| 
Online
Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 2 reģistrēti lietotāji. | 
Tēma: Elektroauto EV un PHEV
| 
| Autors | Ziņojums | 
|---|
 | kkas |  |  |  Kopš: 22. Apr 2008 Ziņojumi: 9992 Braucu ar: Alfu | Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas?  Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental. |  |  Offline |  |  |  |  | elbruss  |  |  |  Kopš: 12. May 2006 Ziņojumi: 1122 Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes | Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings. Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
 Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs.
 |  |  Offline |  |  |  |  | shirminieks |  |  |  Kopš: 13. Jan 2013 No: Rīga Ziņojumi: 1985 Braucu ar: 81 | 30 Oct 2025, 13:01:55 @kkas rakstīja:
 Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas?
  Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental. 
 
 Ja gribi redzēt ķīniešu riepas uz jauniem auto, skaties Eiropiešu virzienā - VAG mēdz nākt uz LingLong…
  |  |  Offline |  |  |  |  | Zeip |  |  | Kopš: 22. May 2016 Ziņojumi: 170 Braucu ar:  | 30 Oct 2025, 13:18:08 @elbruss rakstīja:
 Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings.
 Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
 Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs.
 
 
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 |  |  Offline |  |  |  |  | elbruss  |  |  |  Kopš: 12. May 2006 Ziņojumi: 1122 Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes | 30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 
 
 Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
 |  |  Offline |  |  |  |  | Mizx |  |  |  Kopš: 26. Apr 2004 No: Rīga Ziņojumi: 7212 Braucu ar:  | Bingo!30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 
 
 Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
 
 |  |  Offline |  |  |  |  | shirminieks |  |  |  Kopš: 13. Jan 2013 No: Rīga Ziņojumi: 1985 Braucu ar: 81 | 30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 
 
 Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
 
 
 Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
 
 Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma
  
 Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
 
 Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
  |  |  Offline |  |  |  |  | Mizx |  |  |  Kopš: 26. Apr 2004 No: Rīga Ziņojumi: 7212 Braucu ar:  | Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 
 
 Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
 
 
 Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
 
 Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma
  
 Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
 
 Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
  
 |  |  Offline |  |  |  |  |  |  | elbruss  |  |  |  Kopš: 12. May 2006 Ziņojumi: 1122 Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes | Volkswagen ir privāts kantoris, tam nav obligāti jāizvēlas lētākais piedāvājums, bet jā viņi jau sen (no 2016.) sadarbojas ar Linglong. Sākumā laikam rezerves riteņus lika, tagad vai tikai visiem Tiguaniem nenāk riepas no šiem. Droši vien salda cena un pieņemama kvalitāte. Starp citu, viņiem tās riepas ražo Serbijā. Neredzu problēmu, tikai aizspriedumus. [ Šo ziņu laboja elbruss, 30 Oct 2025, 15:46:04 ] |  |  Offline |  |  |  |  | Shiirs_iistais |  |  |  Kopš: 10. Oct 2025 Ziņojumi: 116 Braucu ar:  | Linglong zvaniņš skan... 
 Jus ko veči pīpā, tās riepas tak elektromobilim nevar likt, vinas ir skaļas, smagas un kantainas.
 |  |  Offline |  |  |  |  | Oo_jaa_rs |  |  | Kopš: 14. Nov 2016 No: Rīga Ziņojumi: 676 Braucu ar: Subaru | Tātad esi pats pircis!  ) |  |  Offline |  |  |  |  | Shiirs_iistais |  |  |  Kopš: 10. Oct 2025 Ziņojumi: 116 Braucu ar:  | 30 Oct 2025, 17:36:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
 Tātad esi pats pircis!
  ) 
 
 Neapstrīdu, bija tāda lieta, tikai darba dīzelim. Arī oriģinālās toyo kas nāca teslai ielaidu konteinerā pēc pus gada, jo nevarēju izturēt troksni un nācās nopirkt mišelinus ar paralonu iekšpusē.
  |  |  Offline |  |  |  |  | shirminieks |  |  |  Kopš: 13. Jan 2013 No: Rīga Ziņojumi: 1985 Braucu ar: 81 | 30 Oct 2025, 15:39:00 @Mizx rakstīja:
 
 Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:
 
 30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
 Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
 
 
 Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
 
 
 Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.
 
 Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma
  
 Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China
 
 Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
  
 
 
 Nevis dīlera, bet Volkswagen tenderis - viņi paši bija šokā, ka uz 50k€ auto nāk LingLong’i, bet caur importieri šo noskaidroja
 |  |  Offline |  |  |  |  | 
 Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo |