Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: E39 nepietiekami apgriezieni

AutorsZiņojums
anarchy
23. Nov 2016, 15:43 #61

Kopš: 23. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1430

Braucu ar: e39M54B25, M62B46TU

lūk, ar šo arī viņam pietiksies! viss vienu viet! Lai rīkojas!

... vai arī gaidam kartējo komentāru,ka te tikai nodirst jēdz...
Offline
Driver
23. Nov 2016, 15:48 #62

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


23 Nov 2016, 15:43:58 @anarchy rakstīja:
lūk, ar šo arī viņam pietiksies! viss vienu viet! Lai rīkojas!

... vai arī gaidam kartējo komentāru,ka te tikai nodirst jēdz...

Tapat visi bus lohi, jo uzzinot suknja cenu pirks (no)lietotu vai leta gala sudu.

Kaa ari lieki piebilst, ka mainot sukni degvielas filtrs ari automata jamaina.
Tas ari nemaksa 7eiro, to samainit aizmirsis.

Labakaja gadijuma bus sct filtrs un lietots suknis no itka ejosha auto un visi te lohi

...ar nosacijumu, ka problema ir degvielas zemspiediena dalja.

[ Šo ziņu laboja Driver, 23 Nov 2016, 15:53:12 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Castor
23. Nov 2016, 15:58 #63

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


23 Nov 2016, 15:41:40 @markelis rakstīja:

23 Nov 2016, 15:31:09 @anarchy rakstīja:

Ir cilveki, kuriem nevajag zinat, kas beigts. Mosh tas pat kaitigi. Tiem vienk vajag sataisit auto un savakt naudu par to. Ja tie bakstisies pashi, nekas labs nesanaks.
Bet ja tadiem cilvekiem nav pat naudas, bet tikai saplests auto, tad tur vispar nekas nesanaks no remonta.


nu, labi! bet, šis taču ir elitārs forums!
uzrakstīt, lai nomaina nr1, nr2, nr3. paskatās nr1, nr2, nr3. taču var, ja grib pats čakarēties.
ja DIAGNOSTIKA nav augstā līmenī TALSOS pieejama un cilvēks saka, ka ir tāds pats blakus no kā pārskrūvēt...


bet vai tad neurakstiija?


23 Nov 2016, 09:17:07 @AF rakstīja:
Magistrālais sūknis mirst.



23 Nov 2016, 11:06:10 @dzuris rakstīja:
Blja stulbeni tur var but aizdirsts degvielas filtrs, problemas vakumtrubas, turbo regulators utttt. Tak pieliec pie diagnostikas. Cik tev vispar ir RPM?



23 Nov 2016, 11:32:55 @karro rakstīja:
tas bija serviss, kas specializējas uz bmw, vai garāžas čaļi ar obd readeri?

fk, es zinu, ka cilvēkam vajag dot nevis zivi, bet makšķeri, tak kas ievēro derīgus padomus:

http://forum.bmw5.co.uk/topic/76942-530d-auto-4200rpm-max/

ja ar albāņu valodu ir problēmas, tad hmm.. fixi jāsāk mācīties, turot īpašumā e39 dieseli, šīs zināšanas ir nenovērtējamas!


Bet te arī nav skaidri un gaiši uzrakstīts, kas jāmaina, ir tikai iespējamie varianti
Offline
Yeehaa
23. Nov 2016, 16:02 #64

Kopš: 10. Feb 2014

Ziņojumi: 513

Braucu ar:


23 Nov 2016, 15:58:43 @Castor rakstīja:

23 Nov 2016, 15:41:40 @markelis rakstīja:

23 Nov 2016, 15:31:09 @anarchy rakstīja:

Ir cilveki, kuriem nevajag zinat, kas beigts. Mosh tas pat kaitigi. Tiem vienk vajag sataisit auto un savakt naudu par to. Ja tie bakstisies pashi, nekas labs nesanaks.
Bet ja tadiem cilvekiem nav pat naudas, bet tikai saplests auto, tad tur vispar nekas nesanaks no remonta.


nu, labi! bet, šis taču ir elitārs forums!
uzrakstīt, lai nomaina nr1, nr2, nr3. paskatās nr1, nr2, nr3. taču var, ja grib pats čakarēties.
ja DIAGNOSTIKA nav augstā līmenī TALSOS pieejama un cilvēks saka, ka ir tāds pats blakus no kā pārskrūvēt...


bet vai tad neurakstiija?


23 Nov 2016, 09:17:07 @AF rakstīja:
Magistrālais sūknis mirst.



23 Nov 2016, 11:06:10 @dzuris rakstīja:
Blja stulbeni tur var but aizdirsts degvielas filtrs, problemas vakumtrubas, turbo regulators utttt. Tak pieliec pie diagnostikas. Cik tev vispar ir RPM?



23 Nov 2016, 11:32:55 @karro rakstīja:
tas bija serviss, kas specializējas uz bmw, vai garāžas čaļi ar obd readeri?

fk, es zinu, ka cilvēkam vajag dot nevis zivi, bet makšķeri, tak kas ievēro derīgus padomus:

http://forum.bmw5.co.uk/topic/76942-530d-auto-4200rpm-max/

ja ar albāņu valodu ir problēmas, tad hmm.. fixi jāsāk mācīties, turot īpašumā e39 dieseli, šīs zināšanas ir nenovērtējamas!


Bet te arī nav skaidri un gaiši uzrakstīts, kas jāmaina, ir tikai iespējamie varianti



23 Nov 2016, 12:45:34 @laurels rakstīja:
Mani neintresē šitā tukšā runāšama man vajag zinat kas par vainu.

[ Šo ziņu laboja Yeehaa, 23 Nov 2016, 16:03:46 ]

Offline
Driver
23. Nov 2016, 16:08 #65

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Varbut problema galvaa bus viena no pamatvainam !?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
laurels
09. Dec 2016, 01:39 #66

Kopš: 22. Nov 2016

No: Talsi

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 530d

Nu paldies ka palīdzējāt cik vien varat.masīna ir sataisīta TA ir izieta.tikai jabrauc.
Offline
Marteens
09. Dec 2016, 01:55 #67

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10822

Braucu ar:

Kas bija par vainu beigas?
Offline
RenegadeX
09. Dec 2016, 07:58 #68

Kopš: 23. Oct 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 3445

Braucu ar: e39, pc34


09 Dec 2016, 01:55:13 @Marteens rakstīja:
Kas bija par vainu beigas?

Skates uzlīme bija beigusies, tipiska e39 vaina
Offline
laurels
10. Dec 2016, 01:28 #69

Kopš: 22. Nov 2016

No: Talsi

Ziņojumi: 11

Braucu ar: 530d


09 Dec 2016, 01:55:13 @Marteens rakstīja:
Kas bija par vainu beigas?



redukcijas vārsts bija beikts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo