Online

Pašreiz BMWPower skatās 176 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
ozo
01. Jun 2025, 17:50 #6901

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19045

Braucu ar: Braucu ar

Labi, vēlviens salīdzošs jaut.
Tesla model 3 vai Tasla S 2017+?
Vizuāli labāk patīk 3, range starp P90D un LR līdzīgi.
Offline
foobar
01. Jun 2025, 18:37 #6902

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6060

Braucu ar: M57TU2D30

Reālajā pasaulē jau būs jābrauc pēc 10 gadiem ar to, ko tagad friči pērk.
Poweristu lāsti debesīs nekāpj

[ Šo ziņu laboja foobar, 01 Jun 2025, 18:37:56 ]

Offline
bum_bumz
01. Jun 2025, 19:52 #6903

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7142

Braucu ar: E34


01 Jun 2025, 18:37:18 @foobar rakstīja:
Reālajā pasaulē jau būs jābrauc pēc 10 gadiem ar to, ko tagad friči pērk.
Poweristu lāsti debesīs nekāpj

Par šo gadu dyzelinas 15.5% tirgus
Offline
Fandulis
01. Jun 2025, 20:12 #6904

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13772

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


01 Jun 2025, 17:50:37 @ozo rakstīja:
Labi, vēlviens salīdzošs jaut.
Tesla model 3 vai Tasla S 2017+?
Vizuāli labāk patīk 3, range starp P90D un LR līdzīgi.


S var ņemt tikai pēc 2019.gada. S ir 8 sensori uz durvju roktura, 3 nav. Tur bik cita kategorija. Nevis veicamais attālums.

X un S ir sex

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 01 Jun 2025, 20:16:34 ]

Offline
JDS
01. Jun 2025, 22:39 #6905

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


01 Jun 2025, 20:12:04 @Fandulis rakstīja:

01 Jun 2025, 17:50:37 @ozo rakstīja:
Labi, vēlviens salīdzošs jaut.
Tesla model 3 vai Tasla S 2017+?
Vizuāli labāk patīk 3, range starp P90D un LR līdzīgi.


S var ņemt tikai pēc 2019.gada. S ir 8 sensori uz durvju roktura, 3 nav. Tur bik cita kategorija. Nevis veicamais attālums.

X un S ir sex

Model S P90d razhoja 2015-2016 gadaa.
Range tur vienaads ar M3LR nebuus 50-100km mazaaks.
Model s var skatiities no 2021. Gada kad jau ir Palladium paaudze , liidz tam tas auto ir pilniigaaka miakaste, ar juuru probleemaam.
Grobinjaa var redzeet cik labs tas auto ir pilns pagalms.
Da arii peec 2021x, gada tas auto nemaksaa savu naudu.
Tesla ir Y un 3 tur price - performance ir ljoti labs. Paareejais ir overpriced viduveejs auto.
LR Y normaalaa ziemaa, neko sev neliedzot sildot salonu utt, 400+km. Nobrauks tikai no kalna lejaa. Reaali ap 350km
Taisniibas labad piejelgavas oligarha piesauktais e mach ar saviem 610wltp par kuriem vinsh kliedz uz katra stuura ziemaa arii nobrauks ap 350 un vasaraa ap 450. Bet zinot ka vins nelieto kondishku, brauc pufaikaa, nesleedz radio un pish katru santiimu, brauc -10kmh no atljautaa, tad tuuliit saaks breekt, ka taa nav
Fanduli kura gada Y tev bij kjiinas un vaacinas?

[ Šo ziņu laboja JDS, 01 Jun 2025, 22:40:50 ]

Offline
Fandulis
02. Jun 2025, 09:43 #6906

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13772

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

22.
Offline
treshaa_josla
02. Jun 2025, 22:57 #6907

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 616

Braucu ar:


Mazliet depresīvs novērojums.
šodien atbraucu no Beļģijas līdz D-Vācijai, Švabijas / Bayern robežai. 100 km līdz Bodensee.

Pa visu ceļu (600 km) 1 reizi apm uz 10 sec sanāca pedāli nospiest līdz galam un sajust, ka ir ierobežotājs - 203 kmh.

Kādas 5 X pa 30 sec sanāca pabraukt virs 150 līdz 180 kmh

Absolūti dominējošo daļu nācās braukt pilnīgi lojālos ātrumos - 120 - 130 kmh. Vidējais bija ~ 100, patēriņš apm 15 kwh/100

Tā arī nesajutu, kur ir tā problēma, ka ar emašīnām pa bāņiem nevar atvilkt. Gribu teikt, ka tā kā ir tagad, tur ne ar ko nevar atvilkt

~~~~~~~~~

Nu jau esmu nedēļu D + B + Lux
100 % visi spicie / svaigie M / RS / AMG ir ar kūpinātajiem pie ruļļiem, čurkas ampelējas pilsētā, koļī maziņās.
Pēc 10 gadiem mūsējiem pacančikiem būs japatīra sēdekļi
Offline
bum_bumz
02. Jun 2025, 23:54 #6908

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7142

Braucu ar: E34


02 Jun 2025, 22:57:45 @treshaa_josla rakstīja:
100 % visi spicie / svaigie M / RS / AMG ir ar kūpinātajiem pie ruļļiem, čurkas ampelējas pilsētā, koļī maziņās.
Pēc 10 gadiem mūsējiem pacančikiem būs japatīra sēdekļi

To jau m un s cienītājiem borēju 15 gadus, ka čurkas un miljonāru dēliņi ir nopisuši tos auto. Sēdekļi ir nieks, katram 3. dzenis vai tūlīt būs, tad vissirslikti, bmw sūds
Domājams, ka būs/ir arī EV modeļi, kuri līdzīgā stilā tiks nojāti
Offline
Gra
03. Jun 2025, 08:41 #6909

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 904

Braucu ar: P O R S C H E

Kam tad tie visi ikdienas 'sporta' modeļi ir domāti?

Nopērc un izmanto kam tas ir paredzēts, nevis brauc kā ar 2,0d

Tas te tik pie mums, postpadomju telpā, paaudzē 40+, kur auto ir vērtība, uz 65' televizora sedziņa un pults nav izņemta no maisiņa!

Tāpat ir ar elektro, neviens tur viņiem baterijas nemainīs, nobrauks un pārdos uz Baltiju vai saspiedīs zem preses.
Offline
bum_bumz
03. Jun 2025, 09:57 #6910

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7142

Braucu ar: E34


03 Jun 2025, 08:41:51 @Gra rakstīja:
Kam tad tie visi ikdienas 'sporta' modeļi ir domāti?

Nopērc un izmanto kam tas ir paredzēts, nevis brauc kā ar 2,0d

Tas te tik pie mums, postpadomju telpā, paaudzē 40+, kur auto ir vērtība, uz 65' televizora sedziņa un pults nav izņemta no maisiņa!

Tāpat ir ar elektro, neviens tur viņiem baterijas nemainīs, nobrauks un pārdos uz Baltiju vai saspiedīs zem preses.

Viss jau ir pareizi, tikai šeit to nopērk 40+ un vadā bērnus, sievasmāti. Pat zin, ka nopirks kreņķi un tāpēc uz tā auto vizuālo vērtību rēķina veiksmīgi pārdos tālāk. Un, kā jau teicu, ražotājam viens influenceris-nīdējs vairāk
Offline
HiJaCKeR
03. Jun 2025, 18:14 #6911

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4792

Braucu ar: BMW E90 330i

gadās arī tā

https://www.tiktok.com/@justsproti/video/7510561663070850326?is_from_webapp=1&sender_device=pc
Offline
treshaa_josla
04. Jun 2025, 09:00 #6912

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 616

Braucu ar:


03 Jun 2025, 08:41:51 @Gra rakstīja:
Kam tad tie visi ikdienas 'sporta' modeļi ir domāti?

Nopērc un izmanto kam tas ir paredzēts, nevis brauc kā ar 2,0d

Tas te tik pie mums, postpadomju telpā, paaudzē 40+, kur auto ir vērtība, uz 65' televizora sedziņa un pults nav izņemta no maisiņa!

Tāpat ir ar elektro, neviens tur viņiem baterijas nemainīs, nobrauks un pārdos uz Baltiju vai saspiedīs zem preses.


Zinkā, ir starpība

Piem., no mocikletu pasaules. Ir puikas, kas māk SMUKI svecītē aiziet, skaistu, stabilu stopiju uztaisīt, līkumu uz celīša paņemt.


Un ir klauni, kam burnot taisot labāk priekšējais ritenis pret bortu jāatspiež. Tad nafig to riepu plēst, ja nesanāk
Vai max huļigānisma skills ir gāzi paraut līdz limiterim




Redzot, kā vācu čurkas gāzē pie krustojumiem savās popkornu rorēs man vnk raudāt gribās.




03 Jun 2025, 18:14:46 @HiJaCKeR rakstīja:
gadās arī tā

https://www.tiktok.com/@justsproti/video/7510561663070850326?is_from_webapp=1&sender_device=pc



Polenergija Es viņus diezgan izmantoju - ļoti foršas lokācijas.
Offline
Vienpatis
06. Jun 2025, 08:51 #6913

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 453

Braucu ar: BMW 535xd (f10)

Nu jau pāris tūkstoši km nobraukti ar FL enyaq, lielākā baterija, jauda un pilnpiedziņa. No braukšanas viedokļa ir viss fantastiski un iekāpjot atpakaļ ICE un atkal EV saprotu, ka ikdienai way to go. Reālā sniedzmība ir nepilni 500km, ja dominē pilsēta un vidējā ātrumu kontroles zonasuz šosejas. Pieaugot ātrumam vai agresīvi apdzenot sniedzamība acīmredzami krīt. Izbraukāt LV vispār nav problēmu pat nelādējot, bet ja sanāk kkur piestāt, tad piemet vadu, ja ir tuvumā un pat 10-20 min pietiekami iedod , lai redzot atlikumu būtu komfortabla sajūta.

Izmaksas šajā visā arī spēlē milzīgu lomu - tagad vasarā, ja pavero biržu var pat ieraks'tities 0 EUR uz 100km.

Vai ar EV braukšu uz kādu Talinas koncertu - šaubos, jo vēl nejūtos tik drošs. Bet ar laiku var būt visādi.

Fakts ir viens, ja ģimenē ir divi auto un dzīvo pilsētā un arī strādā tur, tad viens EV ir must have no jebkura skatu punkta.Ja ikdienādienā nobraukums nepārsniedz 300km, tad vispār atkrīt jebkādas problēmas ar ko parasti saista EV ikdienas ekspluatāciju.
Offline
Marex_FF6
06. Jun 2025, 14:40 #6914

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5337

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


06 Jun 2025, 08:51:25 @Vienpatis rakstīja:
Nu jau pāris tūkstoši km nobraukti ar FL enyaq, lielākā baterija, jauda un pilnpiedziņa. No braukšanas viedokļa ir viss fantastiski un iekāpjot atpakaļ ICE un atkal EV saprotu, ka ikdienai way to go. Reālā sniedzmība ir nepilni 500km, ja dominē pilsēta un vidējā ātrumu kontroles zonasuz šosejas. Pieaugot ātrumam vai agresīvi apdzenot sniedzamība acīmredzami krīt. Izbraukāt LV vispār nav problēmu pat nelādējot, bet ja sanāk kkur piestāt, tad piemet vadu, ja ir tuvumā un pat 10-20 min pietiekami iedod , lai redzot atlikumu būtu komfortabla sajūta.

Izmaksas šajā visā arī spēlē milzīgu lomu - tagad vasarā, ja pavero biržu var pat ieraks'tities 0 EUR uz 100km.

Vai ar EV braukšu uz kādu Talinas koncertu - šaubos, jo vēl nejūtos tik drošs. Bet ar laiku var būt visādi.

Fakts ir viens, ja ģimenē ir divi auto un dzīvo pilsētā un arī strādā tur, tad viens EV ir must have no jebkura skatu punkta.Ja ikdienādienā nobraukums nepārsniedz 300km, tad vispār atkrīt jebkādas problēmas ar ko parasti saista EV ikdienas ekspluatāciju.


Nameiz, Tallina ir pupu mizas... tikko Rīga - Diseldorfa - Rīga ar M3, visp nekādu problēmu

Fakts ir otrs, ģimenē nu jau 2 teslas, domāju tūlīt būs arī trešā, ice biš rūsē pie sētas... :P bet līdz tam ir jānonāk un pie tā ir jāpierod mums kā postpadomju cilvēkiem patīk ka ir backups, es tevi ļoti saprotu...
Offline
JDS
06. Jun 2025, 14:52 #6915

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

+ 100 nav ko miizt, jaabrauc tikai. Probleemas ir tiem, kas EV ir redzeejushi tikai bukletos un pa TV. Protams
Es nerunaaju par konam, pordiem un citaam parodijaam, bet norm Ev.
Bet Benziin auto taapat
Offline
e34
06. Jun 2025, 18:14 #6916

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


01 Jun 2025, 09:49:55 @treshaa_josla rakstīja:
Kā jau teicu, ar hailandu pa gadu nobraucu 50k

Esmu braucis arī diezgan tālu. Piem tagad esmu Bruselix
Šurp braucot sevi izklaidējot vēroju cipariņus. imho tai mašīnai tāds optimāls kruīza ātrums ir ap 130 - 140 kmh




Optimāls kā? Minētais ātrums pret nobraukumu? Nu nezinu, esmu skepses pilns tieši par Tevis minēto optimālo ātrumu. Ar 22 Y LR braucu uz Varšavu. Nu, ja pa bāni turi 130-140 (tam auto ir ļoti precīzs spido), tad range no 400+ nokrīt uz 250.

[ Šo ziņu laboja e34, 06 Jun 2025, 18:27:41 ]

Offline
treshaa_josla
06. Jun 2025, 20:08 #6917

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 616

Braucu ar:


06 Jun 2025, 18:14:55 @e34 rakstīja:

01 Jun 2025, 09:49:55 @treshaa_josla rakstīja:
Kā jau teicu, ar hailandu pa gadu nobraucu 50k

Esmu braucis arī diezgan tālu. Piem tagad esmu Bruselix
Šurp braucot sevi izklaidējot vēroju cipariņus. imho tai mašīnai tāds optimāls kruīza ātrums ir ap 130 - 140 kmh




Optimāls kā? Minētais ātrums pret nobraukumu? Nu nezinu, esmu skepses pilns tieši par Tevis minēto optimālo ātrumu. Ar 22 Y LR braucu uz Varšavu. Nu, ja pa bāni turi 130-140 (tam auto ir ļoti precīzs spido), tad range no 400+ nokrīt uz 250.


Mana pieredze rāda, ka lai nobrauktu 1000 km 10 stundās (net) vajag kruizerēt uz 130. Sākot Rīgā un braucot uz EU LV un LT vid ātrums būs zemāks, tad PL saspiedīsi. Nu 130 - 140 turot. Tad jau pēc 1000 km kritīsi viesnīcā un nākamajā dienā jau jauna bilde, kurā varam baudīt SuC tīklu.

Ja no kalna un pa vējam <tm>, tad ap 120 - 130 braucot man tērē 15 ... 17 kwh/100

Ja viss pēc Feng Shui enerģiju 200 km var ielādēt 10 min




~~~~~~~~~~

Tas būtu ļoti optimāli.

Reālā dzīve.


Vakar kopumā nobraucu 950 km
Sāku ar ~ 60 % baču, viesnīcā, kura man patika, nebija wallbox

Izbraucu 0800 (CET)
Pirmā pietura Ionity 28 kwh - 14 € - **** min (laiku rēķinā nerāda, bet precīzi WC, ne minūti nekavējos)
2. pietura Warschau SuC. 43 kWh - 0.0 € - 30 min (te bija sajūta, ka 10 min par daudz nīku)
3. pietura Suwalki - polenergia - 53 kwh - 30.7 € (precīzi ēšana, ne sec lieka)
4. pietura Panevezys Ionity - 20 kWh - 5.9 € (atkal laiku nevaru pateikt, bet precīzi WC + nopirkt piena paku)

Mājās iebraucu ar 21 % atlikumu 2000 (EET). 11 stundas ceļā. Bruto.

Biju ar bērniem. Ar normālu mašīnu braucot būtu stājušies +/- tā pat, tikai, droši vien, Warshau kādas 10 - 15 min mazāku pauzi taisītu.
Es Teslā pārcepināju, jo esmu ļimonadņiks, man ir Teslas bezmaksas elektrība


[ Šo ziņu laboja treshaa_josla, 06 Jun 2025, 20:10:09 ]

Offline
treshaa_josla
06. Jun 2025, 20:19 #6918

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 616

Braucu ar:


06 Jun 2025, 08:51:25 @Vienpatis rakstīja:


Vai ar EV braukšu uz kādu Talinas koncertu - šaubos, jo vēl nejūtos tik drošs. Bet ar laiku var būt visādi.





Laifhaks ev baudītājiem

Bukingā ir filtrā ķeksis - ev chargers
Nu tur pat kur Pet friendly; parking; wifi utt

Es to ļoti izmantoju. Sanāk tieši kā mājās - atbrauc tukšu baču, piespraud un ej gulēt

Bet arī vienmēr iesaku pārliecināties, ka tas daikts darbojas

~~~~~~~~~~~~~

Padomus bārstu, tika vakar PL pašam nesanāca

Offline
AiwaShuraLLP
07. Jun 2025, 18:04 #6919

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 148

Braucu ar: raudī


14 May 2025, 19:08:49 @romizz rakstīja:
Viņš reāli vairāk par 200km vasarā nebrauc?

Cilvēks strādā no mājām, brauc maz, ikdienā Max 30km-40km, vienreiz nedēļā 100km.


Pie 100% bacha raadija 290km (mazaa bacha)

Nobraucu 260km 110kmh kruuiza rezhiimaa t.sk. Riiga un paars apdziivotas vietas. Paars kolonas 160-170. Finishaa veel 20km bija palikushi.

Pa pilseetu ar savu rozeti vsp poh poh.

Offline
XK220
08. Jun 2025, 11:56 #6920

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


06 Jun 2025, 14:52:43 @JDS rakstīja:
+ 100 nav ko miizt, jaabrauc tikai. Probleemas ir tiem, kas EV ir redzeejushi tikai bukletos un pa TV. Protams
Es nerunaaju par konam, pordiem un citaam parodijaam, bet norm Ev.
Bet Benziin auto taapat

Mans, protams, patīk, kā powerā vienus no labākajiem ev(kona tāda pavisam noteikti ir, tieši kā ev) nosauc par parodijām, bet ārā jūkošos plastmasas m3 nosauc par uber alles auto
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo