Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 48 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
eernijss
06. May 2023, 16:11 #61581

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 621

Braucu ar:

https://www.carbuy.lv/lv/auto-katalogs/bmw-320-...petrol-343000km/
Offline
rencho
07. May 2023, 16:52 #61582

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1451

Braucu ar: Škoda Kodiaq , MB W210 E240, BMW Z3

https://www.facebook.com/groups/496155633913469...182815495247466/

Raksta , ka nevienam no bmwpower nepārdos
Kāds pamatīgi aizvainojis
Offline
kexxx
07. May 2023, 17:06 #61583

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12996

Braucu ar:


07 May 2023, 16:52:13 @rencho rakstīja:
https://www.facebook.com/groups/496155633913469...182815495247466/

Raksta , ka nevienam no bmwpower nepārdos
Kāds pamatīgi aizvainojis



un komentāros jau klāt draivers
bet pārdevējs labais- vai nu 4,5k vai zem preses par 150 eur, nekādu vidusceļu
Offline
DusmigsZirgs
08. May 2023, 11:30 #61584

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:


05 May 2023, 16:17:25 @josi rakstīja:

05 May 2023, 15:08:44 @DusmigsZirgs rakstīja:
No VW tur galvenokārt ir tikai motors un kārba + vēl kādi tur sīkumi apakšā. Elektronika, infoteinments utt ir viss no seat paša un viss kas ir seata paša ir vai nu gļukains vai slikti nostrādāts.

Par infotainment domā, ka LG vai Preh taisa īpašo gļukaino firmwares versiju tieši priekš Seat, kamēr priekš VW/Skoda uz tiem pašiem dzelžiem viss strādā ideāli? Nu nav tā, viss nāk no/caur VAG koncernu.



Neiet caur VAG, VAG nekontrolē katru savu uzņēmumu tieši tādās detaļās. Tas ir cits uzņēmums, citi procesi, citas tehnoloģijas ar citiem kvalitātes mehānismiem, kontroli. Arī piegādātāji strādā priekš diviem koncerniem nevis viena VAG. Un katrs koncerns ar piegādātāju attīsta viņiem nepieciešamo. VAG uzliek mērķus un grieztus, iedod atsevišķas pozīcijas un tad viņi brīvi darbojas. VAG nesēž klāt un neskatās vai kvalitāte katram posmam atbild viņu standartiem. Gļuki kuru es minēju ar savām acīm esmu pieredzējis. Nesaku, ka viss slikti, vnk Seatam šis ir pirmais mēģinājums un gļukiem ir jābūt, tos ar laiku izskaudīs.
Nezinu, bet gribu ticēt, ka VW galvenais šeit ir lai grāmatvedība no Seat rāda ciparus kādus viņi sagaida +, ka seat vai skoda nekļūst krutāks par pašu VW.
Offline
Gimcha
08. May 2023, 12:13 #61585

Kopš: 11. Nov 2015

Ziņojumi: 85

Braucu ar:

Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami
Offline
DusmigsZirgs
08. May 2023, 12:22 #61586

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:


08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami


Ja LV mašīna un LTAB vai pie dīlera sišanas ierakstu nav tad jēga no CV nav. Nav apdrošīnāšanas izmaksas tad attiecīgi nav arī nekur redzams kas bijis.
Offline
josi
08. May 2023, 21:04 #61587

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf


08 May 2023, 11:30:44 @DusmigsZirgs rakstīja:
Neiet caur VAG, VAG nekontrolē katru savu uzņēmumu tieši tādās detaļās. Tas ir cits uzņēmums, citi procesi, citas tehnoloģijas ar citiem kvalitātes mehānismiem, kontroli. Arī piegādātāji strādā priekš diviem koncerniem nevis viena VAG. Un katrs koncerns ar piegādātāju attīsta viņiem nepieciešamo. VAG uzliek mērķus un grieztus, iedod atsevišķas pozīcijas un tad viņi brīvi darbojas. VAG nesēž klāt un neskatās vai kvalitāte katram posmam atbild viņu standartiem. Gļuki kuru es minēju ar savām acīm esmu pieredzējis. Nesaku, ka viss slikti, vnk Seatam šis ir pirmais mēģinājums un gļukiem ir jābūt, tos ar laiku izskaudīs.
Nezinu, bet gribu ticēt, ka VW galvenais šeit ir lai grāmatvedība no Seat rāda ciparus kādus viņi sagaida +, ka seat vai skoda nekļūst krutāks par pašu VW.

Kam vēl Tu gribētu ticēt? Bet es vienkārši zinu, ka vienā SD kartē nāk infotainment firmares atjauninājums gan priekš VW, gan Seat gan Skoda, un savstarpēji tie atsķirās tikai ar logo, krāsu paleti un kaut kādām specifiskām izvēlnēm. Vēl senāk, kad VDO/Continental ražoto VW RNS510/Skoda Columbus tirgoja kā Seat Media System 3.2, tam bija noskauduši SD kartes lasītāju, tā arī bija vienīgā atšķirībā.

Un arī globāli - tas laiks, ka VAG ražoja 27 dažādus cigarešu piepīpētājus, jau sen ir pagājis. Ir MQB, MLB un vēl pāris lielās platformas uz kurām viss tiek lipināts un viss ir maksimāli unificēts, tā kā Seat pilnīgi neko nenākas darīt no jauna, varbūt tikai izdomāt, kur un cik lielu Seat zīmi uz priekšas restes uzlikt.

[ Šo ziņu laboja josi, 08 May 2023, 21:05:53 ]

Offline
juriz
09. May 2023, 07:46 #61588

Kopš: 24. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2503

Braucu ar: būzu


08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

Tam auto ir variators. Bet tāpēc arī tas patēriņš ir reāls, jo pa pilsētu ir kādi 1200apgr/min, ja neieslēdz sporta režīmu.
Skaties apakšu, kas ir ar rūsu. Vietējie dīleri gan mēdza veikt pretkoroziju apakšai.
Gaismas šiem auto ir ļoti labas. Protams, nav kā pilnie ledi vai kādi lāzeri, bet tiešām labas. Laba fīča arī priekšējo slotiņu zonas apsilde.
Offline
desadesa
09. May 2023, 08:21 #61589

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


09 May 2023, 07:46:43 @juriz rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

Tam auto ir variators. Bet tāpēc arī tas patēriņš ir reāls, jo pa pilsētu ir kādi 1200apgr/min, ja neieslēdz sporta režīmu.
Skaties apakšu, kas ir ar rūsu. Vietējie dīleri gan mēdza veikt pretkoroziju apakšai.
Gaismas šiem auto ir ļoti labas. Protams, nav kā pilnie ledi vai kādi lāzeri, bet tiešām labas. Laba fīča arī priekšējo slotiņu zonas apsilde.


smieklīgākie ir šie ^ "ekonom" braucēji, kas pārslēdzas pie 1200rpm, domājot ka tā ir maksimālā ekonomija, bet nezinot, ka ICE efektivitāte pie 1200 ir uz pusi mazāka kā pie normāliem apgriezieniem
Offline
kexxx
09. May 2023, 09:02 #61590

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12996

Braucu ar:


09 May 2023, 08:21:19 @desadesa rakstīja:

09 May 2023, 07:46:43 @juriz rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

Tam auto ir variators. Bet tāpēc arī tas patēriņš ir reāls, jo pa pilsētu ir kādi 1200apgr/min, ja neieslēdz sporta režīmu.
Skaties apakšu, kas ir ar rūsu. Vietējie dīleri gan mēdza veikt pretkoroziju apakšai.
Gaismas šiem auto ir ļoti labas. Protams, nav kā pilnie ledi vai kādi lāzeri, bet tiešām labas. Laba fīča arī priekšējo slotiņu zonas apsilde.


smieklīgākie ir šie ^ "ekonom" braucēji, kas pārslēdzas pie 1200rpm, domājot ka tā ir maksimālā ekonomija, bet nezinot, ka ICE efektivitāte pie 1200 ir uz pusi mazāka kā pie normāliem apgriezieniem


zini, kas ir variators?
Offline
alnisg
09. May 2023, 09:04 #61591

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2014

Braucu ar:


08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var nolasīt autiņa reālo nobraukumu un nolietojumu. Tālāk - kuzova atbildīgās daļas - ir, vai nav stiepts, metināts..., vai spraugas vienādas, stikli precīzi vietā... Tur, spārnu, bamperu vai durvju bijuši aizmālēti defekti ir pilnīgs štrunts.
Offline
Gimcha
09. May 2023, 09:05 #61592

Kopš: 11. Nov 2015

Ziņojumi: 85

Braucu ar:


09 May 2023, 08:21:19 @desadesa rakstīja:

09 May 2023, 07:46:43 @juriz rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

Tam auto ir variators. Bet tāpēc arī tas patēriņš ir reāls, jo pa pilsētu ir kādi 1200apgr/min, ja neieslēdz sporta režīmu.
Skaties apakšu, kas ir ar rūsu. Vietējie dīleri gan mēdza veikt pretkoroziju apakšai.
Gaismas šiem auto ir ļoti labas. Protams, nav kā pilnie ledi vai kādi lāzeri, bet tiešām labas. Laba fīča arī priekšējo slotiņu zonas apsilde.


smieklīgākie ir šie ^ "ekonom" braucēji, kas pārslēdzas pie 1200rpm, domājot ka tā ir maksimālā ekonomija, bet nezinot, ka ICE efektivitāte pie 1200 ir uz pusi mazāka kā pie normāliem apgriezieniem

Es to benzi par ekonomisku nesauktu , passāts 1.4 noteikti stipri ekonomiskāks. Šitiem avensisiem visiem auzmugurējā balkā tādā virspusējā rusā, bet nu grīdas itkā gerai
Offline
kexxx
09. May 2023, 09:09 #61593

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12996

Braucu ar:


09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var nolasīt autiņa reālo nobraukumu un nolietojumu. Tālāk - kuzova atbildīgās daļas - ir, vai nav stiepts, metināts..., vai spraugas vienādas, stikli precīzi vietā... Tur, spārnu, bamperu vai durvju bijuši aizmālēti defekti ir pilnīgs štrunts.


mhm, vot tieši nobraukumu visprecīzāk var noteikt pēc apakšas
Offline
Mikuzz
09. May 2023, 11:09 #61594

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41381

Braucu ar: Transporta līdzekli


09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var nolasīt autiņa reālo nobraukumu un nolietojumu. Tālāk - kuzova atbildīgās daļas - ir, vai nav stiepts, metināts..., vai spraugas vienādas, stikli precīzi vietā... Tur, spārnu, bamperu vai durvju bijuši aizmālēti defekti ir pilnīgs štrunts.


Tieši otrādi, ja virsbūve ir sūds, tad nav vairs ko tērēt laiku. Samainīt klučus varēs arī vēlāk.
Offline
alnisg
09. May 2023, 12:20 #61595

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2014

Braucu ar:


09 May 2023, 11:09:45 @Mikuzz rakstīja:

09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt ***

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var *****


Tieši otrādi, ja virsbūve ir sūds, tad nav vairs ko tērēt laiku. Samainīt klučus varēs arī vēlāk.

Notiek tā - pieej pie autiņa, noliecies, palūri uz apakšu aizmugurē un, ...skati nākamo, līdz kādam atrodas kondīcija, pie kuras ir iemesls rūpīgi sākt pētīt virsbūvi.
Offline
White_Trash
09. May 2023, 13:12 #61596

Kopš: 08. Jun 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 299

Braucu ar: Toyota


09 May 2023, 12:20:51 @alnisg rakstīja:

09 May 2023, 11:09:45 @Mikuzz rakstīja:

09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt ***

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var *****


Tieši otrādi, ja virsbūve ir sūds, tad nav vairs ko tērēt laiku. Samainīt klučus varēs arī vēlāk.

Notiek tā - pieej pie autiņa, noliecies, palūri uz apakšu aizmugurē un, ...skati nākamo, līdz kādam atrodas kondīcija, pie kuras ir iemesls rūpīgi sākt pētīt virsbūvi.

Tāpat kā sievietes novērtē?
Offline
Brugjis
09. May 2023, 14:10 #61597

Kopš: 04. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 897

Braucu ar: Smukumu no Tukuma


09 May 2023, 09:05:09 @Gimcha rakstīja:

09 May 2023, 08:21:19 @desadesa rakstīja:

09 May 2023, 07:46:43 @juriz rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var parādīt Latvijas auto ? ir jēga skatīties ? LTAB un CSDD viss čotka. Sencim vajag auto, varbūt kāds redz ko sliktu ?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/toyota/...poc.html#photo-8
Tā uz vietas divi spārni krāsoti, bet nu tas būtu pieņemami

Tam auto ir variators. Bet tāpēc arī tas patēriņš ir reāls, jo pa pilsētu ir kādi 1200apgr/min, ja neieslēdz sporta režīmu.
Skaties apakšu, kas ir ar rūsu. Vietējie dīleri gan mēdza veikt pretkoroziju apakšai.
Gaismas šiem auto ir ļoti labas. Protams, nav kā pilnie ledi vai kādi lāzeri, bet tiešām labas. Laba fīča arī priekšējo slotiņu zonas apsilde.


smieklīgākie ir šie ^ "ekonom" braucēji, kas pārslēdzas pie 1200rpm, domājot ka tā ir maksimālā ekonomija, bet nezinot, ka ICE efektivitāte pie 1200 ir uz pusi mazāka kā pie normāliem apgriezieniem

Es to benzi par ekonomisku nesauktu , passāts 1.4 noteikti stipri ekonomiskāks. Šitiem avensisiem visiem auzmugurējā balkā tādā virspusējā rusā, bet nu grīdas itkā gerai


Bija uz tirdziņu šāds Avensis, nobraukāju divus mēnešus pats.

6.5 litri var dabūt kruīzā uz 90, ja neslēgsi kondišku.

Pilsētā savi 8-9 mierīgi viņš ņammā, bet uz priekšu nekustās vispār.
Offline
alnisg
09. May 2023, 21:57 #61598

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2014

Braucu ar:


09 May 2023, 13:12:26 @White_Trash rakstīja:

09 May 2023, 12:20:51 @alnisg rakstīja:

09 May 2023, 11:09:45 @Mikuzz rakstīja:

09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt ***

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ... tur var *****


Tieši otrādi, ja virsbūve ir sūds***

Notiek tā - pieej pie autiņa, noliecies***

Tāpat kā sievietes novērtē?

... vispār, tajā izvēlē ir ļoti daudz kopīga. Tikai, sievietes izvēle parasti nenotiek pēc tehniskā stāvokļa kritērija... Bet, piekrītu, ka abos gadījumos izvēle parasti ir balstīta uz tikai kritērija, ko gribās, nevis, ko vajag. Kad tā pieredze kļūst lielāka, abos gadījumos būtiskāks kļūst kritērijs, ko patiesībā vajag. Tādēļ autiņam jālūr apakšā, bet, izvēloties sievieti, formu, protams, ņemot vērā, jāklausās, ko viņa domā un runā.
Offline
alnisg
09. May 2023, 22:31 #61599

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2014

Braucu ar:


09 May 2023, 09:09:55 @kexxx rakstīja:

09 May 2023, 09:04:17 @alnisg rakstīja:

08 May 2023, 12:13:16 @Gimcha rakstīja:
Tie kār vertical utt kko var ***

...autiņa novērtēšanai ir jāsākas no ... apakšas ***.


mhm, vot tieši nobraukumu visprecīzāk var noteikt pēc apakšas

OK! pieņemu pretenziju, ja kaukādā Kalifornijā ir braukts, apakša ne rutka neuzrādīs. Bet Kalifornijas 900K nobraukums ir štrunts pret Latvijas tādu nobraukumu šajos klimatiskajos apstākļos, ko nemaldīgi apakša uzrāda. Precizēju, apakša dod priekšstatu par reālo nobraukumu/ nolietojumu konkrētā teritorijā.
Offline
DusmigsZirgs
10. May 2023, 13:46 #61600

Kopš: 05. Oct 2020

Ziņojumi: 202

Braucu ar:

Ir kādas atsauksmes, zināšanas par Jeep GC.
Links
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo