Online
Pašreiz BMWPower skatās 118 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
ozo  | |  Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19046
Braucu ar: Braucu ar
| Vai M550 nav loğiskāks pirkums? | Offline | | |
barons13 | |  Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 225
Braucu ar:
| Domā dīzeli vai benzīnu?
Ja dīzeli, tad to 4 turbīnu vājprātu es toč negribēju + man sievai ir principiāla alerģija uz dīzeļiem.
Ja benzīnu, tad man kaut kā neliekās baigi relevanti meklēt to V8 kluci. B58 3l turbo kustina to baržu vairāk kā adekvāti + smudo tur vēl ir iestūmis MHD čipu, tā ka savi 400hp tur salasās un priekš ikdienas tas ir vairāk kā pietiekami.
Vēlvirns arguments bija atrast normālu auto, kuram nav kosmisks nobraukums un nesaprotama vēsture. Tā kā šis 540 uzpeldēja tepat LV, tad tas atsvēra loģistikas problēmas sūtot auto no ģervānijas vai cita vecās eiropas gala. Nav to touringu normālu nemaz tik daudz. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7639
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
10 Jun 2025, 14:36:41 @barons13 rakstīja:
10 Jun 2025, 12:35:44 @proTEST rakstīja:
10 Jun 2025, 10:12:18 @barons13 rakstīja:
Nu tātad laikam jāatskaitās, lai nav tukša d1ršana - pateicoties tirgus izpētei un @smudo inputam, ir iepirkts G31 540ix. Ganjau varēs šajā topikā grūst visus jautājumus, jo auto ir 3x gudrāks par mani
Vakar laikam pārdeva
Bet lai pats nokomentē
mirkļa vājumā man pārdeva man vajadzēja suņa vadājamo touringu un viņam gribējās sedanu
Man arī vajag suņu vadājamo touring+ratiņiem un krēsliņam vietu 
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
barons13 | |  Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 225
Braucu ar:
| Nu principā nepieciešamības tad mums ir identiskas, jo nu es tieši ar šādiem apsvērumiem arī skatījos | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3957
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
10 Jun 2025, 14:42:17 @ozo rakstīja:
Vai M550 nav loğiskāks pirkums?
Cenas ziņā labs G30 LCI 540ix un M550i maksā vienādi - ap 50k EUR, bet man nav vēlmes spēlēt loteriju ar N63 dzinēju daily auto. LCI ar Stage 1 ir 450+ zs - ikdienai pietiek un iet priekš tās jaudas uz gaisa. | Offline | | |
Bullis | |  Kopš: 14. Nov 2003
Ziņojumi: 2487
Braucu ar:
| Interesanti kam jums 400 HP ikdienā vajadzīgi, baigās piekabes taisaties valkāt vai plāns bez tiesībām palikt?  | Offline | | |
defekc  | |  Kopš: 19. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 14467
Braucu ar: G31, F31, E91, E46
|
10 Jun 2025, 15:38:29 @smudo rakstīja:
10 Jun 2025, 14:42:17 @ozo rakstīja:
Vai M550 nav loğiskāks pirkums?
Cenas ziņā labs G30 LCI 540ix un M550i maksā vienādi - ap 50k EUR, bet man nav vēlmes spēlēt loteriju ar N63 dzinēju daily auto. LCI ar Stage 1 ir 450+ zs - ikdienai pietiek un iet priekš tās jaudas uz gaisa.
vadības bloku sūtiji unlockot vai Tev bija līdz 06/2020, kur vēl pats teorētiski var? | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: BMW E90 330i
|
10 Jun 2025, 20:20:59 @Bullis rakstīja:
Interesanti kam jums 400 HP ikdienā vajadzīgi, baigās piekabes taisaties valkāt vai plāns bez tiesībām palikt? 
tā nu tas ir, pilnīgi bezjēdzgi iekš LV, nav kur iedot izdirsties tam drapakam
ja nu vienīgi nomoka bezmiegs, tad var atlaist pa tukšu ceļu agri no rīta[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 10 Jun 2025, 20:31:28 ] | Offline | | |
|
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3957
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
10 Jun 2025, 20:24:23 @defekc rakstīja:
10 Jun 2025, 15:38:29 @smudo rakstīja:
10 Jun 2025, 14:42:17 @ozo rakstīja:
Vai M550 nav loğiskāks pirkums?
Cenas ziņā labs G30 LCI 540ix un M550i maksā vienādi - ap 50k EUR, bet man nav vēlmes spēlēt loteriju ar N63 dzinēju daily auto. LCI ar Stage 1 ir 450+ zs - ikdienai pietiek un iet priekš tās jaudas uz gaisa.
vadības bloku sūtiji unlockot vai Tev bija līdz 06/2020, kur vēl pats teorētiski var?
Uz Somiju tika sūtīts, jo 2021. gads bija. | Offline | | |
martins_usars | |  Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1344
Braucu ar: skatuve viens!
| zirgiem kaifs ir nolaunčot kaut līdz simtam. tās pāris sekundes vienkārši ir patīkamas. braukt ātri un taisni ir cita veida kaifs kā nolaunchot vai nokūpināt vai plakaniski līkumu paņemt. | Offline | | |
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3957
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Pirms auto pārdošanas uzliku MHD OTS RON95&OPF softu un pilno OE izplūdi. 0-100 kmh delta pret RON98&OPF-delete softu bija tikai 0,3 sekundes, ātrumu sasniedzot 4,4 sekundēs. Lielākos ātrumos, tā starpība bija jūtamāka, bet nebija laika un vietas veikt mērījumus.
Par jautājumu, kam tas vajadzīgs? Satiskmē var iekļauties arī ar 2,0d un 150zs, bet ir patīkami braukt ar auto, kuram ir dobja R6 skaņa un kas jau ar trešdaļu gāzes pedāla nospiešanu ir ļoti dinamisks. Gan jau peimāks laiks, ka visi daily brauks ar EV, tādēļ izbaudu vēl šo laiku, kad var lietot šādus auto. Pedālis grīdā ar to jaudu nebija bieži jāspiež - parasti tas bija tad, kad vajadzēja kādu veikli apsteigt. 100-150kmh paātrinājumam vajadzēja 4,4 sekundes. Braucot uz Eiropu, tika sasniegta arī ātruma ierobežotājs pāris reizes, bet dēl stūres iekārtas, kura dod ļoti mazu feedback no ceļa un uz komfortu vērstās piekares dēļ (auto bija 2VA Adaptive drive piekare, ar regulējamiem amjiem un aktīvajiem stabilizatoriem, kas to padarīja ļoti komfotablu pat Rīgas ielās ar R19), ātrumos virs 200-220kmh man nepatika kā tas auto stūrējas. Kopumā man vispār nepatika kā tas stūrējas uz šosejas, jo stūres centra stāvoklī šiem modernajiem auto ar elektriskajām reikām ar steering assist, ir nulle feedback un tāds kā dead spot, bet braucot pa pilsētu vai pa Latvijas šosejām, tas pārāk netraucēja. Bet kopumā auto ļoti foršs un pēdējais 5er modelis, kuru pie mums var dabūt B58 bez PHEVa. [ Šo ziņu laboja smudo, 10 Jun 2025, 21:28:49 ] | Offline | | |
pelu_junkurs | |  Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2392
Braucu ar: žurx
| Pirdiens no dīvāna, bet tīri interesanti, kā sievai izpaužas vēmiens no dīzeļiem? Ja viņa brauc ar moci trasē, tad vari neatbildēt var arī pupus ielikt te ower:[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 12 Jun 2025, 23:28:29 ] | Offline | | |
Murphy  | |  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| A Tu vari nosaukt kaut vienu iemeslu kāpēc par viņu fanot?
smird, tarkšķ, kratās - loģiski ka nepatīk, kur nu vēl sievietei likt ar tādu braukt  | Offline | | |
Elviss  | |  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22786
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
10 Jun 2025, 15:38:29 @smudo rakstīja:
10 Jun 2025, 14:42:17 @ozo rakstīja:
Vai M550 nav loğiskāks pirkums?
Cenas ziņā labs G30 LCI 540ix un M550i maksā vienādi - ap 50k EUR, bet man nav vēlmes spēlēt loteriju ar N63 dzinēju daily auto. LCI ar Stage 1 ir 450+ zs - ikdienai pietiek un iet priekš tās jaudas uz gaisa.
Visa tur labi ar to N63, ja par viņu rūpējas. Tikai viņš nav tourings. Dīzelis ir.
Un vaļā no viņa pēc tam netikt. Un ar smagu kāju arī nez vai to jaudu vajag.
Es zinu 
-----------------
RT Translations | Offline | | |
barons13 | |  Kopš: 26. May 2008
Ziņojumi: 225
Braucu ar:
|
12 Jun 2025, 23:27:50 @pelu_junkurs rakstīja:
Pirdiens no dīvāna, bet tīri interesanti, kā sievai izpaužas vēmiens no dīzeļiem? Ja viņa brauc ar moci trasē, tad vari neatbildēt var arī pupus ielikt te ower:
Viņa actually brauc ar moci trasē, tāpēc izvēlos neatbildēt | Offline | | |
Staris  | |  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| Kur G31 vajadzētu atrasties skrūvju sekretkai, ja tā ir no rūpnīcas? | Offline | | |
|
smudo  | |  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3957
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
25 Jul 2025, 23:49:53 @Staris rakstīja:
Kur G31 vajadzētu atrasties skrūvju sekretkai, ja tā ir no rūpnīcas?
Manam G31 ta bija ievietota nelielā maisiņā/čeholā zem dubultās bagazas nodalījuma grīdas. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 805
Braucu ar:
| Vispār G30 ohujennijs aparāts pa nobrauktiem 43k km no 167k km līdz 210k km viss kas ir nomainīts - adblue SCR aktīvā bāka, kardāna gumijas mufta un uzlikti visi 4 oriģinālie bremžu diski (dabiskais nolietojums) a tā visādi citādi lej tik soļķi un važo ! [ Šo ziņu laboja Briize, 26 Jul 2025, 12:22:07 ] | Offline | | |
HiJaCKeR | |  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4792
Braucu ar: BMW E90 330i
|
26 Jul 2025, 12:21:18 @Briize rakstīja:
Vispār G30 ohujennijs aparāts pa nobrauktiem 43k km no 167k km līdz 210k km viss kas ir nomainīts - adblue SCR aktīvā bāka, kardāna gumijas mufta un uzlikti visi 4 oriģinālie bremžu diski (dabiskais nolietojums) a tā visādi citādi lej tik soļķi un važo !
šitam nav pienācis laiks mainīt šāles un ķēdes ?  | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 805
Braucu ar:
|
26 Jul 2025, 12:26:01 @HiJaCKeR rakstīja:
26 Jul 2025, 12:21:18 @Briize rakstīja:
Vispār G30 ohujennijs aparāts pa nobrauktiem 43k km no 167k km līdz 210k km viss kas ir nomainīts - adblue SCR aktīvā bāka, kardāna gumijas mufta un uzlikti visi 4 oriģinālie bremžu diski (dabiskais nolietojums) a tā visādi citādi lej tik soļķi un važo !
šitam nav pienācis laiks mainīt šāles un ķēdes ? 
Cik esmu ievācis info, tad B57 motoriem, kuri ir taisīti vaļā pie 300+k km ar ķedēm viss esot ļoti labi, pamatšālēm esot gan izdilums, bet normas robežās. Par gadījumiem, ka aprautu šāles B57 dzinējam nav vēl pagaidām baigi dzirdēts, bet nu ja pie ta 300-350k km nobraukuma tās šāles samaina, tad jau pofig un var važot tālāk... | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|