Autors | Ziņojums |
ilmars4998 | 17. Nov 2014, 17:56 |
#8561
|
|
 Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1470
Braucu ar: XY-28
|
16 Nov 2014, 16:27:15 Daffyduck rakstīja:
16 Nov 2014, 16:07:40 ralfiks rakstīja:
Vakar atstaaju gabariitus iesleegtus.noseedinaaju akjiiti.
ja pieejams kaads auto,ar nosaciijumu,ja darbina dzineeju,tad ar vadiem ir jeega,ir paarbaudiits.paliidz.
Akjiiti taapat otru nolikt un vadus pievienot,kaaa saprotu,nav jeegas?
Man ar piepīpēšanu nekas neizdevās,starteris pat ne drusku negrieza.Mēģināju no 55Ah aķīša un vajadzēja kas stiprāks?vai arī bija draņķīgi krokodiļi.
Ātrāk domāju sanāks ja pieliksi lādētāju uz 10-15 min.
ar staķika vadiem pat e-39 nevar pielaist, vajag kārtīgus home made vadus, resnus un garus  |
Offline | |
|
Dzega  | 17. Nov 2014, 22:55 |
#8562
|
|
 Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 713
Braucu ar: 333 & 3333
|
17 Nov 2014, 22:29:31 Marrakesh rakstīja:
Sveiki. Pie pirmajiem mīnusiem ir novērots, ka auto (E60 3.0d) no rītiem pēc palaišanas tā kā raustās un līdz ar to arī apgriezieni pirmās 2-4 sekundes svārstās (0.7-1.3~1.5). Un tālāk kādas pirmās 5-15 sekundes nevienmērīgi strādā un tad aiziet normāli. Liekās tā itkā nestrādātu visi cilindri vienā ritmā or smth. Kvēlsveces jaunas. Kādreiz E46 bija šādi paši joki, bet X`am gan nekas tāds nav novērots. Tīri interesē, kur varētu slēpties problēma? Kā risināt ja vispār var? Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt, kas un kāpēc?
Bija šāda pati kaite savā laikā. Black Russian atrisināja jautājumu. Man liekas, ka vaina bija sprasulās, kuras nemainīja, bet saregulēja vai kaut kā tamlīdzīgi. Pēc tam arī labāk gāja auto un patēriņš arī nokrita lejā.
----------------- carcloud.lv |
Offline | |
|
Vinsents | 18. Nov 2014, 00:14 |
#8563
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
17 Nov 2014, 22:29:31 Marrakesh rakstīja:
Sveiki. Pie pirmajiem mīnusiem ir novērots, ka auto (E60 3.0d) no rītiem pēc palaišanas tā kā raustās un līdz ar to arī apgriezieni pirmās 2-4 sekundes svārstās (0.7-1.3~1.5). Un tālāk kādas pirmās 5-15 sekundes nevienmērīgi strādā un tad aiziet normāli. Liekās tā itkā nestrādātu visi cilindri vienā ritmā or smth. Kvēlsveces jaunas. Kādreiz E46 bija šādi paši joki, bet X`am gan nekas tāds nav novērots. Tīri interesē, kur varētu slēpties problēma? Kā risināt ja vispār var? Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt, kas un kāpēc?
Varētu būt, ka kvēlsveču vadības bloks ir beigts. |
Offline | |
|
Kaross  | 18. Nov 2014, 01:10 |
#8564
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| +1. Sveces ieliek jaunas, bet nepārbauda vai vispār silda. Pie sveču maiņas veselīgi ir arī diagnostiku pieslēgt. Ja kas, tad bieži šiem jūk bloki. Ir arī pie manis uz vietas ja nu vajag.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Murphy  | 18. Nov 2014, 08:05 |
#8565
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.
Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.
Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved[ Šo ziņu laboja Murphy, 18 Nov 2014, 08:05:38 ] |
Offline | |
|
Kaross  | 18. Nov 2014, 13:54 |
#8566
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| BMW vispār sprauslas var ļoti labi redzēt diagnostikā. NAv obligāti jāņem ārā. Tikai ja ir aizdomīgas un nav 100% skaidrs, tad var izņemt.
Kvēlsvecēm viss varbūt ir kārtībā, bet 90% tev ir beigts sveču bloks. Ieliekot jaunas sveces vajag pārliecināties vai vispār viņas tiek sildītas. 5 min. darbs ja ir noņemts kolektors.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
edijzz  | 18. Nov 2014, 14:04 |
#8567
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 772
Braucu ar:
| spechuki, e60 523 ir kjedes dzinejs vai zobene? kadi intervali?
dzinejs pats par sevi labs vai problematisks?
200 tkm ir noskatits eksemplars |
Offline | |
|
-Edm-  | 18. Nov 2014, 14:11 |
#8568
|
|
 Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
18 Nov 2014, 14:04:08 edijzz rakstīja:
spechuki, e60 523 ir kjedes dzinejs vai zobene? kadi intervali?
dzinejs pats par sevi labs vai problematisks?
200 tkm ir noskatits eksemplars
ahahaha bmw kopš m20 nav zobsiksnu dzinēju 
-----------------
|
Offline | |
|
|
edijzz  | 18. Nov 2014, 14:14 |
#8569
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 772
Braucu ar:
| smiekligi tas ir, bet vairak jautajums bija par ekspluataciju- uzticams vai problematisks? Ar paterinu esmu iepazinies  |
Offline | |
|
-Edm-  | 18. Nov 2014, 14:19 |
#8570
|
|
 Kopš: 19. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 18124
Braucu ar: fenšuj systems.LTR.
|
18 Nov 2014, 14:14:53 edijzz rakstīja:
smiekligi tas ir, bet vairak jautajums bija par ekspluataciju- uzticams vai problematisks? Ar paterinu esmu iepazinies 
parasts motors nav tur nekā īpaši problemātiska vai ekstra dārga ja neskaita ka jaudas/patēriņa attiecība ir nesalīdzinama ar kautvai 2.8 100reizes izmalta tēma rij tikpat iet sūdīgi 
-----------------
|
Offline | |
|
edijzz  | 18. Nov 2014, 14:57 |
#8571
|
|
Kopš: 22. Jan 2004
Ziņojumi: 772
Braucu ar:
| FL 523 ir ar 190 zs
labaka izvele butu 525 ar 218zs?
pec tam jau nakamais 530, manuprat |
Offline | |
|
ilmars4998 | 18. Nov 2014, 16:40 |
#8572
|
|
 Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1470
Braucu ar: XY-28
|
18 Nov 2014, 08:05:13 Murphy rakstīja:
Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.
Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.
Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved
Ja slikums njem araa sprauslas, var arii pats elementari parbaudit abratku ar kolbam, tas viss ir darits un  |
Offline | |
|
Peecis | 18. Nov 2014, 17:01 |
#8573
|
|
 Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2317
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
18 Nov 2014, 16:40:39 ilmars4998 rakstīja:
18 Nov 2014, 08:05:13 Murphy rakstīja:
Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.
Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.
Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved
Ja slikums njem araa sprauslas, var arii pats elementari parbaudit abratku ar kolbam, tas viss ir darits un 
Tā pārbaudīsi vārstus sprauslām, nevis smidzinātājus. |
Offline | |
|
ilmars4998 | 18. Nov 2014, 18:03 |
#8574
|
|
 Kopš: 28. Nov 2008
No: Cēsis
Ziņojumi: 1470
Braucu ar: XY-28
| Inpa + kolbas ir, ceļš divi ej  |
Offline | |
|
Kaross  | 18. Nov 2014, 23:26 |
#8575
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Lieciet mierā tās sprauslas. Tur 95% ir beigts sveču bloks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Murphy  | 19. Nov 2014, 07:43 |
#8576
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| Tikai šonedēļ, festpreis 10k EUR ar R19 vai 9,5k EUR ar R17 un ziemas riepām.
Visi čīkst ka zem 10k nevar atrast labu e60, tad lūdzu - ir ļoti labs piedāvājums.
Auto bez slēptiem defektiem, oriģinālu nobraukumu, perfektā stāvoklī.
525d M-Sportpaket Individual
T. 26449368
varu arī iemainīt pret lētāku auto (Audi, BMW, VW) ar piemaksu |
Offline | |
|
|
Daffyduck | 19. Nov 2014, 21:57 |
#8577
|
|
 Kopš: 07. May 2014
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim
| Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē? |
Offline | |
|
Kaross  | 19. Nov 2014, 22:27 |
#8578
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4477
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?
Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
Black_russian  | 19. Nov 2014, 22:38 |
#8579
|
|
 Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
19 Nov 2014, 22:27:18 Kaross rakstīja:
19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?
Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.
daram katru reizi kad mainam!
Tas ir tiesam velams  |
Offline | |
|
Daffyduck | 19. Nov 2014, 22:50 |
#8580
|
|
 Kopš: 07. May 2014
Ziņojumi: 247
Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim
|
19 Nov 2014, 22:38:28 Black_russian rakstīja:
19 Nov 2014, 22:27:18 Kaross rakstīja:
19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?
Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.
daram katru reizi kad mainam!
Tas ir tiesam velams 
Paldies! Nu būs zināšanai. |
Offline | |
|