Online

Pašreiz BMWPower skatās 145 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
Mikels
13. Jul 2025, 21:06 #8601

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5313

Braucu ar: cieņu


13 Jul 2025, 11:22:36 @casivupi rakstīja:
Joprojām brīnos, kam tur DSG iet 1200rpm... Sanāk tu velcies kā sēne 30-40, beidzot pacel galvu no telefona un te pēkšņi, negaidīti, esi atpalicis un ir steidzami jāspiež tad jā. Jāņem tesla

Tas ir psc, liekas,ka te puse ir retardi un nespēj saprast par ko ir runa
Velcies vai nevelcies braucot ar konstantu ātrumu, ļoti ātri tiek pārslēgti pārnesumi uz augšu, pie 60km/h tiek ieslēgts 6-7 ātrums un ir mazi apgriezieni, uzspiežot gāzi auto mēģina kaut ko izmocīt no tā paša,labākajā gadījumā par vienu zemāka pārnesuma,bet tas tāpat nav pietiekami. Te vairāki useri par to ir rakstījuši. Ja tā nebūtu problēma, Karosam nebūtu tāda pakalpojuma izmainīt šos pārslēgšanās laikus. Protams, iemetot pedāli grīdā var dabūt paātrinājumu, bet nu man tāda kārbas darbība liekas diezgan debila, bet nu citiem te 1.5tsi un 320d liekas,ka baigi veras, varbūt jūms arī nav nekādu pretenziju pret šo
Konkrētajām auto laikam ir DQ500.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Jul 2025, 21:17:06 ]

Offline
casivupi
13. Jul 2025, 21:16 #8602

Kopš: 28. Jul 2023

Ziņojumi: 396

Braucu ar:

Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900?
Offline
Mikels
13. Jul 2025, 21:22 #8603

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5313

Braucu ar: cieņu


13 Jul 2025, 21:16:21 @casivupi rakstīja:
Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900?

Godīgi sakot VAGs patiešām ir diezgan liels sūds sajūtu ziņā
Tu man saki,ka es murgoju par 40km/h, bet varbūt apskaties vēlreiz kādu ātrumu es minēju

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 Jul 2025, 21:28:19 ]

Offline
HiJaCKeR
13. Jul 2025, 21:30 #8604

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4836

Braucu ar: BMW E90 330i


13 Jul 2025, 21:16:21 @casivupi rakstīja:
Protams ja esi sekls bmw-ist, kurš 1x iekāpis VAGā un sāc atpalikt savā garā, tad jāsāk ir teikums ar aizskarošiem vārdiem, jo sūrais puik' tak brauc ir BēMēWē un zin to drēbi viss, ko tu tur murgo 6. ātrums DSG 40km/h ir vnk Trampa murgi.
man lēni braucot DSG dq200 pārslēdzas pie 1900. ko teiksi tagad? bmw automāts nepārslēdzas pie 1900?

varbūt tam tavam triperim kārbai ir kāds izmainījis softu. te ir daudzi rakstījuši par šādu problēmu jau sen, un ka ir labojams ar softiski.
Offline
abyss
13. Jul 2025, 21:35 #8605

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8721

Braucu ar: e39 523

Vispār tieši tā arī sanāk 40 km/h un 5 vai 6 ātrums, 1200 rpm. Vag inženieriem liekas kā ta bar ietaupīt kādu ml degvielas
Offline
Mikels
13. Jul 2025, 21:40 #8606

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5313

Braucu ar: cieņu

Tak beidziet casivupi saka,ka tā jābūt un viss tur ir kārtībā, jūs vienkārši nemākiet normāli braukt
Offline
most
13. Jul 2025, 23:00 #8607

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1075

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp g31

Jauns vai mazlietots auto padomā priekš dāmas:
Mercedes GLC vai labāk Volvo XC60?
Ir kāds baigais mīnus kādam no auto, dēļ kā izvēlēties otru?
Offline
shirminieks
14. Jul 2025, 00:00 #8608

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1994

Braucu ar: 81

Piecus gadus nobraucu ar 190hp 2.0TDI B8 Passat - tā arī ir, ka kārba slēgsies uz nākamo, ja var dabūt virs 1100rpm

Vismaz tam auto tas vairumā gadījumu bija OK, jo mierīgais braukšanai tie 1100-1300rpm pietika, bet ja vajadzēja paātrināties, tad gan bija besis, ka aizture, kam seko skaļa rūkoņa
Offline
crime
14. Jul 2025, 06:11 #8609

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8860

Braucu ar: m635csi

kungi, priekš Sennas cienīgiem manevriem normāliem dsg uz stūres ir lāpstiņas, pēc vajadzības "-" vienreiz/divreiz uzsitam un nekādas aiztures nav

p.s. dq200 ir sūds uz kociņa

[ Šo ziņu laboja crime, 14 Jul 2025, 06:14:14 ]

Offline
elbruss
14. Jul 2025, 14:39 #8610

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1131

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Ikdienā braukāju gan ar VAG, gan BMW. Pēc sajūtām VAG (DSG) ātrumkārba tiešām slēdz augstāku pārnesumu pārāk ātri. Te nav runa par asiem manevriem, apdzīšanām utt., bet par tādu mierīgu braukšanu pa pilsētu, kad tu jūti, ka tas motors mokās un nevar uzcelt ātrumu pie tik maziem apgriezieniem.
Es pie Karosa palielināju jaudu un tas daļēji atrisināja šo problēmu. Pilnai laimei būtu jāprogrammē arī DSG. Es teiktu, ka pārslēgšanās sliekšņa pacelšana par nieka 100-150 rpm būtiski uzlabotu braukšanas baudu.
Offline
pelu_junkurs
14. Jul 2025, 21:15 #8611

Kopš: 27. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2416

Braucu ar: žurx

Jāpiekrīt, ka DSG ikdienā rukā ar zemākiem rpm. BMW tur asāku visu
Offline
Murphy
14. Jul 2025, 21:25 #8612

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8514

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Jūs te nesalīdzinat p!mpi (parasto automātu) ar pirkstu (DSG) - BMW DCT uzvedas tieši tāpat kā DSG
Offline
RaL
14. Jul 2025, 21:56 #8613

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3916

Braucu ar: kruīzu

Šīs dsg "problēmas" laikam tikai mazjaudīgajiem
Uz 50kmh man tur 1500rpm, uz 60kmh kaut kas ap 1300rpm
Līdz izlasīju šeit, nebiju par tādu problēmu iedomājies

6 ātrumi un 230zs.

[ Šo ziņu laboja RaL, 14 Jul 2025, 21:57:32 ]

Online
smudo
14. Jul 2025, 22:19 #8614

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4095

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Esmu lietojis 5 gadus nullītu C7 ar S-tronic. Ļoti patika tā kārba - daudzējādā ziņā labāk, kā G05 nullīte pēc tam ar ZF8sp. Slēdzās perfekti un zibenīgi. Vienīgais tās kārbas trūkums bija lēnu ripinot, piemēram, pie krustojuma un tad paātrinoties, īpaši, ja strauji nospieda pedēli, jo tad gan sajūgu saslēgšanās bija ar tādu kā rāvienu (lietot vārdu cirtienu, laikam būtu nevietā, bet uz to pusi). Bet līdzīgās situācijās arī ZF8sp nav perfekts. Starp citu izbraucot ar Arteonu vai Passart ar 2,0i vai 2,0d uzreiz jūtams, ka S-tronic kārba ir daudz rafinētāka par DSG. Tagad lietoju 540ix, kurš braucot ar CC pa pilsētu komforta režīmā mēdz nomest rpm līdz 1100, bet tas nekādi netraucē, jo auto paātrinās normāli arī no tāda ātruma bez pārnesumu slēgāšanas vai 1 roba nomešanas, atkarībā no situācijas (protams, ja iemin pedāli, tad tiek nomesti uzreiz vairāki robi). Iespējams, ka tur nedaudz MHEV sistēma arī piepalīdz.

Acīm redzot tās problēmas ir kādās konkrētās kārbu un dzinēu kombinācijās.

[ Šo ziņu laboja smudo, 14 Jul 2025, 22:22:26 ]

Offline
treshaa_josla
14. Jul 2025, 22:22 #8615

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 664

Braucu ar:

ventilējamie sēdekļi

Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III

Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ?
Offline
cipargalva
14. Jul 2025, 22:33 #8616

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6738

Braucu ar: quattro

Jāliek niedru paklājs.
Offline
Sancho1
14. Jul 2025, 22:55 #8617

Kopš: 23. Nov 2004

Ziņojumi: 782

Braucu ar: Audi S6 V10 5.2


14 Jul 2025, 22:22:54 @treshaa_josla rakstīja:
ventilējamie sēdekļi

Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III

Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ?


Touareg laikam njem gaisu no pechkas, taa, ka - cik pechka auksta, tik auksts kreesls. Bet nevaru 100% apstiprinaat.
Jebkuraa gadiijumaa, ir baigi ok.
Offline
karro
15. Jul 2025, 00:16 #8618

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4876

Braucu ar: studentu variantu


14 Jul 2025, 21:56:30 @RaL rakstīja:
Šīs dsg "problēmas" laikam tikai mazjaudīgajiem
Uz 50kmh man tur 1500rpm, uz 60kmh kaut kas ap 1300rpm
Līdz izlasīju šeit, nebiju par tādu problēmu iedomājies

6 ātrumi un 230zs.


Līdzīgi ātrumi un zs, bet es arī neesmu sajūsmā par pārāk ātro pārslēgšanos uz augšu. Reizreizē ir brīži, kad manuāli nometu kādu robu zemāk. Man "Normal" prasītos kkas starp normal un "šport", un esošais normal varētu kļūt par eco, ar visu neitrālo pie atmešanās

Aiziešu pamācīties braukt, mož
Online
shirminieks
15. Jul 2025, 09:11 #8619

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1994

Braucu ar: 81


14 Jul 2025, 22:55:51 @Sancho1 rakstīja:

14 Jul 2025, 22:22:54 @treshaa_josla rakstīja:
ventilējamie sēdekļi

Teslā nevar nolikt konkrētu gaisa temp. ir tikai auksti I / auksti II / auksti III

Pat pēc neilga laika pirmajā režīmā sāp mugura. tā kā nieres atsaldētas
It kā jauka fīča, bet nelietojama. kā citiem tas darbojas ?


Touareg laikam njem gaisu no pechkas, taa, ka - cik pechka auksta, tik auksts kreesls. Bet nevaru 100% apstiprinaat.
Jebkuraa gadiijumaa, ir baigi ok.


Bijuši trīs VW ar ventilāciju - visiem pūš patīkami vēsu, bet jūt; ja ir auksts, var kombinēt ar apsildi, bet nav bijusi vajadzība. Kopumā izmantoju visu laiku vasarā - braucot nejūt (nesalst), bet kad izslēdz ārā, tad uzreiz jūt, ka mugura vairāk svīst.

Vecajiem Mercedes (W221 & 211) gan tā ventilācija pilnīgi bezvērtīga bija
Offline
nikoo
15. Jul 2025, 10:42 #8620

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 273

Braucu ar: divi ar pusi

Bija darba auto Golf 7 ar 1.5 TSI un DSG - kaut kā baigi neatceros, ka būtu besījusi DSG uzvedība, bet tam motoram gāzes pedāli spiest baigi negribējās un pie zemākiem apgriezieniem arī nejutu vibrācijas (vai vismaz neatceros).
Tagad pašam ir cits VAGs ar divlitru dīzeli un DQ381, tad nu... Jā, totāli nav forši, ja uz 60 km/h ir <1200 rpm - to visvairāk pamanu pilsētas apstākļos. Tur divas daļas problēmai - pārāk ātri pārslēgt viena lieta, otra, ka ilgi tur to augstāko pārnesumu un, mazliet nometot ātrumu, vispār sanāk nokļūt pilnīgā bezreakcijas zonā. Jā, sāku pierast izmantot "-" lāpstiņu, bet Karosam jautājumu par variantiem uzdevu un noskaidroju, tad tik vajadzētu pierakstīties uz pārprogrammēšanu. Braukt jau var tāpat, bet nu kaut kā šķiet, ka tur no rūpnīcas ekonomijas un ekoloģijas optimizācija ir ņēmusi virsroku.

[ Šo ziņu laboja nikoo, 15 Jul 2025, 10:43:45 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo