Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 107 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV un PHEV

AutorsZiņojums
kkas
Vakar, 13:01 #7501

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9992

Braucu ar: Alfu

Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas? Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental.
Offline
elbruss
Vakar, 13:18 #7502

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1122

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings.
Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs.
Offline
shirminieks
Vakar, 13:30 #7503

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1985

Braucu ar: 81


30 Oct 2025, 13:01:55 @kkas rakstīja:
Kapēc čainīzeru auto no rūpnīcas nenāk čīnizeru riepas? Kkādu BYD pilnīgi jaunu iepirkumā redzēju ar Continental.


Ja gribi redzēt ķīniešu riepas uz jauniem auto, skaties Eiropiešu virzienā - VAG mēdz nākt uz LingLong…
Offline
Zeip
Vakar, 14:26 #7504

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 170

Braucu ar:


30 Oct 2025, 13:18:08 @elbruss rakstīja:
Domāju, ka pie vainas ir EU regulējums un arī mārketings.
Continental riepām ir visi iespējamie sertifikāti un attiecīgi vieglāk reģistrēt automašīnu EU tirgum, nevis vēl skaidroties par Sailun kedām.
Mārketings pozicionē BYD kā modernu, kvalitatīvu, premium produktu un attiecīgi premium zīmola riepas ļauj to attaisnot pircēju acīs.


Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.
Offline
elbruss
Vakar, 15:14 #7505

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1122

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Offline
Mizx
Vakar, 15:19 #7506

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7212

Braucu ar:


30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...
Bingo!
Offline
shirminieks
Vakar, 15:32 #7507

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1985

Braucu ar: 81


30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...


Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.

Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma

Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China

Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
Offline
Mizx
Vakar, 15:39 #7508

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7212

Braucu ar:


30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:

30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...


Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.

Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma

Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China

Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.
Offline
elbruss
Vakar, 15:44 #7509

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1122

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Volkswagen ir privāts kantoris, tam nav obligāti jāizvēlas lētākais piedāvājums, bet jā viņi jau sen (no 2016.) sadarbojas ar Linglong. Sākumā laikam rezerves riteņus lika, tagad vai tikai visiem Tiguaniem nenāk riepas no šiem. Droši vien salda cena un pieņemama kvalitāte. Starp citu, viņiem tās riepas ražo Serbijā. Neredzu problēmu, tikai aizspriedumus.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 30 Oct 2025, 15:46:04 ]

Offline
Shiirs_iistais
Vakar, 17:24 #7510

Kopš: 10. Oct 2025

Ziņojumi: 116

Braucu ar:

Linglong zvaniņš skan...

Jus ko veči pīpā, tās riepas tak elektromobilim nevar likt, vinas ir skaļas, smagas un kantainas.
Offline
Oo_jaa_rs
Vakar, 17:36 #7511

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 676

Braucu ar: Subaru

Tātad esi pats pircis!)
Offline
Shiirs_iistais
Vakar, 17:50 #7512

Kopš: 10. Oct 2025

Ziņojumi: 116

Braucu ar:


30 Oct 2025, 17:36:04 @Oo_jaa_rs rakstīja:
Tātad esi pats pircis!)


Neapstrīdu, bija tāda lieta, tikai darba dīzelim. Arī oriģinālās toyo kas nāca teslai ielaidu konteinerā pēc pus gada, jo nevarēju izturēt troksni un nācās nopirkt mišelinus ar paralonu iekšpusē.
Offline
shirminieks
Vakar, 20:07 #7513

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1985

Braucu ar: 81


30 Oct 2025, 15:39:00 @Mizx rakstīja:

30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:

30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...


Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.

Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma

Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China

Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.


Nevis dīlera, bet Volkswagen tenderis - viņi paši bija šokā, ka uz 50k€ auto nāk LingLong’i, bet caur importieri šo noskaidroja
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo