Autors | Ziņojums |
smudo  | 08. Oct 2025, 21:37 |
#7401
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
08 Oct 2025, 15:17:20 @GirtzB rakstīja:
Ja nemaldos VAG hibrīda motors ir viltīgs starteris/ģenerators/spararats un atrodas starp ICE un pārnesumkārbu apvienojot vienā elementa kaudzi veco smago elemntu. Sanāk, ka papildu svars ir tik cik viens "lieks" pasažieris baterija.
Realitātē baterija uz 20kWh net iepilpību ar karkasu, vadien, dzesēšanu un vadiem tāpat būs vismaz 150kg vai vairāk. Kopā ar elektromotoru, ivertotiem un citām lietām PHEV papildus svars būs ap 250-350kg. Piemēram, aktuālā G20 320i un 330e svara delta ir 320kg pēc papīriem. Un tas ar to, ka PHEVam ir par 19l mazāka bāka, kas vēl dod aptuveni 12kg ietaupījumu vs ICE versija. Aprīkojumu gan neesmu salīdzinājis. |
Offline | |
|
Fandulis | 08. Oct 2025, 22:01 |
#7402
|
|
Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 13826
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev? |
Offline | |
|
Jaunais_Gads | 08. Oct 2025, 22:21 |
#7403
|
|
 Kopš: 26. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 428
Braucu ar:
| Tas, ka no sienas lādējot lētāk braukt? |
Offline | |
|
kkas | 09. Oct 2025, 09:37 |
#7404
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9966
Braucu ar: Alfu
|
08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?
Tikai vienīgi atbalsts pirkumam un nodokļi. Bez atbalsta cena nav vairs baigi interesanta. Nišas produkts, privātmājām un tiem kam neiestājas zajebs viņu visu laiku turēt pie vada. Bez vada patēriņš nav baigi interesants viņiem. |
Offline | |
|
dsks | 09. Oct 2025, 11:08 |
#7405
|
|
 Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?
Pāris čomiem savulaik bija loģisks skaidrojums ... piepilsētas nameļus nomainīja uz Liepājas centru ... kopš tā brīža nulle loģistikas problēmas ģimenē,jo nav vairs vispār nekur jābrauc  |
Offline | |
|
treshaa_josla | 09. Oct 2025, 12:14 |
#7406
|
|
 Kopš: 07. Mar 2023
Ziņojumi: 662
Braucu ar:
| Vakar atbraucu no Warschau (~ Ikeja).
Braucu +/- kā atļauts - 120 ... 140 kmh. No rīta agrumā bija +3 C
Stājos 2 reizes
Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju 
Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km  |
Offline | |
|
smudo  | 09. Oct 2025, 12:38 |
#7407
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
09 Oct 2025, 12:14:37 @treshaa_josla rakstīja:
Vakar atbraucu no Warschau (~ Ikeja).
Braucu +/- kā atļauts - 120 ... 140 kmh. No rīta agrumā bija +3 C
Stājos 2 reizes
Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju 
Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km 
Pie tādiem attālumiem un savingiem noteikti var pamatot braukšanu ar Model 3! Man ar daily kopā ģimenē 12-15k km gadā salasās un vēl kādi 5-8k km ar 3 hobijauto kopā. Kad ICE vairs neko foršu nevarēs dabūt, arī pārēdīšos uz kādu lielu EV sedanu (redzēs,k ādas būs long term atsauksmes par jaunu A6 ar 800v athitektūru. Ceru, ka BMW arī uz to laiku 5er būs pārlicis uz 800v arhitektūru - tagad sāka ar iX3, tad sekos neue klasse 3er un tad pamazām nākamie modeļi paletē. [ Šo ziņu laboja smudo, 09 Oct 2025, 12:40:09 ] |
Offline | |
|
envy | 09. Oct 2025, 13:02 |
#7408
|
|
 Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: Q7 TFSIe
| tam a6 etron ir augsta grīda, līdz ar to salona augstums ir neliels un normāla auguma cilvēkam salona spogulis traucē redzēt ceļu. 5er tāda problēma nav.
jaunais Q7/Cayenne beidzot būs pareizs EV ko ņemt  |
Offline | |
|
|
dsks | 09. Oct 2025, 13:23 |
#7409
|
|
 Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
Stājos 2 reizes
Poļiem tajā maķī lādētājs ir paliels nabaKs 100 vai 120 kw.
Teslas SuC to pašu enerģijas apjomu var iedot pa +/- 15 min.
Bet kaut kā pajāt, jo abas reizes biju novienojis mašīnu un gaidiju līdzbraucēju 
Droši variet turpināt ļurināt, ka tālākos gabalus ar EV nevar utt
Pa 18 mēnešiem esmu nobraucis 66000 km 
Pie tādiem attālumiem un savingiem noteikti var pamatot braukšanu ar Model 3! Man ar daily kopā ģimenē 12-15k km gadā salasās un vēl kādi 5-8k km ar 3 hobijauto kopā. Kad ICE vairs neko foršu nevarēs dabūt, arī pārēdīšos uz kādu lielu EV sedanu (redzēs,k ādas būs long term atsauksmes par jaunu A6 ar 800v athitektūru. Ceru, ka BMW arī uz to laiku 5er būs pārlicis uz 800v arhitektūru - tagad sāka ar iX3, tad sekos neue klasse 3er un tad pamazām nākamie modeļi paletē.
ix3 range faktiski gandrīz dubultots ... vispār diezgan pieklājīgi dati izskatās 
https://www.auto-data.net/en/bmw-ix3-na5-50-108...9hp-xdrive-55293 |
Offline | |
|
smudo  | 09. Oct 2025, 13:26 |
#7410
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 4024
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
09 Oct 2025, 13:02:02 @envy rakstīja:
tam a6 etron ir augsta grīda, līdz ar to salona augstums ir neliels un normāla auguma cilvēkam salona spogulis traucē redzēt ceļu. 5er tāda problēma nav.
jaunais Q7/Cayenne beidzot būs pareizs EV ko ņemt 
Jā, jaunais EV Cayenne gan jau būs labs - bet vēl nedaudz jāpaviešas līdz prezentācijai. Vai Q7 EV būs uz tās pašas Cayenne EV bāzes, ka Q6 ir uz Macan EV bāzes? |
Offline | |
|
envy | 09. Oct 2025, 15:54 |
#7411
|
|
 Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: Q7 TFSIe
| Vēsturiski abi izmantojuši vienu platformu, domāju, ka tā paliks, bet oficāli to zināsim, cerams, tuvākā pusgada laikā. |
Offline | |
|
b1te | 09. Oct 2025, 21:54 |
#7412
|
|
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1964
Braucu ar: das auto
|
08 Oct 2025, 10:14:34 @Kvarks rakstīja:
Kādas domas kāds vērtības kritums būs jaunākajiem VAG PHEV pēc 5 gadiem salīdzinājumā ar dīzeli un bendzīnu. Tagad visi pērk phev, bet beigās ka dīzelis nesanāk deficīts, it īpaši ja vag phev ilgtermiņā izrādīsies problemātisks.
pētīju vag phev, pēc sarunas ar pārdevēju, statistika uz vienu un to pašu modeli atbalsta laikā bija no 10 mašīnām:
6 phev
3 dīzeļi
1 ice
ice ar phev uz akciju bija gandrīz vienā cenā, dīzelis startā bija pa 4 k. dārgāks, ja klāt nāk EKII, tad starpība ar dīzeli jau ir kosmiska
rezultātā pēc 5 gadiem neredzu pamatu vērtības kritumam tieši phevam, kurš jau startā bija pats lētākais no visa 3nieka un pēc sajūtām nebūt ne sūdīgākais. |
Offline | |
|
AiwaShuraLLP  | |
 Kopš: 12. Jul 2008
Ziņojumi: 182
Braucu ar: raudī
|
09 Oct 2025, 09:37:14 @kkas rakstīja:
08 Oct 2025, 22:01:25 @Fandulis rakstīja:
Ir kāds loģisks skaidrojums, kāpēc jāpērk phev, ja ir hev?
Tikai vienīgi atbalsts pirkumam un nodokļi. Bez atbalsta cena nav vairs baigi interesanta. Nišas produkts, privātmājām un tiem kam neiestājas zajebs viņu visu laiku turēt pie vada. Bez vada patēriņš nav baigi interesants viņiem.
Tev zajebs neiestaajas telefonu un datoru pie vada tureet lai interneta stumtu suudus?  |
Offline | |
|