Online

Pašreiz BMWPower skatās 111 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60

AutorsZiņojums
dainiiz
01. Jan 2014, 11:59 #5761

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm

Atvainojos, ka kaadu aizskaaru 2013. gadaa. 2014. gadaa taa nedariisu

Un lai visiem sanaak baterejaam
Offline
ralfiks
01. Jan 2014, 13:01 #5762

Kopš: 01. Sep 2013

No: Daugavpils

Ziņojumi: 3166

Braucu ar: MB;f15;LC


01 Jan 2014, 11:59:11 dainiiz rakstīja:
Atvainojos, ka kaadu aizskaaru 2013. gadaa. 2014. gadaa taa nedariisu

Un lai visiem sanaak baterejaam


Labi pateikts....!!
Offline
Glenfiddich
01. Jan 2014, 22:22 #5763

Kopš: 23. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: 3.0D

Arí bija problémas ar vienu no atslégám.Beigás pat nevaréju piestartét.Atrisináju ar B-r palídzíbu. p.s. atsléga jau bija vérta valá tá ka nezinu vai baterija pie vainas.
Offline
6500
01. Jan 2014, 22:22 #5764

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

varbut kads var paliidzeet...

vajag sekretku no BMW ar kodu 34(tas redzams uz sekretkas)

sada nak 1er,3er,5er,6er,7er,X serijai,Z serijai...



vajag izskruveet ara tikai skruves,varu pats piebraukt Rigas robezas

[ Šo ziņu laboja 6500, 01 Jan 2014, 22:27:28 ]



-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Kaross
01. Jan 2014, 22:25 #5765

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

varbūt kļūdos, bet man pēc skata identiska bija. Rīt jāpaskatās cipars virsū.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
6500
01. Jan 2014, 22:26 #5766

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

vinas ir daudzas lidzigas...patiesiba vinas nak sakot ar e30-F serijai

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Kaross
02. Jan 2014, 09:40 #5767

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4476

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

manai sekretkai tomēr 36.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
dainiiz
02. Jan 2014, 09:46 #5768

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5244

Braucu ar: 125mm


01 Jan 2014, 22:22:35 6500 rakstīja:
varbut kads var paliidzeet...

vajag sekretku no BMW ar kodu 34(tas redzams uz sekretkas)

sada nak 1er,3er,5er,6er,7er,X serijai,Z serijai...



vajag izskruveet ara tikai skruves,varu pats piebraukt Rigas robezas


vai wess nedara liidziigi kaa mollers, iebraucot pa paaris ls izskruuvee, viniem ir visas iespeejamaas modifikaacijas no šiim "sekretkaam"
Offline
6500
02. Jan 2014, 10:31 #5769

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

Paldies ir atrasta

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Bumish
02. Jan 2014, 23:20 #5770

Kopš: 10. Feb 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 85

Braucu ar: G05 xdrive30d

Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
Offline
///Meija
03. Jan 2014, 09:06 #5771

Kopš: 08. Jan 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 1031

Braucu ar:


02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?

domāju g13 derēs
Offline
Edgars_J
03. Jan 2014, 09:09 #5772

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?


Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.
Offline
Vinsents
03. Jan 2014, 14:23 #5773

Kopš: 10. Jun 2012

Ziņojumi: 128

Braucu ar: E61 525d


03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:

02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?


Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.


Kādam jābūt sastāvam?
Offline
crime
03. Jan 2014, 14:38 #5774

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8753

Braucu ar: m635csi


03 Jan 2014, 14:23:43 Vinsents rakstīja:

03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:

02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?


Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.


Kādam jābūt sastāvam?

Brūnam
Offline
Edgars_J
03. Jan 2014, 20:19 #5775

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


03 Jan 2014, 14:23:43 Vinsents rakstīja:

03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:

02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?


Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.


Kādam jābūt sastāvam?


Smieklīgi lasīt mūžīgo kariņu Tosols vs Antifrīzs. Visdrīzāk tas nekad nebeigsies, tāpat kā nebeigsies diskusija blondīnes vs brunetes.
nesaprašanās par tosolu antifrīzu un tā pareizo krāsu pie tam ir izdevīga ražotājiem.

Ja atļausiet iespraust nedaudz vārdus šinī karadarbībā, ne kā vienkāršam pircējam, bet kā cilvēkam kurš saistīts ar ķīmiju, ķīmisko ražošanu un tosola/antifrīza ražošanu.

Pirmkārt: kā jau daudzi šeit rakstīja-Tosols ir antifrīza tirdzniecības marka (tāpat kā šnabis mēdz būt Smirnoff, LB utt). Šo tirdzniecības marku lieto tādēļ, ka cilvēki gadu gadiem pie tās pieraduši.

JEBKURŠ ANTIFRĪZS PATS PAR SEVI IR BEZKRĀSAINS. Kādā krāsā to iekrāsos ražotājs-tāds tas arī būs. Tāpat kā automašīnas-pēc gruntēšanas tās ir pelēkas un pēc tam tās krāso. Klausīties pārdevēju murgus par to, ka sarkans ir labāks par zilu vai zaļu ir tas pats kā stāstīt kādam, ka sarkans BMW brauc labāk par melnu.

Antifrīzu ražo no etilēnglikola vai propilēnglikola pievienojot tiem piedevu kompleksu (4-8%) atkarībā no piedevu markas un ražotāja. (piem. Shell, British Petroleum uc). Pats par sevi gan etilēnglikols gan propilēnglikols ir agresīvi pret metaliem un gumiju.
Piedevu komplekss satur additīvus, kuri neļauj augstkminetām vielām reaģēt ar metaliem un gumiju.

Propilēnglikols ir mazēk kaitīgs dabai, lai iegūtu vienādus "grādus" ar etilēnglikola antifrīzu nepieciešms vairāk propilēnglikola, mazāk ūdens (ūdens praktiski nemaksā neko). Pie kam propilēnglikols ir dārgāks par etilēnglikolu.

Pieminētie vienā no rakstiem kūlanti ir tikai marketinga gājiens. Praktiski tie ir tie paši etilēnglikola/propilēnglikola vēži citā kulītē.

TOSOLS: reāli to tosolu, kurš bija padomju laikos, diez vai kautkur var nopirkt. Tā ražošana bija komplicēts process. Pareizāk sacīt, piedevu kompleksa ražošana bija komplicēts process.
Šobrīd 99,99% ražotāju pērk etilēnglikolu vai propilēnglikolu, pielej piedevu kompleksu un gatavs.

Tālākais ir marketinga jautajums. (c) zilikmaNN
Offline
protams
03. Jan 2014, 20:58 #5776

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6034

Braucu ar: NS7

Edgar_J, tas copy-paste no cita topika, tā arī neko napasaka...konkrēti kādas firmas pirkt un kādas nē, tāds ir jautājums?
Kīmiķa zināšanas šajā gadījumā ir liekas, jo nepieciešams lietotājam interesants viedoklis.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Gi-Unit
03. Jan 2014, 21:06 #5777

Kopš: 09. May 2007

Ziņojumi: 525

Braucu ar: Ferrari


03 Jan 2014, 14:38:46 crime rakstīja:
Brūnam
Šim modelim dvēseles asins vienmēr būs kaku krāsā, pēc gadiem desmit viņi visi sapūs un apsūbēs vadības bloku kalnos
Offline
Edgars_J
03. Jan 2014, 23:53 #5778

Kopš: 22. Feb 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 846

Braucu ar: e39 530D


03 Jan 2014, 20:58:06 protams rakstīja:
Edgar_J, tas copy-paste no cita topika, tā arī neko napasaka...konkrēti kādas firmas pirkt un kādas nē, tāds ir jautājums?
Kīmiķa zināšanas šajā gadījumā ir liekas, jo nepieciešams lietotājam interesants viedoklis.


Tāds nebij mans mērķis, ar to citātu gribēju izbeigt laicīgi nākošo jautājumu, ar ko zaļais būtu labāks par sarkano! Kuru ņemt nemācēšu pateikt, jo uzticos savam servisam. Pagaišruden mainīju antifrīzu, servisā pateica, ka ielēja sarkanu, ja nu jāpapildina līmenis, lai nejaucot ar citu krāsu! Bet šos āķigos jautājumus, var piezvanīt un uzjautāt dīlerim, ko ražotājs iesaka liet!
Offline
ls-84
06. Jan 2014, 08:19 #5779

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 177

Braucu ar: e60

Sveiki.

Nezinu vai tā ir problēma, vai nē, bet nedaudz uztrauc viena lieta. Respektīvi pabraucot kādu gabalu, aptuveni ap 30-40 km un apstājoties pa labo nāsi (blaksus sēdētāja puse)kādu nelielu brīdi (ap 30 - 50 sekundēm) nāk ārā tāds tā kā tvaiks. Katru reizi šāda lieta nav, bet parādās diezgan bieži! Papētot vizuāli radiatoru nekāds problēmas netika konstatētas, visi šķidrumi normās. Tantes runā, ka tas it kā esot no savāktā mitruma uz radiatoru, bet kaut kā baigi māc šaubas par šo izteikto pieņēmumu!!

Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?

p.s. runa iet par 525i
Offline
Vienpatis
06. Jan 2014, 11:19 #5780

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 456

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


06 Jan 2014, 08:19:09 ls-84 rakstīja:
Sveiki.

Nezinu vai tā ir problēma, vai nē, bet nedaudz uztrauc viena lieta. Respektīvi pabraucot kādu gabalu, aptuveni ap 30-40 km un apstājoties pa labo nāsi (blaksus sēdētāja puse)kādu nelielu brīdi (ap 30 - 50 sekundēm) nāk ārā tāds tā kā tvaiks. Katru reizi šāda lieta nav, bet parādās diezgan bieži! Papētot vizuāli radiatoru nekāds problēmas netika konstatētas, visi šķidrumi normās. Tantes runā, ka tas it kā esot no savāktā mitruma uz radiatoru, bet kaut kā baigi māc šaubas par šo izteikto pieņēmumu!!

Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?

p.s. runa iet par 525i


Manam 530i ir tieši tāpat, it sevišķi jau laukā līst vai ir bieza migla. Kad biju WESSā, tad man stāstīja tieši to pašu, ko tu no tantēm esi dzirdējis. Tākā relax man jau tā ir vairākus gadus un vairs tam nepievēršu uzmanību.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo