Online
Pašreiz BMWPower skatās 129 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
| Autors | Ziņojums |
| Mikels | | 10. Jul 2025, 23:26 |
#8561
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
10 Jul 2025, 22:35:52 @casivupi rakstīja:
10 Jul 2025, 21:15:54 @Mikels rakstīja:
10 Jul 2025, 12:28:48 @casivupi rakstīja:
1.4/1.5tsi iet. nav ne vainas.
Iet salīdzinot ar ko - ar skrituļslidām?
Nu būsim godīgi ne sūda neiet tie 1.4-1.5 tsi dzinēji. Pa lielam arī 2.0 tsi nav tā,ka baigi ietu, bet nu ikdienai kaut cik vēl pietiek 
salīdzinot ar jebkuru auto, kas nevar ātrāk par 9s ieskrieties, 150hp DSH brauc 8.6-8.7s
jā neiet 320d 150hp/250Nm agrāk bija psc gonka-auto. Tagad 150hp/250Nm neiet neko 
Whaat? 320d un psc gonka auto, kurā mazpisānu nostūrī viņš tāds ir skaitījies Jo tālāk,jo trakāk
[ Šo ziņu laboja Mikels, 10 Jul 2025, 23:29:31 ] | Offline | | |
| xn3x | | 11. Jul 2025, 00:32 |
#8562
|
|  Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2787
Braucu ar: sieviešu auto
| Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu | Offline | | |
Murphy  | | 11. Jul 2025, 06:57 |
#8563
|
|  Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8514
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
|
11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu
Passat/Arteon komplektā ar dubultajiem stikliem? | Offline | | |
| michals1 | | 11. Jul 2025, 07:09 |
#8564
|
|  Kopš: 17. Apr 2019
No: Salaspils
Ziņojumi: 2173
Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!
| https://auto-gems.com/kfzliste.php?bereich=PKW&marke=Dodge
Lūk jums auto par adekvātu ciparu un kurš reāli iet,nevis sēņotāju automašīnas. | Offline | | |
| abyss | | 11. Jul 2025, 08:46 |
#8565
|
|  Kopš: 26. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 8721
Braucu ar: e39 523
|
11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu
Tādi izteikti klusi vag nebūs. Pie 120-130km/h diezgan varēs dzirdēt vēja/riepu troksni. Ja tas ir ļoti svarīgi, tad jāveic kaut kāda pret trokšņa līmēšana. Līdz 120 km/h ir diezgan ok 
Bet nu joprojām ieteiktu ņemt 2.0 tsi. 5.7 sec 0-100 ir pieklājīgi. Ja salīdzina ar f1, protams, ka neiet 
| Offline | | |
| cipargalva | | 11. Jul 2025, 09:19 |
#8566
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6738
Braucu ar: quattro
| Jā, taču dīzelisti ar benzīniem neprot braukt. Iekāpj un nesaprot, ka dzīve pie 4k rpm nebeidzas.
Kurš ir tas identiskas klases klusais auto? Ok, 5er ir klusāks par passātu, bet 3er pilnīgi noteikti standartā nevar saukt par klusu auto. Tikpat skaļš kā golfs. | Offline | | |
| xn3x | | 11. Jul 2025, 09:24 |
#8567
|
|  Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2787
Braucu ar: sieviešu auto
| Da labi, man e36 ar m52 pie 200k nobraukuma nevibrēja tik traki kā tas tourans ar 20k 
Ceru, ka vienkārši ar tam konkrētajam auto kaut kas nebija kārtībā. | Offline | | |
| cipargalva | | 11. Jul 2025, 09:27 |
#8568
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6738
Braucu ar: quattro
| Hz kas tev tur vibrēja, iespējams individuāla problēma.
Neaizstāvu tās konservu bundžas, taču darbā braucu ar jau 5. pēc kārtas jaunu vagu, plus pašam bijuši vairāki īpašumā, nevienam nekas nav vibrējis. Jā, esmu braucis arī ar citu koncernu auto, tai skaitā vairākiem komforta etaloniem - e36. | Offline | | |
|
|
| Mikels | | 11. Jul 2025, 09:30 |
#8569
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
11 Jul 2025, 09:19:47 @cipargalva rakstīja:
Jā, taču dīzelisti ar benzīniem neprot braukt. Iekāpj un nesaprot, ka dzīve pie 4k rpm nebeidzas.
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši  [ Šo ziņu laboja Mikels, 11 Jul 2025, 09:44:21 ] | Offline | | |
| jermanis83 | | 11. Jul 2025, 09:34 |
#8570
|
|  Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 154
Braucu ar: AUDI BITURBO 2012
|
11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu
Nutonos ir speks. Pareizi saki. Nozelosi to vag 1.5 litrapeedu, izbraucu ar firmas jaunu vag oktavia 1,5 150 zirgspeki, shausmigs auto, karba raustas, skanas izolacija nav, jaudas vispar nav lidz 3000 apgrieieniem, salona materiali zem kritikas, es nesaprotu kaut vienu iemeslu kadel ar tadu butu sevis cienosam jabrauc. Auto bija garantijas servisa green motors ar nestradajosu planseti, kas vienkarsi nestradaja un pazuda divas reizes! Rezume, vag var dot tikai mentiem, vini pelnijusi tadu “auto” | Offline | | |
| Arsm3ns | | 11. Jul 2025, 10:00 |
#8571
|
|  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1621
Braucu ar:
|
11 Jul 2025, 09:34:03 @jermanis83 rakstīja:
11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu
Nutonos ir speks. Pareizi saki. Nozelosi to vag 1.5 litrapeedu, izbraucu ar firmas jaunu vag oktavia 1,5 150 zirgspeki, shausmigs auto, karba raustas, skanas izolacija nav, jaudas vispar nav lidz 3000 apgrieieniem, salona materiali zem kritikas, es nesaprotu kaut vienu iemeslu kadel ar tadu butu sevis cienosam jabrauc. Auto bija garantijas servisa green motors ar nestradajosu planseti, kas vienkarsi nestradaja un pazuda divas reizes! Rezume, vag var dot tikai mentiem, vini pelnijusi tadu “auto”
šeit vairāk ir jautājums, ko jaunu tajā kategorijā un cenā paņemt? toyotu, fofāgenu? Tur būs lielais wou un sapratīsi, cik traki tai skodā bija? Lūdzu, vecu 535d nejaucam šeit iekšā, bet par jaunu šis klases. Gaidu infu. | Online | | |
| jermanis83 | | 11. Jul 2025, 10:08 |
#8572
|
|  Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 154
Braucu ar: AUDI BITURBO 2012
|
11 Jul 2025, 10:00:53 @Arsm3ns rakstīja:
11 Jul 2025, 09:34:03 @jermanis83 rakstīja:
11 Jul 2025, 00:32:02 @xn3x rakstīja:
Njā, būs grūti atradināties no 740 Nm 
Bet vajadzētu profilaksei. Ir kāds no tiem VAGiem ar sulaspakām, kas ir labāk nopakots skaņas/vibrāciju ziņā? Pabraucu ar īres Touranu pāris dienas, 150hp 1.5tsi - ar to, ka neiet varbūt ar laiku samierinātos, bet tā vibrācija un troksnis iespiežot nešķiet kaut kas, kas manā dzīvē trūktu
Nutonos ir speks. Pareizi saki. Nozelosi to vag 1.5 litrapeedu, izbraucu ar firmas jaunu vag oktavia 1,5 150 zirgspeki, shausmigs auto, karba raustas, skanas izolacija nav, jaudas vispar nav lidz 3000 apgrieieniem, salona materiali zem kritikas, es nesaprotu kaut vienu iemeslu kadel ar tadu butu sevis cienosam jabrauc. Auto bija garantijas servisa green motors ar nestradajosu planseti, kas vienkarsi nestradaja un pazuda divas reizes! Rezume, vag var dot tikai mentiem, vini pelnijusi tadu “auto”
šeit vairāk ir jautājums, ko jaunu tajā kategorijā un cenā paņemt? toyotu, fofāgenu? Tur būs lielais wou un sapratīsi, cik traki tai skodā bija? Lūdzu, vecu 535d nejaucam šeit iekšā, bet par jaunu šis klases. Gaidu infu.
Vecs tur neka nav bet nu sevis darisana pari ir visi vag izstradajumi, nozelojams pirkums, bmwpower parveties par ubagmaju. Ja saja kategorija ir ko piedavat, panemt pajaunu G-32 serijas nu to pedejo virsbuvi ar lielisko B-57 motoru (evolucija izturigajam N-57). Tikai dizels un Obligati m perofmance paku, parejais nav butiski. Tas maksa dargi, kautkadi 23000 eu un kas ir viena cena ar jaunam vag oktavia | Offline | | |
| Arsm3ns | | 11. Jul 2025, 10:14 |
#8573
|
|  Kopš: 27. Oct 2023
Ziņojumi: 1621
Braucu ar:
| 'pajaunu'... Atkal nelasi uzmanīgi... | Online | | |
| Mikels | | 11. Jul 2025, 10:30 |
#8574
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
| Jermani, labāk dodies “investēt” savā F10, šeit ir jaunu auto pieredzes topiks  | Offline | | |
| Kidd | | 11. Jul 2025, 10:48 |
#8575
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8388
Braucu ar: 400Zs
|
11 Jul 2025, 10:08:50 @jermanis83 rakstīja:
Vecs tur neka nav
nu, jā, protams. 12 gadus pabraukāts auto nav vecs.. Kāda tad ir tā lietošanas laika robeža starp jauns/vecs/ne pārāk vecs/žirgts kā stirnu buks ? | Offline | | |
| Kidd | | 11. Jul 2025, 11:08 |
#8576
|
|  Kopš: 18. May 2009
Ziņojumi: 8388
Braucu ar: 400Zs
| grozi, kā gribi, bet 12 gadus vecs auto ir vecs auto. Un šeit tiek diskutēts par jauniem auto. kapēc izvērst demagoģiju? | Offline | | |
|
|
| casivupi | | 11. Jul 2025, 12:15 |
#8577
|
| Kopš: 28. Jul 2023
Ziņojumi: 396
Braucu ar:
| Kad skatījos auto, es uzreiz atmetu ideju braukt ar vecu bmw un maksāt katru gadu kosmosu uzturēšanai un remontiem. | Offline | | |
| cipargalva | | 11. Jul 2025, 13:37 |
#8578
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6738
Braucu ar: quattro
|
11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši 
Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi  [ Šo ziņu laboja cipargalva, 11 Jul 2025, 13:43:05 ] | Offline | | |
| Janis_Janis | | 11. Jul 2025, 15:06 |
#8579
|
| Kopš: 15. Nov 2018
Ziņojumi: 220
Braucu ar:
| Tak jā...dq 200 slēdzas uz augstāku agrāk nekā vajadzētu. Uz tiem 1200-1400 purkšķninot motoram kompresijas nav, sajūgs dilst, nekāda labuma. Pats drīzumā braukšu nočipot kārbu pie Karosa. | Offline | | |
| Mikels | | 11. Jul 2025, 15:18 |
#8580
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5313
Braucu ar: cieņu
|
11 Jul 2025, 13:37:04 @cipargalva rakstīja:
11 Jul 2025, 09:30:24 @Mikels rakstīja:
Tik tas VW DSG mierīgi pārvietojoties slēdz nākamo ātrumu sasniedzot kaut kur 1500 rpm un braucot uz 60 km/h man jau ir 7 ātrumā, kas ir mega kaitinoši 
Nu bet tas taču ir jebkuram mūsdienu auto, jo katri 0.05l degvielas ir no svara. Principā 8hp identiska situācija. Tas nozīmē tikai, ka ar konkrēto pārnesumu/rpm pilnīgi pietiek, lai nodrošinātu pieprasīto griezi. Kāpēc automātam bez iemesla būtu uz 60 km/h jābrauc ar 2500 rpm? Pamēģini nebraukt mierīgi 
Grieze tur tiek nodrošināta tikai tika daudz, lai tas auto nesāktu raustīties konkrētajā pārnesumā un nenoslāptu 
Konstantā ātrumā braucot pa šoseju, tas arī netraucē, bet pilsētas satiksmē, kad tev vajag steidzami kaut kur paātrināties un iespied pedāli, bet nekas nenotiek, tas reāli kaitina. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|