Online

Pašreiz BMWPower skatās 27 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: 530d vai 528i ar gāzi?

AutorsZiņojums
Driver
24. Dec 2010, 17:02 #81

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

jums negribas iepirk vienvietigu kajminamo auto?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
MaRtuRik
31. Dec 2010, 19:03 #82

Kopš: 31. Dec 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Mazda 626


15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās
Offline
fubuz
31. Dec 2010, 19:10 #83

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5140

Braucu ar: trafic

nu bļe.
pastāv pretīgie tautasvāģi, kuri ir ekonomiski.
bmw arī lkm bija tie EfficientDynamics, kas ir noteikti ir ļoti ekonomiski.
nav, ko naivi cerēt, ka kkāds 530d ar 2t masu būs ekonomisks.
Offline
e34
31. Dec 2010, 19:10 #84

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4048

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās



tāpat būs lētā ļerga pa 60 vai 70 kapeikām
Offline
Driver
31. Dec 2010, 19:12 #85

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Dec 2010, 19:10:32 e34 rakstīja:

31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās



tāpat būs lētā ļerga pa 60 vai 70 kapeikām

kad vieniga vieta kur vinju vares saliet, bus krasns, tad no ta nebus jegas.
dzivu tds sen vairs nav, bet 3.0d jau iet vinju pedas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
e34
31. Dec 2010, 19:14 #86

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4048

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


31 Dec 2010, 19:12:59 Driver rakstīja:

31 Dec 2010, 19:10:32 e34 rakstīja:

31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās



tāpat būs lētā ļerga pa 60 vai 70 kapeikām

kad vieniga vieta kur vinju vares saliet, bus krasns, tad no ta nebus jegas.
dzivu tds sen vairs nav, bet 3.0d jau iet vinju pedas.


nene,ir un būs lētucis,bet tas pats,kas no tankiem,tak dakuja smago šoferi utt tirgo.
Offline
MaRtuRik
31. Dec 2010, 19:22 #87

Kopš: 31. Dec 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Mazda 626


16 Dec 2010, 11:01:34 M3RJ rakstīja:
Man dzive nekad vairs nebus auto ar gazi, PO cik vina tur kruta u.t.t. galveno kart del si iemesla, tikai DIZEL POWER.
Secinājums viens - parbaudi gāzes iekartu pirms brauc
Offline
MaRtuRik
31. Dec 2010, 19:32 #88

Kopš: 31. Dec 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Mazda 626


31 Dec 2010, 19:10:32 e34 rakstīja:

31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās



tāpat būs lētā ļerga pa 60 vai 70 kapeikām
Nobeigsi augstspiediena sūkni ar savu lēto ļergu un tad varēsi skaitīt naudiņu jaunam sūknītim
Offline
e34
31. Dec 2010, 19:39 #89

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4048

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


31 Dec 2010, 19:32:56 MaRtuRik rakstīja:

31 Dec 2010, 19:10:32 e34 rakstīja:

31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās



tāpat būs lētā ļerga pa 60 vai 70 kapeikām
Nobeigsi augstspiediena sūkni ar savu lēto ļergu un tad varēsi skaitīt naudiņu jaunam sūknītim



pārlasi cītīgāk,tā lētā ļerga allaž normāliem džekiem ir pieejama no benzīntankiem,tiem pašiem lukoil,neste vai statoil!

[ Šo ziņu laboja e34, 31 Dec 2010, 19:39:48 ]

Offline
Driver
31. Dec 2010, 19:42 #90

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

visi kreisas degvielas tirgonji taa saka
tikai furem ari tadas pashas problemas kaa vieglajiem

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
stereophonic
31. Dec 2010, 20:28 #91

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8243

Braucu ar: MV524

nu nu ....

-----------------

Offline
Arturiks
31. Dec 2010, 22:38 #92

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9225

Braucu ar: 26 & 26 & 11


31 Dec 2010, 20:31:20 xjs_4 rakstīja:
Ja diizels maksaas latu tad meees liesim to pa latu .. a benzinu pa latu ar kapeikaam...

Kaa man patiik diizeliits ka nav jaaraud pie tanka , tik piegaaz pilnu baaku un nedelju krameee ..

Zhel ka jaraud pa 3 satiem pat ja lej 98.
Offline
Neoo
01. Jan 2011, 00:41 #93

Kopš: 27. Nov 2004

Ziņojumi: 4950

Braucu ar: A4


31 Dec 2010, 19:03:40 MaRtuRik rakstīja:

15 Dec 2010, 21:19:29 artursz rakstīja:
pizdu tos diizeljus ar vinju turbiineem un sprauslaam, 10 un + gadus lietotie jau sen nobraukti, jauniem ir kosmoss apkopees, lai vinsh normaali straadaatu un, ja normaala litraazha un jauda, taapat tur ir stabili 10l/100km videeji, ja ne vairaak.. un wilde ar gaazi brauc normaali cilveeki ar ikdienas mashiinaam, nevis obligaati tikai 750iL, ja neesi redzeejis normaalu muusdieniigu gaazes iekaartu nevajag nolikt gaaziniekus, jo tu savu diizeli 1reiz saremonteesi un tava pseido ekonomija izkuupees gaisaa ar -ziimi
Es pilnīgi piekrītu tam, ka dīzeli ekonomija nekāda nesanāk. vienīgais brauc kamēr var pabraukt un tad tolmetā atdod, nevis remontē Gāze ir nakotne. Nez ko teiksiet, ja dīzelis Latu maksās


Nevajag pirkt liidz klinkjim nop..stu ar 500 k + nobraukumu Tur jau ir taa lieta, ka vairums cilveeku sapnjo slapjos sapnjus, ka nopirks pa leto dizeljauto un ar vienu baaku brauks 1k juudzes un ietaupiis mega pikji, dimzeel dzive pierada, ka ir lietas uz kuraam naudu netaupa un agraak vai velaak tas atmaksajas Ir patikami, ka DE uz banja 140 kruiza range raada 1100

[ Šo ziņu laboja Neoo, 01 Jan 2011, 00:42:40 ]



-----------------

Offline
ar4ae30
01. Jan 2011, 02:44 #94

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

vinjiem tak visiem ap 400k noskrejiens runajot par e34/e39 . labu dizeli neviens netirgos ar labu dizeli tikai brauc
Offline
DrumB
01. Jan 2011, 03:13 #95

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Priekškam domāt par bmw pirkšanu, ja jau sākumā ir ideja par gāzi. Tak pērc pasūdu un vizinies smirdīgs (;
Offline
Sandis_UR
01. Jan 2011, 03:47 #96

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3964

Braucu ar: BITURBO

Lietoju abus divisu CV 2001 gada 3.8 ar gāzi
un 530D tomaats.

Pēc peiredzes var teikt sekjošo...

1. Gāze izmaksā lētāk nekā dīzelis, taču jaņem vērā, ka ne visur ir gāzes uzpildes stacija, līdz ar to laicīgi ir jāplāno maršrutā vietas, kur varēs uzpildīties.
Ar gāzi nav problēmas LT; PL, sarežgītāk ir Latvijas nomalēs (liela dāa gāzes uzpildes LV strādā no 8-20:00).
Ja pietrūkst kādā momentā gāzes, tad visa ekonomija kaķim zem astes, un tad jau sanāk krietni pārmaksāt.
Pie tam ja 50% ir īsi pārbraucieni 3-5 km, tad reāli dzinējs (jaunajām iekārtām) nepaspēj vēl pārslēgties, līdz ar to atkal ekonomija ķaķim zem ....
Jāņem arī vērā tas, ka gāzes iekārtai ik pa laikam jātaisa papildus apkopes, + jāliek labākas svecītes, arī gāzes kvalitāte un SPEDIENS (no tā atkarīgs cik tālu ar uzpildi nobrauksi)bieži mainās.

2. Pēdējā laikā pārgāju vairāk uz 530D, jo pa šoseju braucot var ar vienu uzpildi novilkt 900 m (ar gāzi ~350-400).
Apnika vislaik meklēt uzpildes stacijas, jo laiks ir kļuvis svarīgāks, pie tam soļķi var nopirkt jebkurā tankā, gāzi Nē.
Kopumā pie 60k noraukuma gāze notiekti būtu izdevīgāka, bet pa cik sanāk mērot lielus attālumus un reizēm laiks ir svarīgākais faktors, tad pēdējā laikā izmantoju tieši dīzeļauto.
Offline
Dzvile
01. Jan 2011, 04:18 #97

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Dirsaa Jums to LPG.Tas ir tas pats kas partika ko lieto ikdiena-garshigi bet dargi. Un tad Tu atrodi lielveikalaa sausas zupas-negarshigi,vedera izeju sapis-bet toties pa leeto. Laimiigu jauno gadu un kaut Jums visas gazes membraanas nopistos vienlaicigi

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
PASSATizhi
01. Jan 2011, 11:08 #98

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


01 Jan 2011, 04:18:13 Dzvile rakstīja:
Dirsaa Jums to LPG.Tas ir tas pats kas partika ko lieto ikdiena-garshigi bet dargi. Un tad Tu atrodi lielveikalaa sausas zupas-negarshigi,vedera izeju sapis-bet toties pa leeto. Laimiigu jauno gadu un kaut Jums visas gazes membraanas nopistos vienlaicigi

tas ir ljoti izplatiits tehnisko analfabetu viedoklis

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 01 Jan 2011, 11:09:11 ]

Offline
artursz
01. Jan 2011, 11:17 #99

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus


01 Jan 2011, 04:18:13 Dzvile rakstīja:
Dirsaa Jums to LPG.Tas ir tas pats kas partika ko lieto ikdiena-garshigi bet dargi. Un tad Tu atrodi lielveikalaa sausas zupas-negarshigi,vedera izeju sapis-bet toties pa leeto. Laimiigu jauno gadu un kaut Jums visas gazes membraanas nopistos vienlaicigi

forshi saliidzinaajumi, bet tev jau nav jaapish savam daargajam 520 veedera izeja, driiz vareesi liet sev pa latu un teereet ~13Ls/100km
Offline
MaRtuRik
01. Jan 2011, 12:48 #100

Kopš: 31. Dec 2010

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Mazda 626


01 Jan 2011, 03:47:42 Sandis_UR rakstīja:
Lietoju abus divisu CV 2001 gada 3.8 ar gāzi
un 530D tomaats.

Pēc peiredzes var teikt sekjošo...

1. Gāze izmaksā lētāk nekā dīzelis, taču jaņem vērā, ka ne visur ir gāzes uzpildes stacija, līdz ar to laicīgi ir jāplāno maršrutā vietas, kur varēs uzpildīties.
Ar gāzi nav problēmas LT; PL, sarežgītāk ir Latvijas nomalēs (liela dāa gāzes uzpildes LV strādā no 8-20:00).
Ja pietrūkst kādā momentā gāzes, tad visa ekonomija kaķim zem astes, un tad jau sanāk krietni pārmaksāt.
Pie tam ja 50% ir īsi pārbraucieni 3-5 km, tad reāli dzinējs (jaunajām iekārtām) nepaspēj vēl pārslēgties, līdz ar to atkal ekonomija ķaķim zem ....
Jāņem arī vērā tas, ka gāzes iekārtai ik pa laikam jātaisa papildus apkopes, + jāliek labākas svecītes, arī gāzes kvalitāte un SPEDIENS (no tā atkarīgs cik tālu ar uzpildi nobrauksi)bieži mainās.

2. Pēdējā laikā pārgāju vairāk uz 530D, jo pa šoseju braucot var ar vienu uzpildi novilkt 900 m (ar gāzi ~350-400).
Apnika vislaik meklēt uzpildes stacijas, jo laiks ir kļuvis svarīgāks, pie tam soļķi var nopirkt jebkurā tankā, gāzi Nē.
Kopumā pie 60k noraukuma gāze notiekti būtu izdevīgāka, bet pa cik sanāk mērot lielus attālumus un reizēm laiks ir svarīgākais faktors, tad pēdējā laikā izmantoju tieši dīzeļauto.

Nesaprotu, ko tad šeit visi par tiem īsajiem pārbraucieniem par to pārslēgšanos uz gāzi tā streso. Ko tad teikt tiem, kas vispār tikai uz benzīna brauc?! Brauksi tālāk, pārslēgsies un būs ekonomija
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo