Online
Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Elektroauto EV
Autors | Ziņojums |
Dzega  | 15. May 2025, 16:49 |
#6701
|
|  Kopš: 13. May 2007
No: Jūrmala
Ziņojumi: 711
Braucu ar: 333 & 3333
| I pace tikai no 21.gada var pirkt, vecākas mašīnas stāv servisā visu laiku. no 10 mašīnām 8ņām ir problēmas. I pace kopumā ļoti forša mašīna - jaudīga, labi izskatās, ar ļoti labām gaitas īpašībām. Bet tiešām problemātiska un ar servisu viss ir ļoti slikti.
IX ievērojami dārgāks.
Ioniq 5 un EV6 salīdzināt ar e tron nav korekti. Tās ir pilnīgi dažādas klases. Nav sliktas mašīnas, bet tas ir tāpat kā salīdzināt hyundai tucson ar bmw x5.
Mach E neko nemāku teikt, nav pieredzes.
15 May 2025, 16:43:56 @XK220 rakstīja:
Es paņēmu Mach-E. Bet ir I-Pace, EV6, Ioniq5, iX u.c.
----------------- carcloud.lv | Offline | | |
XK220 | 15. May 2025, 17:02 |
#6702
|
| Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
| Es Tev piekrītu par I-Pace remontiem un to, ka Ioniq5 un EV6 ir mzliet mazaks premiums par Etron, bet tas nav tālu. Es ņemtu EV6 un priecātos vairāk par E-tron. Arī ņemot vērā, apkopes un remonta izmaksas. Etron izskats ar aero ļitakiem izskatās briesmas.
Mazais ix3 ssā par 32, ix40 37k. ix esmu sēdējis, likās ļoti foršs auto. Etrons likās kā parasts q7 ar mazu range un patēriņu tādu, ka tad jau paņem to pašu q7.
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Par premium varbūt es kaut ko nesaprotu, bet iekāpjot Taycan nejūtu neko vairāk premium par savu Mach-e, izņemot pneimo piekari, pulksteni panelī un logo. Vai es gribētu Porsche uz atslēgas - jā, bet vai tāpēc maksāt x2? Tas, kas man ļoti patika iekšā ir Zeekr 001, bet tur atkal jautajums par to, kāds tas būs uzturēšanā.
P.S. Tavs E-tron Sportsback 55 arī tika izskatīts, bet Mach-E vnk bija sarkans  [ Šo ziņu laboja XK220, 15 May 2025, 17:10:47 ] | Offline | | |
aep_det | 15. May 2025, 18:28 |
#6703
|
|  Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Grand Scenic, X5
| Cik ilgi vispār plānojas tas valsts atbalsts? | Offline | | |
rihardsv | 16. May 2025, 07:47 |
#6704
|
|  Kopš: 20. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1858
Braucu ar: Veseliem spoguļiem
|
15 May 2025, 18:28:58 @aep_det rakstīja:
Cik ilgi vispār plānojas tas valsts atbalsts?
Kamēr beigsies piešķirtā nauda  | Offline | | |
GirtzB  | 16. May 2025, 08:33 |
#6705
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22241
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Fords nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 16 May 2025, 09:29:35 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Arturiks  | 16. May 2025, 08:59 |
#6706
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9267
Braucu ar: 26 & 26 & 11
|
16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:
15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...
Tu pats apzinies, ar ko Tu runā? | Offline | | |
smudo  | 16. May 2025, 09:11 |
#6707
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3935
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:
15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...
Ir sanācis brauk ar dažādiem Taycan. Vienīgā Ford pieredze ir pagājušā gadā atvaļinājumā 1500km ar jaunu labi aprīkotu Ford Kuga PHEV. Premium sajūtu nenoķēru, bet tur arī drivetrain pie vainas - EV izpildījumā sajūtas starp premium un budžeta auto daļēji izlīdzinātos. Katram jau ir citāda uztvere un katrs pie savas pārliecības beigās paliks. | Offline | | |
cipargalva | 16. May 2025, 09:51 |
#6708
|
|  Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6707
Braucu ar: quattro
|
15 May 2025, 16:43:52 @Dzega rakstīja:
15 May 2025, 14:03:07 @cipargalva rakstīja:
Jūs te visi spriežat par valsts atbalstu, bet, apskatot EKII lapu, man rodas jautājums vai tas vispār vēl ir aktuāli...?
Pieejamais EKII finansējums (kopā, euro) - 9 579 400,00
Pieprasītais EKII finansējums (kopā, euro) - 20 420 600,00
Ar atbalstu viss labi, tikko piešķīra papildus finansējumu, pietiks dažiem mēnešiem.
Nu 29.04 apstiprināja papildus finansējumu 11 milj., jo uz to brīdi bija atlikuši vien daži tūkstoši. Vadoties pēc tā, spriežu, ka manis minētie pieejamie 9 milj. ir atlikums jau no kopējā atbalsta budžeta. Par cik pieteiktais apjoms jau tagad ir 20 milj., tad viss atlikums ir jau rezervēts. Tas pie noteikuma, ja nepalielina vēlreiz.
Es kaut ko saprotu ne tā? | Offline | | |
|
Mizx | 16. May 2025, 10:28 |
#6709
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6952
Braucu ar:
|
16 May 2025, 08:59:47 @Arturiks rakstīja:
16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:
15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Fors nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...
Tu pats apzinies, ar ko Tu runā?
[ Šo ziņu laboja Mizx, 16 May 2025, 10:30:06 ] | Offline | | |
XK220 | 16. May 2025, 12:10 |
#6710
|
| Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
16 May 2025, 08:33:24 @GirtzB rakstīja:
15 May 2025, 17:02:22 @XK220 rakstīja:
Mach-e sēņojot tērē aptuveni neko - vedu ledussapi un braucu kā pensionārs - patēriņš pa pilsētu bija 12kwh/100. Protams, tam auto ir opcija iedot ručkā un tad tur patēriņš ir kosmosā. Taču tāpat dinamiski braucot, bet lieki nemīcot pedāli grīdā ap tiem 15-17 grozās.
Fords nekad nav bijis "premium"...
Bet tie patēriņa cipari gan ļooti zemi un attiecīgi aizdomīgi, oficiālie ir ~15% augstāki...
Pilnīgi neinteresē kas ir oficiālie patēriņi, saku ko panelī rāda.
https://www.macheforum.com/site/threads/2020-ta...-by-owner.10321/
Citēju - Interior Build Quality: This is surprising but true. The Taycan had rattles from everywhere (door panels, speaker covers, driver seat, b-pillar, instrument cluster). It was so annoying. The Mach-e has no rattles so far and it seems to be well built.
Tāds ir arī mans novērojums 
Jau minēju - Zeekr 001 iesēžoties premium feel ir labāks nekā Taycan. Moš iesēdos plikā Taycan  [ Šo ziņu laboja XK220, 16 May 2025, 12:13:41 ] | Offline | | |
XK220 | 16. May 2025, 12:16 |
#6711
|
| Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
16 May 2025, 09:51:00 @cipargalva rakstīja:
15 May 2025, 16:43:52 @Dzega rakstīja:
15 May 2025, 14:03:07 @cipargalva rakstīja:
Jūs te visi spriežat par valsts atbalstu, bet, apskatot EKII lapu, man rodas jautājums vai tas vispār vēl ir aktuāli...?
Pieejamais EKII finansējums (kopā, euro) - 9 579 400,00
Pieprasītais EKII finansējums (kopā, euro) - 20 420 600,00
Ar atbalstu viss labi, tikko piešķīra papildus finansējumu, pietiks dažiem mēnešiem.
Nu 29.04 apstiprināja papildus finansējumu 11 milj., jo uz to brīdi bija atlikuši vien daži tūkstoši. Vadoties pēc tā, spriežu, ka manis minētie pieejamie 9 milj. ir atlikums jau no kopējā atbalsta budžeta. Par cik pieteiktais apjoms jau tagad ir 20 milj., tad viss atlikums ir jau rezervēts. Tas pie noteikuma, ja nepalielina vēlreiz.
Es kaut ko saprotu ne tā?
Nevis atlikuši daži tūkstoši, bet bija daži miljoni mīnusā | Offline | | |
Elviss  | 16. May 2025, 12:34 |
#6712
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22742
Braucu ar: VAZ 2101 80'
| Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.
Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
shirminieks | 16. May 2025, 12:46 |
#6713
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
|
16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.
Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.
Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.
Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem. | Offline | | |
Elviss  | 16. May 2025, 12:57 |
#6714
|
|  Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22742
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:
16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.
Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.
Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.
Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.
Īsti neesmu pētījis, kas ar viņu remontiem un uzticamību, bet nu pēc gadiem būs arī normāli servisi, ja būs pieprasījums.
Gan jau ķīniešiem, tā pat kā citām precēm, uz Eiropu sūta citas kvalitātes auto, nekā vietējam tirgum.
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Mikels | 16. May 2025, 12:59 |
#6715
|
|  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5203
Braucu ar: cieņu
|
16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:
16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.
Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.
Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.
Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.
Ok, salona apdare viņiem izskatās labi, bet krievijā jau pēc trīs gadiem špļaudās par ievērojamu koroziju, rezerves daļas vispār nav pieejamas, daudz elektronisku gļuku, kurus novērst neviens nevar, takā nav viss tik rožaini ar tiek ķīniešu elektroauto.[ Šo ziņu laboja Mikels, 16 May 2025, 13:01:18 ] | Offline | | |
protams  | 16. May 2025, 13:07 |
#6716
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5988
Braucu ar: NS7
| Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes" 
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti 
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
|
shirminieks | 16. May 2025, 13:20 |
#6717
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
|
16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes" 
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti 
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.
Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt  | Offline | | |
protams  | 16. May 2025, 13:24 |
#6718
|
|  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 5988
Braucu ar: NS7
|
16 May 2025, 13:20:41 @shirminieks rakstīja:
16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes" 
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti 
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.
Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt 
Nu es bik par citu, bet labi ka piekrīti, paldies 
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
shirminieks | 16. May 2025, 13:24 |
#6719
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
|
16 May 2025, 12:59:32 @Mikels rakstīja:
16 May 2025, 12:46:12 @shirminieks rakstīja:
16 May 2025, 12:34:25 @Elviss rakstīja:
Es jau BYDlā pasēdēju un sapratu kāda kvalitāte.
Nebūtu auto entuziasts, tok tādu ņemtu.
Tur jau tas stāsts - vakar/aizvakar sanāca ~25x dažādus elektroauto patestēt; visiem, kas smīkņā par ķīniešiem, iesaku aiziet un kādu no tiem auto reāli aptaustīt un izbraukt.
Ja Eiropieši / Japāņi turpinās smieties par ķīniešu elektroauto un neņems par nopietni, tad kādā brīdī attapsies apgrieztās lomās; jau tagad ķīniešu mid-range produkti (Lynk&Co 002, BYD Sealion) ir pilnībā salīdzināmi ar stipri dārgākiem legacy-ražotāju modeļiem.
Ok, salona apdare viņiem izskatās labi, bet krievijā jau pēc trīs gadiem špļaudās par ievērojamu koroziju, rezerves daļas vispār nav pieejamas, daudz elektronisku gļuku, kurus novērst neviens nevar, takā nav viss tik rožaini ar tiek ķīniešu elektroauto.
Es tikai stāstu par to kā jūtas jauni ķīniešu auto, par lietotu kvalitāti varēs spriest tikai pēc pāris gadiem. Tajā pašā laikā var paskatīties uz UK vai NO tirgu, kur ķīniešu brendi operē jau vairākus gadus.
No otras puses - to pašu kritiku savulaik visi virzīja TESLA virzienā, bet pagaidām lietotas TESLA pēc 3-5 gadiem uz tolmetu kaut kā masveidā neved  [ Šo ziņu laboja shirminieks, 16 May 2025, 13:24:58 ] | Offline | | |
shirminieks | 16. May 2025, 13:30 |
#6720
|
|  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1900
Braucu ar: 81
|
16 May 2025, 13:24:26 @protams rakstīja:
16 May 2025, 13:20:41 @shirminieks rakstīja:
16 May 2025, 13:07:48 @protams rakstīja:
Resp. EV kas nevar nobraukt 500+ km ir sūC neatkarīgi no "kvalitātes" 
Atkārtoju - zaļos vajag sodīt par šo visu, cieti 
Šī nav zaļa enerģija tā ir alternatīva.
Jā jā jā - un auto sākas no 6-cilindriem, dīzelis ir traktortehnikai, īsti veči brauc ar pakaļpiedziņu, automāti ir sievietēm, utt 
Nu es bik par citu, bet labi ka piekrīti, paldies 
Katram braucējam ir savi paradumi, kas arī nosaka piemērotāko auto:
- Tiem, kam vajag auto ar kuru no Mārupes pa dārziņiem/skolām/pulciņiem/treniņiem izvadāt bērnus, pietiks ar 150km-bateriju;
- Tiem, kam patīk apbraukāt Latviju, bet nebrauc garākos ceļojumos pa Eiropu, 400km-baterija būs pietiekama;
- Ja gribi braukāt garos ceļojumos, PHEV/Dīzelis būs visērtākais (gan jau @treshaa_josla būs savs viedoklis).
Ja mājās nav iespēja uzlādēt, tad BEV varētu nebūt ērtākais risinājums  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|