Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
marcis74
28. Dec 2016, 21:12 #6141

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Es šo topiku arī esmu pievienojis favorītiem, jo man patīk 70., 80. gadu auto dizains, to uzbūve, inženieru tehniskie risinājumi u.t.t.

Skatos, ka pilnīgi visa bmwpower Mazpisānu aristokrātija diezgan smagā formā norej E36 (a'ka 'žurka'). Sauc to visādos sliktos vārdos, irgājas par to dažnedažādi. Palasot arī citus topikus, acīs krīt visādu van der Zariņu, fon Bērziņu aizrautīgā sacīkste, kurš ekstravagantāk (jo tā māk tikai patiesa aristokrātija) pielasīs epitetus. Kazi, bmwpower dzīlēs dzimst hibrīdkarš ar mērķi iefiltrēt zaļos cilvēciņus spaiņa krāsas E53 (3.0d) un no BMW muzeja izdabūt ārā visu, kas saistīts ar E36. Šobrīd, pēc vispārējā noskaņojuma E36 īpašnieks bez maz vai ir Huļigāna draugs un domubiedrs.
Man ļoti patīkami būtu parunāt ar bmwpowera inženieriem, kuri tik ļoti nodirš E36. Pieļauju, ka viņi, savā ne pārāk garajā autoīpašnieku mūžā ir saprojektējuši ne vienu vien sporta auto, ielas auto, ķerru, putnu būri vai, visbeidzot skārda kastīti nagliņām (pieļauju, ka pēdējais ir visreālākais).

Man ir jautājums aristokrātijai, kā cilvēkam no 'laukiem', kurš tad ir tas bmw modelis, uz kuru man būtu jātiecas? E38, 39, 53, 60, 65, 70, F01, 10. Pagaidām man ir E36.
Offline
karlsonss
28. Dec 2016, 21:16 #6142

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Es domaaju ka jaatiecas uz to, kas pašam patiik.
Offline
28. Dec 2016, 21:18 #6143

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


28 Dec 2016, 21:12:59 @marcis74 rakstīja:
Es šo topiku arī esmu pievienojis favorītiem, jo man patīk 70., 80. gadu auto dizains, to uzbūve, inženieru tehniskie risinājumi u.t.t.

Skatos, ka pilnīgi visa bmwpower Mazpisānu aristokrātija diezgan smagā formā norej E36 (a'ka 'žurka'). Sauc to visādos sliktos vārdos, irgājas par to dažnedažādi. Palasot arī citus topikus, acīs krīt visādu van der Zariņu, fon Bērziņu aizrautīgā sacīkste, kurš ekstravagantāk (jo tā māk tikai patiesa aristokrātija) pielasīs epitetus. Kazi, bmwpower dzīlēs dzimst hibrīdkarš ar mērķi iefiltrēt zaļos cilvēciņus spaiņa krāsas E53 (3.0d) un no BMW muzeja izdabūt ārā visu, kas saistīts ar E36. Šobrīd, pēc vispārējā noskaņojuma E36 īpašnieks bez maz vai ir Huļigāna draugs un domubiedrs.
Man ļoti patīkami būtu parunāt ar bmwpowera inženieriem, kuri tik ļoti nodirš E36. Pieļauju, ka viņi, savā ne pārāk garajā autoīpašnieku mūžā ir saprojektējuši ne vienu vien sporta auto, ielas auto, ķerru, putnu būri vai, visbeidzot skārda kastīti nagliņām (pieļauju, ka pēdējais ir visreālākais).

Man ir jautājums aristokrātijai, kā cilvēkam no 'laukiem', kurš tad ir tas bmw modelis, uz kuru man būtu jātiecas? E38, 39, 53, 60, 65, 70, F01, 10. Pagaidām man ir E36.


te jau lielākā problēma ir tajā ka visi redz tikai ikdienas e36, - tb galīgi nojātus sūdus, vai ar nolauztu pakaļējo ratu kādas privātmājas žogā...

tapēc arī tāds iespaids, līdzīgi bija ar e30 un e34, tagad tie ir pavisam izmiruši un daži kas palikuši tos jau ceļ saulītē. laiks ies un arī e36 būs kruts atkal, protams diezvai tas būs 316i kompakts.
Offline
Elviss
28. Dec 2016, 21:25 #6144

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22749

Braucu ar: VAZ 2101 80'

klau, mans f11 tak arī būs pēc 30 gadiem klasika. Tad tikai te daži būs bagātāki par šeihiem, kuriem stulbeņiem nav 328 ar bloķi

-----------------

RT Translations
Offline
28. Dec 2016, 21:28 #6145

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


28 Dec 2016, 21:25:33 @Elviss rakstīja:
klau, mans f11 tak arī būs pēc 30 gadiem klasika. Tad tikai te daži būs bagātāki par šeihiem, kuriem stulbeņiem nav 328 ar bloķi


tavs f11 buus miskaste jau peec 5-7 gadiem un arvien aatraak par miskasti paliks, jo taadu uztureet jau nebuus nevienam veelme, kad visi 4853 bloki saaks mirt arvien aktiivaak
Offline
ozo
28. Dec 2016, 21:41 #6146

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19044

Braucu ar: Braucu ar


28 Dec 2016, 21:25:33 @Elviss rakstīja:
klau, mans f11 tak arī būs pēc 30 gadiem klasika. Tad tikai te daži būs bagātāki par šeihiem, kuriem stulbeņiem nav 328 ar bloķi


Tavs F11 toč paliks tavs, pārdot nereāli, pēc 30 gadiem varēsi likt VS numurus
Offline
Elviss
28. Dec 2016, 21:45 #6147

Kopš: 02. May 2006

Ziņojumi: 22749

Braucu ar: VAZ 2101 80'


28 Dec 2016, 21:30:02 @bertons rakstīja:

28 Dec 2016, 21:25:33 @Elviss rakstīja:
klau, mans f11 tak arī būs pēc 30 gadiem klasika. Tad tikai te daži būs bagātāki par šeihiem, kuriem stulbeņiem nav 328 ar bloķi


peec 30 gadiem visi brauks uz pirkstinju baterijaam, uudenjradi un citu shnagu un f11 buus palicis tikai bomaaru atminjaas kaa nepiepildiits sapnis

Nomainām Tavā tekstā F11 uz e36 un ir tieši tā situācija, kas tagad, izņemot tekstu par baterijām

-----------------

RT Translations
Offline
edzulis
28. Dec 2016, 22:13 #6148

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Eu, joberi, kādēļ šitā ir klasika?



p.s Atceros kaut kad vasarā bija žurka vai e46 uz tirdziņu ar ļoti mazu nobraukumu 30 vai 50k km. Tādu viennozīmīgi ir jēga ieķert, ja ir kur turēt, jo to vismaz var nopirkt. M3 un citi labumi ne visiem ir pa kabatai.
Offline
GirtzB
28. Dec 2016, 23:03 #6149

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22252

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Tu šilti redzi 2002 ti...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 28 Dec 2016, 23:03:55 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
ZulandersKebabish
29. Dec 2016, 00:01 #6150

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Es tomer gribetu dzirdet vairk viedolu, no tada e36 fanna un visada zina "veiksminieka", ka Preslijas kundzes - ludzu - vards tiek dots Tev?!
Offline
///Meija
29. Dec 2016, 00:26 #6151

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


28 Dec 2016, 19:38:03 @Balt rakstīja:

28 Dec 2016, 19:30:11 @bertons rakstīja:
Cik daudz stock e36 palicis kas nav ne bitaja, ne krashenaja? vai naakotnes klasikas buus arii reinkarneejushies nopistenji?


Tas, ka auto ir bliezts, nenozīmē, ka nākotnē nevar būt vērtīgs. Un tad kad E36 sāks maksāt konkrētu ciparu, tad arī glābjamie eksemplāri tiks saglābti. Pēc 2 dekādēm žurkas maksās vairāk kā tavs STienis, kurš būs sen aizmirsta relikvija, kuru savos laikos izbāza kaut kādi golfi, fokusi un siviki. Vienīgā vērtiba būs RAškām un EVO.

Kas pie velna ir raška
Offline
dz3333
29. Dec 2016, 00:37 #6152

Kopš: 22. May 2002

No: Jūrmala

Ziņojumi: 990

Braucu ar: The Ultimate Driving Machine


28 Dec 2016, 20:29:38 @riddler rakstīja:
tie kas te muld par 36tajiem, pamekleejiet kautvai parastu 328i kupeju, labs dziivs auto maksaas ap 4-5k eur, un nav taa ka vinju ir daudz, takaa par labiem eksemplaariem cenas jau iet uz augshu.

konkreetais protams ir mega perebors

mobile

bet mobili izšķirstot taadu auto kaa linkā principā vairs praktiski nav kas ir vel nesacūkāti utt.


Izglābu, pusotru gadu atpakaļ, no bagāta mudaka, e36, cipars restaurācijai pašlaik ir Kauguru vienistabas dzīvokļa vērtībā un kā teiktu Sporc... gatavs nebūs nekad...
Bet, sirdi silda tas, ka, pa šo īso laiku, investīcijas, vismaz, vērojot mobile.de un līdzīgos saitus, ir sevi attaisnojušas.
P.S. e36 ///M3 3,2

-----------------
IN BMW WE TRUST
Offline
29. Dec 2016, 00:39 #6153

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


29 Dec 2016, 00:36:13 @bertons rakstīja:
Cik saprotu peec teksta tad evo visas ir klasikas, bet subaari tikai type ra. Citas spec versijas kaa 22b, s207 utt


Type ra ir vairāki - šiem subaru ir daudz retākas/mazāk retas jubilejas versijas sākot ar 1994 gadu.. 555, typeR, typeRA, utt..
Offline
VLD
29. Dec 2016, 01:23 #6154

Kopš: 20. May 2003

Ziņojumi: 5790

Braucu ar:

kaut kas šitajās naglukastēs ir ...


Offline
JDS
29. Dec 2016, 01:44 #6155

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


m3 sport evo

[ Šo ziņu laboja JDS, 29 Dec 2016, 01:45:18 ]

Offline
edzhaans
29. Dec 2016, 02:49 #6156

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


28 Dec 2016, 20:29:38 @riddler rakstīja:
tie kas te muld par 36tajiem, pamekleejiet kautvai parastu 328i kupeju, labs dziivs auto maksaas ap 4-5k eur, un nav taa ka vinju ir daudz, takaa par labiem eksemplaariem cenas jau iet uz augshu.

konkreetais protams ir mega perebors

mobile

bet mobili izšķirstot taadu auto kaa linkā principā vairs praktiski nav kas ir vel nesacūkāti utt.

Lētākā žurka, 500e. 2.8 swaps 300-xxx eiro. Sataisīt vadus, nu teiksim pa maksimumam 500e. Salabot virsbūvi, ja vajag, arī atvēlam 500e svarkai. Nokrāsot 1000e
Finālā cik sanāk 3k eiro pa žurku, taisam 2k varku. Nu nevajag, man te vēl stāstīt, ka tas būs konstruktors, šis nav tas auto, kur būtu jāuztraucas, ka viss nav OEM. Nu nebūs un viss, kaut kādiem e36 jau visa sāls ir tajā, ka tu būvē savu eksemplāru, manuprāt, tas auto ir vnk nolemts visādiem eksperimentiem, un nevajag arī par to, ir redzēti p1zdatie 330i un kontrastam, cik nu tālu fantāzija sliecās, M51 un M57 swapi. Ak, jel, nepietiek emkai, nu swapo S52. Ja grib pelnīt ar kaut kādu E36 nu nevarēs dno komplektācijas žurka pelnīt garāžā stāvot. Pat tagad paskatieties, ir visādi tur sentimenta vērtības 528i E28 saglabājušies, nu neskrien neviens pretī to owneriem, vai nesagaida stāvvietā vasarā, lai prasītu "eu, vecais pa cik bembi atdosi"
Ja nebūtu nošķīlis savu e39to, arī būtu mož līdz kapa malai braucis, bet tā mēs visi, domājam un sapņojam, ka nopirkšu, nolikšu plauktiņā.. kā tad, kā tad. Un pat tad, es pats sapratu, ka tam auto ir TIKAI sentimentāla vērtība, nejau tur gaidīt 30 gadus, lai es varētu pārdot savu superauto ar 300k tāfelē, bet toties, kas pa 300k, 100k garāžā nosēdējis, pirms tam gan jāts 100k, bet nākamos 100k tikai svētdienās braukts, ye, right. Es ceru, ka domu sapratāt visi. Neapvainošos ja uzbrauksiet, bet, sorry, gribat pelnīt, jāieguldās, nebūs tā, kā visos tajos veiksmes stāstos, izraku pagalmu, atradu grabažu, izrādās grabaža maksā ļimonu.

p.s. Rekur, vismaz kādam vēl ir cerība, un kā jau viens teica, mož citplanētieši atradīs, ejiet un aprociet savu E36 pagalmā.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 29 Dec 2016, 02:51:10 ]

Offline
kurlis
29. Dec 2016, 10:34 #6157

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4188

Braucu ar:



E36 fani izvairās no tādu lietotāju kā Edzhaans postiem
Offline
arba
29. Dec 2016, 10:40 #6158

Kopš: 19. Jun 2007

Ziņojumi: 988

Braucu ar: AR gtv 1975, Macan

faktiski jau jebkurš auto sasniedzot kādu noteiktu vecumu , sasniedz vērtības līmeni
Cits maksā vairāk cits mazāk , bet tāpat ir cienījami !
Un ieguldīt naudu vecos auto nemaz nav neprātīgāk, kā nekustamajā īpašumā.
Atrast pircēju 50 gadīgam auto būs daudz vienkāršāk nekā mājai Olainē un pat Jūrmalā
Offline
spriditis
29. Dec 2016, 11:16 #6159

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4093

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Pirms paris gadiem,viens papildinaja melnu e30 ar visadiem papildaprikojumiem,kas naca tiem modeliem,interesanti zinat,kadas izmaksas bija,tas autins vel seit tika atradits,tirgots laikam netika.
Man e30 asociacejas jo vecajiem laikiem,kad tas tika izmantots ka lauzamais auto
Offline
Driver
29. Dec 2016, 11:18 #6160

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


28 Dec 2016, 19:30:11 @bertons rakstīja:
Cik daudz stock e36 palicis kas nav ne bitaja, ne krashenaja? vai naakotnes klasikas buus arii reinkarneejushies nopistenji?

Cik ir tagad palicis normalu e30?
Un vai tie, kas tiek tirgoti ik pa laikam nav sisti un reinkarneti nopistenji!?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo