Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Audio, video un multimēdiju forums

Tēma: Mobilie tālruņi II

AutorsZiņojums
ixers
11. Jan 2012, 22:44 #7941

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: svešu auto


Neliels atskats uz telefonu ar 2 SIM kartēm SAMSUNG E2152

Kopumā primārās funkciju - zvanīt izpilda ļoti labi, vienlaicīgi uztur abas kartes baterija intensīvā sarunu režīma tur ~ 4 dienas. Tiek lietotas 2 SIM kartes no dažādiem operatoriem. Pārslēgšanās ļoti ok. . Reizēm nedaudz pietrūkst Nokia vai SE funkcionalitātes. Interesanta fīča, ka radio strādā arī bez pievienotām austiņām. Telefons veikalā nāk bez micro SD kartes un datu kabeļa, austiņām, ebay tas viss nopērkams par kapeikām (LV kā vienmēr prasa kosmosu). Jauki strādā sinhronizācijas iespēja ar outlook (dēl kontaktiem).
Offline
ixers
11. Jan 2012, 22:46 #7942

Kopš: 29. Jul 2004

No: Ludza

Ziņojumi: 3307

Braucu ar: svešu auto


04 Jan 2012, 15:23:08 divkosigais rakstīja:
Ķīniešiem tādā ziņā nekad nav manīts tāds gemars kā pirmajiem samsung ar 2 sim utt.
kad gribi zvanīt - izvēlies kam..un Hujvejs pats paprasa ar kuru sim vēlies zvnanīt.. Ir tieši tele2 un lmt...
Par otru jautājumu 100% nevaru teikt kā ir..jo nav ienācis prātā testēt kas notiek ,ja runājot pa sim1 zvana uz sim2 piem.
Būs kaut kād jāparbauda...bet nu neviens vēl nav teicis,ka nevar mani sazvanīt vai ,ka esmu ārpus zonas utt.





atkarībā kāds operators man ir LMT/Bite. Ja runāju LMT un ienāk zvans uz biti, parādās netabildēts. Ja otrādi, tad rāda aizņemtu . Kautkā tā esmu piefiksējis
Offline
martinez
14. Jan 2012, 22:07 #7943

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29270

Braucu ar: cietu seju

Kāds šeit tirgo jaunus telefonus? Vajag Nokia C2-02 baltā krāsā. Bet par normālu cenu, ssā 63ls maksā, esmu gatavs piekāpties līdz 65ls, ja uz Pļavniekiem atvedīs Atsaukties uz PM vai 29252956
Offline
Gulbis
17. Jan 2012, 20:15 #7944

Kopš: 05. Jan 2012

Ziņojumi: 164

Braucu ar:

[ Šo ziņu laboja Gulbis, 17 Jan 2012, 20:50:18 ]

Offline
Araajz
18. Jan 2012, 09:14 #7945

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28475

Braucu ar: E39

Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt:
man ir HTC Hero
pēc gada lietošanas, vasarā viņam nojuka sensorpanelis, pa garantiju nomainīja (1x), rūpnīcas brāķis, tā esot visiem - viss ok.
Nojuka atkal novembrī, atkal tas pats - atkal nomainīja (jau 2x) - viss čotka.
Tagad atkal tas pats - nu jau tā ir 3x, kopš pēdējās nomaiņas pagāja tikai 2 mēneši

Man ir iespēja tagad, ejot nest uz garantiju to telefonu, pieprasīt tādu pat vietā jeb tas tikai pirmos mēnešus darbojās?

Man jau itkā vienalga būtu, lai tik maina to displeju, vismaz plēves nevajag bet problēma ir tanī, ka februārī beigies garantija, jo paies 2 gadi un gan jau atkal nojuks tas sūds kaut kad un tad pa savu naudu gan negribēsies taisīt
Offline
Jorens
18. Jan 2012, 09:16 #7946

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14716

Braucu ar: T8, 1260s

Nes lai tasi, bet principa var mēģiāt spiest uz jaunu aparāu, pasaki ka šitā jau ir n-tā reize un ka zb jau, grūti būs, bet nu mēģini braukt augumā
Offline
badmoon
18. Jan 2012, 09:21 #7947

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8686

Braucu ar: Braucu ar


18 Jan 2012, 09:14:16 Araajz rakstīja:
Varbūt kāds zinošāks var pakomentēt:
man ir HTC Hero
pēc gada lietošanas, vasarā viņam nojuka sensorpanelis, pa garantiju nomainīja (1x), rūpnīcas brāķis, tā esot visiem - viss ok.
Nojuka atkal novembrī, atkal tas pats - atkal nomainīja (jau 2x) - viss čotka.
Tagad atkal tas pats - nu jau tā ir 3x, kopš pēdējās nomaiņas pagāja tikai 2 mēneši

Man ir iespēja tagad, ejot nest uz garantiju to telefonu, pieprasīt tādu pat vietā jeb tas tikai pirmos mēnešus darbojās?

Man jau itkā vienalga būtu, lai tik maina to displeju, vismaz plēves nevajag bet problēma ir tanī, ka februārī beigies garantija, jo paies 2 gadi un gan jau atkal nojuks tas sūds kaut kad un tad pa savu naudu gan negribēsies taisīt



"28.pants. Patērētāja tiesības, ja viņam pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece

(1) Patērētājs, kuram pārdota vai nodota lietošanā līguma noteikumiem neatbilstoša prece, ir tiesīgs pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs veic vienu no šādām darbībām:

1) attiecīgi samazina preces cenu;

2) novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu;

3) apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem;

4) atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu.

(2) Prece apmaināma vai tās neatbilstība līguma noteikumiem novēršama bez atlīdzības (tajā skaitā bez preces nosūtīšanas, darba, materiālu un citu izmaksu atlīdzināšanas) un saprātīgā termiņā, neradot neērtības patērētājam un ņemot vērā preces raksturu, kā arī paredzamo tās lietošanas nolūku.

(3) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem atklājas vēlāk nekā sešus mēnešus pēc preces pārdošanas, patērētājs ir tiesīgs:

1) vispirms pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs bez atlīdzības novērš preces neatbilstību līguma noteikumiem vai atlīdzina patērētājam izdevumus par neatbilstības novēršanu, vai apmaina preci pret tādu pašu vai ekvivalentu preci, ar kuru būtu nodrošināta atbilstība līguma noteikumiem (izņemot gadījumu, kad tas nav iespējams);

2) gadījumā, kad ražotājs vai pārdevējs nevar apmainīt preci vai saprātīgā termiņā novērst preces neatbilstību līguma noteikumiem, neradot neērtības patērētājam, — pieprasīt, lai ražotājs vai pārdevējs samazina preces cenu vai atceļ līgumu un atmaksā patērētājam par preci samaksāto naudas summu proporcionāli normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatētajam preces nolietojumam.

(4) Ja preces neatbilstība līguma noteikumiem ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt patērētāja iespējas izmantot preci, patērētājs nevar prasīt, lai ražotājs vai pārdevējs atceļ līgumu un atmaksā par preci samaksāto naudas summu. Preces neatbilstība līguma noteikumiem uzskatāma par maznozīmīgu, ja normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā organizētā ekspertīzē konstatēts, ka preces neatbilstība nepazemina preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas preces ārējā izskatā."

Respektīvi, ja prasīsi jaunu trubu, Tavējai sarēķinās nolietojuma % un piedāvās kas sanāk par atlikušo summu. Jo tuvāk 2 gadu termiņam, jo lielāks zaudētājs būsi.
Ja pirkts kā Mazcenas, var prasīt lauzt līgumu, sarēķina līgumsosdu, sarēķina preces atlikušo vērtību, tad jāskatās kas tur sanāk.
Offline
Araajz
18. Jan 2012, 09:26 #7948

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28475

Braucu ar: E39

njā, man līgums un garantija beidzās pēc mēneša Tur jau viss nolietojies un viss gandrīz samaksāts.

Viņi darbam nevar dot kādu garantiju?
Respektīvi - ja nomaina to paneli, tad pusgadu jāiet, ja nav sišanas pēdu vai skrāpējumu (nu lietas, pie kurām varētu fiktīvi piekasīties) ?

Offline
Norchx
18. Jan 2012, 09:29 #7949

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

Kādam ir info par LMT gaidāmajām akcijām?
Offline
badmoon
18. Jan 2012, 09:31 #7950

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8686

Braucu ar: Braucu ar


18 Jan 2012, 09:26:53 Araajz rakstīja:
njā, man līgums un garantija beidzās pēc mēneša Tur jau viss nolietojies un viss gandrīz samaksāts.

Viņi darbam nevar dot kādu garantiju?
Respektīvi - ja nomaina to paneli, tad pusgadu jāiet, ja nav sišanas pēdu vai skrāpējumu (nu lietas, pie kurām varētu fiktīvi piekasīties) ?




Cik man zināms, nav. Pa garantiju sataisa, garantija turpinās, ja noplīst atkal - taisa pa garantiju Tāpēc arī parasti iesaku, lai raksta uz maiņu pret jaunu trubu, ja nav pagājis pusgads. Ja ir tuvu 2 gadiem, jātaisa pa garantiju, kamēr tā vēl ir un tad jācenšas fiksi notirgot
Offline
divkosigais
18. Jan 2012, 09:35 #7951

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 6562

Braucu ar:


18 Jan 2012, 09:31:29 Badmoon rakstīja:

18 Jan 2012, 09:26:53 Araajz rakstīja:
njā, man līgums un garantija beidzās pēc mēneša Tur jau viss nolietojies un viss gandrīz samaksāts.

Viņi darbam nevar dot kādu garantiju?
Respektīvi - ja nomaina to paneli, tad pusgadu jāiet, ja nav sišanas pēdu vai skrāpējumu (nu lietas, pie kurām varētu fiktīvi piekasīties) ?




Cik man zināms, nav. Pa garantiju sataisa, garantija turpinās, ja noplīst atkal - taisa pa garantiju Tāpēc arī parasti iesaku, lai raksta uz maiņu pret jaunu trubu, ja nav pagājis pusgads. Ja ir tuvu 2 gadiem, jātaisa pa garantiju, kamēr tā vēl ir un tad jācenšas fiksi notirgot

man bija sony ericcson LMT..nesu uz "Peerkons un deeli" (taa laikam saucas) Arii bija meenesis atlicis...ssie tik laboja.. Glluks bija diezgan nenosakaams..telefons pa retam sleedzaas laukaa. Neregulaari. ar ko tas bija saistiits.
Bet nu ssie tik laboja..par cita dossanu negribeeja pat dzirdeet
Offline
badmoon
18. Jan 2012, 09:44 #7952

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8686

Braucu ar: Braucu ar


18 Jan 2012, 09:35:05 divkosigais rakstīja:

18 Jan 2012, 09:31:29 Badmoon rakstīja:

18 Jan 2012, 09:26:53 Araajz rakstīja:
njā, man līgums un garantija beidzās pēc mēneša Tur jau viss nolietojies un viss gandrīz samaksāts.

Viņi darbam nevar dot kādu garantiju?
Respektīvi - ja nomaina to paneli, tad pusgadu jāiet, ja nav sišanas pēdu vai skrāpējumu (nu lietas, pie kurām varētu fiktīvi piekasīties) ?




Cik man zināms, nav. Pa garantiju sataisa, garantija turpinās, ja noplīst atkal - taisa pa garantiju Tāpēc arī parasti iesaku, lai raksta uz maiņu pret jaunu trubu, ja nav pagājis pusgads. Ja ir tuvu 2 gadiem, jātaisa pa garantiju, kamēr tā vēl ir un tad jācenšas fiksi notirgot

man bija sony ericcson LMT..nesu uz "Peerkons un deeli" (taa laikam saucas) Arii bija meenesis atlicis...ssie tik laboja.. Glluks bija diezgan nenosakaams..telefons pa retam sleedzaas laukaa. Neregulaari. ar ko tas bija saistiits.
Bet nu ssie tik laboja..par cita dossanu negribeeja pat dzirdeet


Tāds tas likums ir. "Nolietojums" tiek rēķināts skarbi, pat dažas dienai vecai trubai perfektā stāvoklī tie ir kādi 5% vismaz. Formulu, kā to rēķina, cik man zināms, nosaka operators + servisa centrs. Ir bijuši gadījumi, ka 1,5 gadus vecam telefonam, kura vērtība bija ~150 Ls, piedāvā vietā jaunu, ar vērtību ~ 50 Ls. Tāpēc parasti klients izvēlas bezmaksas remontu, kamēr garantija vēl spēkā.
Protams, vienmēr iespējami individuāli, izņēmuma gadījumi.
Karoč zb tās trubas, kas plīst
Offline
Araajz
18. Jan 2012, 09:50 #7953

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28475

Braucu ar: E39

njā, nu tad jāsataisa un jāsit gaisā
Žēļ, jo truba pilnībā apmierina un ir okei. Jāuzprasa pie reizes, cik maksās remonts ne garantijas laikā, varbūt, ka nav tik traki
Offline
RuFFijS
18. Jan 2012, 10:03 #7954

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 269

Braucu ar:

varbūt kāds telefonu guru ir lietas kursā, kad precīzāk varētu parādīties Icecream sandwich uz htc sensation?


kautkur lasīju ka "early 2012", bet nu tas tā ļoti nekonkrēti.. + tas laiks, kad var dabūt savā telefonā, esot atkarīgs arī no operatora.. īsti nesapotu, kāds sakars operatoram ar telefona OS!?
Offline
Jorens
18. Jan 2012, 13:17 #7955

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14716

Braucu ar: T8, 1260s


18 Jan 2012, 10:03:02 RuFFijS rakstīja:
varbūt kāds telefonu guru ir lietas kursā, kad precīzāk varētu parādīties Icecream sandwich uz htc sensation?


kautkur lasīju ka "early 2012", bet nu tas tā ļoti nekonkrēti.. + tas laiks, kad var dabūt savā telefonā, esot atkarīgs arī no operatora.. īsti nesapotu, kāds sakars operatoram ar telefona OS!?


Tam ir sakars ar operatoru, jo jaunos OS izlaiž konkrētiem reģioniem, attiecīgi visticamāk ka pirmie reģioni saņems kaut kāda āzija, usa utt, tad tikai pārējie tas arī ir sakars ar operatoru.

Nu gaidi, kaut kad jau 2012 jābūt, precīzas infas jau nav ne vienam, es domāju ka palaidīs ICS tikai tad kad jau būs tirgošanā aparāti ar ICS, respektīvi lai tautai būtu motivācija pirkt jaunu trubu ar ICS
Offline
viagris
18. Jan 2012, 13:23 #7956

Kopš: 06. Jul 2004

Ziņojumi: 4746

Braucu ar:


18 Jan 2012, 09:50:40 Araajz rakstīja:
njā, nu tad jāsataisa un jāsit gaisā
Žēļ, jo truba pilnībā apmierina un ir okei. Jāuzprasa pie reizes, cik maksās remonts ne garantijas laikā, varbūt, ka nav tik traki

Paga, bet vai tad nomainītajam touchskrīnam nedarbojas pa jaunu garantija? Tas tāpat kā ne garantijas auto nomaini amīti, tam tak atkal 2 gadi garantija darbojas
Offline
DFS
18. Jan 2012, 13:25 #7957

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

Samsung galaxy nexus jau nāk ar ICS. Cik lasīju, līdz martam jābūt ārā, 2012.gada 1.ceturksnī.
Par softa apdeitiem un operatoriem - Jorenam taisnība sanāk... Pašam ir galaxy s2, visur eiropā,āzijā ir jau šobrīd pieejama android 2.3.6 versija jau vismaz mēnesi,kamēr LV tik 2.3.4
var jau likt leaked versiju ICS, bet redzēju,kā vienam gļukoja - nē,es labāk pagaidīšu
Offline
RuFFijS
18. Jan 2012, 13:30 #7958

Kopš: 07. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 269

Braucu ar:

ja telefonam pašrocīgi nomaina OS, attiecīgi šajā gadījumā uz 4.0, tad, kas notiek ar telefona garantiju?
Offline
DFS
18. Jan 2012, 13:40 #7959

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

imho,cik sapratu no LMT,tad garantija nepazūd jo softs tak paredzēts konkrētam modelim
bet es neieteiktu pašrocīgi likt to 4.0, baigi daudz gļuku šobrīd vēl
Offline
Jorens
18. Jan 2012, 13:45 #7960

Kopš: 15. Jul 2003

Ziņojumi: 14716

Braucu ar: T8, 1260s

Garantija nezūd! Ja aiznesīsi uz garantijas remontu, čaļi iepūtīs oriģinālo softu

Nexus ir jā ICS, bet te jau bij runa par HTC, tā kā vēl jāuzgaida!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo