Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 84 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Par un ap lauksaimniecību

AutorsZiņojums
Kasparis
15. Oct 2015, 20:32 #6881

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


15 Oct 2015, 20:11:17 karlsonss rakstīja:
Pelaruss nav jaakalibree un jaasauc elektrikjis

Nu, nu, viens te raudāja uz pleca, kaut kāds 150hp belis, elektronika siemens+bosch+vinu pašu... Kad kkas nofisies, ilgi neviens nevarēja palīdzēt...
Offline
Kasparis
15. Oct 2015, 20:35 #6882

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


15 Oct 2015, 19:43:41 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 17:12:56 Kasparis rakstīja:
Es Tev biju tas vērtības aizsūtījis. Noņem to aizsargu, regulējās stiepnitis un ābols priekšas atsvarā arī skruvejas iekšā un ārā, ar tiem iespējams atregulēt... Tev ir kļūdu kodi, tev ir robežvērtibas, Tu zini kā kalibret, kur problēma?
Ja pa nakti tilts nokrīt lejā, tad tā nav kalibresanas vaina.

Man nav problēmu iedot padomu vai norādīt uz problēmas sakni, vnk skaidri pasaki, ko Tu vēlies! Ja gribi lai panelis būtu tīrs no kļūdām - tas būs pagrūti...
es saprotu kas our un ar ko regulejas,vnk saku ka ja ieregupe lai apakseja vertiba ir taada ka tu man iedevi,augsejo nevar sasniegt pie pilniba pacrlta tilta,un otradak,ja ieregule lai augseja ir tada ka saki,nolaizot zemee apaksejo vertibu nevar dabut tadu..galu galaa vins kalibrejoties uzcel pilniba augsaa un nolaiz pilnibaa lejaa.. Un nee,man nevajag lai ir tirs panelis no kludam,saprotu ka tas visticamak nav iespejams,un galu galaa shiis kluudas iisti dzivot netraucee kas pashlaik ir..


Labi, ja kalibrejot nenoiet zem zemākās un nepāriet pāri augstākajai, tad vajadzētu varēt nokalibrēties! Tā nenotiek? Izmet kādu Uxy? Davai, tiekam ar šito skaidrībā!
Offline
karlsonss
15. Oct 2015, 20:47 #6883

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
Offline
ziema
15. Oct 2015, 21:21 #6884

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


15 Oct 2015, 20:35:46 Kasparis rakstīja:

15 Oct 2015, 19:43:41 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 17:12:56 Kasparis rakstīja:
Es Tev biju tas vērtības aizsūtījis. Noņem to aizsargu, regulējās stiepnitis un ābols priekšas atsvarā arī skruvejas iekšā un ārā, ar tiem iespējams atregulēt... Tev ir kļūdu kodi, tev ir robežvērtibas, Tu zini kā kalibret, kur problēma?
Ja pa nakti tilts nokrīt lejā, tad tā nav kalibresanas vaina.

Man nav problēmu iedot padomu vai norādīt uz problēmas sakni, vnk skaidri pasaki, ko Tu vēlies! Ja gribi lai panelis būtu tīrs no kļūdām - tas būs pagrūti...
es saprotu kas our un ar ko regulejas,vnk saku ka ja ieregupe lai apakseja vertiba ir taada ka tu man iedevi,augsejo nevar sasniegt pie pilniba pacrlta tilta,un otradak,ja ieregule lai augseja ir tada ka saki,nolaizot zemee apaksejo vertibu nevar dabut tadu..galu galaa vins kalibrejoties uzcel pilniba augsaa un nolaiz pilnibaa lejaa.. Un nee,man nevajag lai ir tirs panelis no kludam,saprotu ka tas visticamak nav iespejams,un galu galaa shiis kluudas iisti dzivot netraucee kas pashlaik ir..


Labi, ja kalibrejot nenoiet zem zemākās un nepāriet pāri augstākajai, tad vajadzētu varēt nokalibrēties! Tā nenotiek? Izmet kādu Uxy? Davai, tiekam ar šito skaidrībā!
vot tā ir runa ari tad ja neiet zem apakšējās un augstāk par augšējo izmet kļūdu un kā librāciju nepabeidz. Parasti izmet u05 laikam,bet reizemnir cita, kautkas ar deviņi laikam bija..loti daudz mehāniķi ir megjinajushi sho problēmu atrisināt,nevienam nav izdevies,nomainītas ir bijušas visas iespējamas komponentes..lai gan ja nemaldos pagajusho gadu vienreiz nokalibrejas līdz galam,tad kādu iisu laiku garajā,kādas pāris nedēļas,un vsjo...
Offline
ziema
15. Oct 2015, 21:23 #6885

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


15 Oct 2015, 20:47:45 karlsonss rakstīja:
Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
pazīstamiem ir tāds,teica ka meslus,Fergusons esot labāks.
Offline
karlsonss
15. Oct 2015, 21:40 #6886

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


15 Oct 2015, 21:23:02 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 20:47:45 karlsonss rakstīja:
Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
pazīstamiem ir tāds,teica ka meslus,Fergusons esot labāks.



Nopietni? Tos kaksionus vismaz peerk atskiriibaa no purgundsona. Saki ka vinsh neko nejeedz
Offline
Kasparis
15. Oct 2015, 21:48 #6887

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


15 Oct 2015, 21:40:24 karlsonss rakstīja:

15 Oct 2015, 21:23:02 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 20:47:45 karlsonss rakstīja:
Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
pazīstamiem ir tāds,teica ka meslus,Fergusons esot labāks.



Nopietni? Tos kaksionus vismaz peerk atskiriibaa no purgundsona. Saki ka vinsh neko nejeedz

Mēs jau šito te nesen izrunājāmies, ka claas ir labs kombains, bet traktors ir būvēts uz caurkritusa renault bāzes... Tāpat kā dzinis ir labs Traktors, bet konbaini, pats zini, DEPO pastāstīs sīkāk!

Ziema, nokalibre rīt to tiltu un pieraksti u code, ja tādu izmet!

Ar labu nakti visiem!
Offline
ziema
15. Oct 2015, 22:09 #6888

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


15 Oct 2015, 21:40:24 karlsonss rakstīja:

15 Oct 2015, 21:23:02 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 20:47:45 karlsonss rakstīja:
Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
pazīstamiem ir tāds,teica ka meslus,Fergusons esot labāks.



Nopietni? Tos kaksionus vismaz peerk atskiriibaa no purgundsona. Saki ka vinsh neko nejeedz
hz,teica ka vislaik kautkas neiet,un fergusonam labāks ceeliens lauku darbos,spriganaks esot
Offline
ziema
16. Oct 2015, 12:34 #6889

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


15 Oct 2015, 21:48:44 Kasparis rakstīja:

15 Oct 2015, 21:40:24 karlsonss rakstīja:

15 Oct 2015, 21:23:02 ziema rakstīja:

15 Oct 2015, 20:47:45 karlsonss rakstīja:
Hmmm... Ziema claasu negribi izproveet? Man viens kaksions 840 buus.
pazīstamiem ir tāds,teica ka meslus,Fergusons esot labāks.



Nopietni? Tos kaksionus vismaz peerk atskiriibaa no purgundsona. Saki ka vinsh neko nejeedz

Mēs jau šito te nesen izrunājāmies, ka claas ir labs kombains, bet traktors ir būvēts uz caurkritusa renault bāzes... Tāpat kā dzinis ir labs Traktors, bet konbaini, pats zini, DEPO pastāstīs sīkāk!

Ziema, nokalibre rīt to tiltu un pieraksti u code, ja tādu izmet!

Ar labu nakti visiem!
tatad ta - kalibrejot apakseja vertiba radas 272, augseja 553, kalibrejot izmeta kludu u05. Bet ir vel tas ka vertibas nestav precizs skaitlis,bet raustas +-1...

Jautajums: kalibreju taa,savienoju divus pinus,iegriezu aizdedzi,kad ekrana paradas HH,iedarbinu,pinus atvienoju,tad paradas H1,trisreizes tiltam pogu un tad vins kalibrejas...bet,ir reizes kad atvienojot pinus paradas H2,ko tas nozimee?

[ Šo ziņu laboja ziema, 16 Oct 2015, 12:35:41 ]

Offline
Sumo_DTS
16. Oct 2015, 13:26 #6890

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

pirmais šrots atbildēja Tava roka 225 eiro.

kasparis jautāja, kamdēļ tev piesējos ar to uzkares kalibrāciju. pašam bija, ka, noņemot pirkstu un atvienojot arī uzkares stāvokļa pocim to kāju, uzkare vairs nestrādāja kā nākas. Bija arī, ka , strādājot meta 15 kodu, likās , ka pirksti beigti, bet beigās izrādijās, ka vajag uzpildīt hidroakumulātoru priekšas tilta amortizācijai un arī pašai hidraulikai. Pie reizes nomainīju arī kārbai. uzreiz cits traktors, gan kārba slēdzās maigāk, gan tilts smukāk amortizēja, gan uzkare vairāk izkopēja.... Par TM 165 neviena slikta vārda, lēts un praktisks, ja neskaita tos pāris devējus , kas mira...
Offline
Kasparis
16. Oct 2015, 13:54 #6891

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Citreiz parādās H2 . Tajos H-menu līmeņos vispār nav veselīgi līst iekšā nezinot neko par viņiem, caur tiem var arī iztīrīt tukšu kompi, pat nepamanīsi.. vai sasipt kompi arī tā, ka softu pa jaunam nevarēs uzlikt... Caur h-menu var izmainīt iestatijumus, kurus caur kompi nevar, kā jau rakstīju - var "pateikt" traktoram, ka nav vispār sekciju, ka nav amortizeta tilta utt utt,

Vērtība tur raustās tīri no traktora vibrācijas tajā brīdī... Spriežot pēc visa Tevis rakstītā, ir sadilusi ķega vai arī pašam pocim kkas... Ieteiktu tomer nomainīt poci, varbūt kāds ir aizķēries no jaunības dienām...
Otrs variants ir mēģināt apčakarēt to tiltu... Pagarināt vadus, iekāpt ar poci kabīnē un kamēr traktors cilajas, tikmēr to potenciometra kāju bīdīt pašam un cekot vērtības panelī.. Galvenais lai kalibrēšanas beigās parādās "end"
Ja saprati apfisiena ideju...
Offline
Kasparis
16. Oct 2015, 14:02 #6892

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


16 Oct 2015, 13:26:41 Sumo_DTS rakstīja:
pirmais šrots atbildēja Tava roka 225 eiro.

kasparis jautāja, kamdēļ tev piesējos ar to uzkares kalibrāciju. pašam bija, ka, noņemot pirkstu un atvienojot arī uzkares stāvokļa pocim to kāju, uzkare vairs nestrādāja kā nākas. Bija arī, ka , strādājot meta 15 kodu, likās , ka pirksti beigti, bet beigās izrādijās, ka vajag uzpildīt hidroakumulātoru priekšas tilta amortizācijai un arī pašai hidraulikai. Pie reizes nomainīju arī kārbai. uzreiz cits traktors, gan kārba slēdzās maigāk, gan tilts smukāk amortizēja, gan uzkare vairāk izkopēja.... Par TM 165 neviena slikta vārda, lēts un praktisks, ja neskaita tos pāris devējus , kas mira...


Skaidrs par TM, Tev ir kāds labs konsultants...

Rokas cenā ietilpst piegāde? Viņa sver pāri pa 30kg...
Offline
ziema
16. Oct 2015, 14:50 #6893

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


16 Oct 2015, 13:54:40 Kasparis rakstīja:
Citreiz parādās H2 . Tajos H-menu līmeņos vispār nav veselīgi līst iekšā nezinot neko par viņiem, caur tiem var arī iztīrīt tukšu kompi, pat nepamanīsi.. vai sasipt kompi arī tā, ka softu pa jaunam nevarēs uzlikt... Caur h-menu var izmainīt iestatijumus, kurus caur kompi nevar, kā jau rakstīju - var "pateikt" traktoram, ka nav vispār sekciju, ka nav amortizeta tilta utt utt,

Vērtība tur raustās tīri no traktora vibrācijas tajā brīdī... Spriežot pēc visa Tevis rakstītā, ir sadilusi ķega vai arī pašam pocim kkas... Ieteiktu tomer nomainīt poci, varbūt kāds ir aizķēries no jaunības dienām...
Otrs variants ir mēģināt apčakarēt to tiltu... Pagarināt vadus, iekāpt ar poci kabīnē un kamēr traktors cilajas, tikmēr to potenciometra kāju bīdīt pašam un cekot vērtības panelī.. Galvenais lai kalibrēšanas beigās parādās "end"
Ja saprati apfisiena ideju...
potenciometrus esmu mainijis,jega nav nekaada... par to appi.anu ar garakiem vadiem vienreiz iedomajos,tik nerealizeejubus japamegjina.
Ir vel kads veids ka nokalibret tiltu,iznemot lishanu Hmenu?
Offline
Kasparis
16. Oct 2015, 15:28 #6894

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


16 Oct 2015, 14:50:22 ziema rakstīja:

16 Oct 2015, 13:54:40 Kasparis rakstīja:
Citreiz parādās H2 . Tajos H-menu līmeņos vispār nav veselīgi līst iekšā nezinot neko par viņiem, caur tiem var arī iztīrīt tukšu kompi, pat nepamanīsi.. vai sasipt kompi arī tā, ka softu pa jaunam nevarēs uzlikt... Caur h-menu var izmainīt iestatijumus, kurus caur kompi nevar, kā jau rakstīju - var "pateikt" traktoram, ka nav vispār sekciju, ka nav amortizeta tilta utt utt,

Vērtība tur raustās tīri no traktora vibrācijas tajā brīdī... Spriežot pēc visa Tevis rakstītā, ir sadilusi ķega vai arī pašam pocim kkas... Ieteiktu tomer nomainīt poci, varbūt kāds ir aizķēries no jaunības dienām...
Otrs variants ir mēģināt apčakarēt to tiltu... Pagarināt vadus, iekāpt ar poci kabīnē un kamēr traktors cilajas, tikmēr to potenciometra kāju bīdīt pašam un cekot vērtības panelī.. Galvenais lai kalibrēšanas beigās parādās "end"
Ja saprati apfisiena ideju...
potenciometrus esmu mainijis,jega nav nekaada... par to appi.anu ar garakiem vadiem vienreiz iedomajos,tik nerealizeejubus japamegjina.
Ir vel kads veids ka nokalibret tiltu,iznemot lishanu Hmenu?


Citus veidus nēsmu mēģinājis....
Offline
Sumo_DTS
16. Oct 2015, 16:54 #6895

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

jaunākās paaudzes mxm 175 un 190 ir jau labāki, pirmie ir tāpat kā tm 175 un tm 190. lielākā sāpe ir, kad motora blokā eļļas mīzējiem gali nolūst. Tamdēļ eiropā viņi tirgojas jau ar 2000-3000 stundām sākot, sāk just, ka nav duhas un sit gaisā! arī pati degvielas sistēma ir pa jaunam uzbāzta vienkārši tam pašam 675TA blokam un viss. Pirmie kucēni jāslīcina... Devēji tiešām ir sūds, nevar salīdzināt ar NH 60 sēriju.bet tie motori diezgan ilgi nāca NH kombainos bez problēmām...

15 Oct 2015, 17:41:09 JohnyW rakstīja:
Es domāju, ka Ziema būtu laimīga, ja tas larlaks ietu, kļūdas nerādītu un nebūtu galva jālauza par elektroniku un slēdžiem, sensoriem utt., kas neiet..
Bija interesants viedoklis par to, kādēļ MXM tik slikti sanāca - tajā laikā, kad tos sāka ražot, CIH apvienojās ar NH un visā apvienošanās bardakā kkā pamanījās pāriet uz lētāku elektronikas piegādātāju.. Līdz ar to arī ļoti daudz lietotāju sūdzību par elektronikas gļukiem..
Dažiem vēl šis nepatīk, jo motoram neesot cēliena (punch) pie apakšas apgriezieniem, kaut gan motors varbūt nav tas sliktākais - šis stāv virsū vienai markai kombainu ar drusku citādām sprauslām un sūkni, droši vien aŗi ieplūdi - un tur jau tas ir ar 300zs..
Offline
Sumo_DTS
16. Oct 2015, 16:57 #6896

Kopš: 02. Dec 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Audi s2;s4 ikdienas ļerkata vw passat klak,klak

piegāde papildus, bet tas būtu runājams!

Konsultants?! Man ir jāzina, ko es pārdodu cilvēkam, lai cilvēks var strādāt, nevis jāties vēlāk. Ja man cilvēks prasa sliktas reputācijas modeli, es izvēlos neko viņam nepārdot, nevis bojāt savu reputāciju beigās.

16 Oct 2015, 14:02:26 Kasparis rakstīja:

16 Oct 2015, 13:26:41 Sumo_DTS rakstīja:
pirmais šrots atbildēja Tava roka 225 eiro.

kasparis jautāja, kamdēļ tev piesējos ar to uzkares kalibrāciju. pašam bija, ka, noņemot pirkstu un atvienojot arī uzkares stāvokļa pocim to kāju, uzkare vairs nestrādāja kā nākas. Bija arī, ka , strādājot meta 15 kodu, likās , ka pirksti beigti, bet beigās izrādijās, ka vajag uzpildīt hidroakumulātoru priekšas tilta amortizācijai un arī pašai hidraulikai. Pie reizes nomainīju arī kārbai. uzreiz cits traktors, gan kārba slēdzās maigāk, gan tilts smukāk amortizēja, gan uzkare vairāk izkopēja.... Par TM 165 neviena slikta vārda, lēts un praktisks, ja neskaita tos pāris devējus , kas mira...


Skaidrs par TM, Tev ir kāds labs konsultants...

Rokas cenā ietilpst piegāde? Viņa sver pāri pa 30kg...
Offline
Kasparis
16. Oct 2015, 17:14 #6897

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru

Nu, piemēram, par to hidroakumulatoru epopeju, kā nonāci pie slēdziena, ka tie vainīgi, intuīcija? Pie pārnesumu maiņas iemirgojās sarkanā kārbas spiediena lampiņa panelī?
Tiešām nekad nevienam neesi vaicājis padomu, tikai sniedz tos?

[ Šo ziņu laboja Kasparis, 16 Oct 2015, 17:48:17 ]

Offline
ziema
16. Oct 2015, 19:19 #6898

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

Jeibogu nevaru /ņemamu vairs atrast postu kur bija tas tiltam galeejaas veertiibas




edit: atradu

[ Šo ziņu laboja ziema, 16 Oct 2015, 19:30:04 ]

Offline
Kasparis
16. Oct 2015, 19:57 #6899

Kopš: 20. Jun 2005

No: Liepāja

Ziņojumi: 1573

Braucu ar: Franču autobūves šedevru


16 Oct 2015, 19:19:49 ziema rakstīja:
Jeibogu nevaru /ņemamu vairs atrast postu kur bija tas tiltam galeejaas veertiibas

edit: atradu

Esi iekarsis!?
Offline
ziema
16. Oct 2015, 20:04 #6900

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

vnk ierados baazee,un ir interese pamegjinat
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo