 #897

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


19 Oct 2022, 17:05:53 @DusmigsZirgs rakstīja:
Kā arī B47 ķēdes ķipa velkot līdz 300k tāpat kā 3.0 sanāk.
Apdrošināšana ievērojami lētaka.

laimes lotereja - ir precedenti, ka ķēde izbeidzās pie 105K - paveicās, ka dīleris caur goodwill sakārtoja - ielika jaudu dzinēju pa 230EUR...
Offline
VVRECK
20. Oct 2022, 11:26 #898

Kopš: 26. Jun 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: 1488


20 Oct 2022, 11:23:26 @Mixzzz rakstīja:

20 Oct 2022, 09:08:52 @Kaross rakstīja:
Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.
Yup, man šobrīd tas pats stāsts ar N47. Ir jēga visp likt Febi?

Bet zb, principā sataisījāt ainu ka bmw nav ko ņemt izņemot n47 jo n57 plīst un n20 vienk nav izvēles īsti.


Ārzemju forumos par N57 neko sliktu neēsmu dzirdējis, reti kurš pieminēja šāles.
Bet tas manuprāt ir atkarīgs kā brauc un cik bieži maini eļļu

Febi ir pārpakotājs, tur var būt arī cits ražotājs Febi iepakojumā.

[ Šo ziņu laboja V_Riks, 20 Oct 2022, 11:28:09 ]

Offline
Mixzzz
20. Oct 2022, 11:36 #899

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2801

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


20 Oct 2022, 11:26:19 @V_Riks rakstīja:

20 Oct 2022, 11:23:26 @Mixzzz rakstīja:

20 Oct 2022, 09:08:52 @Kaross rakstīja:
Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.
Yup, man šobrīd tas pats stāsts ar N47. Ir jēga visp likt Febi?

Bet zb, principā sataisījāt ainu ka bmw nav ko ņemt izņemot n47 jo n57 plīst un n20 vienk nav izvēles īsti.


Ārzemju forumos par N57 neko sliktu neēsmu dzirdējis, reti kurš pieminēja šāles.
Bet tas manuprāt ir atkarīgs kā brauc un cik bieži maini eļļu

Febi ir pārpakotājs, tur var būt arī cits ražotājs Febi iepakojumā.
To es zinu, cerība, ka mosh pārpakots oem kurš neizturēja bmw kontroli.

Nu jā, bet tas jau laikam vairāk atkarīgs no iepriekšējā ownera un tur tu hvz cik bieži mainījis eļļu.
Offline
Kaross
20. Oct 2022, 13:18 #900

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4371

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


20 Oct 2022, 11:26:19 @V_Riks rakstīja:

20 Oct 2022, 11:23:26 @Mixzzz rakstīja:

20 Oct 2022, 09:08:52 @Kaross rakstīja:
Vārstu vākus mainam gan N57, gan N47. N47 esmu samainījis kādiem 10+ noteikti. NAv tur atšķirības. Tek viņi visi.
Yup, man šobrīd tas pats stāsts ar N47. Ir jēga visp likt Febi?

Bet zb, principā sataisījāt ainu ka bmw nav ko ņemt izņemot n47 jo n57 plīst un n20 vienk nav izvēles īsti.


Ārzemju forumos par N57 neko sliktu neēsmu dzirdējis, reti kurš pieminēja šāles.
Bet tas manuprāt ir atkarīgs kā brauc un cik bieži maini eļļu

Febi ir pārpakotājs, tur var būt arī cits ražotājs Febi iepakojumā.


Nezinu kurus forumus lasi, bet Facebook pat ir N57 grupa. Tur man liekas, ka ikdienā jautā par šālēm un tamlīdzīgām lietām. Meklētājā ierakstot vien parādās kādi 50+ raksti Protams, cilvēki slavē, bet tas ir psiholoģiski. Lai ar kādu sūdu brauktu, katrs slavēs savu mantu, jo domā, ka ir nopircis kaut ko labu.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo