Online
Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
| Autors | Ziņojums |
| Mikels | | 13. Jul 2025, 21:06 |
#8601
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
13 Jul 2025, 11:22:36 @casivupi rakstīja:
Joprojām brīnos, kam tur DSG iet 1200rpm... Sanāk tu velcies kā sēne 30-40, beidzot pacel galvu no telefona un te pēkšņi, negaidīti, esi atpalicis un ir steidzami jāspiež tad jā. Jāņem tesla 
Tas ir psc, liekas,ka te puse ir retardi un nespēj saprast par ko ir runa
Velcies vai nevelcies braucot ar konstantu ātrumu, ļoti ātri tiek pārslēgti pārnesumi uz augšu, pie 60km/h tiek ieslēgts 6-7 ātrums un ir mazi apgriezieni, uzspiežot gāzi auto mēģina kaut ko izmocīt no tā paša,labākajā gadījumā par vienu zemāka pārnesuma,bet tas tāpat nav pietiekami. Te vairāki useri par to ir rakstījuši. Ja tā nebūtu problēma, Karosam nebūtu tāda pakalpojuma izmainīt šos pārslēgšanās laikus. Protams, iemetot pedāli grīdā var dabūt paātrinājumu, bet nu man tāda kārbas darbība liekas diezgan debila, bet nu citiem te 1.5tsi un 320d liekas,ka baigi veras, varbūt jūms arī nav nekādu pretenziju pret šo 
Konkrētajām auto laikam ir DQ500.[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Jul 2025, 21:17:06 ] | Offline | | |
| casivupi | | 13. Jul 2025, 21:16 |
#8602
|
| Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
| Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900? | Offline | | |
| Mikels | | 13. Jul 2025, 21:22 |
#8603
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
13 Jul 2025, 21:16:21 @casivupi rakstīja:
Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900?
Godīgi sakot VAGs patiešām ir diezgan liels sūds sajūtu ziņā
Tu man saki,ka es murgoju par 40km/h, bet varbūt apskaties vēlreiz kādu ātrumu es minēju  [ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Jul 2025, 21:28:19 ] | Offline | | |
| HiJaCKeR | | 13. Jul 2025, 21:30 |
#8604
|
|  Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4836
Braucu ar: BMW E90 330i
|
13 Jul 2025, 21:16:21 @casivupi rakstīja:
Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900?
varbūt tam tavam triperim kārbai ir kāds izmainījis softu. te ir daudzi rakstījuši par šādu problēmu jau sen, un ka ir labojams ar softiski. | Offline | | |
| abyss | | 13. Jul 2025, 21:35 |
#8605
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8721
Braucu ar: e39 523
| Vispār tieši tā arī sanāk 40 km/h un 5 vai 6 ātrums, 1200 rpm. Vag inženieriem liekas kā ta bar ietaupīt kādu ml degvielas  | Offline | | |
| Mikels | | 13. Jul 2025, 21:40 |
#8606
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
| Tak beidziet casivupi saka,ka tā jābūt un viss tur ir kārtībā, jūs vienkārši nemākiet normāli braukt  | Offline | | |
| most | | 13. Jul 2025, 23:00 |
#8607
|
|  Kopš: 27. Mar 2010
No: Dobele
Ziņojumi: 1075
Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31
| Jauns vai mazlietots auto padomā priekš dāmas:
Mercedes GLC vai labāk Volvo XC60?
Ir kāds baigais mīnus kādam no auto, dēļ kā izvēlēties otru?  | Offline | | |
| shirminieks | | 14. Jul 2025, 00:00 |
#8608
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1994
Braucu ar: 81
| Piecus gadus nobraucu ar 190hp 2.0TDI B8 Passat - tā arī ir, ka kārba slēgsies uz nākamo, ja var dabūt virs 1100rpm 
Vismaz tam auto tas vairumā gadījumu bija OK, jo mierīgais braukšanai tie 1100-1300rpm pietika, bet ja vajadzēja paātrināties, tad gan bija besis, ka aizture, kam seko skaļa rūkoņa  | Offline | | |
|
|
crime  | | 14. Jul 2025, 06:11 |
#8609
|
|  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8860
Braucu ar: m635csi
| kungi, priekš Sennas cienīgiem manevriem normāliem dsg uz stūres ir lāpstiņas, pēc vajadzības "-" vienreiz/divreiz uzsitam un nekādas aiztures nav 
p.s. dq200 ir sūds uz kociņa   [ Šo ziņu laboja crime, 14 Jul 2025, 06:14:14 ] | Offline | | |
elbruss  | | 14. Jul 2025, 14:39 |
#8610
|
|  Kopš: 12. May 2006
Ziņojumi: 1131
Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes
| Ikdienā braukāju gan ar VAG, gan BMW. Pēc sajūtām VAG (DSG) ātrumkārba tiešām slēdz augstāku pārnesumu pārāk ātri. Te nav runa par asiem manevriem, apdzīšanām utt., bet par tādu mierīgu braukšanu pa pilsētu, kad tu jūti, ka tas motors mokās un nevar uzcelt ātrumu pie tik maziem apgriezieniem.
Es pie Karosa palielināju jaudu un tas daļēji atrisināja šo problēmu. Pilnai laimei būtu jāprogrammē arī DSG. Es teiktu, ka pārslēgšanās sliekšņa pacelšana par nieka 100-150 rpm būtiski uzlabotu braukšanas baudu. | Offline | | |
| pelu_junkurs | | 14. Jul 2025, 21:15 |
#8611
|
|  Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2416
Braucu ar: žurx
| Jāpiekrīt, ka DSG ikdienā rukā ar zemākiem rpm. BMW tur asāku visu  | Offline | | |
Murphy  | | 14. Jul 2025, 21:25 |
#8612
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Jūs te nesalīdzinat p!mpi (parasto automātu) ar pirkstu (DSG) - BMW DCT uzvedas tieši tāpat kā DSG 
| Offline | | |
| RaL | | 14. Jul 2025, 21:56 |
#8613
|
|  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3916
Braucu ar: kruīzu
| Šīs dsg "problēmas" laikam tikai mazjaudīgajiem 
Uz 50kmh man tur 1500rpm, uz 60kmh kaut kas ap 1300rpm 
Līdz izlasīju šeit, nebiju par tādu problēmu iedomājies 
6 ātrumi un 230zs.[ Šo ziņu laboja RaL, 14 Jul 2025, 21:57:32 ] | Online | | |
smudo  | | 14. Jul 2025, 22:19 |
#8614
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4095
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Esmu lietojis 5 gadus nullītu C7 ar S-tronic. Ļoti patika tā kārba - daudzējādā ziņā labāk, kā G05 nullīte pēc tam ar ZF8sp. Slēdzās perfekti un zibenīgi. Vienīgais tās kārbas trūkums bija lēnu ripinot, piemēram, pie krustojuma un tad paātrinoties, īpaši, ja strauji nospieda pedēli, jo tad gan sajūgu saslēgšanās bija ar tādu kā rāvienu (lietot vārdu cirtienu, laikam būtu nevietā, bet uz to pusi). Bet līdzīgās situācijās arī ZF8sp nav perfekts. Starp citu izbraucot ar Arteonu vai Passart ar 2,0i vai 2,0d uzreiz jūtams, ka S-tronic kārba ir daudz rafinētāka par DSG. Tagad lietoju 540ix, kurš braucot ar CC pa pilsētu komforta režīmā mēdz nomest rpm līdz 1100, bet tas nekādi netraucē, jo auto paātrinās normāli arī no tāda ātruma bez pārnesumu slēgāšanas vai 1 roba nomešanas, atkarībā no situācijas (protams, ja iemin pedāli, tad tiek nomesti uzreiz vairāki robi). Iespējams, ka tur nedaudz MHEV sistēma arī piepalīdz.
Acīm redzot tās problēmas ir kādās konkrētās kārbu un dzinēu kombinācijās. [ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jul 2025, 22:22:26 ] | Offline | | |
| treshaa_josla | | 14. Jul 2025, 22:22 |
#8615
|
|  Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 664
Braucu ar:
| ventilējamie sēdekļi
Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III
Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas 
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ? | Offline | | |
| cipargalva | | 14. Jul 2025, 22:33 |
#8616
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6738
Braucu ar: quattro
| Jāliek niedru paklājs. | Offline | | |
|
|
Sancho1  | | 14. Jul 2025, 22:55 |
#8617
|
| Kopš: 23. Nov 2004
Ziņojumi: 782
Braucu ar: Audi S6 V10 5.2
|
14 Jul 2025, 22:22:54 @treshaa_josla rakstīja:
ventilējamie sēdekļi
Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III
Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas 
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ?
Touareg laikam njem gaisu no pechkas, taa, ka - cik pechka auksta, tik auksts kreesls. Bet nevaru 100% apstiprinaat.
Jebkuraa gadiijumaa, ir baigi ok. | Offline | | |
karro  | | 15. Jul 2025, 00:16 |
#8618
|
|  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4876
Braucu ar: studentu variantu
|
14 Jul 2025, 21:56:30 @RaL rakstīja:
Šīs dsg "problēmas" laikam tikai mazjaudīgajiem 
Uz 50kmh man tur 1500rpm, uz 60kmh kaut kas ap 1300rpm 
Līdz izlasīju šeit, nebiju par tādu problēmu iedomājies 
6 ātrumi un 230zs.
Līdzīgi ātrumi un zs, bet es arī neesmu sajūsmā par pārāk ātro pārslēgšanos uz augšu. Reizreizē ir brīži, kad manuāli nometu kādu robu zemāk. Man "Normal" prasītos kkas starp normal un "šport", un esošais normal varētu kļūt par eco, ar visu neitrālo pie atmešanās 
Aiziešu pamācīties braukt, mož 
| Online | | |
| shirminieks | | 15. Jul 2025, 09:11 |
#8619
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1994
Braucu ar: 81
|
14 Jul 2025, 22:55:51 @Sancho1 rakstīja:
14 Jul 2025, 22:22:54 @treshaa_josla rakstīja:
ventilējamie sēdekļi
Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III
Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas 
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ?
Touareg laikam njem gaisu no pechkas, taa, ka - cik pechka auksta, tik auksts kreesls. Bet nevaru 100% apstiprinaat.
Jebkuraa gadiijumaa, ir baigi ok.
Bijuši trīs VW ar ventilāciju - visiem pūš patīkami vēsu, bet jūt; ja ir auksts, var kombinēt ar apsildi, bet nav bijusi vajadzība. Kopumā izmantoju visu laiku vasarā - braucot nejūt (nesalst), bet kad izslēdz ārā, tad uzreiz jūt, ka mugura vairāk svīst.
Vecajiem Mercedes (W221 & 211) gan tā ventilācija pilnīgi bezvērtīga bija | Offline | | |
| nikoo | | 15. Jul 2025, 10:42 |
#8620
|
| Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 273
Braucu ar: divi ar pusi
| Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.[ Šo ziņu laboja nikoo, 15 Jul 2025, 10:43:45 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|