Online

Pašreiz BMWPower skatās 150 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
ilmars4998
17. Nov 2014, 17:56 #8561

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: XY-28


16 Nov 2014, 16:27:15 Daffyduck rakstīja:

16 Nov 2014, 16:07:40 ralfiks rakstīja:
Vakar atstaaju gabariitus iesleegtus.noseedinaaju akjiiti.
ja pieejams kaads auto,ar nosaciijumu,ja darbina dzineeju,tad ar vadiem ir jeega,ir paarbaudiits.paliidz.
Akjiiti taapat otru nolikt un vadus pievienot,kaaa saprotu,nav jeegas?

Man ar piepīpēšanu nekas neizdevās,starteris pat ne drusku negrieza.Mēģināju no 55Ah aķīša un vajadzēja kas stiprāks?vai arī bija draņķīgi krokodiļi.
Ātrāk domāju sanāks ja pieliksi lādētāju uz 10-15 min.


ar staķika vadiem pat e-39 nevar pielaist, vajag kārtīgus home made vadus, resnus un garus
Offline
Dzega
17. Nov 2014, 22:55 #8562

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 713

Braucu ar: 333 & 3333


17 Nov 2014, 22:29:31 Marrakesh rakstīja:
Sveiki. Pie pirmajiem mīnusiem ir novērots, ka auto (E60 3.0d) no rītiem pēc palaišanas tā kā raustās un līdz ar to arī apgriezieni pirmās 2-4 sekundes svārstās (0.7-1.3~1.5). Un tālāk kādas pirmās 5-15 sekundes nevienmērīgi strādā un tad aiziet normāli. Liekās tā itkā nestrādātu visi cilindri vienā ritmā or smth. Kvēlsveces jaunas. Kādreiz E46 bija šādi paši joki, bet X`am gan nekas tāds nav novērots. Tīri interesē, kur varētu slēpties problēma? Kā risināt ja vispār var? Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt, kas un kāpēc?


Bija šāda pati kaite savā laikā. Black Russian atrisināja jautājumu. Man liekas, ka vaina bija sprasulās, kuras nemainīja, bet saregulēja vai kaut kā tamlīdzīgi. Pēc tam arī labāk gāja auto un patēriņš arī nokrita lejā.

-----------------
carcloud.lv
Offline
Vinsents
18. Nov 2014, 00:14 #8563

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


17 Nov 2014, 22:29:31 Marrakesh rakstīja:
Sveiki. Pie pirmajiem mīnusiem ir novērots, ka auto (E60 3.0d) no rītiem pēc palaišanas tā kā raustās un līdz ar to arī apgriezieni pirmās 2-4 sekundes svārstās (0.7-1.3~1.5). Un tālāk kādas pirmās 5-15 sekundes nevienmērīgi strādā un tad aiziet normāli. Liekās tā itkā nestrādātu visi cilindri vienā ritmā or smth. Kvēlsveces jaunas. Kādreiz E46 bija šādi paši joki, bet X`am gan nekas tāds nav novērots. Tīri interesē, kur varētu slēpties problēma? Kā risināt ja vispār var? Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt, kas un kāpēc?

Varētu būt, ka kvēlsveču vadības bloks ir beigts.
Offline
Kaross
18. Nov 2014, 01:10 #8564

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

+1. Sveces ieliek jaunas, bet nepārbauda vai vispār silda. Pie sveču maiņas veselīgi ir arī diagnostiku pieslēgt. Ja kas, tad bieži šiem jūk bloki. Ir arī pie manis uz vietas ja nu vajag.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Murphy
18. Nov 2014, 08:05 #8565

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.

Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.

Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved

[ Šo ziņu laboja Murphy, 18 Nov 2014, 08:05:38 ]

Offline
Kaross
18. Nov 2014, 13:54 #8566

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

BMW vispār sprauslas var ļoti labi redzēt diagnostikā. NAv obligāti jāņem ārā. Tikai ja ir aizdomīgas un nav 100% skaidrs, tad var izņemt.

Kvēlsvecēm viss varbūt ir kārtībā, bet 90% tev ir beigts sveču bloks. Ieliekot jaunas sveces vajag pārliecināties vai vispār viņas tiek sildītas. 5 min. darbs ja ir noņemts kolektors.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
edijzz
18. Nov 2014, 14:04 #8567

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

spechuki, e60 523 ir kjedes dzinejs vai zobene? kadi intervali?
dzinejs pats par sevi labs vai problematisks?
200 tkm ir noskatits eksemplars
Offline
-Edm-
18. Nov 2014, 14:11 #8568

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


18 Nov 2014, 14:04:08 edijzz rakstīja:
spechuki, e60 523 ir kjedes dzinejs vai zobene? kadi intervali?
dzinejs pats par sevi labs vai problematisks?
200 tkm ir noskatits eksemplars
ahahahabmw kopš m20 nav zobsiksnu dzinēju

-----------------
Offline
edijzz
18. Nov 2014, 14:14 #8569

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

smiekligi tas ir, bet vairak jautajums bija par ekspluataciju- uzticams vai problematisks? Ar paterinu esmu iepazinies
Offline
-Edm-
18. Nov 2014, 14:19 #8570

Kopš: 19. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 18124

Braucu ar: fenšuj systems.LTR.


18 Nov 2014, 14:14:53 edijzz rakstīja:
smiekligi tas ir, bet vairak jautajums bija par ekspluataciju- uzticams vai problematisks? Ar paterinu esmu iepazinies
parasts motors nav tur nekā īpaši problemātiska vai ekstra dārga ja neskaita ka jaudas/patēriņa attiecība ir nesalīdzinama ar kautvai 2.8 100reizes izmalta tēma rij tikpat iet sūdīgi

-----------------
Offline
edijzz
18. Nov 2014, 14:57 #8571

Kopš: 22. Jan 2004

Ziņojumi: 772

Braucu ar:

FL 523 ir ar 190 zs
labaka izvele butu 525 ar 218zs?
pec tam jau nakamais 530, manuprat
Offline
ilmars4998
18. Nov 2014, 16:40 #8572

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: XY-28


18 Nov 2014, 08:05:13 Murphy rakstīja:
Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.

Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.

Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved


Ja slikums njem araa sprauslas, var arii pats elementari parbaudit abratku ar kolbam, tas viss ir darits un
Offline
Peecis
18. Nov 2014, 17:01 #8573

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2317

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


18 Nov 2014, 16:40:39 ilmars4998 rakstīja:

18 Nov 2014, 08:05:13 Murphy rakstīja:
Jā, kvēlsveču bloks ir standarta kaite, man arī savā laikā nomainīja.

Bet tur elementāra kompja pieslēgšana to parādīs.

Sprauslas gan neparādīs, visdrīzāk. Tās jāņem ārā un jāved uz Bosch centru, vai kur tur viņas Black_russian ved


Ja slikums njem araa sprauslas, var arii pats elementari parbaudit abratku ar kolbam, tas viss ir darits un

Tā pārbaudīsi vārstus sprauslām, nevis smidzinātājus.
Offline
ilmars4998
18. Nov 2014, 18:03 #8574

Kopš: 28. Nov 2008

No: Cēsis

Ziņojumi: 1470

Braucu ar: XY-28

Inpa + kolbas ir, ceļš divi ej
Offline
Kaross
18. Nov 2014, 23:26 #8575

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Lieciet mierā tās sprauslas. Tur 95% ir beigts sveču bloks.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Murphy
19. Nov 2014, 07:43 #8576

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Tikai šonedēļ, festpreis 10k EUR ar R19 vai 9,5k EUR ar R17 un ziemas riepām.

Visi čīkst ka zem 10k nevar atrast labu e60, tad lūdzu - ir ļoti labs piedāvājums.

Auto bez slēptiem defektiem, oriģinālu nobraukumu, perfektā stāvoklī.



525d M-Sportpaket Individual


T. 26449368

varu arī iemainīt pret lētāku auto (Audi, BMW, VW) ar piemaksu
Offline
Daffyduck
19. Nov 2014, 21:57 #8577

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim

Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?
Offline
Kaross
19. Nov 2014, 22:27 #8578

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?


Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Black_russian
19. Nov 2014, 22:38 #8579

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


19 Nov 2014, 22:27:18 Kaross rakstīja:

19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?


Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.


daram katru reizi kad mainam!

Tas ir tiesam velams
Offline
Daffyduck
19. Nov 2014, 22:50 #8580

Kopš: 07. May 2014

Ziņojumi: 247

Braucu ar: E61 525d / CUBE Aim


19 Nov 2014, 22:38:28 Black_russian rakstīja:

19 Nov 2014, 22:27:18 Kaross rakstīja:

19 Nov 2014, 21:57:43 Daffyduck rakstīja:
Kā tur ir,ja maina akumulatoru pret tieši tādu pašu kāds jau atrodas mašīnā,vai atkal tas par jaunu ir jāpiereģistrē?


Būtu vēlams. Parasti gan to neviens nedara.


daram katru reizi kad mainam!

Tas ir tiesam velams

Paldies! Nu būs zināšanai.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo