Online

Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
7977
02. Sep 2025, 08:54 #7141

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 445

Braucu ar:

Atradu pāris i3 no kā izvēlēties, 18-19. Gada. Sakiet, kur labāk aizvest pārbaudīt - baterijas dzīvi un lai pie kompja pieslēdz? Vairāk laikam tur nekas dižs nav ko skatīties!?
Offline
versatile
02. Sep 2025, 12:24 #7142

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1447

Braucu ar:

Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3?
Offline
shirminieks
02. Sep 2025, 13:02 #7143

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: 81


02 Sep 2025, 12:24:22 @versatile rakstīja:
Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3?


Diezgan izcils pilsētas auto, kas (šis gan ir subjektīvi) ir ar normālu interjeru & stilīgu dizainu

Offline
7977
02. Sep 2025, 15:09 #7144

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


02 Sep 2025, 13:02:28 @shirminieks rakstīja:

02 Sep 2025, 12:24:22 @versatile rakstīja:
Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3?


Diezgan izcils pilsētas auto, kas (šis gan ir subjektīvi) ir ar normālu interjeru & stilīgu dizainu




Jap, diezgan precīzi manas domas. Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur? Pēdējās dienās esmu izbraucis ar 5 gab viņiem - nu normāli auto!?
Offline
mrpresident
02. Sep 2025, 16:05 #7145

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1283

Braucu ar: Elektrību

I3 kopumā labs un skarīgs auto par to cenu, kādā tas tagad ir. Manuprāt, super ērti, ja mazi bērni - tiešām viegli iecelt krēsliņā bērnu, ar tām aizmugures durvīm.
Viss tur stabili darbojas, sākot no fl modeļa (94ah) problēmu faktiski nav.
Kā nosacītu mīnusu var minēt max uzlādes ātrumu (tas ir mūsdienām "tikai" 50kw), bet līkne ir izcili laba - tas notur max līdz par 86% (94ah) un 91% (120ah).
salons salīdzinoši ietilpīgs, jo sēdēšana ir vertikāla.
Vēl, kas pieminams - nav izcils, ja jābraukā daudz pa šoseju ar risēm, kā arī pie ātruma 90+ dēļ aerodinamikas ievērojami kāpj (visādi citādi ļoti zemais) patēriņš.
Principā pie i3 var pieslēgties jebkurš sakarīgs BMW elektriķis.
Offline
versatile
02. Sep 2025, 16:59 #7146

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1447

Braucu ar:


02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:

Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?


Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.

Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.

i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.

[ Šo ziņu laboja versatile, 02 Sep 2025, 16:59:41 ]

Offline
bum_bumz
02. Sep 2025, 17:25 #7147

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7195

Braucu ar: E34

Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons
Offline
mrpresident
02. Sep 2025, 18:09 #7148

Kopš: 31. May 2004

Ziņojumi: 1283

Braucu ar: Elektrību

Pareizi Tu uzskaiti, lai gan jautajums vai visi tevis minētie ir labāki par i3, tas katram laikam individuāli, tik problēma tāda, ka i3 jau salīdzinoši labs ir mazajos padsmitos, bet tie pārējie jau ļoti lielajos padsmitos, iespējams pat 20k. Viss jau padsmit, bet starpiba tuvu 2x un, cik sapratu, te runāja cilvēks par tieši mazajiem padsmitiem.


02 Sep 2025, 16:59:11 @versatile rakstīja:

02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:

Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?


Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.

Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.

i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.
Offline
7977
02. Sep 2025, 20:12 #7149

Kopš: 25. May 2011

Ziņojumi: 445

Braucu ar:


02 Sep 2025, 18:09:53 @mrpresident rakstīja:
Pareizi Tu uzskaiti, lai gan jautajums vai visi tevis minētie ir labāki par i3, tas katram laikam individuāli, tik problēma tāda, ka i3 jau salīdzinoši labs ir mazajos padsmitos, bet tie pārējie jau ļoti lielajos padsmitos, iespējams pat 20k. Viss jau padsmit, bet starpiba tuvu 2x un, cik sapratu, te runāja cilvēks par tieši mazajiem padsmitiem.


02 Sep 2025, 16:59:11 @versatile rakstīja:

02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:

Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?


Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.

Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.

i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.



Jap, taisnība - i3 izskatās normāli tā ap 15k; pārējie - godīgi sakot neuzrunā… bet liels paldies par viedokļiem!!
Offline
Samsasi
02. Sep 2025, 20:30 #7150

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 5197

Braucu ar:


02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl?
Offline
shirminieks
02. Sep 2025, 21:51 #7151

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1935

Braucu ar: 81

Kā jau te teica - i3 ir pilsētas auto, kur range ir mazsvarīgs; toties palīdz mazie gabarīti, vieglā piekļuve aizmugurējai rindai, un adekvāta salona apdare. Neko no tā nevar pateikt par pirmo gadu Model-3
Offline
foobar
02. Sep 2025, 22:11 #7152

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6061

Braucu ar: M57TU2D30

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ccmfhf.html

Tirgū "auto līdz 1000 EUR (300k)" EV dominēs, ja būs iespēja nozagt elektrību
Offline
bum_bumz
02. Sep 2025, 22:23 #7153

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7195

Braucu ar: E34


02 Sep 2025, 20:30:05 @Samsasi rakstīja:

02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl?

izrūsē bundža un baterija paliek uz ielas
pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.
Tās Teslas droši vien, ka takši, tur durvis var izgāzties
Kad kāds powerists uzgriezīs 300K, tad jau dzirdēšim
Offline
Mizx
02. Sep 2025, 23:40 #7154

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7059

Braucu ar:


02 Sep 2025, 22:23:33 @bum_bumz rakstīja:

02 Sep 2025, 20:30:05 @Samsasi rakstīja:

02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl?

izrūsē bundža un baterija paliek uz ielas
pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.
Tās Teslas droši vien, ka takši, tur durvis var izgāzties
Kad kāds powerists uzgriezīs 300K, tad jau dzirdēšim
Piekare un stūres sistēma EV netiek atcelta, tās tāpat strādā un tām tāpat ir nolietojums, remonti tāpat maksā. Un te jau jāskatās kā kuram ražotājam ar ierēķināto kalpošanas laiku, izmantotajiem materiāliem un izmēriem, jo skaidrs, ka ICE Fabijas zīmuļa izmēra stūres pirksti ražošanā izmaksā mazāk kā pāris reizes smagāka auto.
Offline
kkas
Vakar, 08:12 #7155

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9912

Braucu ar: Alfu

Elektromotoros sāk tecēt dzesēšanas šķidrums. Gultņi motoros un reduktoros. Inventori nobeidzās. Yt pilns ar teslām 500+ km un neko brauc, saloni pat ok. Pat it kā ar orģinālajām baterijām. Nemaksātu baterija kosmosu EV būtu labs tautas auto. Tur statistiski daudz mazāk kam noplīst um viss modulāri mainās.
Offline
versatile
Vakar, 08:43 #7156

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1447

Braucu ar:


02 Sep 2025, 22:23:33 @bum_bumz rakstīja:

pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.

Nez, ir viens no pirmajiem 3000 saražotajiem ID.3, nekādas problēmas kārbas darbībā nejūtu
Kārba, pļec.

Es nevēru vaļā mobili, es atvēru ss, un ieliku filtru līdz 17k. Nav tā, ka nav, ko ņemt. Ja paceļ budžetu, tad no 17 līdz 20 ir daudz labu variantu. Un nav arī tā, ka i3 salons būtu mega labs un aizraujošs. Tagad uz sitiena neatceros, bet carplay/aauto viņiem vispār bija standartā?

Ja tiek meklēts budžetā līdz 12k, tad jā, īsti alternatīvu nav.

[ Šo ziņu laboja versatile, 03 Sep 2025, 08:47:17 ]

Offline
versatile
Vakar, 08:46 #7157

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1447

Braucu ar:


02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti.

Pastāsti, līdz kuram gadam ir ražoti i3 un kādās cenās ir pēdējo gadu varianti.
Offline
bum_bumz
Vakar, 09:45 #7158

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7195

Braucu ar: E34


03 Sep 2025, 08:46:00 @versatile rakstīja:

02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti.

Pastāsti, līdz kuram gadam ir ražoti i3 un kādās cenās ir pēdējo gadu varianti.

Tuvākā nākotnē nesēdēšu viedierīcē, bet braukšu ar automobili un neko nemācēšu pastāstīt par i3 ss'ā nekā nav, veci Leaf, Golfi un Zojas
Nav ID3, bet augstākie modeļi un veči slavē jauno motoru. Varbūt kāds iedomājas, ka ev ir ar motorriteņiem kā stāvdrāzis un nav kam plīst.
https://www.youtube.com/watch?v=qTilowhsX_w
Offline
versatile
Vakar, 10:20 #7159

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1447

Braucu ar:

Jaunais motors esot efektīvāks tas tiesa.
Bet kārba no EV ir tikai taycanam, ja nemaldos. 2 ātrumu.
Pārējiem ir - maksimums - motors un reduktors. Kur izrāvi "kārbas darbību", es nez. Un darbojas pilnīgi ok - spied pedāli un iet.

Offline
Mixzzz
Vakar, 12:20 #7160

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2981

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Tak ID3 ir drausmīgs auto salona apdares ziņā. Likās tuvu komerctransportam bezmaz. Ja range nav noteicošais faktors, tad ID3 ir garām.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo