Autors | Ziņojums |
kars  | 30. Dec 2016, 23:55 |
#6201
|
|
 Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| MW jaunākais 911
 Spied "Play", lai skatītos video! |
Offline | |
|
AV  | 31. Dec 2016, 00:00 |
#6202
|
|
 Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
|
30 Dec 2016, 23:47:07 @emigrants rakstīja:
Ka investicija manuprat 964 ir labaks bet shobrid jau vinji visi maksa padaudz
+500 prieks investicijas jau par velu, cenas jau loti augstas
par braukshanuas baudu runajot, mauprat 997 ir loti labi balansets auto (manualis + GT paka )
Nu price/perf protams nekas nespej parsist 996 - tehniski gandriz identisks ar 997.1. Betnu 997 ikdiena varetu but patikamaks del modernaka salona, tacu ari cena x2. |
Offline | |
|
| 31. Dec 2016, 00:06 |
#6203
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| jācer ka visi turpinās smirdēt un nodirst 996  |
Offline | |
|
| 31. Dec 2016, 00:19 |
#6204
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| ipashi takshus  |
Offline | |
|
| 31. Dec 2016, 00:26 |
#6205
|
|
Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| nu cik tu vari dirst pamuļķi  [ Šo ziņu laboja riddler, 31 Dec 2016, 02:08:14 ] |
Offline | |
|
VLD  | 31. Dec 2016, 02:51 |
#6206
|
|
Kopš: 20. May 2003
Ziņojumi: 5790
Braucu ar:
|
30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.
3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.
elektrība atsevišķs stāsts - tur vesels gremlinu bars pa vadiem dzīvojas. kļūdas un kasjaki viens pēc otra, imobilaizers dzīvo savu, neatkarīgu dzīvi, dzinēja vadības bloks savu.
kopumā varu teikt - diezgan liela vilšanās 
p.s. februārī no Japānas atpeldēs vēl viens 3200GT un tad visa jautrība sāksies no jauna 
|
Offline | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 10:51 |
#6207
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
30 Dec 2016, 23:47:07 @emigrants rakstīja:
Ka investicija manuprat 964 ir labaks bet shobrid jau vinji visi maksa padaudz, nacas samierinaties ar 930
bet par braukshanuas baudu runajot, mauprat 997 ir loti labi balansets auto (manualis + GT paka )
930 vērtība pēdējos divos gados ir ļoti kāpusi un, cik esmu redzējis, pat pārsniedz 964. Ja nav grūti, ieliec kādu bildi, ja vien Tev nav tas 930, kas ir piedalījies pāris PCL un YTR pasākumos |
Offline | |
|
XK220 | 31. Dec 2016, 10:58 |
#6208
|
|
Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
31 Dec 2016, 02:51:36 @VLD rakstīja:
30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.
3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.
Pēc Masera forumā teiktā tā arī sapratu + 4200GT uzticamāks, jo nav turbīnas. Žēl, ka 42 nav bumeranga lukturi.
Protams, ka porka no tiem trīs ir sportiskākā, XKR un Masers tomēr ir vairāk GT, bet Masers tomēr ir vairāk "sense of occasion" un vienīgais Itālis ar Ferrari dzinēju, kuru vēl varētu atļauties par samērā normālu ciparu. |
Offline | |
|
|
GirtzB  | 31. Dec 2016, 11:00 |
#6209
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22252
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| man šķiet jūs smagi jaucat kaut ko
930 ir modeļa kods tikai 911 turbo pirmajai paaudzei un tie sen ir neadekvātās cenās...
iekš mobile.de modeļa kods ir nepareizs... 
Tā paaudze, kas bija starp pirmo 911 un 964 ir G.
Wiki links
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 11:09 |
#6210
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
31 Dec 2016, 11:00:17 @GirtzB rakstīja:
man šķiet jūs smagi jaucat kaut ko
930 ir modeļa kods tikai 911 turbo pirmajai paaudzei un tie sen ir neadekvātās cenās...
iekš mobile.de modeļa kods ir nepareizs... 
Tā paaudze, kas bija starp pirmo 911 un 964 ir G.
Wiki links
Es ar 930 arī domāju pirmo turbo 911 virsbūvē. Vienu tādu Latvijā zinu un tas ir piedalījies gan Porsche Club Latvia, gan Yountimerrally pasākumos. |
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Dec 2016, 11:16 |
#6211
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22252
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Cerams ka pa šo laiku tas auto ir atgriezts orīģinālajā izskatā, jo savādāk izskatās pēc 930 kas izliekas par 965(izskatās jau protams labi...) [ Šo ziņu laboja GirtzB, 31 Dec 2016, 11:18:34 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 11:22 |
#6212
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
31 Dec 2016, 11:16:45 @GirtzB rakstīja:
Cerams ka pa šo laiku tas auto ir atgriezts orīģinālajā izskatā, jo savādāk izskatās pēc 930 kas izliekas par 965
Cik zinu, tad tas tagad tiek kvalitatīvi remontēts pēc negadījuma Biķerniekos (varbūt jau viss ir pabeigts), bet vai tiks atgriezts OEM izskatā nezinu, jo arī tehniski tam ir būtiskas modifikācijas ar +100 zs salīdzinājumā ar OEM jaudu. Atradu video no 2014. gada pasākuma. 34 sekundē var dzirdēt, kā sāk pūst turbīna 
Youtube |
Offline | |
|
GirtzB  | 31. Dec 2016, 11:23 |
#6213
|
|
 Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22252
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| "maziņš" lags 
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Online | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 11:27 |
#6214
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.
Youtube Porsche 964 YTR pasākums |
Offline | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 11:30 |
#6215
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
31 Dec 2016, 11:23:43 @GirtzB rakstīja:
"maziņš" lags 
Tas arī ir iemesls, kādēļ ar šo auto ir ļoti grūti braukt trasē, jo dēl pāris sekunžu aiztures, sanāk spēlēt ruleti - spiest pedāli 3 sekundes pirms izejas no līkuma un cerēt, ka turbo ar 400 + zs ieslēgsies tad, kad auto būs jau iztaisnots + tam ir 4 ātrumi, kur pirmais, ja nemaldos, ir tuvu 100 km/h |
Offline | |
|
elbee | 31. Dec 2016, 11:43 |
#6216
|
|
 Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
31 Dec 2016, 10:58:31 @XK220 rakstīja:
31 Dec 2016, 02:51:36 @VLD rakstīja:
30 Dec 2016, 22:08:48 @XK220 rakstīja:
996 ir ok, bet imho 3200gt/4200gt>XK/XKR>996. Porkas pārāk daudz un panelis izskatās pārāk vāciski.
3200GT kvalitāte ir zem katras kritikas. es laikam nepārāk kļūdīšos sakot ka interjeru tam auto itāļi ir taisījuši spēcīgā alkohola reibumā. viss kas var būt šķībs un greizs - tāds ir. pogām slavenā "sticky buttons" problēma. āda kas izmantota salona apdarei - pati lētākā. u.t.t.
Pēc Masera forumā teiktā tā arī sapratu + 4200GT uzticamāks, jo nav turbīnas. Žēl, ka 42 nav bumeranga lukturi.
Protams, ka porka no tiem trīs ir sportiskākā, XKR un Masers tomēr ir vairāk GT, bet Masers tomēr ir vairāk "sense of occasion" un vienīgais Itālis ar Ferrari dzinēju, kuru vēl varētu atļauties par samērā normālu ciparu.
3200 ir Maserati pasa V8 biturbo motors no Shamal un interneta klist baumas, ka rupnica viniem speciali salika mazliet nepareizi sadales varpstas lai ta masina nebutu atraka par ta laika Ferrari. Jauzliek tik pareizi fazes un Ferrari "osta dumus". Un ta ka turbo, tad sos var vel satunet, ja ar to nepietiek.
4200 ir buvets uz atmosferiska Ferrari V8 motora bazes, bet Maserati un Alfa Romeo motori butiski atskiras, ne tik agresivi, cits klokvarpstas princips utt. Vobsem tas ne tuvu nav Ferrari 458Italia motors pa leto  |
Offline | |
|
|
elbee | 31. Dec 2016, 11:59 |
#6217
|
|
 Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
31 Dec 2016, 11:27:56 @smudo rakstīja:
Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.
Youtube Porsche 964 YTR pasākums
https://metavideos.com/video/13961732/youngtime...lly-sigulda-2015
Te vel viens starts no ta pasakuma  |
Offline | |
|
Ridlihs | 31. Dec 2016, 12:05 |
#6218
|
|
 Kopš: 19. Feb 2011
No: Daugavpils
Ziņojumi: 4667
Braucu ar: gandrīz geļiku
|
29 Dec 2016, 14:55:23 @Elviss rakstīja:
Pašam tagad top bezjēdzīgs VAZ projekts uz 4-5k, bet nedomāju, ka tam būs kaut kāda klasikas vērtība.
VAZ forumā Tev ir topiks ?
|
Offline | |
|
Elviss  | 31. Dec 2016, 12:25 |
#6219
|
|
 Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22749
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
31 Dec 2016, 12:05:57 @Ridlihs rakstīja:
29 Dec 2016, 14:55:23 @Elviss rakstīja:
Pašam tagad top bezjēdzīgs VAZ projekts uz 4-5k, bet nedomāju, ka tam būs kaut kāda klasikas vērtība.
Ātri pārējos pāri, neredzu jēgu tur kaut ko rakstīt. Visas daļas tā pat no veikala.
VAZ forumā Tev ir topiks ?
-----------------
RT Translations |
Offline | |
|
smudo  | 31. Dec 2016, 12:36 |
#6220
|
|
 Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3942
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
|
31 Dec 2016, 11:59:33 @elbee rakstīja:
31 Dec 2016, 11:27:56 @smudo rakstīja:
Salīdzinājumam 964 starts ar na dzinēju tajā pašā pasākumā.
Youtube Porsche 964 YTR pasākums
https://metavideos.com/video/13961732/youngtime...lly-sigulda-2015
Te vel viens starts no ta pasakuma 
Ir labs! Ar Maserati tā nevarētu  |
Offline | |
|