Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
Glenfiddich
17. Jan 2014, 23:28 #6001

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Nopérc kádu krásu gribi ap 6-7 litri, samaksá ap 15 Eur par nom ainu un nákamreiz zinási káds jálej!

[ Šo ziņu laboja Glenfiddich, 17 Jan 2014, 23:29:31 ]

Offline
JDS
18. Jan 2014, 01:03 #6002

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


17 Jan 2014, 17:29:35 dainiiz rakstīja:

17 Jan 2014, 16:00:25 JDS rakstīja:

16 Jan 2014, 16:42:15 meija rakstīja:

16 Jan 2014, 16:16:02 JURCX rakstīja:
Šito E60 topiku drīz varēs likt pie "Briesmu Lietām"
Sen te nekas pozitīvs nav sarakstīts

Aizvakar ar čoma a8 `2007 gada 4.2FSI skrējāmies 0-180 un kā maziņo saliku ar savu dīzelīti
gana labs?

Pasaki lai choms iemaacaas starteet vai aizbrauc uz servisu, tad tev vairs neliksies tik gana labs Iipashi ja tas bij paaris dienas atpakalj.


Uzskrienaas ar to audi no 100- 200 ) kraanu staipiit nav stiliigi no krustojumiem.

da tur var skrieties no dajebkaadie, aatrumiem. No vietas veel lielaaks stienis buus. No 0 no 50 no 100 no 150 da no jebkaadiem audi ja nebuus shrots vinnees

[ Šo ziņu laboja JDS, 18 Jan 2014, 01:04:16 ]

Offline
CP17
18. Jan 2014, 01:41 #6003

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

Laikam jāuzskrienas... Ziņojat, kad/kur pieskriešu.
Offline
JDS
18. Jan 2014, 01:52 #6004

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP


18 Jan 2014, 01:41:55 CP17 rakstīja:
Laikam jāuzskrienas... Ziņojat, kad/kur pieskriešu.
nee nu taveejias jau iet aatraak pat par M5
Offline
Kaross
18. Jan 2014, 02:12 #6005

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

ar M5 vispār mīkstie brauc.
tos jau pat 3.0D izkabina.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
CP17
18. Jan 2014, 04:24 #6006

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli

tā es neesmu teicis
Offline
edw
19. Jan 2014, 12:44 #6007

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 609

Braucu ar: E70

Kāds var paskaidrot cik procentuāli dārgāka ir 530d xdrive uzturēšana nekā parasta 530d? Aptuveni vismaz?
Offline
Black_russian
19. Jan 2014, 12:50 #6008

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


19 Jan 2014, 12:44:22 edw rakstīja:
Kāds var paskaidrot cik procentuāli dārgāka ir 530d xdrive uzturēšana nekā parasta 530d? Aptuveni vismaz?


+20% Ritošas daļas remontam (gan detaļam, gan darbam)
+ neaizmirstam ka var radities problemas ar Xdrive sistemu.

p.s.
Neazmirstam ka auto cena xdrive ari ir +10-20%

[ Šo ziņu laboja Black_russian, 19 Jan 2014, 12:50:59 ]

Offline
PowerBMW
19. Jan 2014, 13:07 #6009

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


17 Jan 2014, 11:38:55 Gi-Unit rakstīja:

17 Jan 2014, 11:28:19 zuums rakstīja:
heelp Kur atrodas e60 525d kvēlsveču relejs vai bloks 2005g.auto
Viņš atrodas zem kvēlsvecēm, piestiprināts pie motora bloka. Labās ziņas ir tādas, ka viņš ir viegli labojams

jēga labot ja jauns maksā 80Eur
p.s. nesen attaisiju vaļā 2 gab.abiem vienādas kaites --lodējumi vaļā
Offline
ralfiks
19. Jan 2014, 13:10 #6010

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3170

Braucu ar: MB;f15;LC

Nevareeju atrast IIISTO topiku...bet..shoriit bija nu,TAA ....balanseeju uz robezhas .pirkt kolu vai shampi .un paliku pie peedeejaa...gaidu uzmundrinoshus komentaarus..
Offline
Gi-Unit
19. Jan 2014, 13:17 #6011

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Ferrari


19 Jan 2014, 13:07:52 PowerBMW rakstīja:

17 Jan 2014, 11:38:55 Gi-Unit rakstīja:

17 Jan 2014, 11:28:19 zuums rakstīja:
heelp Kur atrodas e60 525d kvēlsveču relejs vai bloks 2005g.auto
Viņš atrodas zem kvēlsvecēm, piestiprināts pie motora bloka. Labās ziņas ir tādas, ka viņš ir viegli labojams

jēga labot ja jauns maksā 80Eur
p.s. nesen attaisiju vaļā 2 gab.abiem vienādas kaites --lodējumi vaļā
Dārgs jau nav, bet ja līzē paņemts 535D un salā jābrauc uz centrāltirgu pēc šprotēm, tad citu variantu nav
Offline
edw
19. Jan 2014, 13:25 #6012

Kopš: 29. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 609

Braucu ar: E70


19 Jan 2014, 12:50:13 Black_russian rakstīja:

19 Jan 2014, 12:44:22 edw rakstīja:
Kāds var paskaidrot cik procentuāli dārgāka ir 530d xdrive uzturēšana nekā parasta 530d? Aptuveni vismaz?


+20% Ritošas daļas remontam (gan detaļam, gan darbam)
+ neaizmirstam ka var radities problemas ar Xdrive sistemu.

p.s.
Neazmirstam ka auto cena xdrive ari ir +10-20%


Paldies! Vienkārši tagad apsveru visus variantus, lai saprastu kādu tad īsti ņemt.
Offline
PowerBMW
19. Jan 2014, 13:29 #6013

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


19 Jan 2014, 13:25:11 edw rakstīja:

19 Jan 2014, 12:50:13 Black_russian rakstīja:

19 Jan 2014, 12:44:22 edw rakstīja:
Kāds var paskaidrot cik procentuāli dārgāka ir 530d xdrive uzturēšana nekā parasta 530d? Aptuveni vismaz?


+20% Ritošas daļas remontam (gan detaļam, gan darbam)
+ neaizmirstam ka var radities problemas ar Xdrive sistemu.

p.s.
Neazmirstam ka auto cena xdrive ari ir +10-20%


Paldies! Vienkārši tagad apsveru visus variantus, lai saprastu kādu tad īsti ņemt.

ja iespēja tad tikai un vienigi XDrive braukt ir par 20% foršāk
Offline
Kaross
19. Jan 2014, 13:40 #6014

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4477

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Tiesa gan tā Xdrive sistēma ir tizlāka par quattro izturības, ekspluatācijas ziņā.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
PowerBMW
19. Jan 2014, 14:01 #6015

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5807

Braucu ar:


19 Jan 2014, 13:40:21 Kaross rakstīja:
Tiesa gan tā Xdrive sistēma ir tizlāka par quattro izturības, ekspluatācijas ziņā.

gaumes liet-tīri ikdienas situācijām šķiet xdrive ir praktiskāka.
lai gan Raudi.......
https://www.youtube.com/watch?v=OxskZqnMBMQ
Offline
ls-84
19. Jan 2014, 19:21 #6016

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60

Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....
Offline
Gi-Unit
19. Jan 2014, 19:59 #6017

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Ferrari

Varu pastāstīt, ka pārsvarā zaļš redzēts šādiem modeļiem.
Bet ko ta es, es tik vadiņus
Offline
Laoshi
19. Jan 2014, 20:03 #6018

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....


Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.
Offline
Glenfiddich
19. Jan 2014, 20:04 #6019

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D


19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....
Tádél jau tika mainíts.Kad noléja kautkáds bezkrásani dzeltenígs hvz.
Offline
ls-84
19. Jan 2014, 20:41 #6020

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60


19 Jan 2014, 20:03:43 Laoshi rakstīja:

19 Jan 2014, 19:21:48 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Kādas krāsas antifrīzs nāk e60? Līmenis ir zemē līdz ar to atkrīt idejas par - ej atsrūvē bačoku un apskaties.....


Iebāz tur salocītu tualetes papīru, tad krāsu redzēsi. Ja krāsa vairs nav nosakāma, tad maini nost.


Ar salveti triku jau izmēģināju, bet krāsu tā arī neizdevās noskaidrot. Cik reāli litri nāk e60(525i) un kādu ir jālej?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo