Online
Pašreiz BMWPower skatās 83 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
7977 | 02. Sep 2025, 08:54 |
#7141
|
| Kopš: 25. May 2011
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
| Atradu pāris i3 no kā izvēlēties, 18-19. Gada. Sakiet, kur labāk aizvest pārbaudīt - baterijas dzīvi un lai pie kompja pieslēdz? Vairāk laikam tur nekas dižs nav ko skatīties!? | Offline | | |
versatile | 02. Sep 2025, 12:24 |
#7142
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1447
Braucu ar:
| Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3? | Offline | | |
shirminieks | 02. Sep 2025, 13:02 |
#7143
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1935
Braucu ar: 81
|
02 Sep 2025, 12:24:22 @versatile rakstīja:
Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3?
Diezgan izcils pilsētas auto, kas (šis gan ir subjektīvi) ir ar normālu interjeru & stilīgu dizainu 
| Offline | | |
7977 | 02. Sep 2025, 15:09 |
#7144
|
| Kopš: 25. May 2011
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 13:02:28 @shirminieks rakstīja:
02 Sep 2025, 12:24:22 @versatile rakstīja:
Kāpēc 2025. gadā jāpērk i3?
Diezgan izcils pilsētas auto, kas (šis gan ir subjektīvi) ir ar normālu interjeru & stilīgu dizainu 
Jap, diezgan precīzi manas domas. Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur? Pēdējās dienās esmu izbraucis ar 5 gab viņiem - nu normāli auto!? | Offline | | |
mrpresident | 02. Sep 2025, 16:05 |
#7145
|
|  Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1283
Braucu ar: Elektrību
| I3 kopumā labs un skarīgs auto par to cenu, kādā tas tagad ir. Manuprāt, super ērti, ja mazi bērni - tiešām viegli iecelt krēsliņā bērnu, ar tām aizmugures durvīm.
Viss tur stabili darbojas, sākot no fl modeļa (94ah) problēmu faktiski nav.
Kā nosacītu mīnusu var minēt max uzlādes ātrumu (tas ir mūsdienām "tikai" 50kw), bet līkne ir izcili laba - tas notur max līdz par 86% (94ah) un 91% (120ah).
salons salīdzinoši ietilpīgs, jo sēdēšana ir vertikāla.
Vēl, kas pieminams - nav izcils, ja jābraukā daudz pa šoseju ar risēm, kā arī pie ātruma 90+ dēļ aerodinamikas ievērojami kāpj (visādi citādi ļoti zemais) patēriņš.
Principā pie i3 var pieslēgties jebkurš sakarīgs BMW elektriķis. | Offline | | |
versatile | 02. Sep 2025, 16:59 |
#7146
|
|  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1447
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:
Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?
Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.
Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.
i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.[ Šo ziņu laboja versatile, 02 Sep 2025, 16:59:41 ] | Offline | | |
bum_bumz | 02. Sep 2025, 17:25 |
#7147
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7195
Braucu ar: E34
| Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons  | Offline | | |
mrpresident | 02. Sep 2025, 18:09 |
#7148
|
|  Kopš: 31. May 2004
Ziņojumi: 1283
Braucu ar: Elektrību
| Pareizi Tu uzskaiti, lai gan jautajums vai visi tevis minētie ir labāki par i3, tas katram laikam individuāli, tik problēma tāda, ka i3 jau salīdzinoši labs ir mazajos padsmitos, bet tie pārējie jau ļoti lielajos padsmitos, iespējams pat 20k. Viss jau padsmit, bet starpiba tuvu 2x un, cik sapratu, te runāja cilvēks par tieši mazajiem padsmitiem.
02 Sep 2025, 16:59:11 @versatile rakstīja:
02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:
Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?
Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.
Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.
i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.
| Offline | | |
|
7977 | 02. Sep 2025, 20:12 |
#7149
|
| Kopš: 25. May 2011
Ziņojumi: 445
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 18:09:53 @mrpresident rakstīja:
Pareizi Tu uzskaiti, lai gan jautajums vai visi tevis minētie ir labāki par i3, tas katram laikam individuāli, tik problēma tāda, ka i3 jau salīdzinoši labs ir mazajos padsmitos, bet tie pārējie jau ļoti lielajos padsmitos, iespējams pat 20k. Viss jau padsmit, bet starpiba tuvu 2x un, cik sapratu, te runāja cilvēks par tieši mazajiem padsmitiem.
02 Sep 2025, 16:59:11 @versatile rakstīja:
02 Sep 2025, 15:09:56 @7977 rakstīja:
Kāda vēl alternatīva pa padsmit k eur?
Tesla Model 3, Peugeot 2008, Kia Niro, Hyundai Kona, moš pat ID.3 var atrast. Noteikti ir vēl varianti.
Nav tā, ka i3 vakuumā ir slikts, bet range nosauktajiem būs labāks, lādēsies ātrāk. Kā reiz padsmit k budžetā. Tuvāk 20 jau var atrast visu ko. Par 18 tie paši ID.3 tiek pakaļ mesti.
i3 mīnusi - acc tikai uz kameru, attiecīgi, mēdz gļukot. Riepas - nopirkt var, bet cik ilgi un par kādu ciparu? Nevienam citam auto tādas nevajag. Izskats subjektīvi.
Interjers patika, bet aizmugurē bērniem tumši likās. Suicide doors - var būt gan pluss, gan mīnuss.
Pirms 2-3 gadiem - ahūna izvēle. Tagad - par to naudu sanāk normāls auto ar elektrisko piedziņu.
Jap, taisnība - i3 izskatās normāli tā ap 15k; pārējie - godīgi sakot neuzrunā… bet liels paldies par viedokļiem!! | Offline | | |
Samsasi | 02. Sep 2025, 20:30 |
#7150
|
|  Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 5197
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons 
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl? | Offline | | |
shirminieks | 02. Sep 2025, 21:51 |
#7151
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1935
Braucu ar: 81
| Kā jau te teica - i3 ir pilsētas auto, kur range ir mazsvarīgs; toties palīdz mazie gabarīti, vieglā piekļuve aizmugurējai rindai, un adekvāta salona apdare. Neko no tā nevar pateikt par pirmo gadu Model-3  | Offline | | |
foobar | 02. Sep 2025, 22:11 |
#7152
|
|  Kopš: 04. Jun 2002
Ziņojumi: 6061
Braucu ar: M57TU2D30
| https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ccmfhf.html
Tirgū "auto līdz 1000 EUR (300k)" EV dominēs, ja būs iespēja nozagt elektrību  | Offline | | |
bum_bumz | 02. Sep 2025, 22:23 |
#7153
|
| Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7195
Braucu ar: E34
|
02 Sep 2025, 20:30:05 @Samsasi rakstīja:
02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons 
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl?
izrūsē bundža un baterija paliek uz ielas 
pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.
Tās Teslas droši vien, ka takši, tur durvis var izgāzties 
Kad kāds powerists uzgriezīs 300K, tad jau dzirdēšim  | Offline | | |
Mizx | 02. Sep 2025, 23:40 |
#7154
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7059
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 22:23:33 @bum_bumz rakstīja:
02 Sep 2025, 20:30:05 @Samsasi rakstīja:
02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
Intereses pēc atvēru mobile. Līdz 15K ir 10.g.v nobrauktas Teslas ar 300K uz šiltes un visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti. Fakts, ka pa pilsētu var skudināties. Rīgai pat ieteicams.. Lai arī es būtu jauns un klima zaļš, saprāts saka, ka tie 2km rādiuss ir velo vai K2 diapazons 
interesanti, ko tam elektroauto var nobraukt pa 300k km? Ok, baterijas degradācija, kas vēl?
izrūsē bundža un baterija paliek uz ielas 
pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.
Tās Teslas droši vien, ka takši, tur durvis var izgāzties 
Kad kāds powerists uzgriezīs 300K, tad jau dzirdēšim 
Piekare un stūres sistēma EV netiek atcelta, tās tāpat strādā un tām tāpat ir nolietojums, remonti tāpat maksā. Un te jau jāskatās kā kuram ražotājam ar ierēķināto kalpošanas laiku, izmantotajiem materiāliem un izmēriem, jo skaidrs, ka ICE Fabijas zīmuļa izmēra stūres pirksti ražošanā izmaksā mazāk kā pāris reizes smagāka auto. | Offline | | |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9912
Braucu ar: Alfu
| Elektromotoros sāk tecēt dzesēšanas šķidrums. Gultņi motoros un reduktoros. Inventori nobeidzās. Yt pilns ar teslām 500+ km un neko brauc, saloni pat ok. Pat it kā ar orģinālajām baterijām. Nemaksātu baterija kosmosu EV būtu labs tautas auto. Tur statistiski daudz mazāk kam noplīst um viss modulāri mainās. | Offline | | |
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1447
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 22:23:33 @bum_bumz rakstīja:
pirmo gadu ID bija kropla kārba utml.
Nez, ir viens no pirmajiem 3000 saražotajiem ID.3, nekādas problēmas kārbas darbībā nejūtu 
Kārba, pļec. 
Es nevēru vaļā mobili, es atvēru ss, un ieliku filtru līdz 17k. Nav tā, ka nav, ko ņemt. Ja paceļ budžetu, tad no 17 līdz 20 ir daudz labu variantu. Un nav arī tā, ka i3 salons būtu mega labs un aizraujošs. Tagad uz sitiena neatceros, bet carplay/aauto viņiem vispār bija standartā?
Ja tiek meklēts budžetā līdz 12k, tad jā, īsti alternatīvu nav. [ Šo ziņu laboja versatile, 03 Sep 2025, 08:47:17 ] | Offline | | |
|
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1447
Braucu ar:
|
02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti.
Pastāsti, līdz kuram gadam ir ražoti i3 un kādās cenās ir pēdējo gadu varianti. | Offline | | |
bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7195
Braucu ar: E34
|
03 Sep 2025, 08:46:00 @versatile rakstīja:
02 Sep 2025, 17:25:40 @bum_bumz rakstīja:
visādi zālespļāvēji, arī līdz20.g. ražoti.
Pastāsti, līdz kuram gadam ir ražoti i3 un kādās cenās ir pēdējo gadu varianti.
Tuvākā nākotnē nesēdēšu viedierīcē, bet braukšu ar automobili un neko nemācēšu pastāstīt par i3 ss'ā nekā nav, veci Leaf, Golfi un Zojas
Nav ID3, bet augstākie modeļi un veči slavē jauno motoru. Varbūt kāds iedomājas, ka ev ir ar motorriteņiem kā stāvdrāzis un nav kam plīst.
https://www.youtube.com/watch?v=qTilowhsX_w | Offline | | |
versatile | |  Kopš: 03. Sep 2015
Ziņojumi: 1447
Braucu ar:
| Jaunais motors esot efektīvāks tas tiesa.
Bet kārba no EV ir tikai taycanam, ja nemaldos. 2 ātrumu.
Pārējiem ir - maksimums - motors un reduktors. Kur izrāvi "kārbas darbību", es nez. Un darbojas pilnīgi ok - spied pedāli un iet.
| Offline | | |
Mixzzz | |  Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2981
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
| Tak ID3 ir drausmīgs auto salona apdares ziņā. Likās tuvu komerctransportam bezmaz. Ja range nav noteicošais faktors, tad ID3 ir garām. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|