Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Briesmu lietas XXIV

AutorsZiņojums
S_2
16. Apr 2010, 00:22 #781

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


16 Apr 2010, 00:18:50 Srakans rakstīja:

16 Apr 2010, 00:15:24 S_2 rakstīja:

16 Apr 2010, 00:08:20 JIHAD rakstīja:
...
nu nemaz jau ari nav luzni. ok F50 bija problemas ar šasiju auzmugurejo, bet tas nav iemesls lai to sauktu par luzni. starpcitu airbaltiks izmanto ari ATR


problēmas ir ar visu ko, ne tikai šasiju aizmugurējo, bet nu sīkāk neidziļināsimies Tā ir normāla ikdiena.
Paša airbaltika flotē ir lielāki un mazāki boeingi un fokeri50 (līdz būs pilnīga skaidrība par Dash), viss pārējais ir dry vai wet lease utml, vienkāršāk sakot, kādas citas kompānijas lidaparāts tiek izmantots uz laiku, arī tas pats ATR. Pašlaik, liekas viņu reisus lido arī Carpatair ar Fokker70 vai kaut kādu līdzīgu.


Pirms divi gadi uz Cīrihi bija carpatair ar fokeri. Bija daži pisnesmeņi, kas bolīja acis uz ļopeni un nekāpa iekšā. Tie, kas pie trapa stāvēja mierināja un teica, ka viss būšot kedā


nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !
Offline
Srakans
16. Apr 2010, 00:22 #782

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


Nu jau zinu
Offline
kengurs
16. Apr 2010, 00:23 #783

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


16 Apr 2010, 00:22:12 Srakans rakstīja:

Nu jau zinu


Kautkāds pilnīgs kroplis - bezpilota iznīcinatajs - es tādā iekšā nekāptu ..
Offline
Heller
16. Apr 2010, 00:24 #784

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!
Offline
Srakans
16. Apr 2010, 00:26 #785

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Ja nav jālido vairāk par stundām 2 -3 tad pilnīgi poh ar ko, ka tik gaisā nepaliek un lai pats varu pēc tam izkāpt vienā gabalā
Offline
S_2
16. Apr 2010, 00:26 #786

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


tā tā... un kura 2-dzinēju lidmašīna tad nevar lidot ar 1 dzinēju?
neesmu F50 nīdējs!
Offline
Srakans
16. Apr 2010, 00:27 #787

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!

Huj, pašām airbaltic meitenēm bija bail lidot ar fokeri, vot AVRO esot štelle.
Offline
Heller
16. Apr 2010, 00:28 #788

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:26:43 S_2 rakstīja:
tā tā... un kura 2-dzinēju lidmašīna tad nevar lidot ar 1 dzinēju?
neesmu F50 nīdējs!


Nezinu! :P
Offline
kengurs
16. Apr 2010, 00:28 #789

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


Vulkāna putekļi arī noteikti sajās to vienu atlikušo "prop" pa pāris stundām ..

Es laikam nezinu - bet teica ka mākonis esot 10km augstumā - a "Prop" vafeles cik augstu lido .. ? ..
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 00:31 #790

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 00:26:43 S_2 rakstīja:

16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


tā tā... un kura 2-dzinēju lidmašīna tad nevar lidot ar 1 dzinēju?
neesmu F50 nīdējs!


+1. Kura?
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 00:31 #791

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 00:28:06 kengurs rakstīja:

16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


Vulkāna putekļi arī noteikti sajās to vienu atlikušo "prop" pa pāris stundām ..

Es laikam nezinu - bet teica ka mākonis esot 10km augstumā - a "Prop" vafeles cik augstu lido .. ? ..


parasti nee.
Offline
kengurs
16. Apr 2010, 00:33 #792

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


16 Apr 2010, 00:31:05 JIHAD rakstīja:

16 Apr 2010, 00:26:43 S_2 rakstīja:

16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


tā tā... un kura 2-dzinēju lidmašīna tad nevar lidot ar 1 dzinēju?
neesmu F50 nīdējs!


+1. Kura?

Vispār cik lasīju - planejot ar 1 prop var aizplanēt kur vajag ja tikai ir domāšana un pieredze .. + nosēzšanās tiek macīta arī ar "Atteikušu motoru/motoriem" ...
Offline
kengurs
16. Apr 2010, 00:35 #793

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


16 Apr 2010, 00:31:45 JIHAD rakstīja:

16 Apr 2010, 00:28:06 kengurs rakstīja:

16 Apr 2010, 00:24:06 Heller rakstīja:

16 Apr 2010, 00:22:01 S_2 rakstīja:
nu tak... gaisā vēl neviens neesot palicis !


Redz Fokkerim un vēl kaudzei citu turboprop lidmašīnu ir tāda laba īpašība,ka viņas emergency gadījumā var lidot ar 1 dzinēju. Tur ir savi knifi utt.,bet tas ir iespējams. Tas priekš F50 nīdējiem!


Vulkāna putekļi arī noteikti sajās to vienu atlikušo "prop" pa pāris stundām ..

Es laikam nezinu - bet teica ka mākonis esot 10km augstumā - a "Prop" vafeles cik augstu lido .. ? ..


parasti nee.


Pa discoery rādīja ka vienai fvafelei krāsu noņēma vulkāna putekļi ka ar smilšpapīru - bet nekas netika teikts ka viņa varētu avarēt .. :crazzy:

Toties pacelties viņai bez turbīnu remonta vairs neviens neļāva ..
Offline
AV
16. Apr 2010, 00:39 #794

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


16 Apr 2010, 00:27:30 Srakans rakstīja:
Huj, pašām airbaltic meitenēm bija bail lidot ar fokeri, vot AVRO esot štelle.

Nav ne vainas fokerim! Kratisanas zinja nav ne par kapeiku sliktaks kaa tas pats 737. Vienigais iebildums - maz vietas somam salona un ziemas ritos sakuma ir saaaasodigi auKsts.
Offline
Srakans
16. Apr 2010, 00:42 #795

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:39:21 AV rakstīja:

16 Apr 2010, 00:27:30 Srakans rakstīja:
Huj, pašām airbaltic meitenēm bija bail lidot ar fokeri, vot AVRO esot štelle.

Nav ne vainas fokerim! Kratisanas zinja nav ne par kapeiku sliktaks kaa tas pats 737. Vienigais iebildums - maz vietas somam salona un ziemas ritos sakuma ir saaaasodigi auKsts.

Es jau ar saku, ka tik dzīvs lejā, bet nu biš šaurs, manām garajām kājām nav vietas (vienīgi tajā pašā Carpatair f70 mani nosēdināja emergency izejā ) un paskaļs arī.
Offline
diizelis
16. Apr 2010, 00:44 #796

Kopš: 01. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2530

Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju


16 Apr 2010, 00:39:21 AV rakstīja:

16 Apr 2010, 00:27:30 Srakans rakstīja:
Huj, pašām airbaltic meitenēm bija bail lidot ar fokeri, vot AVRO esot štelle.

Nav ne vainas fokerim! Kratisanas zinja nav ne par kapeiku sliktaks kaa tas pats 737. Vienigais iebildums - maz vietas somam salona un ziemas ritos sakuma ir saaaasodigi auKsts.

nu nezinu, juus laikam ar to suudu neesiet speeciigaa veejaa lidojushi, sajuutas suudiigas, lai neteiktu vairaak jā un vietas kājām praktiski nav..
Offline
Heller
16. Apr 2010, 00:46 #797

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:39:21 AV rakstīja:
Nav ne vainas fokerim! Kratisanas zinja nav ne par kapeiku sliktaks kaa tas pats 737. Vienigais iebildums - maz vietas somam salona un ziemas ritos sakuma ir saaaasodigi auKsts.


Nu krata viņu tomēr mazāk,vienīgi tas,ka lidošanas ātrums ir krietni zemāks un vietas ir pamanāmi mazāk. Bet nav arī jēgas salīzināt F50 ar 737-300/500,kuri arī ir BT flotē. Tas būtu tas pats kas 1er nostādīt līdzās 7er
Offline
kengurs
16. Apr 2010, 00:46 #798

Kopš: 26. Sep 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1831

Braucu ar: V70....Ķīsels...


16 Apr 2010, 00:44:04 diizelis rakstīja:
sajuutas suudiigas, lai neteiktu vairaak jā un vietas kājām praktiski nav..


Nu piedo Airbus 380A airbaltic nopirkt vel nevares ilgi ..
Offline
Es10
16. Apr 2010, 00:47 #799

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70

Vietas kājām nav nevienā ļotenē, ja vienīgi biznesa klasē
Es kad lidoju vienmēr mēģinu tikt pie emergency exit sēdēt, ja nesanāk tad 95% gadijumu lidojums ir mokas
Offline
Srakans
16. Apr 2010, 00:49 #800

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


16 Apr 2010, 00:46:46 kengurs rakstīja:

16 Apr 2010, 00:44:04 diizelis rakstīja:
sajuutas suudiigas, lai neteiktu vairaak jā un vietas kājām praktiski nav..


Nu piedo Airbus 380A airbaltic nopirkt vel nevares ilgi ..

Sūdīgi.... Vot tā arī ir briesmu lieta
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo