Online

Pašreiz BMWPower skatās 99 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV un PHEV

AutorsZiņojums
Zeip
31. Oct 2025, 09:16 #7461

Kopš: 22. May 2016

Ziņojumi: 176

Braucu ar:


30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...


Nianses, jā, shirminieks jau ļoti labi uzrakstīja. Bet tas neko būtiski nemaina - daudz ķīniešu riepas, kam būs attiecīgie cipari. Piemēram, izklausās, ka VW izvēlējās iemīlēt santīmu un paņemt lētāko piedāvājumu, bet noteikti būs auto ražotāji, kas paņems zināmākus brendus un tad tas vairāk aizies mārketinga daļā, jo nu tā ir - 40-50k vērts auto ar nezināma ražotāja riepām, pircējam no malas liekas jokaini.

[ Šo ziņu laboja Zeip, 31 Oct 2025, 09:17:43 ]

Offline
Mizx
31. Oct 2025, 14:51 #7462

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7303

Braucu ar:


30 Oct 2025, 20:07:53 @shirminieks rakstīja:

30 Oct 2025, 15:39:00 @Mizx rakstīja:

30 Oct 2025, 15:32:38 @shirminieks rakstīja:

30 Oct 2025, 15:14:49 @elbruss rakstīja:

30 Oct 2025, 14:26:54 @Zeip rakstīja:
Pilns ar ķīniešu riepām Eiropā, kam visi papīri ir, līdz ar to tirgot ar tām riepām nebūtu problēma. Tas būs tīri mārketings, jo continental atstās vairāk pozitīvu iespaidu. Tīri subjektīvi zināms brends.


Tur ir nianses. "Visi papīri kārtībā" bieži vien attiecas uz riepu tirdzniecību EU, bet tajā brīdī, kad riepas uzliek jaunai mašīnai, tad tās kļūst par mašīnas komponenti, kam jāatbilst atkal citām noteiktām prasībām. Papildus vēl paša auto testēšana dažādos apstākļos, tur visādi trokšņu mērījumi, vibrācijas, utml. To visu autoražotājs izvēlas ar labākajām/piemērotākajām riepām. Attiecīgi pēc tam ar šīm riepām tas auto ir jātirgo, lai tas atbilstu papīros norādītajiem datiem...


Precizējot šo - autoražotāji izsludina tender'us par riepu piegādi, kam jāatbilst noteiktiem kritērijiem ar kuriem sertificēts auto; lētākais, kurš izpilda, dabū piegādes līgumu.

Šo runāju ar vienu paziņu no dīlera - bija tenderis, LingLong iedeva labāko ciparu un atbilda prasībām; rezultātā tika pie pasūtījuma

Linglong Becoming Volkswagen Group's First Domestic Tire Supplier in China

Bet tas nemaina faktu, ka es kā pircējs justos (maigi sakot) uzmests ja auto, kuru nopērku par 50kEUR, nāk uz LingLong'iem
Dīleris jā, jo klientam var būt vajadzīgas ziemas, ne vasaras riepas izbraucot no salona. Uz konveijeru gan iepirkumi tā nenotiek, tur viss tāpat kā logu slotiņām, eļļām, paklājiņiem un pārējām auto komponentēm.


Nevis dīlera, bet Volkswagen tenderis - viņi paši bija šokā, ka uz 50k€ auto nāk LingLong’i, bet caur importieri šo noskaidroja
Apjautājos par to. Ir vairāk nianses, tās nav tā vienkārši LingLongs. VW ir līdzīpašnieki, arī ieguldīja naudu konkrētajā Slovākijas rūpnīcā. VW neņem visas riepas viss izmēros, bet pēc viņu specifikācijas tur ražo tikai konkrētus izmērus konkrētajiem modeļiem. VW domātajām riepām ir atšķirīgs marķējums kā vienkārši random LingLongiem. Bet nu ir jau skandāli bijuši un piegādes stopētas, jo ķīnieši/slovāki ir slovāki un ir bijušas diskusijas par prasību ieverošanu, piemēram, bija iebildumi pret piespiedu darbaspēka izmantošanu. Sausais atlikums — tie VW LingLongi nav gluži identiski no Ķīnas ievestajiem.
Offline
Shiirs_iistais
31. Oct 2025, 18:35 #7463

Kopš: 10. Oct 2025

Ziņojumi: 471

Braucu ar: Tavu muteri uz bikernieku mežu

Atkal kaut ko murgo mĪzelix, linglongi ir linglongi- sūdi pēdējie. Tadus izvēlas bomži gan konta, gan galvas
Offline
bum_bumz
31. Oct 2025, 18:57 #7464

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7293

Braucu ar: E34

Un kas ir Conti, kurš ražots China un uzlikts uz China auto
Offline
Shiirs_iistais
31. Oct 2025, 19:09 #7465

Kopš: 10. Oct 2025

Ziņojumi: 471

Braucu ar: Tavu muteri uz bikernieku mežu


31 Oct 2025, 18:57:30 @bum_bumz rakstīja:
Un kas ir Conti, kurš ražots China un uzlikts uz China auto


Bmw razoja krievijā vienu brīdi, tad tas bija bmw vai tomer žigulis?

Nu tur tos aifonus tak ari ķīna razo tagad vai ne? Nu jā. Nu susi pēdējie.

Teslas model 3 ari ražoja un ražo ķīnā. Eu ko tagad darīt. Cik esmu dzirdejis tas ķīnas teslas nodeg parsvara visas pirmajos 2 gados. Jā.

Džeks var aiziet no laukiem bet lauki no džeka nekad
Offline
mrkaupo
03. Nov 2025, 21:13 #7466

Kopš: 10. Apr 2019

Ziņojumi: 64

Braucu ar:


30 Oct 2025, 15:44:08 @elbruss rakstīja:
Volkswagen ir privāts kantoris, tam nav obligāti jāizvēlas lētākais piedāvājums, bet jā viņi jau sen (no 2016.) sadarbojas ar Linglong. Sākumā laikam rezerves riteņus lika, tagad vai tikai visiem Tiguaniem nenāk riepas no šiem. Droši vien salda cena un pieņemama kvalitāte. Starp citu, viņiem tās riepas ražo Serbijā. Neredzu problēmu, tikai aizspriedumus.

Nāca un nāk ar continental. Pērkot otrus diskus ziemai arī Continental. Ko tu tur murgo.
Offline
DiksIrseejs
03. Nov 2025, 21:31 #7467

Kopš: 08. Oct 2020

No: Dobele

Ziņojumi: 1377

Braucu ar: Hibrīdu


31 Oct 2025, 19:09:14 @Shiirs_iistais rakstīja:

31 Oct 2025, 18:57:30 @bum_bumz rakstīja:
Un kas ir Conti, kurš ražots China un uzlikts uz China auto


Bla, bla, bla …

Džeks var aiziet no laukiem bet lauki no džeka nekad


Pēdējais teikums perfekti noraksturo pašu posta autoru.
Offline
marciss
26. Nov 2025, 21:53 #7468

Kopš: 02. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1612

Braucu ar: G30 un F31

Sveiciens!
Jau pāris gadu saimniecībā G30 530e un nesen sākās gļuks ar lādēšanu.
Vienu vakaru izsita korķus gan pie garāžas, gan lielajā skapī uz ielas. Pamanīju, ka tas sakrita precīzi ar brīdi kad 530e saniedza savus 100%. Kopš tā laika auto vairs nelādējās, iespraužot kabeli padomā un izmet kļūdu - Mains power too low un unable to charge. Meklējot internetos saka, ka iespējams beigts kkāds bloks ap 1K eur, kas škiet padaudz priekš tiem ~23km ko tagad var nobraukt ar elektrību, bet ziemā tak gribās to atkausēšanu pirms braukšanas lai nav nekas jākasa.
Kurā virzienā skatīties un kādi servisi ņemās ar PHEV'iem?
Offline
HiJaCKeR
26. Nov 2025, 21:57 #7469

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4835

Braucu ar: BMW E90 330i

kaut kas sagāja uz īso, būs jāmaina
Offline
DOPING
26. Nov 2025, 21:57 #7470

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5426

Braucu ar: BMW

Kaross pēdējā laikā tieši liek facebook video kā risina šāda veida problēmas.

kaross-chip.lv

-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
dsks
26. Nov 2025, 22:01 #7471

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1557

Braucu ar:


26 Nov 2025, 21:57:55 @DOPING rakstīja:
Kaross pēdējā laikā tieši liek facebook video kā risina šāda veida problēmas.

kaross-chip.lv


Ceru, ka nereklamē logu atkausētājus, lai beidzot beidz ampelēties ar skrāpjiem un nopērk pareizu ziemas ķīmiju

[ Šo ziņu laboja dsks, 26 Nov 2025, 22:01:48 ]

Offline
smudo
26. Nov 2025, 23:32 #7472

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4095

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


26 Nov 2025, 21:53:05 @marciss rakstīja:
Sveiciens!
Jau pāris gadu saimniecībā G30 530e un nesen sākās gļuks ar lādēšanu.
Vienu vakaru izsita korķus gan pie garāžas, gan lielajā skapī uz ielas. Pamanīju, ka tas sakrita precīzi ar brīdi kad 530e saniedza savus 100%. Kopš tā laika auto vairs nelādējās, iespraužot kabeli padomā un izmet kļūdu - Mains power too low un unable to charge. Meklējot internetos saka, ka iespējams beigts kkāds bloks ap 1K eur, kas škiet padaudz priekš tiem ~23km ko tagad var nobraukt ar elektrību, bet ziemā tak gribās to atkausēšanu pirms braukšanas lai nav nekas jākasa.
Kurā virzienā skatīties un kādi servisi ņemās ar PHEV'iem?


Kaross pēdējā laikā remontējis pāris PHEV tieši elektro problēmas, tai skaitā BMW. Iesaku vērsties pie viņa. Vēl jau var arī dīleri mēģināt, bet parasti nestandarta problēmas nav viņu specialitāte.

[ Šo ziņu laboja smudo, 26 Nov 2025, 23:32:38 ]

Offline
Maxis
27. Nov 2025, 10:08 #7473

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10088

Braucu ar: F30 ‘19; i4 M50 `24

Redzu, ka te ir daudzi, kuriem ir bail no EV, un ir dažādi nepamatoti aizspriedumi, jo nav pieredzes ar tiem ikdienas lietošanā

Lai gūtu pirmo priekšstatu EV pasaulē un varētu pārliecināties par tā priekšrocībām (vienmēr silts un atkausēts ziemā pirms izbraukšanas no mājas, bezmaksas stāvvietas, sab.transporta joslas, praktiski bezmaksas braukšana, lādējot auto mājās, braukšanas komforts un tūlītējs max paātrinājums jebkurā situācijā, utt utjp.), piedāvāju "pilna servisa" nomā 2023. gada Nissan Leaf
Par konkrētiem nosacījumiem varam vienoties individuāli, bet starta piedāvājums 500eur/mēn ar rēķinu un iekļautu PVN, ideāls variants uzņēmumiem.

Auto ir aprīkots ar visiem vadītāja asistentiem, CarPlay u.c. mūsdienu auto pašsaprotamām lietām. Un pilnīgi jaunām ziemas riepām

Ja kādam ir interese, PM vai 2651693nulle atbildēšu uz visiem jautājumiem.





Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo