Online

Pašreiz BMWPower skatās 87 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Notikumi krievijā un Baltkrievijā

AutorsZiņojums
subaru
28. Oct 2016, 11:31 #5881

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres

labs piemērs - dzintars vs. spodrība

spodrība (tagad zīmols ir seal) prata attīstīties, bet dzintars ne pārāk ...
kaut vai iepakojumus paskataties ...
Offline
Yanny
28. Oct 2016, 11:32 #5882

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

ideja par vācu un somu vilcienu labošanu ir apsveicama. tikai musu eiropeiskajā valsti kaut kā nevedas viss, kas saistīts ar vilcieniem... iepirkšanu, būvēšanu, remontiem...

kas notiek, ja , piemeram, neliek viniem elektribas rēķinā to fantastisko obligāto iepirkumu ? pirmā ideja... piemero nodoklu atvieglojums?

aizklapet ciet - sūds jautājums. paliek bedre.. ja algas tiek tēretas vieteja Maximā, tad turpmāk vietējā Maximā labakajā gadijujmā tiks tēreti budžeta lidzekli.

[ Šo ziņu laboja Yanny, 28 Oct 2016, 11:38:51 ]



-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
Bron
28. Oct 2016, 11:33 #5883

Kopš: 30. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 15204

Braucu ar: Traktortehniku by Nissan


28 Oct 2016, 10:18:19 @gt99 rakstīja:
Kas tā par padomju domāšanu, ka rūpnīcām vajadzēja pastāvēt pastāvēšanas pēc. Piemēram, RAFam nebūtu nekādu izredžu tirgus ekonomikā.



Bija izredzes - spāņi esot gribējuši atvest no MB savāktu līniju busiņu montēšanai, valdība esot atteikusies jo uzskatīja ka RAFā vajagot investoru ar jaunām augstajām tehnoloģijām. Birkavs šito nesen stāstīja.
Offline
AVI
28. Oct 2016, 11:36 #5884

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


28 Oct 2016, 09:59:38 @Fandulis rakstīja:
..varbūt, tomēr, notirgoja īpašnieki, pa lēto.

Ja Tu tagad pārdotu savu īpašumu, biznesu vai vienalga ko, kādam kam daļa par cik Tu notirgo?

Tu uzskati, ka rūpnīcu vadība ir kādam kaut ko parādā, tad lūk, izņemot investoriem viņinevienam neko nav parāda.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
AVI
28. Oct 2016, 11:42 #5885

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic


28 Oct 2016, 11:36:38 @Vantage rakstīja:

28 Oct 2016, 11:26:49 @abyss rakstīja:

28 Oct 2016, 11:21:51 @Yanny rakstīja:

28 Oct 2016, 11:16:19 @markelis rakstīja:
un Tu iesaki tam bezperspektīvajam bezcerīgi novecojušajam pasākumam, kuru tur noveduši īpašnieki, sniegt valsts atbalstu?

pirmkārt, es nezinu neko par šo konkrēto uzņēmumu. man nav sajēgas , cik rentabls tas ir vai nav .

dot vai nedot naudu.... es domāju, diezgan viegli var sarēķināt, kas ir izdevīgāk - nedot un nogremdēt - attiecīgi saņemt maucienu pa sociālo budžetu, kurš tā jau vaid...
vai dot un likt kaut ko mainīt.

problēma ar "dot" Latvijā ir tāda, ka skaļākie , līdz šim zināmie gadījumi, liecina par stipri kreisu vai pat korumpētu piegājienu. tamdēl uz sitienu atbildēt minētajās kategorijās, nevar.

Tur ir ~ 500 darbinieku.

Ar peļņu nestrādā laikam jau kopš 2013. gadā. Šogad nevarēja ievērot termiņu, līdz ar to atrāva soda naudu.

Pastāsti ko tieši tur var mainīt? Labosim vācu un somu vilcienus?

Vai arī kaut ko vajag "pārstrukturizēt"?

Cik racionāla no ekonomiskā viedokļa ir valsts glābšana uzņēmumam, kas nespēj izpildīt saistības.

Pie līdzšinējā bezpridjela tieslietās un maksātnespējas procesos valstij nav izdevīgi pārdot vai gūldīt iekšā līdzekļus kaut vienā uzņēmumā. Bija viens labs, ar peļņu strādājoš uzņēmums, bet pat to labākajās privatizācijas tradīcijās pafisām.

Es esmu no tiem, kas uzskata, ka valstij nav jānodarbojas ar biznesu, bet kad valsts veicina šādus spēles noteikumus.

-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
abyss
28. Oct 2016, 11:43 #5886

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8642

Braucu ar: e39 523



Tas par Somiju un Vāciju bija retorisks jautājums

Ar pašreizējam iekārtām neko citu par padomju laiku vilcieniem šeit nevar remontēt. Ja viņiem noņems OIK, pieliks mājsaimniecībām.

Tad katram būs jāmaksā pa 1 eur vairāk, lai lietuvietis varētu iepirkt jaunu Bentley. Visiem skaidrs, ka tur neviens neko investēt netaisās. Dabūs no valsts naudu, pasludinās bankrotu un atkal varēsim čīkstēt, kā nu mūs tā apčakarēja
Offline
Yanny
28. Oct 2016, 11:46 #5887

Kopš: 19. Jul 2002

Ziņojumi: 18643

Braucu ar: 18

un ko darīt? ne retorisks jautājums. 500 cilvēki. pohuj, jo tak Daugavpils ?

p.s. par to OIK - a kāpēc tā ir vispār? arī ne retorisks jautājums

[ Šo ziņu laboja Yanny, 28 Oct 2016, 11:48:28 ]



-----------------
No matter how big your house is,how recent your car is,or how big your bank account is. Our graves will always be the same size. Stay humble.
Offline
EimZ
28. Oct 2016, 11:53 #5888

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


28 Oct 2016, 10:49:28 @zulus rakstīja:
Tagad Daugavpils lokomatīvju rūpnīca uz dibena sliekšņa - vēl viens postpadomju monstrs, kas neko nav uzlabojis gadus 25, pastāvējis uz Vatlandes tirgus pamata, jo tie pirka vēl tos sūdus nez kāpēc un tagad prasa, lai valsts glābj!

Cerams, ka te prāta pietiks un neliks $ valsts iekšā tajā miskastē.

Vēl vairāk- visi līgumi ar Krieviju ir noslēgti.. RUBĻOS Yanny, Tu, kā, ar valūtām saistīts, pastāsti, cik tālejoši un gudri tas ir. Un kāpēc tas tā ir?
Visi tā uzņēmuma speciālisti, kuri patiešām tur bija, tagad ir, tikai strādā citos uzņēmumos, vieni no labākajiem savā jomā, to uzņēmumu ir pametuši, un pašlaik vadībā tur sēž tikai sovaki, kuri uzskata, ka valstij viņus ir jāglābj. Pilnīga intelektuāla un profesionāla degradācija. Tur, izņemot atsevišķu aprīkojumu, PILNĪGI nekas nenotiek atšķirīgi no padomju laikiem- ne darba organizācijā, ne nākotnes perspektīvās, pilnīgi nekur. Tāpat ir VISMAZ viens ceha meistars, kurš regulāri darbā ir reibuma stāvoklī, nu, precīzāk, vismaz nesen vēl tā bija. Tomēr visus tur viss apmierina! Strādā, tā teikt, pēc 60 debilizācijas gados atstrādātām shēmām.
Vēl ir vērts ņemt vērā kādu no galvenajiem akcionāriem, kurš nekautrējas 9. maijā atvilkt savu bruņu tehniku uz "svētku parādi" Daugavpils centrā, kas labi parāda, kas viņš ir. Tas pats, pie kura ciemos rižā Solvita uz kautkādu dzimšanas dienu ar valsts eskortu devās.
Tikai nav gluži tā, ka pievadķēžu rūpnīca ir tas pats padomju monstrs- tur visi štati, telpas tika tomēr nedaudz optimizēti, zin kā, tomēr paši sovaki saprata, ka lai pelnītu, padomju modelis neder- tā vairs nav viena milzīga rūpnīca, tagd tur atrodas daudz un dažādi uzņēmumi.

-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
ramex
28. Oct 2016, 11:54 #5889

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2415

Braucu ar: Dīzeli!


28 Oct 2016, 11:46:45 @Yanny rakstīja:
un ko darīt? ne retorisks jautājums. 500 cilvēki. pohuj, jo tak Daugavpils ?

p.s. par to OIK - a kāpēc tā ir vispār? arī ne retorisks jautājums


kapēc šo jautājumu uzdod šeit? Tas ir jautājums uzņēmējiem un pašvaldībai atiecīgajā reģionā - ko vieni grib darīt un kā otri to atbalsta un ceņšas lai kautkas notiktu, šobrīd izskatās ka nekā - nu tad paši vianīgi.

Offline
Fandulis
28. Oct 2016, 11:54 #5890

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13808

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


28 Oct 2016, 11:36:53 @AVI rakstīja:

28 Oct 2016, 09:59:38 @Fandulis rakstīja:
..varbūt, tomēr, notirgoja īpašnieki, pa lēto.

Ja Tu tagad pārdotu savu īpašumu, biznesu vai vienalga ko, kādam kam daļa par cik Tu notirgo?

Tu uzskati, ka rūpnīcu vadība ir kādam kaut ko parādā, tad lūk, izņemot investoriem viņinevienam neko nav parāda.


ko tu man piefisies. es saku, ka viņi kādam parādā? Tur pirms tam bija teksts par to ka valsts ir vainīga.

ps. nopietni RUBĻOS? neticu

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 28 Oct 2016, 11:59:23 ]

Offline
Surr
28. Oct 2016, 11:57 #5891

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


28 Oct 2016, 11:36:38 @Vantage rakstīja:
Labākajā gadījumā daudzi Latvijas uzņēmumi0 var būt kontraktražotāji, labi, ja izlicencē savu produkciju, bet nē - mums patīk visu smelt pašiem, lielāks teorētiskais peļņas % kā nekā


Dzintars ir lielisks piemērs. Tehnoloģiskā ziņā taču uzņēmumam problēmu nav - problēma ir mārketingā. Nu nav līdzekļu milzīgai reklāmas kampaņai, zīmola bīdīšanai - tātad atliek tikai private label ražošana.Pēc būtības taču tā arī ir tā ražošanas izpausme uz kuru tā droņī vateņi - rūpnīca ražo, mārketinga izdevumi pilnībā gulstas uz pasūtītāju

Bet nē - Gerčikovs sūdzas, ka nākoties pagaidām ar private label ražošanu nodarboties, tikai tādēļ, lai nav dīkstāves, jo neesot atkal naudas "īstai ražošanai". Kāda īsta ražošana - ja Dzintars nav spējis savu zīmolu attīstīt kautvai lokālā mērogā (pirms 2 gadiem visi varēja redzēt lieliskās Dzintara mārketinga aktivitātes? )
Offline
EimZ
28. Oct 2016, 11:57 #5892

Kopš: 09. Jan 2008

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3763

Braucu ar:


28 Oct 2016, 11:46:45 @Yanny rakstīja:
un ko darīt? ne retorisks jautājums. 500 cilvēki. pohuj, jo tak Daugavpils ?

p.s. par to OIK - a kāpēc tā ir vispār? arī ne retorisks jautājums

images.google.com ieraksti Daugavpils pievadķēžu rūpnīca- uz tām sejām viss ir rakstīts!

EDIT: nē, sorry, pēc šīs shēmas neatrod to, ko gribēju, tomēr tādās vietnēs kā gorod.lv tās bildes ir ļoti... izteiksmīgas.

[ Šo ziņu laboja EimZ, 28 Oct 2016, 12:01:32 ]



-----------------
Paldies par manu ļoti svarīgo viedokli, bez kura šis Visums vienkārši neizdzīvos!™
Offline
subaru
28. Oct 2016, 11:59 #5893

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10395

Braucu ar: rokām uz stūres

bļa kas tur 500 cilvēki ...
katrs pats savas laimes kalējs ...
var tak mācīties ko jaunu, vai upgreidot esošās zināšanas un prasmes ... 50 gadus strādāt zavodā par metinātāju saņemot 400 eur mēnesī un cerēt, ka tā būs visu mūžu ... nu stulbi ...

labs metinātājs darbu atradīs ... ir uzņēmumi, kas ražo metāla produkciju.

kas vēl tur ? .. kāds elektriķis strādā ...
vajag tik gribēt un var iemācīties arī kaut ko vairāk ne tikai lokomotīves elektrību ...



ja VEFs joprojām ražotu telefonus, tad simpt punktii puse no tiem būtu ar ripu un otra puses ar pogām (abi stacionārie telefoni)

un valsts glābšanas plāns VEFam būtu ar likumu noteikt, ka katrā mājsaimniecībā ir jābūt vismaz vienam stacionārajam telefonam ...
Offline
Gato_jurko
28. Oct 2016, 12:01 #5894

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


28 Oct 2016, 11:36:38 @Vantage rakstīja:

28 Oct 2016, 11:26:49 @abyss rakstīja:

28 Oct 2016, 11:21:51 @Yanny rakstīja:

28 Oct 2016, 11:16:19 @markelis rakstīja:


un Tu iesaki tam bezperspektīvajam bezcerīgi novecojušajam pasākumam, kuru tur noveduši īpašnieki, sniegt valsts atbalstu?


pirmkārt, es nezinu neko par šo konkrēto uzņēmumu. man nav sajēgas , cik rentabls tas ir vai nav .

dot vai nedot naudu.... es domāju, diezgan viegli var sarēķināt, kas ir izdevīgāk - nedot un nogremdēt - attiecīgi saņemt maucienu pa sociālo budžetu, kurš tā jau vaid...
vai dot un likt kaut ko mainīt.

problēma ar "dot" Latvijā ir tāda, ka skaļākie , līdz šim zināmie gadījumi, liecina par stipri kreisu vai pat korumpētu piegājienu. tamdēl uz sitienu atbildēt minētajās kategorijās, nevar.




Tur ir ~ 500 darbinieku.

Ar peļņu nestrādā laikam jau kopš 2013. gadā. Šogad nevarēja ievērot termiņu, līdz ar to atrāva soda naudu.

Pastāsti ko tieši tur var mainīt? Labosim vācu un somu vilcienus?

Vai arī kaut ko vajag "pārstrukturizēt"?


+1, ekzaktlī.

Cik racionāla no ekonomiskā viedokļa ir valsts glābšana uzņēmumam, kas nespēj izpildīt saistības, pielāgoties tirgus ekonomikai un pasaules novitātēm?

Tātad mēs sakam OK un atbalstām tādus "dzelžu uzņēmumus", kas ražo sūdu, neuzskata par vajadzību ieguldīt attīstībā, visbiežāk operē šaura cilvēku loka personīgajās interesēs? Cash cow priekš daža indivīda un nekas vairāk, tā ir piemēram, AS Dzintara un Liepājas Metalurga vislielākā nagla zārkā.

Labākajā gadījumā daudzi Latvijas uzņēmumi0 var būt kontraktražotāji, labi, ja izlicencē savu produkciju, bet nē - mums patīk visu smelt pašiem, lielāks teorētiskais peļņas % kā nekā


Gandrīz visi lielie iznīcinātie uzņēmumi pirms iestāšanās ES bija peļņu nesoši! Priekš tam tur augšā valdībā sēž parazīti,kam jārūpējas par valsts uzņēmumiem...caykur likumdošanu jāpalīdz un braucot uz ārzemju komandējumiem jāmeklē noieta tirgi utt!
Es kā šodien atceros,kad vēl studēju! Tas bija pirms 2004.g.vēl nebijām ES! Pēc Panorāmas ekonomikas ziņās Una Ulme lielījās,ka Liepājas metalurgs piegādā metàla konstrukciju debesskrāpim uz ASV! Vēl lielījās par Rafiņu,ka vismaz vai pat radiatorus ražojām priekš Ferrari! A ko rafiks ražo tagad? Usnes audzē tukšās telpās vai raķešu dzinèjus tomēr ražo? Sagraut ir viegli...bet būvēt un attīstīt grūti! Labāk saņemt kukuki un nolemt iznīcināt!
Iespējas mums bija...paši vainīgi!

[ Šo ziņu laboja Gato_jurko, 28 Oct 2016, 12:02:33 ]



-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
Kidd
28. Oct 2016, 12:04 #5895

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8366

Braucu ar: 400Zs


28 Oct 2016, 10:49:28 @zulus rakstīja:
Tagad Daugavpils lokomatīvju rūpnīca uz dibena sliekšņa - vēl viens postpadomju monstrs, kas neko nav uzlabojis gadus 25, pastāvējis uz Vatlandes tirgus pamata, jo tie pirka vēl tos sūdus nez kāpēc un tagad prasa, lai valsts glābj!

Cerams, ka te prāta pietiks un neliks $ valsts iekšā tajā miskastē.


RVR ar neiet spīdoši. pāris nedēļas atpakaļ pa turieni paklaiņoju. tas ir pipec - tur strādā uz hvz cik gadsimtus vecām iekārtām..
Offline
Surr
28. Oct 2016, 12:04 #5896

Kopš: 23. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1834

Braucu ar: Kaskaiš


28 Oct 2016, 12:01:00 @Gato_jurko rakstīja:
Gandrīz visi lielie iznīcinātie uzņēmumi pirms iestāšanās ES bija peļņu nesoši!


Ciparus, konkrētus ciparus vateni iedod!
Offline
gt99
28. Oct 2016, 12:05 #5897

Kopš: 14. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 7195

Braucu ar: autobusu, reizēm ITR&CTR


28 Oct 2016, 12:01:00 @Gato_jurko rakstīja:
Vēl lielījās par Rafiņu,ka vismaz vai pat radiatorus ražojām priekš Ferrari! Sagraut ir viegli...bet būvēt un attīstīt grūti! Labāk saņemt kukuki un nolemt iznīcināt!
Iespējas mums bija...paši vainīgi!


Kā iekļaušanās ES varēja negatīvi iespaidot sadarbību ar ES uzņēmumu? Mūsu valūta nebija pie vainas, jo Ls tik un tā bija EUR piesaistīts. Ferrari gribēja pisties ar muitām utt?

-----------------
Any fool can drive fast enough to be dangerous!
Offline
Fandulis
28. Oct 2016, 12:06 #5898

Kopš: 29. Nov 2004

Ziņojumi: 13808

Braucu ar: sipisnīku pi vuškom


28 Oct 2016, 12:01:00 @Gato_jurko rakstīja:

28 Oct 2016, 11:36:38 @Vantage rakstīja:

28 Oct 2016, 11:26:49 @abyss rakstīja:

28 Oct 2016, 11:21:51 @Yanny rakstīja:

28 Oct 2016, 11:16:19 @markelis rakstīja:


un Tu iesaki tam bezperspektīvajam bezcerīgi novecojušajam pasākumam, kuru tur noveduši īpašnieki, sniegt valsts atbalstu?


pirmkārt, es nezinu neko par šo konkrēto uzņēmumu. man nav sajēgas , cik rentabls tas ir vai nav .

dot vai nedot naudu.... es domāju, diezgan viegli var sarēķināt, kas ir izdevīgāk - nedot un nogremdēt - attiecīgi saņemt maucienu pa sociālo budžetu, kurš tā jau vaid...
vai dot un likt kaut ko mainīt.

problēma ar "dot" Latvijā ir tāda, ka skaļākie , līdz šim zināmie gadījumi, liecina par stipri kreisu vai pat korumpētu piegājienu. tamdēl uz sitienu atbildēt minētajās kategorijās, nevar.




Tur ir ~ 500 darbinieku.

Ar peļņu nestrādā laikam jau kopš 2013. gadā. Šogad nevarēja ievērot termiņu, līdz ar to atrāva soda naudu.

Pastāsti ko tieši tur var mainīt? Labosim vācu un somu vilcienus?

Vai arī kaut ko vajag "pārstrukturizēt"?


+1, ekzaktlī.

Cik racionāla no ekonomiskā viedokļa ir valsts glābšana uzņēmumam, kas nespēj izpildīt saistības, pielāgoties tirgus ekonomikai un pasaules novitātēm?

Tātad mēs sakam OK un atbalstām tādus "dzelžu uzņēmumus", kas ražo sūdu, neuzskata par vajadzību ieguldīt attīstībā, visbiežāk operē šaura cilvēku loka personīgajās interesēs? Cash cow priekš daža indivīda un nekas vairāk, tā ir piemēram, AS Dzintara un Liepājas Metalurga vislielākā nagla zārkā.

Labākajā gadījumā daudzi Latvijas uzņēmumi0 var būt kontraktražotāji, labi, ja izlicencē savu produkciju, bet nē - mums patīk visu smelt pašiem, lielāks teorētiskais peļņas % kā nekā


Gandrīz visi lielie iznīcinātie uzņēmumi pirms iestāšanās ES bija peļņu nesoši! Priekš tam tur augšā valdībā sēž parazīti,kam jārūpējas par valsts uzņēmumiem...caykur likumdošanu jāpalīdz un braucot uz ārzemju komandējumiem jāmeklē noieta tirgi utt!
Es kā šodien atceros,kad vēl studēju! Tas bija pirms 2004.g.vēl nebijām ES! Pēc Panorāmas ekonomikas ziņās lielījās,ka Liepājas metalurgs piegādā metàla konstrukciju debesskrāpim uz ASV! Vēl lielījās par Rafiņu,ka vismaz vai pat radiatorus ražojām priekš Ferrari! Sagraut ir viegli...bet būvēt un attīstīt grūti! Labāk saņemt kukuki un nolemt iznīcināt!
Iespējas mums bija...paši vainīgi!


Parādi man kaut vienu uzņēmumu, kurš bija gatavs atvērtajam tirgum, bez pārstrukturēšanas un vadītāja smadzeņu trepanācijas. Daudzi nesaprata kā un ko. Un tas nemaz nav nosodāmi, arī tagad.
Kāda kam starpība, kā viņi pelnīja naudu un maksāja budžetā.

ps. sākumā droši vien piesaistīja galaprodukta lētums, tagad hvz kas. Inovācijas - droši vien ir atslēgvārds.

[ Šo ziņu laboja Fandulis, 28 Oct 2016, 12:09:45 ]

Offline
Gato_jurko
28. Oct 2016, 12:08 #5899

Kopš: 03. Apr 2016

Ziņojumi: 701

Braucu ar:

❤ Eiroskeptiķu Rīcības Partija, Putins un Ždanoka ❤


28 Oct 2016, 11:59:29 @subaru rakstīja:
bļa kas tur 500 cilvēki ...
katrs pats savas laimes kalējs ...
var tak mācīties ko jaunu, vai upgreidot esošās zināšanas un prasmes ... 50 gadus strādāt zavodā par metinātāju saņemot 400 eur mēnesī un cerēt, ka tā būs visu mūžu ... nu stulbi ...

labs metinātājs darbu atradīs ... ir uzņēmumi, kas ražo metāla produkciju.

kas vēl tur ? .. kāds elektriķis strādā ...
vajag tik gribēt un var iemācīties arī kaut ko vairāk ne tikai lokomotīves elektrību ...



ja VEFs joprojām ražotu telefonus, tad simpt punktii puse no tiem būtu ar ripu un otra puses ar pogām (abi stacionārie telefoni)

un valsts glābšanas plāns VEFam būtu ar likumu noteikt, ka katrā mājsaimniecībā ir jābūt vismaz vienam stacionārajam telefonam ...



Muļķības...viss iet laikam līdz un attīstās... nekādu ripu nebūtu... ražošana pielāgojas tirgus prasībàm un otrādāk! Tas,ka tehniskā zinātne apzināti tika iznīcināta...tas ir cits jautājums!
Iekšējām tirgum preces bija ok,jo nebija ar ko salīdzināt! Tad ieraudzījām savādākas košlenes ar multenēm iekšā un domājām - wowwwwwww! Plus te sabrauca dorosīti un borēja,ka mès neko nevaram un viss jāiznīcina....visas ražotnes utt! Nevajadzēja padoties,bet cīnīties par vietu zem saules! Toties tagad sēžam ar ubaga tarbu un gaidām atbiras no ES fondiem un slavējam cik labi,ka mums kāds aizfod naudiņu uz procentiem,ko atmaksās mùsu mazbērni!

-----------------
36 reizes banots, bet es turpinu reģistrēt jaunus nikus un rakstīt sūdu. Gribu dzīvot Krievijā!
Offline
abyss
28. Oct 2016, 12:08 #5900

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8642

Braucu ar: e39 523

OIK ir nodoklis caur kuru valsts atbalsta zaļos enerģijas ražotājs.


Un kurš būs tas, kurš noteiks, kuram maksāt, kuram nē?

Maksā visi un visi par to zin, ka jāmaksā.

Ko darīt tiem 500 cilvēkiem? Daļai nāksies iemācīties valsts valodu, vismaz elementārā līmenī. Otra daļa mierīgi atradīs darbu citur.

Īsumā, atkal vētra ūdens glāzē sacelta...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo