Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 47 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
josi
27. Feb 2025, 11:09 #8181

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3202

Braucu ar: Puf-puf


27 Feb 2025, 10:01:13 @Vienpatis rakstīja:
Hello,
Kādam ir pieredze bijusi un varētu salīdzinošu info iedot Skoda Karoq VS Škoda Kamiq.
VAG kategorijās Kamiq ir klasi zemāks par Karoq, apmēram tāpat kā VW Taigo pret T-Roc. Mazliet vairāk jūt šaurību salonā, priekšā sēdētāju plecu platumā, bet ja tas netraucē un apmierina arī bāzes aprīkojums, tad jau var ņemt.
Offline
Jurka88
27. Feb 2025, 11:42 #8182

Kopš: 08. Nov 2021

Ziņojumi: 577

Braucu ar:

No visiem mazajiem Carsheering suviem, Kamiks visforšākais, pat ar 1.0l kustās neslikti, ar 1.5 būs raķete.
Offline
kkas
27. Feb 2025, 11:51 #8183

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9774

Braucu ar: Alfu

kā var 2 nepietikt vietas kamiq? 90% gadījumos vietas trūkums ir vienkārši galvā.

par piemēru tam cupra formentor. ģimenes ar 2 bērniem brauc un slavē. kgan ja būtu jāizvēlas tāds pats jebkas cits tādā lielumā, tad būtu lielas acis un tas taču daudz par mazu četriem.
Offline
RaL
27. Feb 2025, 13:21 #8184

Kopš: 23. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3815

Braucu ar: kruīzu


27 Feb 2025, 11:42:35 @Jurka88 rakstīja:
No visiem mazajiem Carsheering suviem, Kamiks visforšākais, pat ar 1.0l kustās neslikti, ar 1.5 būs raķete.


3 nedēļas palietoju kamiq 1.0 ar dsg. Vienam braucot, līdz 90kmh likās pat pārsteidzoši labi gāja priekš tā tilpuma. Ātrāk braucot, jau varēja izjust, ka nedaudz pietrūkst jaudas, bet arī nekas mega švaks.
Plastmasa salonā pacieta, bet nu tas tā visām Škodām man liekas.
Es teiktu, ka tīri sakarīgs pārvietošanās līdzeklis, ja nevajag braukšanas prieku Vienīgais, kas mani reāli kaitināja - logu tīrītāji, kad strādāja pēc sensora (ar intervāliem) vai laikam arī vienu reizi notīrot logu, tad relejs gaismas slēdža rajonā tikšķēja katru reizi. Nebija ļoti skaļš, bet vismaz es dzirdēt varēju. Pensionāriem gan jau netraucē
Offline
gustavs
27. Feb 2025, 13:28 #8185

Kopš: 08. Mar 2007

Ziņojumi: 93

Braucu ar:


26 Feb 2025, 09:29:49 @smudo rakstīja:

26 Feb 2025, 09:03:41 @IELEJAM rakstīja:

26 Feb 2025, 00:08:01 @968-jk rakstīja:

25 Feb 2025, 14:52:53 @IELEJAM rakstīja:

25 Feb 2025, 14:13:26 @rihardsv rakstīja:

25 Feb 2025, 14:07:39 @envy rakstīja:

25 Feb 2025, 12:51:10 @rihardsv rakstīja:
Cenā līdz 40k kāpēc neizskati jauno Tayron ar plug-in, kam laba akcijas cena. Vai arī Kodiak jaunais pie Verte auto arī šobrīd krietni zem 40k.


Iespējams, tāpēc ka cilvēks jau rakstīja ka grib ar labu aprīkojumu, kas brīvi pielasa vēl vismaz 10k.

Iespējams, kad saka ka grib līdz 40k, tad patiesībā grib tuvāk 30k, kas ir pilnīgi normāli.

Iepsējams, būtu labāk komentēt to ko cilvēks jautāja, nevis piedāvāt tā vietā jaunu mašīnu teju pa 60k


Iespējams, ka varēji nekomentēt, ja nav ko komentēt. Es piedāvāju, cilvēks pats izvēlas, ko darīt.

Labi, labi, neplēšās! Tayron patiešām tur sanāk plika bāze ar 1.5tsi, kas galīgi nav tas uz ko skatos. Lai ir mazlietots, max 50k, bet nopakots.


Ja man būtu jāizvēlas suvveidīgs mazlietots auto pa 50k,ņemtu G05 nevis to pretīgo Tiguan.

Pirmkārt mans budžeta slieksnis ir 40k, otrkārt, ja man būtu 50k, tad es skatītos uz T6.1, nevis pretīgo G05.


Man arī senāk nepatika SUVi, kamēr nenopirku G05 nullīti - tas auto ar isto aprīkojumu ir best in-class SUVs, kas par to cenu pieejams tirgū, bet nu piekrītu, ka pa 40k tur pa īsu būs priekš 1-2 gadus veca G05, ar mazu nobraukumu un lbu aprīkojumu.


Kāpēc diezgan ātri nomainīji G05 pret lietotu G31?
Offline
smudo
27. Feb 2025, 14:04 #8186

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Par G05 nebija nekādu iebildumu - tikai labākās atsauksmes. Sakonfigurēju tādā krāsā un ar aprīkojumu ko pats vēlējos un bija doma 4-5 gadi braukt - pat pirmo eļļas maiņu pie 6k km uztaisīju, uzklāju keramiku un daļēju PPF uzliku Bet sievai parādījās darba auto paralēli maniem 3 hobijauto un vienā brīdī secināju, ka X5 pa mēnesī max 200km tiek nobraukti Tādēļ ieliku tirgot - ļoti paveicās, ka X5 bija ar "sMaku" - pārdevu pēc gada tikai par 6k EUR lētēk, nekā nopirku - retu kuram jaunam auto tik labi cenas turas, ka gada laikā var pazaudēt krietni mazāk kā 10% no plaukta cenas.

Pēc tam sieva pamainīja darbu un vajadzēja daily atkal - izdomāju, ka vēlos auto ar B58 un G30/31 LCI bija labākais kanditāts. G30/31 LCI salons un multimediji faktiski tāds pats kā pre-LCI G05. Man pat vēl labāk patiktu M340i G21, bet tas man ir par mazu. Šis, iespējams, būs pēdējais daily ICE, pirms pāriet uz EV, līdz ar to esmu uzlicis M Performace izplūdi, MHD Stage1 ar 400+zs, samainīju kārbā un sadalenē eļļu pie iegādes, ieliku labāku mūziku, BOLDā nopulēju un keramiku uzliku - ceru, ka ar šo izdodies ilgāku laiku pabraukt

G60/61 modelim diemžēl vairs nav B58 dzinējs pieejams ES tirgū un arī izlaižot Gen3 B58 BMW ir sa*isies meistarībā ar cilindru deaktivizācijas fīču, ko vada elektriskas (nevis hidraulikas) piedzīņas VANOS un internetā pilns gadījumu, kur šie dzinēji jau pie 20-30k km izbeidzas vēl garantijas laikā Gan jau ar laiku BMW to izlabos - tad jau redzēs. Līdz ar to, ja vēlies braukt ar pasvaigu, ietilpīgu un praktisku BMW ar B58 dzinēju, tad faktiski paliek G30/31 un Pre-LCI G05.
Offline
ATB
27. Feb 2025, 18:23 #8187

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5319

Braucu ar: ♛ ♛


26 Feb 2025, 21:23:42 @Murphy rakstīja:

26 Feb 2025, 14:10:03 @shirminieks rakstīja:

26 Feb 2025, 13:46:13 @Murphy rakstīja:
Vot ja būtu opcija Arteon dabūt bez tonējuma - izmantotu noteikti. Bet to pat kā opciju no rūpnīcas pasūtīt nevar


Bet vispār liela starpība starp Arteon/Passat?

Pašam jau 5-gadus ir B8, un salonā aptaustot to Arteon viss šķiet (lielākoties) identisks - tik cik centralā paneļa aukšpuse nedaudz citādāka dizaina

Passat pēc būtības vienīgais, kas pietrūkst, ir skaņas izolācija - citādāk viss pārsteidzoši patīkams

Par to cik līdzīgs vai atšķirīgs no B8.
Salons itkā tāds pats (panelis, kloķi utt), bet ir nianses kas savādāk - gan stūre, gan ventilācijas lūkas un citi sīkumi.
Galvenā atšķirība salonā - superīgie R line benķi un vieta aizmugurē, pēc subjektīvās sajūtas vietas aizmugurē stabili 10cm vairāk. Bagāžnieks arī krietni lielāks - bet šis nebūs objektīvi jo B8 bija sedans, šis ir SB.

Motors, kārba - identiski, lai gan man pagaidām īsti nepatīk kā Arteon kārba slēdzas (te gan norakstu uz to ka jāadaptējas manam braukšanas stilam un tad varēs salīdzināt)
Patēriņa ziņā atšķirība max 1l uz 100km, drīzāk 0.5l. Neskatoties uz to ka Areton ir gandrīz 200kg smagāks.

Lai arī abi bija ar DCC un piekares/disku setup ir tāds pats, Arteon brauc citādāk - mīkstāk, pārliecinošāk, rada tādu dārgāka auto sajūtu (nu tipa A6). B8 vairāk/biežāk sita cauri piekari. Pieņemu ka te lomu spēlē gan lielākais svars, gan nedaudz platāka, garāka un zemāka virsbūve.

Tehnoloģiju/asistentu ziņā viss identiski, lai gan - matrix gaismas B8 facelift bija krutākas, Arteon ir tipa vecās (kā preface B8 matrix).

Par skaļumu salonā - abi ir bez pakešu logiem (te gan plānoju Arteonam retrofitot) un Arteon durvis ir bez rāmjiem, salonā tomēr sķiet klusāks nekā B8.

Rezumējot - sākumā man šķita ka būs tas pats kas B8 (jo nopirku neizbraucot pat ), realitātē sajūtas ir citādākas, tādas solīdāks un pārliecinošāks izpildījums visam (izņemot matrix, par to fui )



Man jautājums, kāpēc ARteoni ir samērā lēti? https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/cdkhhm.html
22.gada, 38k km, 26 200 bez pvn
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/cbbleb.html
24.gada 21 k km, 29 800 bez pvn

Mollerā tagad jaunam nevar redzēt cenu, bet pieņemu, ka bija kādi 40-50k?

Dīzeļos nav dižas atšķirības.

Btw, benzīni ir pure vai kaut kādi hibrīdi? Man priekš 1.95m bija vnk wow sajūta iekāpt aiz sevis tādā aertonā. No ārpuses neliekas tik liels tas auto.
Offline
martins_usars
27. Feb 2025, 19:25 #8188

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1325

Braucu ar: uzlādētu auto

Arteonam nav ne vainas, bet tā kārba pēc audi šķiet, ka kaut kas nav kā vajag, tupa un tūļīga
Offline
Belluuns
27. Feb 2025, 20:46 #8189

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9694

Braucu ar: quattro

Nevarētu kautkā rast galējo verdiktu par to B8? Tad labi, tad slikti, skaļš, kluss, kārba gavno, bet slēdzas ok
Offline
martins_usars
27. Feb 2025, 20:56 #8190

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1325

Braucu ar: uzlādētu auto

pasāts ir pasāts neklausies fantastos, kuri tev stāsta, ka r-line un ekstras ko baigi maina. pasāts nav slikts auto, taču tas ir pasāts. bolt taksista 1.6tdi ir tāda pati šasija kā glaunam erlainam ar biturbo dīzeli. tur nav ko dzirdēt, foršs auto, nav jau b7
Offline
smudo
27. Feb 2025, 20:56 #8191

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


27 Feb 2025, 20:46:41 @Belluuns rakstīja:
Nevarētu kautkā rast galējo verdiktu par to B8? Tad labi, tad slikti, skaļš, kluss, kārba gavno, bet slēdzas ok


Man kādreiz bija FL A6 ar S-troniku. Paralēli mollerī biju paņēmis Arteonu ar 2,0l benzīnu (kad tas relatīvi nesen bija iznācis) uz 300 km testrivu un kārba tiešām pēc Audi galīgi nepatika. Bet sievai vienu brīdi bija 2022. gada B8 ar 2,0 tdi - protams, ka tur viss ar lielu aizturi, kad pārkāp no BMW, bet citādi par to kārbu kā tā strādāja kopā ar 2,0dd nebija nekādu sūdzību.

Kad sieva to B8 pirmo reizi dabūja (tas bija gadu vecs ar 20k nobraukumu), lūdza, lai izbraucu līkumu, jo viņai likās, ka piekare kaut kas grab uz bedrēm un ka auto neiet, bet ibraucot secināju, ka tur viss ir kārtībā - vienkārši tādas sajūtas bija pēc G05 nullītes pārkāpjot B8 - kad pāris mēnešu pabrauca, tad viss jau tajā B8 daudz maz apmierināja. Bija gan kaut kāds gļuks ar asistentiem, kas pārstāja korekti strādāt, bet to pa garantiju novērsa. Citādi super ietilpīgs un ekonimisks auto tas B8. Gāja arī uz gaisu - uz šosejas pa vējam pei 160 cruīzā tikai ap 6,5l momentāno rādīja
Offline
smudo
27. Feb 2025, 21:01 #8192

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3899

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Par arteonu runājot - man brālēns jaunu pagājušā pavasarī no Mollera paņēma ar 2,0tdi. Viņš kaut ko teica, ka tos vairs neražojot un var dabūt tikai to, kas stokā palicis, bet nu nezinu, cik tā ir taisnība. Bija arī ļoti priecīgs, ka iet uz gaisa (iepriekšējais auto vidēji ap 13l E98 srtēba) un uz šosejas ap 4,5l vidējais turējās - pirmajos 2 mēnešos pa atvaļinājumu sabrauca 11k km
Offline
Sancix
27. Feb 2025, 21:01 #8193

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6954

Braucu ar: e36

Pavisam vienkārši.
B8 passat jebkādā versijā ir passat, pats lietoju.
Kādu laiku pirms passat braucu ar samērā solīdu f11, nu ir tas auto sajūtās/braukšanā pārāks par passat.
Bet šeit jāņem vērā fakts, abu auto uzturēšanas izmaksas ir krasi atšķirīgas.
Ja esi super turīgs un nav raizes par šālēm/ķēdēm, pērc BMW, ja negribi par to uztraukties, ņem B8.

-----------------

Offline
Belluuns
27. Feb 2025, 21:16 #8194

Kopš: 16. Jun 2007

Ziņojumi: 9694

Braucu ar: quattro

Es patreiz esmu uzkāries ar nakamo mašīnu. Domas mainās pa stundām. Pasats b8, q5, q7, c7FL, kodiaq, superb, tiguan allspace. Kautkāds vajprātss. Katrai izdodas piesieties. Katra ir testeta, ar b8 nav pabraukts vienīgi. Zb jau reāli negribas parkap uz mazak komfortablāku par c7 pirms fl.
Offline
Murphy
27. Feb 2025, 21:50 #8195

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


27 Feb 2025, 18:23:51 @ATB rakstīja:

Man jautājums, kāpēc ARteoni ir samērā lēti? https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/cdkhhm.html
22.gada, 38k km, 26 200 bez pvn
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/volksw...teon/cbbleb.html
24.gada 21 k km, 29 800 bez pvn

Mollerā tagad jaunam nevar redzēt cenu, bet pieņemu, ka bija kādi 40-50k?

Dīzeļos nav dižas atšķirības.

Btw, benzīni ir pure vai kaut kādi hibrīdi? Man priekš 1.95m bija vnk wow sajūta iekāpt aiz sevis tādā aertonā. No ārpuses neliekas tik liels tas auto.


2024 sākumā molleris bija sadzinis veselu baru līdzīgu Arteon stokā - tādi puslīdz bāzes, Rline, lielākoties visi ar 2.0TSI. Atkarībā no komplektācijas niansēm gāja sākot no 36k ar PVN līdz 42k ar PVN. Nu tad acīmredzot kāds no tiem akcijas tiek laists tālāk. Discounti bija diezgan labi, vienam samērā pilnam SB bija tuvu 15k atlaide - laikam jau netirgojās tik labi kā bija domājuši.

Par motoru - cik zināms Arteon benzīniem/dīzeļiem nekādu mild hibrīdu vēl nebija, bija atsevišķs modelis plug-in hibrīds. EA888 vienīgi bija ar OPF(DPF) filtru, bet nu tas baigās problēmas nerada, tik cik pa laikam reģenerējas
Offline
Murphy
27. Feb 2025, 21:54 #8196

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport


27 Feb 2025, 21:16:23 @Belluuns rakstīja:
Es patreiz esmu uzkāries ar nakamo mašīnu. Domas mainās pa stundām. Pasats b8, q5, q7, c7FL, kodiaq, superb, tiguan allspace. Kautkāds vajprātss. Katrai izdodas piesieties. Katra ir testeta, ar b8 nav pabraukts vienīgi. Zb jau reāli negribas parkap uz mazak komfortablāku par c7 pirms fl.


Tev te mušas ar kotletēm kopā
No šiem ja nauda uzturēšanai nav problēma - Q7 spēlē savā līgā
A6 vienīgi ja C8 jau, C7 salons ir arhaisks uz pārējo fona.

Es liktu šādā secībā Q7->Q5->B8 un tad viss pārējais
Offline
Sancix
27. Feb 2025, 22:02 #8197

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6954

Braucu ar: e36

Interesanti kāpēc BMW vortālā netiek izskatīts neviens BMW modelis



-----------------

Offline
Murphy
27. Feb 2025, 22:09 #8198

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8506

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

Es nesen ASV divas nedēļas novizinājos ar aktuālo G05 ar B58 - tā aļika planšete, supersarežģītais menu, cenai neatbilstošā apdares kvalitāte galīgi neaicina pircējus.

Bet tā tāda globāla vācu premium autoražotāju tendence - biedrs te jau pieminēja ka pēdējais sakarīgais BMW ir LCI G30 vai prefa G05. Audi ir līdzīgi - A6 C8 un aktuālajam Q7 vēl ir patīkams un kvalitatīvs salons, jaunais A6, A5 ir diezgan plastmasīgs. Mercedes šī tendence jau sākās divas paaudzes atpakaļ
Offline
martins_usars
27. Feb 2025, 22:45 #8199

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1325

Braucu ar: uzlādētu auto


27 Feb 2025, 22:02:40 @Sancix rakstīja:
Interesanti kāpēc BMW vortālā netiek izskatīts neviens BMW modelis



jo tie auto ir diezgan lieli sūdi ar regulāriem, dārgiem remontiem. arī bezproblēmu b sērijas dzinējiem ir problēmas, uzmestie joprojām top par uzmetējiem.

b8 būs gaitas downgrade pret audi, tur nav ko domāt. dsg pret stronic arī ir atšķirības. citādi b8 paaudze ar normālu ekrānu, visiem navarotiem, nav ne vainas
Offline
endurists
27. Feb 2025, 23:07 #8200

Kopš: 21. Apr 2009

Ziņojumi: 371

Braucu ar: Husaberg FE501 13' KTM Adventure LC4, BMW 120d


27 Feb 2025, 22:09:46 @Murphy rakstīja:
Es nesen ASV divas nedēļas novizinājos ar aktuālo G05 ar B58 - tā aļika planšete, supersarežģītais menu, cenai neatbilstošā apdares kvalitāte galīgi neaicina pircējus.

Bet tā tāda globāla vācu premium autoražotāju tendence - biedrs te jau pieminēja ka pēdējais sakarīgais BMW ir LCI G30 vai prefa G05. Audi ir līdzīgi - A6 C8 un aktuālajam Q7 vēl ir patīkams un kvalitatīvs salons, jaunais A6, A5 ir diezgan plastmasīgs. Mercedes šī tendence jau sākās divas paaudzes atpakaļ


Par to planšeti piekrītu! Kolēģis vasarā iepirka, 3.0L turbo benzīns + hibrīds, cilvēkam kurš pēdējos 20 gadus brauca ar Lankruizeriem, uzreiz braukšanas stils izmainījās. Ass un atsaucīgs, dzinējs, viss tur ir skaisti un eleganti, izņemot to sūda planšeti un to sadaļu kuru krievi sauc par torpēdu - tieši vadītāja pusē, plika plastmasa + ekrāns , gluži kā komerctransportam.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo