Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Mobilie tālruņi II
Autors | Ziņojums |
DFS  | 10. Aug 2011, 14:59 |
#7201
|
|  Kopš: 08. Feb 2004
Ziņojumi: 15278
Braucu ar: 979
|
10 Aug 2011, 14:34:25 Mikuzz rakstīja:
Čoms no Bites teica ka viņu pārklājums labāks kā Tele2, sliktāks kā LMT.
šobrīd manā skatījumā LMT + ir sakaru kvalitāte un pārklājums, 3G gandrīz visā valstī,kā arī labs nets.
Tas arī viss 
| Offline | | |
raivisp | 10. Aug 2011, 15:07 |
#7202
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
| LMT viennozīmīgi ir labākais operātors.
Tele 2 jau arī itkā bija OK pēdējā laikā, bet tas mega pārtijs pus valstij bez sakariem pierādija pretējo 
A par BITI. Man ir alerģija pret uzņēmumiem, kuros menidžeri dirš acīs skatīdamies - saka vienu un līgumā ir pavisam kaut kas cits + nu nekādi neievieš uzticību tas, ka strādā ar zaudējumiem jau kuro gadu 
P.S. nejaukt labākais ar lētākais  | Offline | | |
Staris  | 10. Aug 2011, 15:26 |
#7203
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| izaudz taču vienreiz. Tavs posts pierāda daudz vairāk nekā tele2 ķibele  [ Šo ziņu laboja Staris, 10 Aug 2011, 15:27:05 ] | Offline | | |
Zeds | 10. Aug 2011, 15:34 |
#7204
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
| Sagrībējās arī man iekakāt savu sāpi:
Pirms 1.7 gadiem iegādāts telepons Bites salonā samsung. Viendien noklājas skārienjūtīgais ekrāns. Sakrauju teleponu ar lādētāju un austiņas celofāna kuļokā un čāpoju uz tuvāko Bites salonu imantā - Damme. Pārdevējs dzelžainu seju - nop garantija nedarbojas, ja nav orģināliepakojums, it sevišķi uz samsung. Es viņam saku, lai beidz māžoties un dod iesnieguma veidlapu - gribu, lai samaina uz citu teleponu. Pārdevējs pēc 10 min ilgas zvana konsultācijas ar kolēģi saka - labi teleponu uz garantiju paņems arī bez kastītes, bet mainīt nekādā gadījumā nemainīs, jo pārāk ilgi jau lietots. Pārdevējs iedod iesnieguma paraugu un saka, lai uzrakstu vārdu uzvārdu, kontaktus, pārējo viņš pats aizpildīs. Tikko negribēja neko no manis ņemt, tagad pildīs iesniegumu manā vietā. Paņemu veidlapu, sarakstu, kas pa vainu teleponam,un atzīmēju - lūdzu samainīt pret līdzvērtīgu aparātu. Pārdevējs izlasa un liek man izsvītrot apmaiņu un rakstīt remontu! jezus Tālāk pārdevējs ņem manu orģinālo pirkuma čeku un sprauž pie mana iesnieguma. Pēc aizrādīšanas, ka čeks viņam jānokopē un jāuzraksta, ka kopija pareiza un tad jāpievieno iesniegumam, un čeka orģināls jāatdod man - pārdevējs uzstāj, ka bez čeka orģināla nevar pieņemt uz remontu preci. Atkal 10 min konsultējas ar kādu pa teleponu un atzīst, ka šoreiz izdarīs izņēmumu.
Beigās paņēma aparātu bez orģināliepakojuma un iesniegumu par apmaiņu ar pievienotu čeka kopiju. Pēc 2 nedēļām bija akts no samsung remontētājiem, ka ekrāns noklājies un aparāts ir kompensējams. Bites salonā, kur nopirku veco teleponu dabūju jaunu aparātu (pēc izvēles tajā cenu kategorijā). 
Stāsta morāle - citāda kompānija. | Offline | | |
dzhonsons | 10. Aug 2011, 16:08 |
#7205
|
|  Kopš: 03. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1141
Braucu ar:
| Izskatās, ka tu uzskati, ka Bite pati veic tālruņu garantijas remontu/maiņu?
Ok, varbūt darbinieki nofeiloja ar to čeku, kasti.
Un, visdrīzāk, jaunu trubu dabūji, jo neviens negribēja čakarēties ar tādu tevi  | Offline | | |
Zeds | 10. Aug 2011, 16:46 |
#7206
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
| nop vienkarshi izskatijas, ka pārdevējs gatavojās pats remontet manu trubu vai man maksat no savas kabatas. vienk pardevejam vai bitei attieksme pret klientu ir nepareiza, jo cik zinu samsung savus braķus ņem apakaļ. | Offline | | |
Staris  | 10. Aug 2011, 19:04 |
#7207
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| Domāju, ka pēc pārdevējiem nevajag vērtēt kompāniju. Atceries, ka pārdevējus neražo nekur. Tādi paši kā mēs tur iet strādāt. Kāds lohs brīnumu dēļ ir ticis tajā amatā un tagad neko nerubī kā pareizi jādara.
P.S. man 4h laikā jaunais tarifs jau pieslēdzies govij  | Offline | | |
HannibalLecter | 10. Aug 2011, 19:21 |
#7208
|
|  Kopš: 13. Jan 2011
Ziņojumi: 2804
Braucu ar: E61
|
Zeds rakstīja:
"Stāsts par profesionālu klientu apkalpošanu"
Stāsta morāle - citāda kompānija.
Tevis rakstītais lika pamatīgi pasmaidīt.Sanāk tā, ka nopērkot tupeles, man arī tā kā būtu jāsaglabā oriģinālā kaste 2 gadu garumā, ja nu pēc pusotra gada man atplīst zole?
Štrunts vai tā Bite, divi teļi vai Lmt, bet konkrētais pārdevējs/konsultants ir ...ja tā padomā, nu nav taču kāda cukurvates vai hēlija balonu tirgotava, kādā ielas malā.
[ Šo ziņu laboja kosmodisk, 10 Aug 2011, 19:22:34 ] | Offline | | |
|
badmoon  | 10. Aug 2011, 20:00 |
#7209
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8684
Braucu ar: Braucu ar
|
10 Aug 2011, 19:21:30 kosmodisk rakstīja:
Zeds rakstīja:
"Stāsts par profesionālu klientu apkalpošanu"
Stāsta morāle - citāda kompānija.
Tevis rakstītais lika pamatīgi pasmaidīt.Sanāk tā, ka nopērkot tupeles, man arī tā kā būtu jāsaglabā oriģinālā kaste 2 gadu garumā, ja nu pēc pusotra gada man atplīst zole?
Štrunts vai tā Bite, divi teļi vai Lmt, bet konkrētais pārdevējs/konsultants ir ...ja tā padomā, nu nav taču kāda cukurvates vai hēlija balonu tirgotava, kādā ielas malā.
Iepakojums nav jāglabā LR likumdošana to nepieprasa. Ir gadījumi (ražotāji), kuri prasa atpakaļ ar iepakojumu, bet klientam tas jāglabā nav.
Pirmos 6 mēnešus pēc iegādes var prasīt mainīt preci pret jaunu tādu pašu, vai atpakaļ naudu. Pēc tam - bezmaksas remonts, vai maiņa pret līdzvērtīgu. Ja remonts ir iespējams, bet klients prasa maiņu, tiek rēķināts nolietojums un ja līdz garantijas beigām palicis maz, var sanākt iebraukt auzās. Ja remonts nav iespējams, nolietojumu nerēķina.
Ir vēl dažādas nianses, katrā ziņā negribētu strādāt kādā apavu bodē, kur prasījuma pieteikumus nes vienu pēc otra Ar mobilajiem nav tik traki  | Offline | | |
upis  | 10. Aug 2011, 20:02 |
#7210
|
|  Kopš: 11. Jul 2002
Ziņojumi: 6719
Braucu ar: M2A2
|
10 Aug 2011, 20:00:09 Badmoon rakstīja:
bla bla bla 
a tu Blackberry 8900 trackball nomainīt vari?  | Offline | | |
dust  | 10. Aug 2011, 20:06 |
#7211
|
|  Kopš: 12. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 6538
Braucu ar: DD2
| Zeds, no offence, bet kāda taureņa pēc Tu, kā maza blondīne, esi iedomājies, ka tavu telefonu kāds uz kaut ko jaunu mainīs? 
-----------------
| Offline | | |
Staris  | 10. Aug 2011, 20:26 |
#7212
|
|  Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30535
Braucu ar: ra ucuarB
| kasti dažreiz prasa tāpēc, ka ērtāk ir aizsūtīt tavu telefonu/televizoru iepakotu drošā putoplastā nevis celofāna maisiņā. Ja tu atnāc ar savu kastīti, tad viņu ieliek kastītē un nekas nenotiks. A iedomājies kā jāčakarējas pārdevējam, ja jāsūta pa garantijas lietām uz svešzemēm 42" plazma, ja tu viņu atved bez iepakojuma. | Offline | | |
Usins | 10. Aug 2011, 20:42 |
#7213
|
|  Kopš: 14. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 3534
Braucu ar: w163; w639; w203
| neatminos kādām precēm, bet ir servisa centri, kas bēg no oriģināliem iepakojumiem, jo piemēram 100 telefoni bez iekapojumiem ietilptu kārtīgā spainī, bet katrs savā kastē, kas agrāk bija palielas, (skat augstāk 3110) tā jau būtu palete
bet, jā ja sūtīt uz servisu somijā tad gan
no otras puses, tad mājās viena istaba ar visu sapirkto labumu orig kastēm 
parasti nočekoju, ka viss strādā un nevēlos apmainīt/atgriezt tuvāko 3 dienu laikā un iepakojumu ārā | Offline | | |
badmoon  | 11. Aug 2011, 09:01 |
#7214
|
|  Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8684
Braucu ar: Braucu ar
|
10 Aug 2011, 20:02:10 upis rakstīja:
10 Aug 2011, 20:00:09 Badmoon rakstīja:
bla bla bla 
a tu Blackberry 8900 trackball nomainīt vari? 
Es nestrādāju servisā  | Offline | | |
Zeds | 11. Aug 2011, 09:55 |
#7215
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
|
10 Aug 2011, 20:06:23 Dust rakstīja:
Zeds, no offence, bet kāda taureņa pēc Tu, kā maza blondīne, esi iedomājies, ka tavu telefonu kāds uz kaut ko jaunu mainīs? 
Dust, pats kā maza blondīne, - ja izlasīji pareizi, tad saprati, ka es gribēju samainīt pret līdzvērtīgu nevis jaunu! Un tas, ka es zinu, kas rakstīts pāris MK noteikumos un zinu, iestādījumu, kas uzrauga tirdzniecības uzņēmumus, ļauj man izmantot manas pircēja tiesības.
Vienkārši, ja kā pircējs nezini nianses, tad tevi jau atšuj ar vārdu - orģināliepakojums.
P.S.
Pēc tam, kad mainīju teleponu, bija cits pārdevējs, kas prasīja, lai atdodu atpakaļ maiņas phonu fuk bite dodot maiņas teleponu uz remontu laiku, lai klientam ir ar ko zvanīt. Jāatzīst, ka nevis bite slikta attieksme bet pārdevējs bija konkrēti nekompotents. | Offline | | |
Chainsaw | 11. Aug 2011, 11:28 |
#7216
|
|  Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6551
Braucu ar: trimmeri
| kādas man ir izredzes dabūt jaunu galaxy s2 vietā esošajam ja šitam ir tas sūda pinkspots? | Offline | | |
|
3AKOH | 11. Aug 2011, 11:39 |
#7217
|
|  Kopš: 27. May 2008
Ziņojumi: 1673
Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777
| Vai ir kadi vatianti ar JAUNIEM (nelietotiem) 8800 Arte? Kadu vienu par sapratigu cenu iekertu. (obligati original Nokia, nevis Kina). | Offline | | |
mcelroy | 11. Aug 2011, 12:56 |
#7218
|
|  Kopš: 08. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4478
Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu
|
10 Aug 2011, 15:07:12 raivisp rakstīja:
LMT viennozīmīgi ir labākais operātors.
Tele 2 jau arī itkā bija OK pēdējā laikā, bet tas mega pārtijs pus valstij bez sakariem pierādija pretējo 
A par BITI. Man ir alerģija pret uzņēmumiem, kuros menidžeri dirš acīs skatīdamies - saka vienu un līgumā ir pavisam kaut kas cits + nu nekādi neievieš uzticību tas, ka strādā ar zaudējumiem jau kuro gadu 
P.S. nejaukt labākais ar lētākais 
Vel Tev tā sāpe nav pārgājusi kapeikjāklis
LMT ir lielakais sūds kas varbūt LV UN lielakā daļa darbinieku tur ir
Par tarifiem vispār nerunāsim 
p.s. par Zonu, LMT nav zonas pat regbija stadiona blakus LMT ēkai Ar to pietiek. Un Sapnis par to ka visā LV LMT ir 3G ir  [ Šo ziņu laboja mcelroy, 11 Aug 2011, 12:58:37 ] | Offline | | |
raivisp | 11. Aug 2011, 13:08 |
#7219
|
|  Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
11 Aug 2011, 12:56:55 mcelroy rakstīja:
Vel Tev tā sāpe nav pārgājusi kapeikjāklis
LMT ir lielakais sūds kas varbūt LV UN lielakā daļa darbinieku tur ir
Par tarifiem vispār nerunāsim 
p.s. par Zonu, LMT nav zonas pat regbija stadiona blakus LMT ēkai Ar to pietiek. Un Sapnis par to ka visā LV LMT ir 3G ir 
nekad arī nepāries  | Offline | | |
Zeds | 11. Aug 2011, 13:27 |
#7220
|
|  Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1932
Braucu ar: Q7
|
11 Aug 2011, 11:28:51 Chainsaw rakstīja:
kādas man ir izredzes dabūt jaunu galaxy s2 vietā esošajam ja šitam ir tas sūda pinkspots?
tie pinkspoti gadījumā nav visiem s2? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, Mberg, PERFS, RVR, Staris, SteelRat, VLD, linda, maxell, mrc, noisex, smudo
|