Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV un PHEV

AutorsZiņojums
smudo
08. Oct 2025, 21:37 #7401

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


08 Oct 2025, 15:17:20 @GirtzB rakstīja:
Ja nemaldos VAG hibrīda motors ir viltīgs starteris/ģenerators/spararats un atrodas starp ICE un pārnesumkārbu apvienojot vienā elementa kaudzi veco smago elemntu. Sanāk, ka papildu svars ir tik cik viens "lieks" pasažieris baterija.


Realitātē baterija uz 20kWh net iepilpību ar karkasu, vadien, dzesēšanu un vadiem tāpat būs vismaz 150kg vai vairāk. Kopā ar elektromotoru, ivertotiem un citām lietām PHEV papildus svars būs ap 250-350kg. Piemēram, aktuālā G20 320i un 330e svara delta ir 320kg pēc papīriem. Un tas ar to, ka PHEVam ir par 19l mazāka bāka, kas vēl dod aptuveni 12kg ietaupījumu vs ICE versija. Aprīkojumu gan neesmu salīdzinājis.
Offline
Fandulis
08. Oct 2025, 22:01 #7402

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13826

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?
Offline
Jaunais_Gads
08. Oct 2025, 22:21 #7403

Kopš: 26. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 428

Braucu ar:

Tas, ka no sienas lādējot lētāk braukt?
Offline
kkas
09. Oct 2025, 09:37 #7404

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9966

Braucu ar: Alfu


08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?

Tikai vienīgi atbalsts pirkumam un nodokļi. Bez atbalsta cena nav vairs baigi interesanta. Nišas produkts, privātmājām un tiem kam neiestājas zajebs viņu visu laiku turēt pie vada. Bez vada patēriņš nav baigi interesants viņiem.
Offline
dsks
09. Oct 2025, 11:08 #7405

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:


08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?


Pāris čomiem savulaik bija loģisks skaidrojums ... piepilsētas nameļus nomainīja uz Liepājas centru ... kopš tā brīža nulle loģistikas problēmas ģimenē,jo nav vairs vispār nekur jābrauc
Offline
treshaa_josla
09. Oct 2025, 12:14 #7406

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 662

Braucu ar:

Vakar atbraucu no Warschau (~ Ikeja).
Braucu +/- kā atļauts - 120 ... 140 kmh. No rīta agrumā bija +3 C


Stājos 2 reizes





Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju




Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km
Offline
smudo
09. Oct 2025, 12:38 #7407

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


09 Oct 2025, 12:14:37 @treshaa_josla rakstīja:
Vakar atbraucu no Warschau (~ Ikeja).
Braucu +/- kā atļauts - 120 ... 140 kmh. No rīta agrumā bija +3 C


Stājos 2 reizes



Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju




Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km


Pie tādiem attālumiem un savingiem noteikti var pamatot braukšanu ar Model 3! Man ar daily kopā ģimenē 12-15k km gadā salasās un vēl kādi 5-8k km ar 3 hobijauto kopā. Kad ICE vairs neko foršu nevarēs dabūt, arī pārēdīšos uz kādu lielu EV sedanu (redzēs,k ādas būs long term atsauksmes par jaunu A6 ar 800v athitektūru. Ceru, ka BMW arī uz to laiku 5er būs pārlicis uz 800v arhitektūru - tagad sāka ar iX3, tad sekos neue klasse 3er un tad pamazām nākamie modeļi paletē.

[ Šo ziņu laboja smudo, 09 Oct 2025, 12:40:09 ]

Offline
envy
09. Oct 2025, 13:02 #7408

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: Q7 TFSIe

tam a6 etron ir augsta grīda, līdz ar to salona augstums ir neliels un normāla auguma cilvēkam salona spogulis traucē redzēt ceļu. 5er tāda problēma nav.

jaunais Q7/Cayenne beidzot būs pareizs EV ko ņemt
Offline
dsks
09. Oct 2025, 13:23 #7409

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1489

Braucu ar:





Stājos 2 reizes



Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju




Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km


Pie tādiem attālumiem un savingiem noteikti var pamatot braukšanu ar Model 3! Man ar daily kopā ģimenē 12-15k km gadā salasās un vēl kādi 5-8k km ar 3 hobijauto kopā. Kad ICE vairs neko foršu nevarēs dabūt, arī pārēdīšos uz kādu lielu EV sedanu (redzēs,k ādas būs long term atsauksmes par jaunu A6 ar 800v athitektūru. Ceru, ka BMW arī uz to laiku 5er būs pārlicis uz 800v arhitektūru - tagad sāka ar iX3, tad sekos neue klasse 3er un tad pamazām nākamie modeļi paletē.


ix3 range faktiski gandrīz dubultots ... vispār diezgan pieklājīgi dati izskatās

https://www.auto-data.net/en/bmw-ix3-na5-50-108...9hp-xdrive-55293
Offline
smudo
09. Oct 2025, 13:26 #7410

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4024

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


09 Oct 2025, 13:02:02 @envy rakstīja:
tam a6 etron ir augsta grīda, līdz ar to salona augstums ir neliels un normāla auguma cilvēkam salona spogulis traucē redzēt ceļu. 5er tāda problēma nav.

jaunais Q7/Cayenne beidzot būs pareizs EV ko ņemt


Jā, jaunais EV Cayenne gan jau būs labs - bet vēl nedaudz jāpaviešas līdz prezentācijai. Vai Q7 EV būs uz tās pašas Cayenne EV bāzes, ka Q6 ir uz Macan EV bāzes?
Offline
envy
09. Oct 2025, 15:54 #7411

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2210

Braucu ar: Q7 TFSIe

Vēsturiski abi izmantojuši vienu platformu, domāju, ka tā paliks, bet oficāli to zināsim, cerams, tuvākā pusgada laikā.
Offline
b1te
09. Oct 2025, 21:54 #7412

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1964

Braucu ar: das auto


08 Oct 2025, 10:14:34 @Kvarks rakstīja:
Kādas domas kāds vērtības kritums būs jaunākajiem VAG PHEV pēc 5 gadiem salīdzinājumā ar dīzeli un bendzīnu. Tagad visi pērk phev, bet beigās ka dīzelis nesanāk deficīts, it īpaši ja vag phev ilgtermiņā izrādīsies problemātisks.


pētīju vag phev, pēc sarunas ar pārdevēju, statistika uz vienu un to pašu modeli atbalsta laikā bija no 10 mašīnām:
6 phev
3 dīzeļi
1 ice

ice ar phev uz akciju bija gandrīz vienā cenā, dīzelis startā bija pa 4 k. dārgāks, ja klāt nāk EKII, tad starpība ar dīzeli jau ir kosmiska

rezultātā pēc 5 gadiem neredzu pamatu vērtības kritumam tieši phevam, kurš jau startā bija pats lētākais no visa 3nieka un pēc sajūtām nebūt ne sūdīgākais.
Offline
AiwaShuraLLP
Vakar, 21:53 #7413

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 182

Braucu ar: raudī


09 Oct 2025, 09:37:14 @kkas rakstīja:

08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?

Tikai vienīgi atbalsts pirkumam un nodokļi. Bez atbalsta cena nav vairs baigi interesanta. Nišas produkts, privātmājām un tiem kam neiestājas zajebs viņu visu laiku turēt pie vada. Bez vada patēriņš nav baigi interesants viņiem.


Tev zajebs neiestaajas telefonu un datoru pie vada tureet lai interneta stumtu suudus?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo