Online

Pašreiz BMWPower skatās 112 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
us
05. Mar 2012, 10:29 #6601

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: Pilnpievada automobīli


05 Mar 2012, 01:00:13 bobix rakstīja:
A ko Tu gribi savienot?


Degvielas trubas vajag pagarināt.
Offline
Jantarix
05. Mar 2012, 10:56 #6602

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: Turbo Mersedesu

kads ko var par šo pastāstit, ja ko zin.
auto
Offline
jaks
05. Mar 2012, 11:40 #6603

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

Par šādu cenu labs

[ Šo ziņu laboja jaks, 05 Mar 2012, 11:41:11 ]

Offline
UPSS
05. Mar 2012, 12:28 #6604

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:

esi skatijies to mashinu?
esi parliecinats, ka tur viss ir spec-c un viss ir labi?
nedomaju, ka leishi nenem un netaisa tirdzinu, jo viss tur smuki
Offline
dainiiz
05. Mar 2012, 12:30 #6605

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


05 Mar 2012, 10:56:26 Jantarix rakstīja:
kads ko var par šo pastāstit, ja ko zin.
auto


domaa vajag ? ja vinss buuutu oke tad pa pusgau buuti aizgaajis.

viss tur izskataas tik skiibs cik vien skiibs var buut.
Offline
_MaRcHeLLo_
05. Mar 2012, 12:32 #6606

Kopš: 04. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: evo ix

vīri, pastāstiet lūdzu, kādus bremžu klučus lai liek vasasrassprintam uz evo,feroddo ds3000,ebc yellow... Nav nekad braukts asfalts tā pa nopietno...
Offline
EK
05. Mar 2012, 13:11 #6607

Kopš: 28. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 513

Braucu ar: Seat Leon FR


05 Mar 2012, 12:32:39 _MaRcHeLLo_ rakstīja:
vīri, pastāstiet lūdzu, kādus bremžu klučus lai liek vasasrassprintam uz evo,feroddo ds3000,ebc yellow... Nav nekad braukts asfalts tā pa nopietno...


Pa lielo trasei jābrauc nebūs, domāju, ka nekas speciāls nav nepieciešams
Offline
_MaRcHeLLo_
05. Mar 2012, 13:27 #6608

Kopš: 04. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: evo ix

Nezinu,cik ir braukts pa 333,tad ar parastajiem klučiem pēc kādiem pāris apļiem tā neomulīgi paliek!
Offline
Siipols
05. Mar 2012, 13:30 #6609

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


05 Mar 2012, 12:28:19 UPSS rakstīja:
esi skatijies to mashinu?
esi parliecinats, ka tur viss ir spec-c un viss ir labi?
nedomaju, ka leishi nenem un netaisa tirdzinu, jo viss tur smuki

Ka konešno ne speciaļist,bet kur tur ir spec -C

salons tā diff poga būs tik tapat ielikta (kā rumbula style) cooler mazais.... priekša sista panelis salīmets un stūre mainita,izskatas pēc trenniņ auto,jeb huļiganu izklaides

pa tadu cenu viņš tiešām sen būtu pardots,ja tur viss būtu ok.

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Puce
05. Mar 2012, 13:55 #6610

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6430

Braucu ar: BMW 315 e21

Kartinga trasē kā reiz nekāda normāla dzesēšana bremzēm nesanāk turklāt bremzēts tiek nemitīgi...

Eduard, kaut kā neatceros tevi braucam tevis rīkotajos pasākumos. Varbūt ir vērts pamēģināt?


05 Mar 2012, 13:11:21 EK rakstīja:

Pa lielo trasei jābrauc nebūs, domāju, ka nekas speciāls nav nepieciešams


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
jaks
05. Mar 2012, 14:00 #6611

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:


05 Mar 2012, 13:30:42 Siipols rakstīja:

05 Mar 2012, 12:28:19 UPSS rakstīja:
esi skatijies to mashinu?
esi parliecinats, ka tur viss ir spec-c un viss ir labi?
nedomaju, ka leishi nenem un netaisa tirdzinu, jo viss tur smuki

Ka konešno ne speciaļist,bet kur tur ir spec -C

salons tā diff poga būs tik tapat ielikta (kā rumbula style) cooler mazais.... priekša sista panelis salīmets un stūre mainita,izskatas pēc trenniņ auto,jeb huļiganu izklaides

pa tadu cenu viņš tiešām sen būtu pardots,ja tur viss būtu ok.

Nu vasaraudzim nederēs, bet manuprāt lai turpinātu krāmēt cena ok
Offline
Jantarix
05. Mar 2012, 14:21 #6612

Kopš: 29. Mar 2006

Ziņojumi: 1751

Braucu ar: Turbo Mersedesu

paldies
Offline
UPSS
05. Mar 2012, 15:32 #6613

Kopš: 12. Jan 2009

Ziņojumi: 867

Braucu ar:


05 Mar 2012, 13:30:42 Siipols rakstīja:

05 Mar 2012, 12:28:19 UPSS rakstīja:
esi skatijies to mashinu?
esi parliecinats, ka tur viss ir spec-c un viss ir labi?
nedomaju, ka leishi nenem un netaisa tirdzinu, jo viss tur smuki

Ka konešno ne speciaļist,bet kur tur ir spec -C

salons tā diff poga būs tik tapat ielikta (kā rumbula style) cooler mazais.... priekša sista panelis salīmets un stūre mainita,izskatas pēc trenniņ auto,jeb huļiganu izklaides

pa tadu cenu viņš tiešām sen būtu pardots,ja tur viss būtu ok.


pashi bija reiz rakstijusi - spec-c
+ salons un vel kkas jau ir no 'c' edition
Offline
bobix
05. Mar 2012, 22:13 #6614

Kopš: 27. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2166

Braucu ar: stulbaru un jebalution


05 Mar 2012, 12:32:39 _MaRcHeLLo_ rakstīja:
vīri, pastāstiet lūdzu, kādus bremžu klučus lai liek vasasrassprintam uz evo,feroddo ds3000,ebc yellow... Nav nekad braukts asfalts tā pa nopietno...


Kā reiz nesen tika izprovēti ferodo ds3000 uz evo rallija paļurkas- pēc minirallija kluči bija izmetami un diski ar sačakarēti, ebc yellow kā reiz bija uz viena RA ielas mašīnas un abrazīvais materiāls vienkārši atdalījās no pamatnītes vienā gabalā..
Tie protams tik tādi novērojumi, bet man tīri labi patīk OMP road&sport price/performance priekš tādiem parastiem braucējiem, bet ja nauda ļauj, tad protams, Carbone Lorraine ir way to go
Offline
gt99
05. Mar 2012, 22:21 #6615

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7191

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR

Jāpērk kluči, kas strādā jau auksti. Pārcensties ar sportiskumu nevajag.

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Taimers
06. Mar 2012, 08:37 #6616

Kopš: 30. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 24

Braucu ar: taisniem matiem.


05 Mar 2012, 10:56:26 Jantarix rakstīja:
kads ko var par šo pastāstit, ja ko zin.
auto

Spriežot pēc ātrumkloķa novietojuma, tur vairs nav 6niece kārba
Offline
Puce
06. Mar 2012, 08:49 #6617

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6430

Braucu ar: BMW 315 e21

EBC Yellow Stuff tieši tādi ar ir. Strādā jau auksti.


05 Mar 2012, 22:21:59 gt99 rakstīja:
Jāpērk kluči, kas strādā jau auksti. Pārcensties ar sportiskumu nevajag.


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Hesus
06. Mar 2012, 10:03 #6618

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 8426

Braucu ar: e30 325i; Cosworth Rs; Z3 2.5


05 Mar 2012, 15:32:31 UPSS rakstīja:

05 Mar 2012, 13:30:42 Siipols rakstīja:

05 Mar 2012, 12:28:19 UPSS rakstīja:
esi skatijies to mashinu?
esi parliecinats, ka tur viss ir spec-c un viss ir labi?
nedomaju, ka leishi nenem un netaisa tirdzinu, jo viss tur smuki

Ka konešno ne speciaļist,bet kur tur ir spec -C

salons tā diff poga būs tik tapat ielikta (kā rumbula style) cooler mazais.... priekša sista panelis salīmets un stūre mainita,izskatas pēc trenniņ auto,jeb huļiganu izklaides

pa tadu cenu viņš tiešām sen būtu pardots,ja tur viss būtu ok.


pashi bija reiz rakstijusi - spec-c
+ salons un vel kkas jau ir no 'c' edition
Salons, kā reiz ir īstais Spec C. Vairāk mulsina vai nebija jābūt lielajām stupicām.Varbūt nāca no 2004. gada. Protsms, lielais intercooler spray bačoks trūkst bagāžniekā.

-----------------
Darbs ceļ vīru!
Offline
us
06. Mar 2012, 11:10 #6619

Kopš: 17. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 5187

Braucu ar: Pilnpievada automobīli

Kādas atsauksmes par SPAL ventilātoriem? Ir dzirdēts, ka varot atdzesēt pat pašu velnu, bet vai tiešām viņi ir tik ļoti pārāki par citiem orģinālajiem ventilātoriem, piemēram, no Subaru? Lieta tāda, ka man kvatrai vajag plānu ventilātoru un tagad domāju vai ir jēga pirkt to SPAL vai vienkārši jāpiemeklē no kāda japāņa

Offline
Puce
06. Mar 2012, 11:21 #6620

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6430

Braucu ar: BMW 315 e21

Spal piedāvā dažādu veiktspēju ventilatorus. Ir tādi, kas jau labi pūš un ir tādi, kas pūš teju 2x lielāku gaisa plūsmu. Tiesa gan tiem cena arī ir ~ 2x lielāka.

Pa lielam atšķirības starp jaunu OEM (normāla ražotāja) un jaunu Spal ventilatoru diez vai būs. Vismaz ilgmūžības ziņā. Par pūtienu nepateikšu. Domāju, ka katrs auto ražotājs taisa tos ventilatorus attiecīgam pielietojumam.

Ja salīdzinam kaut kādu lēto, teiksim FK ventilatoru un Spal, tad pirmais normālā režīmā strādās ~ 1 gadu. Pēc tam motors izļurkājas un aiziet pa pieskari. Tas pēc pieredzes.

Paši mēs ar tirgojam Spal ventilatorus. Parasti turam uz vietas 255/300mm gan motortelpā, gan ārpus tās liekamos. Tiesa gan pašlaik ir palikuši tikai no ārpuses liekamie lielie izmēri. Bet pēc dažām nedēļām atkal minētie izmēri būs pieejami.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex