Online

Pašreiz BMWPower skatās 154 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
smudo
17. May 2025, 11:36 #6741

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3909

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX


16 May 2025, 23:20:00 @bum_bumz rakstīja:

16 May 2025, 20:17:49 @Mixzzz rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120072...-ilona-maska-del

Prieks, ka vismaz citur Eiropā atsakās no tām nacistu misenēm.

Pieļauju, ka šis sarkanais dabūs kurvīti arī kādam pasūtījumam, rungai ir 2 gali


Ja tu papētīsi DK tesla reģistrāciju kritumu 2025 vs 2024, kas ir starp lielākajiem ES, tad sapratīsi, ka par to rungas otru galu vismazak ir jāuztraucas, īpaši ņemot vērā, ka celtniecības uzņēmums darbojas pamatā DK tirgū un varbūt blakus valstīs, kur ir tas pats rezultāts
Offline
bum_bumz
17. May 2025, 12:32 #6742

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7092

Braucu ar: E34


17 May 2025, 11:36:33 @smudo rakstīja:

16 May 2025, 23:20:00 @bum_bumz rakstīja:

16 May 2025, 20:17:49 @Mixzzz rakstīja:
https://www.delfi.lv/auto/42826658/zinas/120072...-ilona-maska-del

Prieks, ka vismaz citur Eiropā atsakās no tām nacistu misenēm.

Pieļauju, ka šis sarkanais dabūs kurvīti arī kādam pasūtījumam, rungai ir 2 gali


Ja tu papētīsi DK tesla reģistrāciju kritumu 2025 vs 2024, kas ir starp lielākajiem ES, tad sapratīsi, ka par to rungas otru galu vismazak ir jāuztraucas, īpaši ņemot vērā, ka celtniecības uzņēmums darbojas pamatā DK tirgū un varbūt blakus valstīs, kur ir tas pats rezultāts

Es vairāk ietvertu Grenlandi tai stāstā, bet nu labi, fričiem būs ID noiets.

Prom no polītikas, šorīt skatījos elektrisko gludekļu formulu. Ja kādreiz vēl pilots bija iesaistīts, kurā brīdī viņš lietos power mode un kā sataupīs bateriju, šobrīd viss gulstas uz stratēģiju. Var nolikt 22 China gludekļus katru savā krāsā, jo liekas, ka tehnikai ir pēdējā loma. Obilgāts pitstops, power mode kautkādos termiņos. Tad nu lūk, iespējams, tāds stipri viduvējs draivers, iebrauca lādēties izdevīgā brīdī un izcēla džekpotu. Bet nu diezvai es aizrautīgi turpināšu skatīties kautko tik garlaicīgu
Offline
foobar
17. May 2025, 13:02 #6743

Kopš: 04. Jun 2002

Ziņojumi: 6056

Braucu ar: M57TU2D30

Kad elOns sāks atmaksāt savu FSD kredītu? Diezgan droši, ka ar hardware 1 https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Autopilot_hardware vairs nekāds autopilots nedarbosies vai arī auto būs jau šrotā
Offline
Fandulis
17. May 2025, 13:40 #6744

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13761

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom

Neesmu pārāk iedziļinājies, bet vai tad masks nebija tikai investors? Founderi tur pavisam citi cilvēki. Un nav jau vienīgais investors, varbut ar lielāko daļu.

Bet varbūt jāsāk dedzināt volsvāgenus un citus nacistu atbalstītājus, nu kā pamatu tam maska žestam.

Principiālie, cik reizes esat iepirkušies maksimā? Es divas reizes salčuku pirku. Viss.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 17 May 2025, 13:42:33 ]

Offline
Gi-Unit
17. May 2025, 21:50 #6745

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 514

Braucu ar: Ferrari

Pirmais SFD2 Q8 Etron MY2024 veiksmīgi konvertēts uz EU spec



Cik man zināms, Baltijā, un līdz poļiem, vai skandināvu valstīm - vienīgais
Offline
Mixzzz
17. May 2025, 22:45 #6746

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2947

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 May 2025, 13:40:32 @Fandulis rakstīja:
Neesmu pārāk iedziļinājies, bet vai tad masks nebija tikai investors? Founderi tur pavisam citi cilvēki. Un nav jau vienīgais investors, varbut ar lielāko daļu.

Bet varbūt jāsāk dedzināt volsvāgenus un citus nacistu atbalstītājus, nu kā pamatu tam maska žestam.

Principiālie, cik reizes esat iepirkušies maksimā? Es divas reizes salčuku pirku. Viss.
Izklausās ka kāds nacistu miskastes owneris apvainojies ierakstot tikai Ilonas vārdu Google uzreiz izmet, ka lielākais akciju holderis un CEO Tesla.
Offline
obeliks
19. May 2025, 23:56 #6747

Kopš: 08. Jun 2021

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Varbūt kāds zinātājs var ko pastāstīt par peugeot 3008 elektro vai hibrīdu. Vai ir prātīgi tādu pirkt par 50000 (EV) vai hibrīdu. Stāv rakstīts, ka var 500km nobraukt.
Offline
XK220
20. May 2025, 01:42 #6748

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3291

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Neredzu nevienu iemeslu lai ņemtu 3008, ja var paņemt ioniq5, ev6 vai mach-e
Offline
Pufaix
20. May 2025, 08:18 #6749

Kopš: 07. Apr 2006

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1742

Braucu ar: NC700XD, gludekli


19 May 2025, 23:56:02 @obeliks rakstīja:
Varbūt kāds zinātājs var ko pastāstīt par peugeot 3008 elektro vai hibrīdu. Vai ir prātīgi tādu pirkt par 50000 (EV) vai hibrīdu. Stāv rakstīts, ka var 500km nobraukt.


Nezinu kā pēdējie, bet pirmās PSA mašīnas šķiet bija ar 1p šūnu konfigurāciju- lielāka slodze uz šūnu, straujāka degradācija utml. Atlikušo range no baterijas kalkulē minhauzena bloks
Offline
versatile
20. May 2025, 09:11 #6750

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1340

Braucu ar:


17 May 2025, 13:40:32 @Fandulis rakstīja:

Principiālie, cik reizes esat iepirkušies maksimā? Es divas reizes salčuku pirku. Viss.

Šitas pasaka visu par entelegtu.
pļac, ir apmēram miljons iemeslu neiepirkties ne rimi, ne maksima - kad bija prisma Latvijā, tad iepirkos tur - viņi bija mazāki, un, attiecīgi, mazāki kretīni.
Bet sabrukusī māja nav viens no tiem iemesliem.
Online
Fandulis
20. May 2025, 11:32 #6751

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13761

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


20 May 2025, 09:11:16 @versatile rakstīja:

17 May 2025, 13:40:32 @Fandulis rakstīja:

Principiālie, cik reizes esat iepirkušies maksimā? Es divas reizes salčuku pirku. Viss.

Šitas pasaka visu par entelegtu.
pļac, ir apmēram miljons iemeslu neiepirkties ne rimi, ne maksima - kad bija prisma Latvijā, tad iepirkos tur - viņi bija mazāki, un, attiecīgi, mazāki kretīni.
Bet sabrukusī māja nav viens no tiem iemesliem.


Tagad jūties labi? Viss ok? Tad man prieks.
Offline
versatile
20. May 2025, 13:27 #6752

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1340

Braucu ar:

Nē, nav ok situācija, kad 2 spēlētājiem ir ~50% tirgus (bet 3 spēlētājiem - 65-70% tirgus).
Bet tā jau cita tēma.
Online
treshaa_josla
24. May 2025, 22:02 #6753

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 596

Braucu ar:

No rīta 0710 (EET) izbraucu no mājām
2030 (CET) esmu viesnīcā aiz Berlīnes.
Ziesar
14 st 20 min nobraucu 1317 km

Pie a10 biju precīzi 13 st pēc izbraukšanas.


Bildes ir, bet baigais slinkums likt.
228 kWh nokurinatas. Vid. 17,3

Domāju braukt pēc Bjorn FengŠhui. Dzīvot pa zemajiem %, lādēt īsi bet bieži.
Polijā tā īsti labi nesanāk.

Pie Teslas SuC v4 gan 10 min 30 kWh.

Offline
Mixzzz
25. May 2025, 03:45 #6754

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2947

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


24 May 2025, 22:02:59 @treshaa_josla rakstīja:
No rīta 0710 (EET) izbraucu no mājām
2030 (CET) esmu viesnīcā aiz Berlīnes.
Ziesar
14 st 20 min nobraucu 1317 km

Pie a10 biju precīzi 13 st pēc izbraukšanas.


Bildes ir, bet baigais slinkums likt.
228 kWh nokurinatas. Vid. 17,3

Domāju braukt pēc Bjorn FengŠhui. Dzīvot pa zemajiem %, lādēt īsi bet bieži.
Polijā tā īsti labi nesanāk.

Pie Teslas SuC v4 gan 10 min 30 kWh.


Ar dirseli tieši precīzi tie 1317km sanāca 12h 14min. Arī kkur aiz Berlīnes palikām. Tas pie varianta izbaudīt atvilkt legāli. Nu tas neskaitot iepirkšanos, ēšanu utt. pa ceļam.

[ Šo ziņu laboja Mixzzz, 25 May 2025, 03:46:14 ]

Offline
treshaa_josla
25. May 2025, 09:52 #6755

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 596

Braucu ar:


25 May 2025, 03:45:13 @Mixzzz rakstīja:

24 May 2025, 22:02:59 @treshaa_josla rakstīja:
No rīta 0710 (EET) izbraucu no mājām
2030 (CET) esmu viesnīcā aiz Berlīnes.
Ziesar
14 st 20 min nobraucu 1317 km

Pie a10 biju precīzi 13 st pēc izbraukšanas.


Bildes ir, bet baigais slinkums likt.
228 kWh nokurinatas. Vid. 17,3

Domāju braukt pēc Bjorn FengŠhui. Dzīvot pa zemajiem %, lādēt īsi bet bieži.
Polijā tā īsti labi nesanāk.

Pie Teslas SuC v4 gan 10 min 30 kWh.


Ar dirseli tieši precīzi tie 1317km sanāca 12h 14min. Arī kkur aiz Berlīnes palikām. Tas pie varianta izbaudīt atvilkt legāli. Nu tas neskaitot iepirkšanos, ēšanu utt. pa ceļam.


Es uzlādes skaitu iekšā. Tas jau ir viss points.

Neto braukšana ICE = EV.

Visa sāpe ir uzlādes. EV evanģēlisti sakaka tā nav sāpe, jo dīzelisti tā pat mīž/ēd un galamērķī ir +/- vienādi.

Godīgi sakot, vakar man bija sajūta, ka kādas 20 minūtes izniekoju. Nu - ja būtu dyzelinis - būtu braucis. Bet sēdēju un gaidiju uz mašīnu.
No pozitīvā - dēļ tām piespiedu pauzēm šodien jūtos 100 % normāli, nekur nekas nesāp, nespiež. Mierīgi varu braukt nākamos 1300 km.
Offline
smudo
25. May 2025, 20:34 #6756

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3909

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX


25 May 2025, 09:52:12 @treshaa_josla rakstīja:

25 May 2025, 03:45:13 @Mixzzz rakstīja:

24 May 2025, 22:02:59 @treshaa_josla rakstīja:
No rīta 0710 (EET) izbraucu no mājām
2030 (CET) esmu viesnīcā aiz Berlīnes.
Ziesar
14 st 20 min nobraucu 1317 km

Pie a10 biju precīzi 13 st pēc izbraukšanas.


Bildes ir, bet baigais slinkums likt.
228 kWh nokurinatas. Vid. 17,3

Domāju braukt pēc Bjorn FengŠhui. Dzīvot pa zemajiem %, lādēt īsi bet bieži.
Polijā tā īsti labi nesanāk.

Pie Teslas SuC v4 gan 10 min 30 kWh.


Ar dirseli tieši precīzi tie 1317km sanāca 12h 14min. Arī kkur aiz Berlīnes palikām. Tas pie varianta izbaudīt atvilkt legāli. Nu tas neskaitot iepirkšanos, ēšanu utt. pa ceļam.


Es uzlādes skaitu iekšā. Tas jau ir viss points.

Neto braukšana ICE = EV.

Visa sāpe ir uzlādes. EV evanģēlisti sakaka tā nav sāpe, jo dīzelisti tā pat mīž/ēd un galamērķī ir +/- vienādi.

Godīgi sakot, vakar man bija sajūta, ka kādas 20 minūtes izniekoju. Nu - ja būtu dyzelinis - būtu braucis. Bet sēdēju un gaidiju uz mašīnu.
No pozitīvā - dēļ tām piespiedu pauzēm šodien jūtos 100 % normāli, nekur nekas nesāp, nespiež. Mierīgi varu braukt nākamos 1300 km.


Tikko čehijā biju - 1160km. Atbraucu 10:40, no kā pirmie 150km pa halnu veļiem 100-150kmh apdzīšanas, jo maz tur iespēju mierīgi apdzīt. Tad no Wroclavas līdz Varšanai 160-180 kreisā josla gāja - for fun 260 uzstiepu, be tas īsu brīdi, vidējo neieteokmēja un no Vršavas jau pa nakti mierīgi 135-140 + rīta psē vēl cauri rīgai, bet vēl pirms sastrēgumiem. Ar uzpildēm, WC un nelielu kāju izlocīšanu ap 11:00. Uz turieni pa lielu lietu bruacām un lēnāk (īpaši tie pēdējie 150km pa kalnu ceļu vilkās uz 65khh 2+h lietus laikā) - kāda 4 reizes pa ceļam stāvājies, tai skaitā uzpildes, tā kā reālais pilnai laiks tuvāk 11:30. Nu un vēl divi velo līdzi bija uz kalniem paņemti. Nezinu, kādam jābūt EV, lai tīrā braukšana būtu tāda pati kā ICE Man tam daily ir 68l bāka un aizgāja gandrīz 90l benzūna katrā virzienā, līdz ar to ja izbrauc ar pilnu bāku, tad jāstājas pa ceļam pildīties.

Cik atceros, tad Bjorns vēl ar vecienu EV arī īsti nav noķēris savu ar ICE uzstādīto benchmarka laiku 1000km challange braucienā un tas ar to, ka viņš pa NOR braukā, kur ipaši vairāk par 10+ nespiež (pie 120kmh braucu 125-130kmh diapazonā). Braucot uz Eiropu, no Kauņas visu ceļu var droši ap 140 turēt (izņemot remonta posmus un korķus pie Varšavas) un aiz Varšavas, ja mazāka satiksme, tad uz tā 140kmh ceļa plūsmā pat Busi un viens hiluks 180-190kmh brauca Man škita, ka hiluksi ātrāk par 170kmh neiet

[ Šo ziņu laboja smudo, 25 May 2025, 20:41:02 ]

Offline
Agrello
26. May 2025, 09:22 #6757

Kopš: 12. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar: BMW S54B32 // G32

Piektdien jābrauc uz Prāgu.
Kā reiz skatos vai braukt caur Wroclavu vai izvēlēties Ostrava/Brno?? It kā ceļš ir nedaudz ilgāks. Bet vai vajag?




25 May 2025, 20:34:06 @smudo rakstīja:

25 May 2025, 09:52:12 @treshaa_josla rakstīja:

25 May 2025, 03:45:13 @Mixzzz rakstīja:

24 May 2025, 22:02:59 @treshaa_josla rakstīja:
No rīta 0710 (EET) izbraucu no mājām
2030 (CET) esmu viesnīcā aiz Berlīnes.
Ziesar
14 st 20 min nobraucu 1317 km

Pie a10 biju precīzi 13 st pēc izbraukšanas.


Bildes ir, bet baigais slinkums likt.
228 kWh nokurinatas. Vid. 17,3

Domāju braukt pēc Bjorn FengŠhui. Dzīvot pa zemajiem %, lādēt īsi bet bieži.
Polijā tā īsti labi nesanāk.

Pie Teslas SuC v4 gan 10 min 30 kWh.


Ar dirseli tieši precīzi tie 1317km sanāca 12h 14min. Arī kkur aiz Berlīnes palikām. Tas pie varianta izbaudīt atvilkt legāli. Nu tas neskaitot iepirkšanos, ēšanu utt. pa ceļam.


Es uzlādes skaitu iekšā. Tas jau ir viss points.

Neto braukšana ICE = EV.

Visa sāpe ir uzlādes. EV evanģēlisti sakaka tā nav sāpe, jo dīzelisti tā pat mīž/ēd un galamērķī ir +/- vienādi.

Godīgi sakot, vakar man bija sajūta, ka kādas 20 minūtes izniekoju. Nu - ja būtu dyzelinis - būtu braucis. Bet sēdēju un gaidiju uz mašīnu.
No pozitīvā - dēļ tām piespiedu pauzēm šodien jūtos 100 % normāli, nekur nekas nesāp, nespiež. Mierīgi varu braukt nākamos 1300 km.


Tikko čehijā biju - 1160km. Atbraucu 10:40, no kā pirmie 150km pa halnu veļiem 100-150kmh apdzīšanas, jo maz tur iespēju mierīgi apdzīt. Tad no Wroclavas līdz Varšanai 160-180 kreisā josla gāja - for fun 260 uzstiepu, be tas īsu brīdi, vidējo neieteokmēja un no Vršavas jau pa nakti mierīgi 135-140 + rīta psē vēl cauri rīgai, bet vēl pirms sastrēgumiem. Ar uzpildēm, WC un nelielu kāju izlocīšanu ap 11:00. Uz turieni pa lielu lietu bruacām un lēnāk (īpaši tie pēdējie 150km pa kalnu ceļu vilkās uz 65khh 2+h lietus laikā) - kāda 4 reizes pa ceļam stāvājies, tai skaitā uzpildes, tā kā reālais pilnai laiks tuvāk 11:30. Nu un vēl divi velo līdzi bija uz kalniem paņemti. Nezinu, kādam jābūt EV, lai tīrā braukšana būtu tāda pati kā ICE Man tam daily ir 68l bāka un aizgāja gandrīz 90l benzūna katrā virzienā, līdz ar to ja izbrauc ar pilnu bāku, tad jāstājas pa ceļam pildīties.

Cik atceros, tad Bjorns vēl ar vecienu EV arī īsti nav noķēris savu ar ICE uzstādīto benchmarka laiku 1000km challange braucienā un tas ar to, ka viņš pa NOR braukā, kur ipaši vairāk par 10+ nespiež (pie 120kmh braucu 125-130kmh diapazonā). Braucot uz Eiropu, no Kauņas visu ceļu var droši ap 140 turēt (izņemot remonta posmus un korķus pie Varšavas) un aiz Varšavas, ja mazāka satiksme, tad uz tā 140kmh ceļa plūsmā pat Busi un viens hiluks 180-190kmh brauca Man škita, ka hiluksi ātrāk par 170kmh neiet
Offline
smudo
26. May 2025, 10:20 #6758

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3909

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX

Es vadītos pēc WAZE. Tas, ko pamanīju, ka poļi tagad konvertēt to 140kmh šoseju aiz Varšavas, pa kuru Waze uz Wroclavu veda par maksas ceļu - barjeras jau saliktas pie nobraukšanas, bet pagaidām vēl varēja braukt cauri tāpat.
Offline
Output
26. May 2025, 13:17 #6759

Kopš: 02. Jan 2017

Ziņojumi: 635

Braucu ar: G20

Jūs pudelē čurājat šitos gabalus braucot?
Offline
versatile
26. May 2025, 13:23 #6760

Kopš: 03. Sep 2015

Ziņojumi: 1340

Braucu ar:

Dzeltenā termosa fanu klubs.
Online

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo