Online
Pašreiz BMWPower skatās 121 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
Instigater | |  Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Nu bet taču nekas traks nebūs arī bez reversa, Rīgā gan tāds A380 bez dzinējiem vai nu apstātos kaut kur Jaunmārupē vai arī būtu cauri Mūkupurvam izdzinis stigu līdz K.Ulmaņgatvei.  | Offline | | |
Ch | |  Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| ā, nu redz kur ir bijuši gadījumi kad lideni nosēdina bez dzinējiem. kļūdījos. 
un gadījumos, kad reversu pielietot nav iespējams, vai ir kādas citas problēmas, izmanto emergency brakes..[ Šo ziņu laboja Ch, 05 Nov 2010, 10:24:07 ] | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Reverss jau pa lielam ir dēļ tā,lai nenokautu bremzes. | Offline | | |
martink  | |  Kopš: 19. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 5662
Braucu ar: BMW e34 525i Recaro (sapņos)
| Man domāt, ka ļotenes testē uz spēju pilnībā apstāties ar bremzēm, ja pacelšanās laikā pie V1 tiek atlikta pacelšanās.
Pēc tam bremzēm jāiztur 5 minūtes, kamēr atbrauc ugunsdzēsēji. Tad riepas viena pēc otras sprāgst un bremzes deg, reizēm nodeg arī lidmašīna.
 Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja martink, 05 Nov 2010, 11:39:41 ] | Offline | | |
meidei  | | Kopš: 12. Oct 2006
Ziņojumi: 17612
Braucu ar: 3er
|
05 Nov 2010, 09:36:03 martink rakstīja:
ir vēl opcija sēsties uz ūdens
man liekas ka tu esi idiots, kas pilnigi neko nerubī no aviācijas, fizikas un dzīves, bet viedoklis ir [ Šo ziņu laboja meidei, 12 Nov 2010, 19:49:23 ] | Offline | | |
defekc  | |  Kopš: 19. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 14467
Braucu ar: G31, F31, E91, E46
|
05 Nov 2010, 10:14:10 XJG rakstīja:
Gimli Glider
piloti monstri | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Gaisā lidmašīnai pie nosēšanās dzinēju jauda ir vajadzīga tādēļ, lai saglabātu vertikālo ātrumu konkrētās robežās. Uz zemes - reversīvajai vilkmei. Samazinot augstumu ar 500 - 1000fpm (feet per minute, normālas "tuvošanās" skrejceļam gadījumā) kinētiskās enerģijas pieaugums noteikti nebūs tāds, lai reaktīvā pasažieru lidmašīna būtu spējīga planēt. Tātad ir vajadzīgs vēl kāds enerģijas avots. Pie tam nosēšanās konfigurācijā lidmašīnai ir būtiski lielāka aerodinamiskā pretestība.
Planējot bez dzinējiem vertikālais ātrums ir daudz augstāks, kas nosēžoties kaut kā tāpat ir jādzēš, tas parasti rezultējas laterālā ātruma pieaugumā.
A380 gadījumā domāju, ka nosēsties ar diviem dzinējiem, nenodarot lidmašīnai strukturālus bojājumus, problēmām būt nevajadzētu. | Offline | | |
Ekimons  | | Kopš: 21. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 13338
Braucu ar:
| Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?
Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā... 
http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html [ Šo ziņu laboja Ekimons, 15 Nov 2010, 17:06:56 ] | Offline | | |
|
kamikadzemk  | |  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
|
15 Nov 2010, 16:59:58 Ekimons rakstīja:
Ko aviācijas lietpratēji/zinātāja saka par šīm lietām?
Diezgan daudz visādu interesantu materiālu atrodams netā... 
http://arthurzbygniew.blogspot.com/2010/03/weat...-chemtrails.html
Pastudē šo, ja tas tevi tiešām interesē 
Tīri offtopika pēc - kaut kādam tur weather control vai population control es neticu, bet saistībā ar izplūdes gāzēm ticu, ka tādas organizācijas kā ICAO, ECAC, EASA u.c. dara visu iespējamo, lai minimizētu lidmašīnu radītās izplūdes gāzes Kā nekā arī lidmašīnu ražotājus interesēs ir lietot pēc iespējas jaunākas lidmašīnas ar modernākajiem dzinējiem, kuri patērē mazāk degvielas tādā pašā veidā arī samazinot radītās izplūdes gāzes. Protams, ka vienmēr būs vietas, kur tas netiks ievērots, piemēram Āfrikā 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
McGraavis | | Kopš: 07. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 110
Braucu ar:
| http://www.youtube.com/watch?v=lICb8p9SvvM&feature=related
negribētu būt pilota vietā :esmu_lol | Offline | | |
Mberg  | |  Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21480
Braucu ar: B5254T un M57D30
| Karoč, te biš aizrāvos ar YouTube filmiņām par TU-144.. 
http://www.youtube.com/watch?v=KMSGv1OkzLc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WzpZQfp13rc&feature=related
null
null
null
null
null[ Šo ziņu laboja Mberg, 09 Dec 2010, 00:57:10 ] | Offline | | |
IELEJAM | |  Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3286
Braucu ar: prieku
| Pilotiem cepure nost, palēnām sāk atslēgties dzinēji, bet šiem izdodas piezemēties salīdzinoši veiksmīgi. Pēdējais no 3 dzinējiem atrubījās 80km attālumā no Domodedovas.
Te sīkāk.
| Offline | | |
hronists | |  Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
| šitais ir pizdec:
На месте происшествия находится около 20 машин «скорой помощи». Еще десять не могут проехать к аэропорту из-за пробок.
kaut kāda banānija, ja ātrie nevar tikt uz lidostu. | Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|  Spied "Play", lai skatītos video!
blin zinaaja tak, ka naak bez motoriem lejaa, nevareeja kaut viens izvilkt savu trubu no kabatas un normaal nofilmeet?  | Offline | | |
Norchx  | |  Kopš: 19. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 11373
Braucu ar:
|
07 Dec 2010, 11:52:42 arizah rakstīja:
blin zinaaja tak, ka naak bez motoriem lejaa, nevareeja kaut viens izvilkt savu trubu no kabatas un normaal nofilmeet? 
Uzmanību, uzmanību, cienījamie pasažieri un lidostas viesi, pēc piecām minūtēm jūs uz trešā skrejceļa varēsiet novērot, kā tiek veikta nosēšanās ar trīs nestrādājošies dzinējiem. Otrā stāva vestibīlā ir pieejams lielisks skats uz trešo skrejceļu. | Offline | | |
Srakans | |  Kopš: 07. Aug 2005
Ziņojumi: 27800
Braucu ar:
|  | Offline | | |
|
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| da labi, nepaarspiilee. lidostaa darbinieku maz? kautvai izmekleeshanas vajadziibaam jau nu nodereetu video visos iespeejamajos rakursos. | Offline | | |
SZ | |  Kopš: 06. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: Mercedes-Benz
|
04 Dec 2010, 19:12:00 zbmono rakstīja:
šitais ir pizdec:
kaut kāda banānija, ja ātrie nevar tikt uz lidostu.
Rīgas sastrēgumi ir vispār nekas salīdzinot ar Maskavas satiksmi. Pats pirms 2 nedēļām no Domodedovas uz Šeremetjevu 6 stundas taksī braucu. | Offline | | |
arizah | |  Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| pakomentē labāk kāds to, ka apkalpe esot aizmirsusi ieslēgt degvielas sūkņus, tāpēc 9km augstumā radās problēmas. kā var sasniegt 9km augstumu ar izslētiem degvielas sūkņiem?  | Offline | | |
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| A ko tur komentēt...tu tak pats atbildēji uz savu jautājumu!  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|