Online
Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap lauksaimniecību
| Autors | Ziņojums |
| Kasparis | | 15. Oct 2015, 11:42 |
#6861
|
|  Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
|
15 Oct 2015, 11:37:36 ziema rakstīja:
man tas kludas kautka nedzesas...vai ari es kautko daru nepareizi
Visu Tu dari pareizi, loģiski ka viņas nepazudīs, sekcija taču nesaremontējas nodzēšot kļūdu...  | Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 11:51 |
#6862
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 11:42:17 Kasparis rakstīja:
15 Oct 2015, 11:37:36 ziema rakstīja:
man tas kludas kautka nedzesas...vai ari es kautko daru nepareizi
Visu Tu dari pareizi, loģiski ka viņas nepazudīs, sekcija taču nesaremontējas nodzēšot kļūdu... 
tur jau nav tikai sekcijam kluudas, pec briiza sarakstiisu ko ma tur raada | Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 12:43 |
#6863
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
| P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi... | Offline | | |
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 13:15 |
#6864
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Gan jau jums ir arī grāmatā kodu tabula
Bet var atrast arī šeit:
Case MXM/NH TM error kodi | Offline | | |
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 13:17 |
#6865
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
Lielākā daļa laikam par jūgvārpstu un hidroliku..  | Offline | | |
| Kasparis | | 15. Oct 2015, 13:41 |
#6866
|
|  Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
|
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
nekā ievērības cienīga... Izskatās ka džeki nav arī jūdzeni nokalibrejuši pēc softa maiņas... kardanus neverpj nost pie palaišanas?
Par tilta kalibraciju rakstīju es, bet tur ir diezgan cimperligi un dažkārt bez potenciometra maiņas nevar tikt galā.
Ko Tu no šitā gribi, lai caur forumu saremontejam tev traktoru?
Patiesībā tur būtu japasēž kādu brīdi kabīnē un tie kodi būtu atrisināti.
Vienīgais pa dārgo varētu būt ventilatora muftas apgriezienus ka neredz... Muftai kaut kas zgipec, un ja temperatūru neceļ, neņem galvā... 
Neviena kļūda par kārbu vai motoru, viss kārtībā, jāmauc![ Šo ziņu laboja Kasparis, 15 Oct 2015, 13:53:49 ] | Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 14:49 |
#6867
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 13:41:05 Kasparis rakstīja:
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
nekā ievērības cienīga... Izskatās ka džeki nav arī jūdzeni nokalibrejuši pēc softa maiņas... kardanus neverpj nost pie palaišanas?
Par tilta kalibraciju rakstīju es, bet tur ir diezgan cimperligi un dažkārt bez potenciometra maiņas nevar tikt galā.
Ko Tu no šitā gribi, lai caur forumu saremontejam tev traktoru?
Patiesībā tur būtu japasēž kādu brīdi kabīnē un tie kodi būtu atrisināti.
Vienīgais pa dārgo varētu būt ventilatora muftas apgriezienus ka neredz... Muftai kaut kas zgipec, un ja temperatūru neceļ, neņem galvā... 
Neviena kļūda par kārbu vai motoru, viss kārtībā, jāmauc!
saksu ar to ka es jau neprasu lai kads man te caur forumu saremontee...redz ir lietas ko seit jau esmu uzzinajis
Ja tu zinatu par cik darba stundam jau ir samaksaats servisa cilvekiem kas var pieslegties ar kompi pie traktora,domaju tev acis ieplestos..
Par muftu runajot,vinja nestradaja jau otrajaa gadaa taa elektriskaa dala, pirms paris gadiem laikam izjuka vispaar,tagad stav mufta bez elektro no kautkaada MX,ar temepraturu viss ok.
POar judzeni runajot,kardanus nost neverpj,jo NEKAD judzene nav bijusi pat ieslegta,ja vienigi kads ir kadreiz nejaushi uzgrudies uz klokja mums vnk nav tadu agregatu kam butu vajadzigs tik liels traktors...un tas kludas par judzeni paradijaas dazas kadus paris gadus atpakal,tad vel kautkas jau bija kadu laiku ieprieksh.. | Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 14:54 |
#6868
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 13:15:20 JohnyW rakstīja:
Gan jau jums ir arī grāmatā kodu tabula
Bet var atrast arī šeit:
Case MXM/NH TM error kodi
gramata ko deva traktoram lidzi ir tikai murgains tulkojums LV valodaa kas ir diezgan attals no patiesiibas
Bet ir atseviskji iegadata tieshi kodu gramata! | Offline | | |
|
|
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 15:08 |
#6869
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
|
15 Oct 2015, 14:54:24 ziema rakstīja:
15 Oct 2015, 13:15:20 JohnyW rakstīja:
Gan jau jums ir arī grāmatā kodu tabula
Bet var atrast arī šeit:
Case MXM/NH TM error kodi
gramata ko deva traktoram lidzi ir tikai murgains tulkojums LV valodaa kas ir diezgan attals no patiesiibas
Bet ir atseviskji iegadata tieshi kodu gramata!
Ā.. liekas, ka atceros to grāmatu.. tajā laikā tas tulkojums būtu pielīdzināms kkam līdzīgam, kā tagad iemetot Eng tekstu Google Translator un izdodot ārā LV.  | Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 15:28 |
#6870
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 15:08:39 JohnyW rakstīja:
15 Oct 2015, 14:54:24 ziema rakstīja:
15 Oct 2015, 13:15:20 JohnyW rakstīja:
Gan jau jums ir arī grāmatā kodu tabula
Bet var atrast arī šeit:
Case MXM/NH TM error kodi
gramata ko deva traktoram lidzi ir tikai murgains tulkojums LV valodaa kas ir diezgan attals no patiesiibas
Bet ir atseviskji iegadata tieshi kodu gramata!
Ā.. liekas, ka atceros to grāmatu.. tajā laikā tas tulkojums būtu pielīdzināms kkam līdzīgam, kā tagad iemetot Eng tekstu Google Translator un izdodot ārā LV. 
nu leishu tulkojumu jau neparspej! miglotajs - lielgabals nonavetajs  | Offline | | |
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 15:30 |
#6871
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Kādā UK forumā čalis bija savu un kaimiņu saimnieku pieredzi ar vairāku marku aparātiem:
Here's a quick round robin of neighbours farm tractors. Most are mixed livestock, though two are dairy. Most use contractors for silage chopping.
Five with Deeres. Every one has had a head gasket. One new autopowr gearbox. Two with new hydraulic pumps. Several broken lift arms (standard), and more top links (both models). One set of brake discs (sold before gearbox/pump grenaded).
Three with Ferguson. Countless switch faults. One gearbox pinion bearing. One front axle mount casting.
Three with Deutz. One front axle hub seal. One electronic Engine speed governor. One aircon drier. One turbo and crank (had been seriously chipped, traded for much higher horse Deutz)
Three with New Holland. Two front axle differential. Many switch faults. One hydraulic problem, never diagnosed despite new pump, valve chest and pipework. Two new gearboxes.
One valtra. Numerous leaks. Many calibration issues, some never sorted (tractor traded for another valtra). Every one been chipped to try and reduce fuel use.
They all break down. Some are designed and engineered better than others. Some are built to wear out. Some are built with known component faults. Some are frugal, some drink like young farmers.
| Offline | | |
| Dezinfektors | | 15. Oct 2015, 16:54 |
#6872
|
|  Kopš: 08. Nov 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 507
Braucu ar: Jawu un Audi
|
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
Nabv jau būtiski lai augšējā vērtība un apakšējā būtu kāds konkrēts cipars. Svarīgi lai starpība starp augšu un apakšu ir noteikta vērtība. Kur tās potenciometra kājas ir iestiprinātas tavam dzelzim? Citreiz viņas ir tādā gumijotā šaibā. To jāmaina, ja gribi kaut kādu vērtību starpību dabūt. | Online | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 17:01 |
#6873
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 16:54:08 Dezinfektors rakstīja:
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
Nabv jau būtiski lai augšējā vērtība un apakšējā būtu kāds konkrēts cipars. Svarīgi lai starpība starp augšu un apakšu ir noteikta vērtība. Kur tās potenciometra kājas ir iestiprinātas tavam dzelzim? Citreiz viņas ir tādā gumijotā šaibā. To jāmaina, ja gribi kaut kādu vērtību starpību dabūt.
un cik tad ir jabut tai noteiktajai vertibai? nav tur nekadas gumijas,viens gals pie pusramja,otrs pie tilta/svarsta. | Offline | | |
| Kasparis | | 15. Oct 2015, 17:06 |
#6874
|
|  Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
|
15 Oct 2015, 16:54:08 Dezinfektors rakstīja:
15 Oct 2015, 12:43:37 ziema rakstīja:
P35
P06
tc6
R18
R28
R38
R48
19n
tE4
R60
un kalibrejot tiltu laikam bija U05 un vel viena cita reizem.
Kurs toreiz rakstija par tam tiltam kalibracijas augsejam un apaksejam vertibam, tadas ka Tu uzrakstiji vnk nav iespejams ieliist, ja sagriez lai butu apakseja vertiba tada ka noradiji,tad augsejo tadu nevar dabut, un otradi...
Nabv jau būtiski lai augšējā vērtība un apakšējā būtu kāds konkrēts cipars. Svarīgi lai starpība starp augšu un apakšu ir noteikta vērtība. Kur tās potenciometra kājas ir iestiprinātas tavam dzelzim? Citreiz viņas ir tādā gumijotā šaibā. To jāmaina, ja gribi kaut kādu vērtību starpību dabūt.
Atļaušos nepiekrist! Konkretajam modelim IR SVARĪGAS tās robežvērtibas. Tā ir un viss.
| Offline | | |
| Kasparis | | 15. Oct 2015, 17:12 |
#6875
|
|  Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
| Es Tev biju tas vērtības aizsūtījis. Noņem to aizsargu, regulējās stiepnitis un ābols priekšas atsvarā arī skruvejas iekšā un ārā, ar tiem iespējams atregulēt... Tev ir kļūdu kodi, tev ir robežvērtibas, Tu zini kā kalibret, kur problēma?
Ja pa nakti tilts nokrīt lejā, tad tā nav kalibresanas vaina.
Man nav problēmu iedot padomu vai norādīt uz problēmas sakni, vnk skaidri pasaki, ko Tu vēlies! Ja gribi lai panelis būtu tīrs no kļūdām - tas būs pagrūti...  [ Šo ziņu laboja Kasparis, 15 Oct 2015, 17:21:14 ] | Offline | | |
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 17:41 |
#6876
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Es domāju, ka Ziema būtu laimīga, ja tas larlaks ietu, kļūdas nerādītu un nebūtu galva jālauza par elektroniku un slēdžiem, sensoriem utt., kas neiet..
Bija interesants viedoklis par to, kādēļ MXM tik slikti sanāca - tajā laikā, kad tos sāka ražot, CIH apvienojās ar NH un visā apvienošanās bardakā kkā pamanījās pāriet uz lētāku elektronikas piegādātāju.. Līdz ar to arī ļoti daudz lietotāju sūdzību par elektronikas gļukiem..
Dažiem vēl šis nepatīk, jo motoram neesot cēliena (punch) pie apakšas apgriezieniem, kaut gan motors varbūt nav tas sliktākais - šis stāv virsū vienai markai kombainu ar drusku citādām sprauslām un sūkni, droši vien aŗi ieplūdi - un tur jau tas ir ar 300zs..[ Šo ziņu laboja JohnyW, 15 Oct 2015, 17:43:03 ] | Offline | | |
|
|
| Kasparis | | 15. Oct 2015, 18:14 |
#6877
|
|  Kopš: 20. Jun 2005
No: Liepāja
Ziņojumi: 1573
Braucu ar: Franču autobūves šedevru
|
15 Oct 2015, 17:41:09 JohnyW rakstīja:
Es domāju, ka Ziema būtu laimīga, ja tas larlaks ietu, kļūdas nerādītu un nebūtu galva jālauza par elektroniku un slēdžiem, sensoriem utt., kas neiet..
Bija interesants viedoklis par to, kādēļ MXM tik slikti sanāca - tajā laikā, kad tos sāka ražot, CIH apvienojās ar NH un visā apvienošanās bardakā kkā pamanījās pāriet uz lētāku elektronikas piegādātāju.. Līdz ar to arī ļoti daudz lietotāju sūdzību par elektronikas gļukiem..
Dažiem vēl šis nepatīk, jo motoram neesot cēliena (punch) pie apakšas apgriezieniem, kaut gan motors varbūt nav tas sliktākais - šis stāv virsū vienai markai kombainu ar drusku citādām sprauslām un sūkni, droši vien aŗi ieplūdi - un tur jau tas ir ar 300zs..
Ko Tu ar to gribēji pateikt?
| Offline | | |
| ziema | | 15. Oct 2015, 19:43 |
#6878
|
|  Kopš: 17. Mar 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 1987
Braucu ar: golf,voyager,passerati
|
15 Oct 2015, 17:12:56 Kasparis rakstīja:
Es Tev biju tas vērtības aizsūtījis. Noņem to aizsargu, regulējās stiepnitis un ābols priekšas atsvarā arī skruvejas iekšā un ārā, ar tiem iespējams atregulēt... Tev ir kļūdu kodi, tev ir robežvērtibas, Tu zini kā kalibret, kur problēma?
Ja pa nakti tilts nokrīt lejā, tad tā nav kalibresanas vaina.
Man nav problēmu iedot padomu vai norādīt uz problēmas sakni, vnk skaidri pasaki, ko Tu vēlies! Ja gribi lai panelis būtu tīrs no kļūdām - tas būs pagrūti... 
es saprotu kas our un ar ko regulejas,vnk saku ka ja ieregupe lai apakseja vertiba ir taada ka tu man iedevi,augsejo nevar sasniegt pie pilniba pacrlta tilta,un otradak,ja ieregule lai augseja ir tada ka saki,nolaizot zemee apaksejo vertibu nevar dabut tadu..galu galaa vins kalibrejoties uzcel pilniba augsaa un nolaiz pilnibaa lejaa.. Un nee,man nevajag lai ir tirs panelis no kludam,saprotu ka tas visticamak nav iespejams,un galu galaa shiis kluudas iisti dzivot netraucee kas pashlaik ir.. | Offline | | |
| JohnyW | | 15. Oct 2015, 19:52 |
#6879
|
| Kopš: 17. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 254
Braucu ar: Japāņu Ņivu, 2riteni un moto2riteni
| Bet būtu jau forši, ja viss darbotos un par kkādu jaukšanu un kalibrēšanu utt. nebūtu jādomā..
Kaut gan, varbūt tad tas būtu garlaicīgi...  | Offline | | |
| karlsonss | | 15. Oct 2015, 20:11 |
#6880
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Pelaruss nav jaakalibree un jaasauc elektrikjis  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|