Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 201 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: PORSCHE viss par un ap

AutorsZiņojums
Gra
07. Jul 2025, 09:04 #61

Kopš: 25. Sep 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 905

Braucu ar: TDV8


06 Jul 2025, 23:20:48 @Elviss rakstīja:

06 Jul 2025, 23:05:23 @smudo rakstīja:

06 Jul 2025, 21:32:00 @Elviss rakstīja:
Tāpēc vajag dažādību. Saīsināju vēlmju sarakstu no 300 uz 5. Bet ar katru dienu ar vien nereālāk tos dzelžus dabūt


Ar dzelžiem jāizdomā, ko vēlies un jāmeklē labs variants un vienkārši jāpērk - vitādi visu mūžu var palikt sapņojot. Ja nepirksi jaunus, tad risks pazaudēt lielas summas nav liels. Bet galvenais tomēr ir pirms pirkt padomāt, kur un kad ar to auto brauksi un vai tam būs laiks. Var jau 911 lietot arī kā daily pa Rīgu, bet tad var sanākt vilšnās.

Ir dzīvē tomēr prioritātes un personīgās vēlmes paliek iepakaļ. Primāri bērni, sieva, vecāki, viņu labsajūta.
Dzīve izvērtās mazliet savādāk un mēķis 40 gados vairs īsti nestrādāt, nesanāca. Tieši otrādi vairāk strādāt.


+1 un plāni pārceļās uz 50 gadu vecumu!

Tā tas 911 visu laiku iepaliek un aiziet papildus NĪ iegādei, investīcijām utt.
Bet tas nav sliktākais veids kur investēt, jo to dzelzi var nopirkt, īstenot sapni un pēc tam aplauzties.
Visam savs laiks!
Offline
Mizx
07. Jul 2025, 21:49 #62

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7223

Braucu ar:

Veca patiesība, ka šādi auto parasti ir iegādājami vai nu pirms izveidota ģimene, NĪ un tadas lietas, vai tad jau tikai pēc bērnu palaišanas pastāvīgā dzīvē (un secinot, ka NĪ ir par lielu). Mazākai daļai paliek lieka nauda ar tādām lietām darboties visu dzīvi. Tad vajag ne tikai ienākumus virs powera algas, bet arī reālu aizrautību.

Tipiska situācija — pareizais Porsche tiek pārdots, jo tajā nevar ielikt bērnu ratus un visu saimniecību ar domu, ka tūlīt jau to atkal nopirks, bet tas "tūlīt" ievelkas uz pārdesmit gadiem, ja vispār.

Edit: Stāsta morāle — studiju gados iegādātos auto nevis jāpārdod, bet jāiestumj šķūnītī, jo tos vēlreiz nopirkt jau VS statusā var sanākt baigi dārgi.

[ Šo ziņu laboja Mizx, 07 Jul 2025, 21:51:19 ]

Offline
zebra
08. Jul 2025, 16:37 #63

Kopš: 13. Aug 2009

Ziņojumi: 2055

Braucu ar: tavu mammu


06 Jul 2025, 20:01:21 @Karavs rakstīja:
Arī vecuma blaknei ir inflācija. Senāk likās tev vajag ko SSSarkanu vai tml, bet šodien vairs nē, ar širpotrebu būs labi
https://www.facebook.com/reel/684201147939065

diezgan nožēlojams video, bet ļoti labi atspoguļo dzīves realitāti.
jauna meitene valetam smaida un flirtē vairāk kā savam šoferim un naudas makam.
secinājums - nav jēgas krāt, lai 70+ gadu vecumā nopirktu kaut ko, par ko sapņo visu mūžu, jo stāvēt tāpat vairs nestāvēs un Tavu jauno zaķi pogās kāds cits.
jādzīvo un jākaifo tagad.

[ Šo ziņu laboja zebra, 08 Jul 2025, 16:38:13 ]

Offline
alnisg
08. Jul 2025, 19:00 #64

Kopš: 29. Jul 2015

Ziņojumi: 2120

Braucu ar:


08 Jul 2025, 16:37:41 @zebra rakstīja:

06 Jul 2025, 20:01:21 @Karavs rakstīja:
Arī vecuma blaknei ir inflācija. Senāk likās tev vajag ko SSSarkanu vai tml, bet šodien vairs nē, ar širpotrebu būs labi
https://www.facebook.com/reel/684201147939065

diezgan nožēlojams video, bet ļoti labi atspoguļo dzīves realitāti.
jauna meitene valetam smaida un flirtē vairāk kā savam šoferim un naudas makam.
secinājums - nav jēgas krāt, lai 70+ gadu vecumā nopirktu kaut ko, par ko sapņo visu mūžu, jo stāvēt tāpat vairs nestāvēs un Tavu jauno zaķi pogās kāds cits.
jādzīvo un jākaifo tagad.

...nez', gan jau ir dažādi, bet mani novērojumi ir tādi, ka tiem, kas pareizajā laikā, t.i., jauni, ir lietojuši tās bārbijas un kupejas, vēlākos gados tiem vajag savām vajadzībām racionālus autiņus un sievietes parastās. Stāvēt jau, ne tik kokaini, bet stāv joprojām, bet negribās ne tās prtoblēmas ar poršēm, ne bārbijām. Kuri pareizā laikā savas vēlmes nepiepilda, beidzot jau gados pērk kupejas un bārbijas, bet tad tā kaifa vairs nav un, cerot uz brīnumu, pērk arvien vairāk un arvien vairāk, bet kaifa nav... laiks kaifam pagājis. Visam savs laiks. Nu, tehnokrāti un kolekcionāri ir jau pavisam cita suga.

[ Šo ziņu laboja alnisg, 08 Jul 2025, 19:01:13 ]

Offline
RalfsS
20. Sep 2025, 05:09 #65

Kopš: 02. Sep 2011

Ziņojumi: 362

Braucu ar: E93

Neuzturos foruma bieži. Nezinu,kur vēl jautāt pēc info.
Ir Cayenne 955 Turbo WLS. Ikdienas auto. Ļoti patīk.Dzīvoju Zviedrijā. Ir daudz sadarīts,bet ir lietas,ko novērsts,uzlabot utt..
Vēlētos mazākas/lielākas lietas savest kartībā/uzlabot. Ir kāds specs pie kā vērsties? Atgādāt uz LV un nodot darbiem problēmu nav.
Offline
QB81
20. Sep 2025, 11:00 #66

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 125

Braucu ar:

Man personigi laba pieredze ar JP Motors, Rencenu 3 Riga. Loti daudz skruvee Porsche. Zinu, ka ari te formuma bija biedrs kam ir workshops un skruvee Porsche, neatceros gan niku.

20 Sep 2025, 05:09:27 @RalfsS rakstīja:
Neuzturos foruma bieži. Nezinu,kur vēl jautāt pēc info.
Ir Cayenne 955 Turbo WLS. Ikdienas auto. Ļoti patīk.Dzīvoju Zviedrijā. Ir daudz sadarīts,bet ir lietas,ko novērsts,uzlabot utt..
Vēlētos mazākas/lielākas lietas savest kartībā/uzlabot. Ir kāds specs pie kā vērsties? Atgādāt uz LV un nodot darbiem problēmu nav.
Offline
smudo
20. Sep 2025, 12:23 #67

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


20 Sep 2025, 05:09:27 @RalfsS rakstīja:
Neuzturos foruma bieži. Nezinu,kur vēl jautāt pēc info.
Ir Cayenne 955 Turbo WLS. Ikdienas auto. Ļoti patīk.Dzīvoju Zviedrijā. Ir daudz sadarīts,bet ir lietas,ko novērsts,uzlabot utt..
Vēlētos mazākas/lielākas lietas savest kartībā/uzlabot. Ir kāds specs pie kā vērsties? Atgādāt uz LV un nodot darbiem problēmu nav.


Var meginat ar so meistaru sazinaties - vins gan vairak uz 911, Boxster&Cayman specializejas. Divi 8 34 pieci 55 nulle, Aivars
Offline
RalfsS
20. Sep 2025, 12:53 #68

Kopš: 02. Sep 2011

Ziņojumi: 362

Braucu ar: E93


20 Sep 2025, 12:23:34 @smudo rakstīja:

20 Sep 2025, 05:09:27 @RalfsS rakstīja:
Neuzturos foruma bieži. Nezinu,kur vēl jautāt pēc info.
Ir Cayenne 955 Turbo WLS. Ikdienas auto. Ļoti patīk.Dzīvoju Zviedrijā. Ir daudz sadarīts,bet ir lietas,ko novērsts,uzlabot utt..
Vēlētos mazākas/lielākas lietas savest kartībā/uzlabot. Ir kāds specs pie kā vērsties? Atgādāt uz LV un nodot darbiem problēmu nav.


Var meginat ar so meistaru sazinaties - vins gan vairak uz 911, Boxster&Cayman specializejas. Divi 8 34 pieci 55 nulle, Aivars

Biju jau sazinājies,bet Cayennes neesot specialitāte,tādēļ īsti nevēlējās
Offline
baltais
30. Sep 2025, 23:26 #69

Kopš: 01. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4406

Braucu ar:

Vai ir LV vai vispār Baltijā kāds, kurš specializējas gaisa dzeses 911to remontos?

Zinu, ka tādi auto LV nav daudz, bet pa kādam ir.
Offline
smudo
01. Oct 2025, 22:00 #70

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


30 Sep 2025, 23:26:54 @baltais rakstīja:
Vai ir LV vai vispār Baltijā kāds, kurš specializējas gaisa dzeses 911to remontos?

Zinu, ka tādi auto LV nav daudz, bet pa kādam ir.


Gan jau ka ir, bet personīgi nezinu tādu meistaru. Kā jau teici, tad tādu auto nav daudz, lai tajos specializētos. 2 paziņas, kam ir air colled 911, motoru darbus savien auto paši dara.
Offline
GirtzB
03. Oct 2025, 12:53 #71

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22369

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Gan jau tie paši kas Latvijā autošoseju skrūvēja...
Zirnis, Štāls,...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
mariigais
04. Oct 2025, 14:47 #72

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 437

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter

Ir kādam kas sakāms par Porsche Panamera ar 3,6 dzinēju? Auto pavecs 2013 gada.
Ir ok, vai būs jādzivo vairāk pa servisiem nekā ar 7 seriju vai S clasi? Cits saka, ka elektroniskas problēmas patstavigi risina un savukart cits tik brauc Un tie dzineji 3,6 ir ok vai labak tomer 4,8?
Offline
smudo
04. Oct 2025, 16:16 #73

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

3,6l VR6 ir VW dzinejs - tie dzineji ir vel bazeti uz veca VW VR6 2,8l dzineja, kas bija ar 3,2l versijā un beigas 3,6l. Beigas bija DI versija - nekada rakete nav, bet baigo problemu tam dzinejam nav. Karba ir PDK. Par elektronikas problemam nezinu. 4,8l ir forsaks, bet ja neseko lidzi (tosola zuduma del risks parkarset), tad tur var ari bore score dabut.
Offline
mariigais
04. Oct 2025, 16:35 #74

Kopš: 26. Nov 2009

Ziņojumi: 437

Braucu ar: Četri riņķi, V class, Cruiser, Ducato, Jumper, Transit, Sprinter


04 Oct 2025, 16:16:20 @smudo rakstīja:
3,6l VR6 ir VW dzinejs - tie dzineji ir vel bazeti uz veca VW VR6 2,8l dzineja, kas bija ar 3,2l versijā un beigas 3,6l. Beigas bija DI versija - nekada rakete nav, bet baigo problemu tam dzinejam nav. Karba ir PDK. Par elektronikas problemam nezinu. 4,8l ir forsaks, bet ja neseko lidzi (tosola zuduma del risks parkarset), tad tur var ari bore score dabut.

Paldies par info!
Offline
Metro
04. Oct 2025, 17:15 #75

Kopš: 30. Jun 2022

Ziņojumi: 202

Braucu ar: S1000RR

Kaa ir ar Taycan? Ir uzticami?
Nav bijis elektro auto ieprieksh. Tur wallbox vajag? Cik tas aptuveni maksaa?
Offline
smudo
04. Oct 2025, 21:47 #76

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


04 Oct 2025, 17:15:07 @Metro rakstīja:
Kaa ir ar Taycan? Ir uzticami?
Nav bijis elektro auto ieprieksh. Tur wallbox vajag? Cik tas aptuveni maksaa?


Kopumā jā, samērā uzticami. Lielajai baterijai ir 10kWh buferis, līdz ar to liela rezerve, par jau 160k km rūpnīcas garantija jau garām (tādu auto gan nav daudz). Vienīgais, kas no sūdzībām dzirdēts no vairākiem lietotājiem LV, bija pre-FL klimata kontroles modulis, kas kausē&silda priekšās logu - tur esot bijis kaut kāds brākis un Covid laikā bija problēmas samainīt - es gan neatceros, vai tur bija/nebija re-call tai detaļai. Agrajiem modeļiem bija recall saistībā ar bateriju/vadiem kas tai pienāk - pieņemu, ka tas lielākajai daļai novērsts.
Offline
BigDog24
04. Oct 2025, 23:13 #77

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 838

Braucu ar: dīzeli


04 Oct 2025, 17:15:07 @Metro rakstīja:
Kaa ir ar Taycan? Ir uzticami?
Nav bijis elektro auto ieprieksh. Tur wallbox vajag? Cik tas aptuveni maksaa?


Vāģis noteikti teicams, bet iemetīšu šo to no darvas kannas, lai vieglāk izmērīt vēlmi viņu iepirkt. Šadu tad uzmetu aci kā viņiem iet

Tīri interesants piedzīvojums userim Jancha taycan forumā. Pēc 6+ mēnešu piedzīvojumiem servisā, ieslēdza trade-in krastenē un brauc ar benžu

3+mm dziļš skrāpējums baterijas aizsargā likvidē aķīša garantiju (atļautie buktu dziļumi peld pa korpusu)

Manuprāt, dikti jāgrib to verķi lai būtu gatavs viņu pavadīt. Šķiet, vēl gadu atpakaļ bija tas aķīša veselības atsaukums, kur bija ieteikums neturēt zem jumta un lādēt līdz 80% līdz serviss veic pārbaudi ar attālinātu pārbaudi no mothershipa utt.


[ Šo ziņu laboja BigDog24, 04 Oct 2025, 23:15:12 ]

Offline
smudo
05. Oct 2025, 18:10 #78

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


04 Oct 2025, 23:13:11 @BigDog24 rakstīja:

04 Oct 2025, 17:15:07 @Metro rakstīja:
Kaa ir ar Taycan? Ir uzticami?
Nav bijis elektro auto ieprieksh. Tur wallbox vajag? Cik tas aptuveni maksaa?


Vāģis noteikti teicams, bet iemetīšu šo to no darvas kannas, lai vieglāk izmērīt vēlmi viņu iepirkt. Šadu tad uzmetu aci kā viņiem iet

Tīri interesants piedzīvojums userim Jancha taycan forumā. Pēc 6+ mēnešu piedzīvojumiem servisā, ieslēdza trade-in krastenē un brauc ar benžu

3+mm dziļš skrāpējums baterijas aizsargā likvidē aķīša garantiju (atļautie buktu dziļumi peld pa korpusu)

Manuprāt, dikti jāgrib to verķi lai būtu gatavs viņu pavadīt. Šķiet, vēl gadu atpakaļ bija tas aķīša veselības atsaukums, kur bija ieteikums neturēt zem jumta un lādēt līdz 80% līdz serviss veic pārbaudi ar attālinātu pārbaudi no mothershipa utt.





Jāni labi zinu- esmu braucis ar viņa Taycam - viņam bija early Taycans un beigās tur bija elektro problēma, ko dīleris kopā ar ražotāju toreiz nemācēja diagnosticēt. Pēc trade in dīleris to auto salaboja un pārdeva tālāk. No citiem īpašniekiem tāda problēma nav dzirdēta un tagad tādai iestājoties, remonts būtu relatīvi vienkārš. Baterijas korpusa bojājumi nozīmē garantijas beigas (vai biežo total loss) gandīz visiem EV - arī šajā topikā līdzīgi stāsti ar citām markām bijuši.
Offline
Solo
07. Oct 2025, 21:51 #79

Kopš: 05. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1889

Braucu ar: 996 un 986


01 Oct 2025, 22:00:23 @smudo rakstīja:

30 Sep 2025, 23:26:54 @baltais rakstīja:
Vai ir LV vai vispār Baltijā kāds, kurš specializējas gaisa dzeses 911to remontos?

Zinu, ka tādi auto LV nav daudz, bet pa kādam ir.

Nu Aivaram ka reizi viens tāds engine ir uz stenda

Gan jau ka ir, bet personīgi nezinu tādu meistaru. Kā jau teici, tad tādu auto nav daudz, lai tajos specializētos. 2 paziņas, kam ir air colled 911, motoru darbus savien auto paši dara.
Offline
smudo
07. Oct 2025, 22:07 #80

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4051

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


07 Oct 2025, 21:51:29 @Solo rakstīja:

01 Oct 2025, 22:00:23 @smudo rakstīja:

30 Sep 2025, 23:26:54 @baltais rakstīja:
Vai ir LV vai vispār Baltijā kāds, kurš specializējas gaisa dzeses 911to remontos?

Zinu, ka tādi auto LV nav daudz, bet pa kādam ir.

Nu Aivaram ka reizi viens tāds engine ir uz stenda

Gan jau ka ir, bet personīgi nezinu tādu meistaru. Kā jau teici, tad tādu auto nav daudz, lai tajos specializētos. 2 paziņas, kam ir air colled 911, motoru darbus savien auto paši dara.



Ja nemaldos, tad redzēju pie viņa 993, tomēr tas nenozīmē, ka viņš specializējas tajos. Bet laiks iet un viss mainās - varbūt ja būs pieprasījums, tad padziļināti apgūs arī tos auto!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo