Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
kars
30. Dec 2016, 23:55 #6201

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

MW jaunākais 911
Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
AV
31. Dec 2016, 00:00 #6202

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500


30 Dec 2016, 23:47:07 @emigrants rakstīja:
Ka investicija manuprat 964 ir labaks bet shobrid jau vinji visi maksa padaudz

+500 prieks investicijas jau par velu, cenas jau loti augstas


par braukshanuas baudu runajot, mauprat 997 ir loti labi balansets auto (manualis + GT paka )

Nu price/perf protams nekas nespej parsist 996 - tehniski gandriz identisks ar 997.1. Betnu 997 ikdiena varetu but patikamaks del modernaka salona, tacu ari cena x2.
Offline
31. Dec 2016, 00:06 #6203

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

jācer ka visi turpinās smirdēt un nodirst 996
Offline
31. Dec 2016, 00:19 #6204

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

ipashi takshus
Offline
31. Dec 2016, 00:26 #6205

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

nu cik tu vari dirst pamuļķi

[ Šo ziņu laboja riddler, 31 Dec 2016, 02:08:14 ]

Offline
VLD
31. Dec 2016, 02:51 #6206

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:


30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.


3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.

elektrība atsevišķs stāsts - tur vesels gremlinu bars pa vadiem dzīvojas. kļūdas un kasjaki viens pēc otra, imobilaizers dzīvo savu, neatkarīgu dzīvi, dzinēja vadības bloks savu.

kopumā varu teikt - diezgan liela vilšanās

p.s. februārī no Japānas atpeldēs vēl viens 3200GT un tad visa jautrība sāksies no jauna
Offline
smudo
31. Dec 2016, 10:51 #6207

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


30 Dec 2016, 23:47:07 @emigrants rakstīja:
Ka investicija manuprat 964 ir labaks bet shobrid jau vinji visi maksa padaudz, nacas samierinaties ar 930
bet par braukshanuas baudu runajot, mauprat 997 ir loti labi balansets auto (manualis + GT paka )


930 vērtība pēdējos divos gados ir ļoti kāpusi un, cik esmu redzējis, pat pārsniedz 964. Ja nav grūti, ieliec kādu bildi, ja vien Tev nav tas 930, kas ir piedalījies pāris PCL un YTR pasākumos
Offline
XK220
31. Dec 2016, 10:58 #6208

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


31 Dec 2016, 02:51:36 @VLD rakstīja:

30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.


3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.

Pēc Masera forumā teiktā tā arī sapratu + 4200GT uzticamāks, jo nav turbīnas. Žēl, ka 42 nav bumeranga lukturi.
Protams, ka porka no tiem trīs ir sportiskākā, XKR un Masers tomēr ir vairāk GT, bet Masers tomēr ir vairāk "sense of occasion" un vienīgais Itālis ar Ferrari dzinēju, kuru vēl varētu atļauties par samērā normālu ciparu.
Offline
GirtzB
31. Dec 2016, 11:00 #6209

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22252

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

man šķiet jūs smagi jaucat kaut ko
930 ir modeļa kods tikai 911 turbo pirmajai paaudzei un tie sen ir neadekvātās cenās...
iekš mobile.de modeļa kods ir nepareizs...

Tā paaudze, kas bija starp pirmo 911 un 964 ir G.

Wiki links

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
smudo
31. Dec 2016, 11:09 #6210

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


31 Dec 2016, 11:00:17 @GirtzB rakstīja:
man šķiet jūs smagi jaucat kaut ko
930 ir modeļa kods tikai 911 turbo pirmajai paaudzei un tie sen ir neadekvātās cenās...
iekš mobile.de modeļa kods ir nepareizs...

Tā paaudze, kas bija starp pirmo 911 un 964 ir G.

Wiki links


Es ar 930 arī domāju pirmo turbo 911 virsbūvē. Vienu tādu Latvijā zinu un tas ir piedalījies gan Porsche Club Latvia, gan Yountimerrally pasākumos.
Offline
GirtzB
31. Dec 2016, 11:16 #6211

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22252

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Cerams ka pa šo laiku tas auto ir atgriezts orīģinālajā izskatā, jo savādāk izskatās pēc 930 kas izliekas par 965(izskatās jau protams labi...)

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Dec 2016, 11:18:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
smudo
31. Dec 2016, 11:22 #6212

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


31 Dec 2016, 11:16:45 @GirtzB rakstīja:
Cerams ka pa šo laiku tas auto ir atgriezts orīģinālajā izskatā, jo savādāk izskatās pēc 930 kas izliekas par 965


Cik zinu, tad tas tagad tiek kvalitatīvi remontēts pēc negadījuma Biķerniekos (varbūt jau viss ir pabeigts), bet vai tiks atgriezts OEM izskatā nezinu, jo arī tehniski tam ir būtiskas modifikācijas ar +100 zs salīdzinājumā ar OEM jaudu. Atradu video no 2014. gada pasākuma. 34 sekundē var dzirdēt, kā sāk pūst turbīna

Youtube
Offline
GirtzB
31. Dec 2016, 11:23 #6213

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22252

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

"maziņš" lags

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
smudo
31. Dec 2016, 11:27 #6214

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.

Youtube Porsche 964 YTR pasākums
Offline
smudo
31. Dec 2016, 11:30 #6215

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


31 Dec 2016, 11:23:43 @GirtzB rakstīja:
"maziņš" lags


Tas arī ir iemesls, kādēļ ar šo auto ir ļoti grūti braukt trasē, jo dēl pāris sekunžu aiztures, sanāk spēlēt ruleti - spiest pedāli 3 sekundes pirms izejas no līkuma un cerēt, ka turbo ar 400 + zs ieslēgsies tad, kad auto būs jau iztaisnots + tam ir 4 ātrumi, kur pirmais, ja nemaldos, ir tuvu 100 km/h
Offline
elbee
31. Dec 2016, 11:43 #6216

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


31 Dec 2016, 10:58:31 @XK220 rakstīja:

31 Dec 2016, 02:51:36 @VLD rakstīja:

30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.


3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.

Pēc Masera forumā teiktā tā arī sapratu + 4200GT uzticamāks, jo nav turbīnas. Žēl, ka 42 nav bumeranga lukturi.
Protams, ka porka no tiem trīs ir sportiskākā, XKR un Masers tomēr ir vairāk GT, bet Masers tomēr ir vairāk "sense of occasion" un vienīgais Itālis ar Ferrari dzinēju, kuru vēl varētu atļauties par samērā normālu ciparu.


3200 ir Maserati pasa V8 biturbo motors no Shamal un interneta klist baumas, ka rupnica viniem speciali salika mazliet nepareizi sadales varpstas lai ta masina nebutu atraka par ta laika Ferrari. Jauzliek tik pareizi fazes un Ferrari "osta dumus". Un ta ka turbo, tad sos var vel satunet, ja ar to nepietiek.

4200 ir buvets uz atmosferiska Ferrari V8 motora bazes, bet Maserati un Alfa Romeo motori butiski atskiras, ne tik agresivi, cits klokvarpstas princips utt. Vobsem tas ne tuvu nav Ferrari 458Italia motors pa leto
Offline
elbee
31. Dec 2016, 11:59 #6217

Kopš: 22. Sep 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 252

Braucu ar:


31 Dec 2016, 11:27:56 @smudo rakstīja:
Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.

Youtube Porsche 964 YTR pasākums


https://metavideos.com/video/13961732/youngtime...lly-sigulda-2015

Te vel viens starts no ta pasakuma
Offline
Ridlihs
31. Dec 2016, 12:05 #6218

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku


29 Dec 2016, 14:55:23 @Elviss rakstīja:


Pašam tagad top bezjēdzīgs VAZ projekts uz 4-5k, bet nedomāju, ka tam būs kaut kāda klasikas vērtība.


VAZ forumā Tev ir topiks ?

Offline
Elviss
31. Dec 2016, 12:25 #6219

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22749

Braucu ar: VAZ 2101 80'


31 Dec 2016, 12:05:57 @Ridlihs rakstīja:

29 Dec 2016, 14:55:23 @Elviss rakstīja:


Pašam tagad top bezjēdzīgs VAZ projekts uz 4-5k, bet nedomāju, ka tam būs kaut kāda klasikas vērtība.

Ātri pārējos pāri, neredzu jēgu tur kaut ko rakstīt. Visas daļas tā pat no veikala.
VAZ forumā Tev ir topiks ?




-----------------

RT Translations
Offline
smudo
31. Dec 2016, 12:36 #6220

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3942

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


31 Dec 2016, 11:59:33 @elbee rakstīja:

31 Dec 2016, 11:27:56 @smudo rakstīja:
Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.

Youtube Porsche 964 YTR pasākums


https://metavideos.com/video/13961732/youngtime...lly-sigulda-2015

Te vel viens starts no ta pasakuma


Ir labs! Ar Maserati tā nevarētu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo