Online
Pašreiz BMWPower skatās 79 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
briinums  | |  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
12 Jan 2011, 23:18:42 Schutzstaffel rakstīja:
simts vai divsims cilvēku, bet cik no viņiem būs uzreiz gatavi nolocīt piecpadsmit eiro..
nesaprotu kaapee EU liidzfinansejums ir DAARGAAKAJAI skolai riigaa? un tas ka DĀRGĀKĀ nenozīmē ka labākā, jo cik man teica nav vēl neviens students pabeidzis viņu. :/ normāla ATPL cena ir 50-60 eiro, tad te arī būtu 5-10 eiro, kas ir reāla summa latviešu bāleliņiem 
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
12 Jan 2011, 23:14:04 soulfreak rakstīja:
es i nemaz nemēģinu sūtīt pieteikumu, neredzu nekādu variantu, ka netiks tas viss saviem šoferu dēliem 
ar shadu pieeju toch labak neko nesaakt 
protams nav par briivu, bet ja ir patiesa velme izmacities, tad var gan konkursu izturet, gan 2 gadus izmacities, jo shadi piedavajumi uz katra stura nemetajas. + ja shobrid saak tad industrijai ap pabeigshanas laiku vajadzetu buut kaapumaa.
| Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:29:30 briinums rakstīja:
12 Jan 2011, 23:18:42 Schutzstaffel rakstīja:
simts vai divsims cilvēku, bet cik no viņiem būs uzreiz gatavi nolocīt piecpadsmit eiro..
nesaprotu kaapee EU liidzfinansejums ir DAARGAAKAJAI skolai riigaa? un tas ka DĀRGĀKĀ nenozīmē ka labākā, jo cik man teica nav vēl neviens students pabeidzis viņu. :/ normāla ATPL cena ir 50-60 eiro, tad te arī būtu 5-10 eiro, kas ir reāla summa latviešu bāleliņiem 
Nu atvaino, nu ko var čīkstēt? Ja sedz 85% no mācību maxas, tad kāda huj starpība? Un neba jau RAI sastāda tur lielāko izmaxu dalu. Vairāk būtu jāuztraucas par to, ka TR nav iekļauts. Nez kā ar IR  | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:50:13 VV rakstīja:
tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena.
Jābūt jābūt iekļautam, bet viņi pa tel esot devuši neviennozīmīgu atbildi šajā sakarā. Man draugs viens interesējās. | Offline | | |
meidei  | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
| Cik būtu pēdējais slieksnis jūsuprāt(piloti), kad vairs nevajadzētu sākt mācīties, teiksim uz šādiem piedāvājumiem? Cik ilgi ir tās mācības, t.i pēc cik ilga laika var sēdēt blakus kapteinim? Un ar ko parasti sāk, ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem. Cik vispār ir alga tādā airbaltic pirmajam pilotam?
Un kāds ir režīms pilotiem? cik bieži sanāk pasēdēt mājās gadā?
[ Šo ziņu laboja meidei, 13 Jan 2011, 09:58:36 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
Cik būtu pēdējais slieksnis jūsuprāt(piloti), kad vairs nevajadzētu sākt mācīties, teiksim uz šādiem piedāvājumiem? Cik ilgi ir tās mācības, t.i pēc cik ilga laika var sēdēt blakus kapteinim? Un ar ko parasti sāk, ar kaut kādie Fokkerveidīgajiem. Cik vispār ir alga tādā airbaltic pirmajam pilotam?
Var paveikties un sākt uz B737. Var paveikties ne tik ļoti un sākt uz F50 piemēram. Un ir jāpadomā - vai mesties uz pirmo vakanci uz F50, vai pagaidīt uz brīnumu un cerēt ietikt B737. Vnk ja esi uz kkā sācis, tik ātri jau tā rotācija nenotiks, kā nekā kompānija samaxājusi par tevi Type Rating. Bet jāatceras, ka 1. ļoti svarīgi ir vākt lidojuma stundas, 2. licences ir derīgas ierobežotu laiku, tā, ka ja sēdi mājās un gaidi uz jet, vari arī nesagaidīt. | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 09:58:35 S_2 rakstīja:
13 Jan 2011, 09:51:52 Schutzstaffel rakstīja:
13 Jan 2011, 09:50:13 VV rakstīja:
tieshi taa. IR ja reiz atpl frozen tad jabuut iekljautam un TR musdienas lielaka dalja kompaniju kas vispar njem tikko no skolas ari piedava TR apmainjaa pret kontraktu. protams sanak neizdevigak ka pasham iziet, bet vismaz ir darbs un TR. ryanairam piem 737 TR uz 30k eiro nostajas, kaut ja pats nopikjo tad tuvak pie 20k atzimes cena.
Jābūt jābūt iekļautam, bet viņi pa tel esot devuši neviennozīmīgu atbildi šajā sakarā. Man draugs viens interesējās.
Neviennozīmīgu drošvien tādēļ, ka IR kā reizi ir viena no lielākajām izmaksu daļām visā programmā. To ATPL teoriju par pāris štukām jau vari pats izmācīties dajebkur, gribētāji pasniegt netrūkst. Neesmu iedziļinājies, bet tas izreklamētais pasākums pagaidām uzticību diezko nevieš.
visa fiška būs tajā, cik tur reāla lidojuma stundas ir, un vai ir IR.  | Offline | | |
|
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22729
Braucu ar: RVR
|
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem
Tu tā pateici, it kā tie būtu kaut kādi bērnu trīsriteņi 
Sorry, nenoturējos  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
13 Jan 2011, 10:06:40 91 rakstīja:
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem
Tu tā pateici, it kā tie būtu kaut kādi bērnu trīsriteņi 
Sorry, nenoturējos 
uz tiem vairāk darba  | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
13 Jan 2011, 09:57:34 meidei rakstīja:
Cik būtu pēdējais slieksnis jūsuprāt(piloti), kad vairs nevajadzētu sākt mācīties, teiksim uz šādiem piedāvājumiem? Cik ilgi ir tās mācības, t.i pēc cik ilga laika var sēdēt blakus kapteinim? Un ar ko parasti sāk, ar kaut kādiem Fokkerveidīgajiem. Cik vispār ir alga tādā airbaltic pirmajam pilotam?
Un kāds ir režīms pilotiem? cik bieži sanāk pasēdēt mājās gadā?
pa lielam runaa , ka bez pieredzes kompanijam nepatiik ja ir pari pa 30. bet ari tas kaa kurai. macibas 2 gadi rupji rekjinot. tatad nu 26-27 droshvien velak nerisketu. saak lidot ar to uz kaa dabu darbu. var but kaut 747 ja kads domas ka atbilsti vinju prasibam. alga ir ok un laiks majas ari pietiekami gan atputai gan privatajai dzivei. vienigais tas ka 1 dienu vari sakt 5am, nakamaja 9pm utt, bet pie ta atri pierod.
p.s. 91  [ Šo ziņu laboja VV, 13 Jan 2011, 10:14:33 ] | Offline | | |
-ATAMAH- | | Kopš: 30. Dec 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5564
Braucu ar: zirgu
| Polijas prezidenta lidmašinas nokritišana! VIDEO --->
1 daļa --> http://www.youtube.com/watch?v=XR6Xg_hJjA4
2 daļa --> http://www.youtube.com/watch?v=_omG35TezwE | Offline | | |
meidei  | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
13 Jan 2011, 10:10:04 VV rakstīja:
pa lielam runaa , ka bez pieredzes kompanijam nepatiik ja ir pari pa 30. bet ari tas kaa kurai. macibas 2 gadi rupji rekjinot. tatad nu 26-27 droshvien velak nerisketu. saak lidot ar to uz kaa dabu darbu. var but kaut 747 ja kads domas ka atbilsti vinju prasibam. alga ir ok un laiks majas ari pietiekami gan atputai gan privatajai dzivei. vienigais tas ka 1 dienu vari sakt 5am, nakamaja 21pm utt, bet pie ta atri pierod.
Cik ir ok? Vienkārši vienmēr esmu sapņojis lidot, taču nekad nav bijuši tie minimums 20k ko nolocīt par mācībām, par tajiem 2 gadiem, un visu laiku domāju vai ir jēga 30, labi 29 gados mainīt profesiju, ja alga ir mazāka un režīms vēl sūdīgāks kā jūrā Tāda sajūta ka būs jaaprobežojas ar PPL | Offline | | |
briinums  | |  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| pojlu/krievu crash
interesanti ka "uhod na vtoroi krug" atskan 2 sek peec tam kad jau ielidojushi kokos..
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22729
Braucu ar: RVR
|
13 Jan 2011, 10:14:55 briinums rakstīja:
pojlu/krievu crash
interesanti ka "uhod na vtoroi krug" atskan 2 sek peec tam kad jau ielidojushi kokos..
Viņus jau vizuāli neviens neredzēja, pie tam lēmums par "vtoroi krug" bija jāpieņem poļiem pašiem. | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| nu viss ko varu pateikt ir, ka lidzigi kaa juuraa. tapat atkarigs kur, uz kaa straadaa. info var puslidz normalu netaa atrast un rezhims toch nav sudigaks.
par parejiem postiem. nav jabaidas sakt uz mazakas lidmashinas. loti labs veids ka uzkrat pieredzi lai kad sedies tam 767,757 utt. pie ragiem tiesham vinju parvaldi nevis tikai spaidi autopilotu. tas 200h ar ko iznak no skolas ir tikai pats pats saakums. | Offline | | |
|
briinums  | |  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
| cik staastiija viens zvaniitaajs, vinji negrib njemt tos kas jau saakushi kautkur maaciibas. vai taa ir taisniiba? un ka citiem buus jaamaksaa vairaak, citiem mazaak, vienam vispaar pa briivu.
un veel PVN par pilnu summu - to EU fondi nesedzot.
nesaprotu kaapeec lai maaciibaas buutu iekljauts TR? pie konkreetaas skolas maksas tam toch vaidzeetu buut iekljautam, bet imho tas nav vajadziigs, katram savi meerkji un nafig nolociit papildus 30k par TR ja piemeram neej uz civilo transportu?
IR ir buutiska ATPL sastaavdalja, kaa to var neiekljaut.
veel interesanti uz kaada pamata buus maaciibas ASV un vai ir kautkas izdomāts uz pārkvalificēšanos eiropas likumiem.
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| kamōn - kāda jūra ? Tāpat katru vakaru Tu esi zemē. A jūrā tā nav.. , jūrā es nez, ko viņi tur bez dāmām vispār dara. Paši jau arī nestāsta  | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
13 Jan 2011, 10:29:19 briinums rakstīja:
cik staastiija viens zvaniitaajs, vinji negrib njemt tos kas jau saakushi kautkur maaciibas. vai taa ir taisniiba? un ka citiem buus jaamaksaa vairaak, citiem mazaak, vienam vispaar pa briivu.
un veel PVN par pilnu summu - to EU fondi nesedzot.
nesaprotu kaapeec lai maaciibaas buutu iekljauts TR? pie konkreetaas skolas maksas tam toch vaidzeetu buut iekljautam, bet imho tas nav vajadziigs, katram savi meerkji un nafig nolociit papildus 30k par TR ja piemeram neej uz civilo transportu?
IR ir buutiska ATPL sastaavdalja, kaa to var neiekljaut.
veel interesanti uz kaada pamata buus maaciibas ASV un vai ir kautkas izdomāts uz pārkvalificēšanos eiropas likumiem.
tak neviens nesaka, ka TR iekljauts. runa iet par to ka vinsh pec tam tapat bus vajadzigs. un ASV visdrizakais ka lidoshana uz JAA lidmashinam, lidz ar to nekada parkvalificeshana vajadziga nebus, vai ari notiek easy paris lidojumos eiropaa.
p.s. - atvedu tev headsetu mofo  | Offline | | |
briinums  | |  Kopš: 23. Apr 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2503
Braucu ar: mr2, fzhurkaam, miniveniem
|
13 Jan 2011, 10:33:16 VV rakstīja:
tak neviens nesaka, ka TR iekljauts. runa iet par to ka vinsh pec tam tapat bus vajadzigs. un ASV visdrizakais ka lidoshana uz JAA lidmashinam, lidz ar to nekada parkvalificeshana vajadziga nebus, vai ari notiek easy paris lidojumos eiropaa.
p.s. - atvedu tev headsetu mofo 
nee nu vnk Shutschaffen vai kaa (es nevaru to niku saprast, nothing personal ) uztraucas vai iekljauts TR un domaa ka IR var nebuut iekljauts ATPLaa
In&Out burgeri atvedi? piebrauc sakuriit 
----------------- latvijas online radio - visiradio.lv
|Autolife305|JapcarLV|Tune86 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|