Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
KM | 11. Nov 2016, 18:03 |
#6061
|
|  Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7362
Braucu ar: ///M
| kadu gadu atpkal ss.lv aizgaja 745 turbo pa 3K ar motorshadenu | Offline | | |
Archuks  | 23. Nov 2016, 14:36 |
#6062
|
|  Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
| Ir/nav? Tiem, kas neprot vāciski, pie BMW dīlera veikta pod GTR pārbūve, bet saglabājot street legal statusu. Tip 3 tikai tādi pasaulē.
Links | Offline | | |
wheelie  | 23. Nov 2016, 15:00 |
#6063
|
| Kopš: 21. Mar 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6815
Braucu ar: 1.6
| https://www.hemmings.com/classifieds/dealer/bmw/m3/1804719.html
----------------- 8) | Offline | | |
Archuks  | 23. Nov 2016, 15:42 |
#6064
|
|  Kopš: 31. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7947
Braucu ar: EVO
|
23 Nov 2016, 15:00:34 @wheelie rakstīja:
https://www.hemmings.com/classifieds/dealer/bmw/m3/1804719.html
Garage queen  | Offline | | |
kausins | 23. Nov 2016, 16:34 |
#6065
|
|  Kopš: 06. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 337
Braucu ar: BMW
|
02 Nov 2016, 16:06:41 @tg rakstīja:
Šitais auto ir finansiāla pašnāvība, vai tomēr svētdienas izbraucieniem der
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/others/fnbef.html
Sēdekļi jau labi
Konkrētais auto ir zināms - dzīvē vēl bēdīgāks kā bildēs. Rūsa daudz kur un durvju gumijas ar beigtas. Tehniski itkā ir taisīts, bet nu hvz.. cena gan arī nav traka. | Offline | | |
GirtzB  | 23. Nov 2016, 17:07 |
#6066
|
|  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22262
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
23 Nov 2016, 15:42:07 @Archuks rakstīja:
23 Nov 2016, 15:00:34 @wheelie rakstīja:
https://www.hemmings.com/classifieds/dealer/bmw/m3/1804719.html
Garage queen 
e36 M3 LTW ir apkāsiens amerikāņiem, reāli parasts US e36 M3 bez ekstrām... un dažiem salona elementiem no eiropas e36 M3 GT.
tas e36 M3 GTR gan neizskatās īsts - Tas ir pie dīlera pārbūvēts parasts e36 M3, lai izskatītots līdzīgs e36 M3 GTR, diski nepareizi, un salonā pa daudz ērtību...
The E36 M3 GTR is the road-going version of the competition machine built to compete in the 1994 ADAC German GT Cup Touring Car series. Essentially a race car with license plates, it features a stripped out interior and lightweight body panels (dropping the curb weight to 1300kg), fender flares to accommodate the 18-inch wheels and tires, adjustable front and rear spoilers, a full roll cage and a 300-hp version of the S50 B30 engine. Only two street-legal examples were built.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 23 Nov 2016, 17:09:19 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
akmens | 23. Nov 2016, 18:31 |
#6067
|
| Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
23 Nov 2016, 16:34:24 @kausins rakstīja:
02 Nov 2016, 16:06:41 @tg rakstīja:
Šitais auto ir finansiāla pašnāvība, vai tomēr svētdienas izbraucieniem der
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/others/fnbef.html
Sēdekļi jau labi
Konkrētais auto ir zināms - dzīvē vēl bēdīgāks kā bildēs. Rūsa daudz kur un durvju gumijas ar beigtas. Tehniski itkā ir taisīts, bet nu hvz.. cena gan arī nav traka.
Maserati līdz 2000. gadam, kad tas nonāca Ferrari rūpnīcas paspārnē, nav dzīvojis ziedu laikos.
Šis BiTurbo modelis vispār ir viens no bēdīgākajiem Maserati vecajiem eksemplāriem, lai par to domātu - kāpēc? neesmu iedziļinājies | Offline | | |
treknaisklaidonis | 25. Nov 2016, 20:46 |
#6068
|
|  Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 616
Braucu ar:
| Stoil Peici  | Offline | | |
|
elbee | 26. Nov 2016, 00:11 |
#6069
|
|  Kopš: 22. Sep 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 252
Braucu ar:
|
23 Nov 2016, 18:31:13 @akmens rakstīja:
23 Nov 2016, 16:34:24 @kausins rakstīja:
02 Nov 2016, 16:06:41 @tg rakstīja:
Šitais auto ir finansiāla pašnāvība, vai tomēr svētdienas izbraucieniem der
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/others/fnbef.html
Sēdekļi jau labi
Konkrētais auto ir zināms - dzīvē vēl bēdīgāks kā bildēs. Rūsa daudz kur un durvju gumijas ar beigtas. Tehniski itkā ir taisīts, bet nu hvz.. cena gan arī nav traka.
Maserati līdz 2000. gadam, kad tas nonāca Ferrari rūpnīcas paspārnē, nav dzīvojis ziedu laikos.
Šis BiTurbo modelis vispār ir viens no bēdīgākajiem Maserati vecajiem eksemplāriem, lai par to domātu - kāpēc? neesmu iedziļinājies
Nav tik vienkarsi Parkopesu to, ko nesen rakstiju viena cita foruma.
Maserati 60. gados piederēja Citroen un loti neliela daudzuma ar rokam skruveja loti dargas un ekskluzivas masinas, 70. gadu sākumā Citroen bija bankrotējis un tika pievienots Peugeot, bet ar Maserati bija pavisam cauri. Nu, ka tagad ar Saabu. "finita la storia" Bet itali nav zviedri, tur tauta momenta iziet ielas, Italijas ministrs dodas pie Pezo bosa un paskaidro, ka ta darit ir slikti un Maserati likvidet nav laba doma. Iespejams, pareizos lemumus pienemt palidz kada zirga galva vai kas tads, bet Maserati nelikvide, ta nonak Italijas valsts ipasuma. Lidzigi ka Alfa Romeo.
Talak tiek piesaistits gonscigs De Tomaso, kurs nemas vadit Maserati uzplaukumu. Un Biturbo ir pirmais vina projekts, tautas Maserati, pirmais uz konveijera razotais serijveida Maserati. Tas tiek buvets ka konkurets E30, Alfa GTV6. Masina tiek izstradata Italijas tirgum, tapec tai ir 2l motors, lai nav jamaksa nodoklis. Bet itali tai pieleik turbinu, un vel otru turbinu. Rezultata ta ir atraka, greznaka ka E30 325 un Alfas ar 2.5 V6, bet maksa tik pat. Un itali perk ka traki. Ok, vinas bojajas, grab, juk ara un pat pasas aizdegas, tapec turpmakajos gados pieprasijums kritas, bet Maserati tas nepartraukti uzlabo, un katrs nakamais modelis ir ar vien labaks. Biturbo bija popularakais un komerciali veiksmigais Maserati modelis sarazoti vairak ka 40'000. Iespejams, bez Biturbo tas kompanijas musdienas vairs nebutu nemaz.
Iedomajietas, ja Pagani pazinotu, ka saks tagad razot BMW 3 serijas konkurentu uz Zastava rupnicas konveijera Serbija. Masina varbut nebus slikta, to visdrizak tiri labi pirks, bet attieciba pret parejiem Pagani modeliem tas vienmer bus suds. Un cilveki gadu desmitiem rakstis internta forumos, ka ir dzirdejusi un kaut kur lasijusi, ka tas mazais Pagani ir suds vispedejakais, lai ari salidzinot ar BMW 3 seriju tas bus gan atraks, gan labak aprikots. Ta ir vienmer bijis ar ekskluzivo razotaju pieejamajiem produktiem, un ne tikai masinu. Ja Rolex uztaisis pulksteni ar bateriju, tad ari visi blaus, ka suds.
Atgriezoties pie Biturbo. Tas tomer ir Maserati. Motori viniem ir labi un izturigi, tas masinas ir loti atras, skan labi, vadas ta ne parak. 80. gadu kastu dizains ir super, salona apdare ar koku un adu. Tehniski tas masinas nav parak sarezgitas, detalas joprojam pieejamas, jo vinu bija daudz. Un ar Biturbo ir ta vienreizeja iespeja par letu naudu vismaz vienreiz dzive nopirkt Maserati. Jo istie un forsie Maserati maksa, gan masinas, gan to uzturesana.
Vel svarigi zinat, ka Biturbo katru gadu uzlaboja. 222, 2.24 un Racing ar 24v motoriem ir loti atri un nostradati auto, tehniski loti tuvi nakamas paaudzes Ghibli. Ari Shamal ir bazets uz Biturbo.
Sos video ir verts paskatities:
https://www.youtube.com/watch?v=aCBTnsCUsbE
https://www.youtube.com/watch?v=jliYvY30VuM&t=501s | Offline | | |
kars  | 26. Nov 2016, 02:07 |
#6070
|
|  Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Nenovērtētais superauto, škiet ka bija manīts 1 eksemplārs iekš LV 
 Spied "Play", lai skatītos video! | Offline | | |
edzulis  | 26. Nov 2016, 02:43 |
#6071
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| LV bija, pat raksts bija. Auto uber faking mega. Dzīvē neesmu redzējis, bet priekšraksti ir ļoti labi.
Kurš teica, ka nenovērtēts? Es viņu liktu augstākajā plauktiņā viennozīmīgi! | Offline | | |
ANDERS | 26. Nov 2016, 08:16 |
#6072
|
|  Kopš: 16. May 2002
Ziņojumi: 2237
Braucu ar: Brutal Money Waster
| Neatbilst Latvijas nakotnes klasikas auto...
Jau ir klasika pa 400k  | Offline | | |
kvatra | 26. Nov 2016, 08:24 |
#6073
|
|  Kopš: 16. Jan 2003
No: Cēsis
Ziņojumi: 1177
Braucu ar: Audi Quattro
|
26 Nov 2016, 02:43:10 @edzulis rakstīja:
LV bija, pat raksts bija. Auto uber faking mega. Dzīvē neesmu redzējis, bet priekšraksti ir ļoti labi.
Kurš teica, ka nenovērtēts? Es viņu liktu augstākajā plauktiņā viennozīmīgi!
Vēl joprojām laikam stāv Cēsīs Recro kantorī. | Offline | | |
treknaisklaidonis | 26. Nov 2016, 11:19 |
#6074
|
|  Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 616
Braucu ar:
|
26 Nov 2016, 08:24:13 @kvatra rakstīja:
26 Nov 2016, 02:43:10 @edzulis rakstīja:
LV bija, pat raksts bija. Auto uber faking mega. Dzīvē neesmu redzējis, bet priekšraksti ir ļoti labi.
Kurš teica, ka nenovērtēts? Es viņu liktu augstākajā plauktiņā viennozīmīgi!
Vēl joprojām laikam stāv Cēsīs Recro kantorī.
cerams ka kādā stūrī nepūst | Offline | | |
VLD  | 03. Dec 2016, 00:49 |
#6075
|
| Kopš: 20. May 2003
Ziņojumi: 5791
Braucu ar:
|
| Offline | | |
AndrisK | 03. Dec 2016, 08:17 |
#6076
|
|  Kopš: 20. Mar 2006
Ziņojumi: 1881
Braucu ar: Xu
|
26 Nov 2016, 08:24:13 @kvatra rakstīja:
26 Nov 2016, 02:43:10 @edzulis rakstīja:
LV bija, pat raksts bija. Auto uber faking mega. Dzīvē neesmu redzējis, bet priekšraksti ir ļoti labi.
Kurš teica, ka nenovērtēts? Es viņu liktu augstākajā plauktiņā viennozīmīgi!
Vēl joprojām laikam stāv Cēsīs Recro kantorī.
Viens stāv Rīgā apsildāmā pazemes garažā...un ir pareizajās rokās nonācis 
| Offline | | |
|
XK220 | 03. Dec 2016, 12:04 |
#6077
|
| Kopš: 26. Dec 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 3292
Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu
|
26 Nov 2016, 02:07:23 @kars rakstīja:
Nenovērtētais superauto, škiet ka bija manīts 1 eksemplārs iekš LV 
 Spied "Play", lai skatītos video!
Tu pats esi nenovērtēts  | Offline | | |
AV  | 03. Dec 2016, 13:59 |
#6078
|
|  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 17409
Braucu ar: 500
|
26 Nov 2016, 00:11:10 @elbee rakstīja:
Ja Rolex uztaisis pulksteni ar bateriju

http://www.chrono24.com/en/rolex/day-date-oyste...8--id4363806.htm
http://www.oysterquartz.net | Offline | | |
treknaisklaidonis | 03. Dec 2016, 14:04 |
#6079
|
|  Kopš: 14. Oct 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 616
Braucu ar:
|
03 Dec 2016, 12:04:06 @XK220 rakstīja:
26 Nov 2016, 02:07:23 @kars rakstīja:
Nenovērtētais superauto, škiet ka bija manīts 1 eksemplārs iekš LV 
 Spied "Play", lai skatītos video!
Tu pats esi nenovērtēts 
 | Offline | | |
Bimmer  | 07. Dec 2016, 13:10 |
#6080
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24405
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Ļoti pareizi diski
Keep Your AMGs – We Want This 1990 Mercedes 190E Evo II
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|