Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
Dzega
15. May 2025, 16:49 #6701

Kopš: 13. May 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 711

Braucu ar: 333 & 3333

I pace tikai no 21.gada var pirkt, vecākas mašīnas stāv servisā visu laiku. no 10 mašīnām 8ņām ir problēmas. I pace kopumā ļoti forša mašīna - jaudīga, labi izskatās, ar ļoti labām gaitas īpašībām. Bet tiešām problemātiska un ar servisu viss ir ļoti slikti.

IX ievērojami dārgāks.

Ioniq 5 un EV6 salīdzināt ar e tron nav korekti. Tās ir pilnīgi dažādas klases. Nav sliktas mašīnas, bet tas ir tāpat kā salīdzināt hyundai tucson ar bmw x5.

Mach E neko nemāku teikt, nav pieredzes.


15 May 2025, 16:43:56 @XK220 rakstīja:
Es paņēmu Mach-E. Bet ir I-Pace, EV6, Ioniq5, iX u.c.



-----------------
carcloud.lv
Offline
XK220
15. May 2025, 17:02 #6702

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Es Tev piekrītu par I-Pace remontiem un to, ka Ioniq5 un EV6 ir mzliet mazaks premiums par Etron, bet tas nav tālu. Es ņemtu EV6 un priecātos vairāk par E-tron. Arī ņemot vērā, apkopes un remonta izmaksas. Etron izskats ar aero ļitakiem izskatās briesmas.
Mazais ix3 ssā par 32, ix40 37k. ix esmu sēdējis, likās ļoti foršs auto. Etrons likās kā parasts q7 ar mazu range un patēriņu tādu, ka tad jau paņem to pašu q7.

Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.


Par premium varbūt es kaut ko nesaprotu, bet iekāpjot Taycan nejūtu neko vairāk premium par savu Mach-e, izņemot pneimo piekari, pulksteni panelī un logo. Vai es gribētu Porsche uz atslēgas - jā, bet vai tāpēc maksāt x2? Tas, kas man ļoti patika iekšā ir Zeekr 001, bet tur atkal jautajums par to, kāds tas būs uzturēšanā.

P.S. Tavs E-tron Sportsback 55 arī tika izskatīts, bet Mach-E vnk bija sarkans

[ Šo ziņu laboja XK220, 15 May 2025, 17:10:47 ]

Offline
aep_det
15. May 2025, 18:28 #6703

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Grand Scenic, X5

Cik ilgi vispār plānojas tas valsts atbalsts?
Offline
rihardsv
16. May 2025, 07:47 #6704

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1858

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


15 May 2025, 18:28:58 @aep_det rakstīja:
Cik ilgi vispār plānojas tas valsts atbalsts?


Kamēr beigsies piešķirtā nauda
Offline
GirtzB
16. May 2025, 08:33 #6705

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22241

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.

Fords nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 16 May 2025, 09:29:35 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Arturiks
16. May 2025, 08:59 #6706

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9267

Braucu ar: 26 & 26 & 11


16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:

15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.

Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...

Tu pats apzinies, ar ko Tu runā?
Offline
smudo
16. May 2025, 09:11 #6707

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3935

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:

15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.

Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...


Ir sanācis brauk ar dažādiem Taycan. Vienīgā Ford pieredze ir pagājušā gadā atvaļinājumā 1500km ar jaunu labi aprīkotu Ford Kuga PHEV. Premium sajūtu nenoķēru, bet tur arī drivetrain pie vainas - EV izpildījumā sajūtas starp premium un budžeta auto daļēji izlīdzinātos. Katram jau ir citāda uztvere un katrs pie savas pārliecības beigās paliks.
Offline
cipargalva
16. May 2025, 09:51 #6708

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6707

Braucu ar: quattro


15 May 2025, 16:43:52 @Dzega rakstīja:

15 May 2025, 14:03:07 @cipargalva rakstīja:
Jūs te visi spriežat par valsts atbalstu, bet, apskatot EKII lapu, man rodas jautājums vai tas vispār vēl ir aktuāli...?

Pieejamais EKII finansējums (kopā, euro) - 9 579 400,00
Pieprasītais EKII finansējums (kopā, euro) - 20 420 600,00



Ar atbalstu viss labi, tikko piešķīra papildus finansējumu, pietiks dažiem mēnešiem.

Nu 29.04 apstiprināja papildus finansējumu 11 milj., jo uz to brīdi bija atlikuši vien daži tūkstoši. Vadoties pēc tā, spriežu, ka manis minētie pieejamie 9 milj. ir atlikums jau no kopējā atbalsta budžeta. Par cik pieteiktais apjoms jau tagad ir 20 milj., tad viss atlikums ir jau rezervēts. Tas pie noteikuma, ja nepalielina vēlreiz.
Es kaut ko saprotu ne tā?
Offline
Mizx
16. May 2025, 10:28 #6709

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6952

Braucu ar:


16 May 2025, 08:59:47 @Arturiks rakstīja:

16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:

15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.

Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...

Tu pats apzinies, ar ko Tu runā?

[ Šo ziņu laboja Mizx, 16 May 2025, 10:30:06 ]

Offline
XK220
16. May 2025, 12:10 #6710

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:

15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.

Fords nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...

Pilnīgi neinteresē kas ir oficiālie patēriņi, saku ko panelī rāda.
https://www.macheforum.com/site/threads/2020-ta...-by-owner.10321/

Citēju - Interior Build Quality: This is surprising but true. The Taycan had rattles from everywhere (door panels, speaker covers, driver seat, b-pillar, instrument cluster). It was so annoying. The Mach-e has no rattles so far and it seems to be well built.


Tāds ir arī mans novērojums

Jau minēju - Zeekr 001 iesēžoties premium feel ir labāks nekā Taycan. Moš iesēdos plikā Taycan

[ Šo ziņu laboja XK220, 16 May 2025, 12:13:41 ]

Offline
XK220
16. May 2025, 12:16 #6711

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


16 May 2025, 09:51:00 @cipargalva rakstīja:

15 May 2025, 16:43:52 @Dzega rakstīja:

15 May 2025, 14:03:07 @cipargalva rakstīja:
Jūs te visi spriežat par valsts atbalstu, bet, apskatot EKII lapu, man rodas jautājums vai tas vispār vēl ir aktuāli...?

Pieejamais EKII finansējums (kopā, euro) - 9 579 400,00
Pieprasītais EKII finansējums (kopā, euro) - 20 420 600,00



Ar atbalstu viss labi, tikko piešķīra papildus finansējumu, pietiks dažiem mēnešiem.

Nu 29.04 apstiprināja papildus finansējumu 11 milj., jo uz to brīdi bija atlikuši vien daži tūkstoši. Vadoties pēc tā, spriežu, ka manis minētie pieejamie 9 milj. ir atlikums jau no kopējā atbalsta budžeta. Par cik pieteiktais apjoms jau tagad ir 20 milj., tad viss atlikums ir jau rezervēts. Tas pie noteikuma, ja nepalielina vēlreiz.
Es kaut ko saprotu ne tā?

Nevis atlikuši daži tūkstoši, bet bija daži miljoni mīnusā
Offline
Elviss
16. May 2025, 12:34 #6712

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22742

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.

Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.

-----------------

RT Translations
Offline
shirminieks
16. May 2025, 12:46 #6713

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81


16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.

Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.


Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.

Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.
Offline
Elviss
16. May 2025, 12:57 #6714

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22742

Braucu ar: VAZ 2101 80'


16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:

16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.

Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.


Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.

Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.

Īsti neesmu pētījis, kas ar viņu remontiem un uzticamību, bet nu pēc gadiem būs arī normāli servisi, ja būs pieprasījums.
Gan jau ķīniešiem, tā pat kā citām precēm, uz Eiropu sūta citas kvalitātes auto, nekā vietējam tirgum.

-----------------

RT Translations
Offline
Mikels
16. May 2025, 12:59 #6715

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5203

Braucu ar: cieņu


16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:

16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.

Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.


Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.

Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.

Ok, salona apdare viņiem izskatās labi, bet krievijā jau pēc trīs gadiem špļaudās par ievērojamu koroziju, rezerves daļas vispār nav pieejamas, daudz elektronisku gļuku, kurus novērst neviens nevar, takā nav viss tik rožaini ar tiek ķīniešu elektroauto.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 May 2025, 13:01:18 ]

Offline
protams
16. May 2025, 13:07 #6716

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5988

Braucu ar: NS7

Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes"
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
shirminieks
16. May 2025, 13:20 #6717

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81


16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes"
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.


Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt
Offline
protams
16. May 2025, 13:24 #6718

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5988

Braucu ar: NS7


16 May 2025, 13:20:41 @shirminieks rakstīja:

16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes"
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.


Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt

Nu es bik par citu, bet labi ka piekrīti, paldies

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
shirminieks
16. May 2025, 13:24 #6719

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81


16 May 2025, 12:59:32 @Mikels rakstīja:

16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:

16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.

Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.


Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.

Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.

Ok, salona apdare viņiem izskatās labi, bet krievijā jau pēc trīs gadiem špļaudās par ievērojamu koroziju, rezerves daļas vispār nav pieejamas, daudz elektronisku gļuku, kurus novērst neviens nevar, takā nav viss tik rožaini ar tiek ķīniešu elektroauto.


Es tikai stāstu par to kā jūtas jauni ķīniešu auto, par lietotu kvalitāti varēs spriest tikai pēc pāris gadiem. Tajā pašā laikā var paskatīties uz UK vai NO tirgu, kur ķīniešu brendi operē jau vairākus gadus.


No otras puses - to pašu kritiku savulaik visi virzīja TESLA virzienā, bet pagaidām lietotas TESLA pēc 3-5 gadiem uz tolmetu kaut kā masveidā neved

[ Šo ziņu laboja shirminieks, 16 May 2025, 13:24:58 ]

Offline
shirminieks
16. May 2025, 13:30 #6720

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1900

Braucu ar: 81


16 May 2025, 13:24:26 @protams rakstīja:

16 May 2025, 13:20:41 @shirminieks rakstīja:

16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes"
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.


Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt

Nu es bik par citu, bet labi ka piekrīti, paldies


Katram braucējam ir savi paradumi, kas arī nosaka piemērotāko auto:
- Tiem, kam vajag auto ar kuru no Mārupes pa dārziņiem/skolām/pulciņiem/treniņiem izvadāt bērnus, pietiks ar 150km-bateriju;
- Tiem, kam patīk apbraukāt Latviju, bet nebrauc garākos ceļojumos pa Eiropu, 400km-baterija būs pietiekama;
- Ja gribi braukāt garos ceļojumos, PHEV/Dīzelis būs visērtākais (gan jau @treshaa_josla būs savs viedoklis).

Ja mājās nav iespēja uzlādēt, tad BEV varētu nebūt ērtākais risinājums
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo