Autors | Ziņojums |
dainiiz | 01. Jan 2014, 11:59 |
#5761
|
|
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
| Atvainojos, ka kaadu aizskaaru 2013. gadaa. 2014. gadaa taa nedariisu 
Un lai visiem sanaak baterejaam  |
Offline | |
|
ralfiks | 01. Jan 2014, 13:01 |
#5762
|
|
 Kopš: 01. Sep 2013
No: Daugavpils
Ziņojumi: 3166
Braucu ar: MB;f15;LC
|
01 Jan 2014, 11:59:11 dainiiz rakstīja:
Atvainojos, ka kaadu aizskaaru 2013. gadaa. 2014. gadaa taa nedariisu 
Un lai visiem sanaak baterejaam 
Labi pateikts....!!  |
Offline | |
|
Glenfiddich | 01. Jan 2014, 22:22 |
#5763
|
|
 Kopš: 23. Aug 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: 3.0D
| Arí bija problémas ar vienu no atslégám.Beigás pat nevaréju piestartét.Atrisináju ar B-r palídzíbu. p.s. atsléga jau bija vérta valá tá ka nezinu vai baterija pie vainas. |
Offline | |
|
6500  | 01. Jan 2014, 22:22 |
#5764
|
|
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| varbut kads var paliidzeet...
vajag sekretku no BMW ar kodu 34(tas redzams uz sekretkas)
sada nak 1er,3er,5er,6er,7er,X serijai,Z serijai...
vajag izskruveet ara tikai skruves,varu pats piebraukt Rigas robezas[ Šo ziņu laboja 6500, 01 Jan 2014, 22:27:28 ]
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Kaross  | 01. Jan 2014, 22:25 |
#5765
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| varbūt kļūdos, bet man pēc skata identiska bija. Rīt jāpaskatās cipars virsū.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
6500  | 01. Jan 2014, 22:26 |
#5766
|
|
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| vinas ir daudzas lidzigas...patiesiba vinas nak sakot ar e30-F serijai
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Kaross  | 02. Jan 2014, 09:40 |
#5767
|
|
 Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4476
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| manai sekretkai tomēr 36.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
|
Offline | |
|
dainiiz | 02. Jan 2014, 09:46 |
#5768
|
|
 Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5244
Braucu ar: 125mm
|
01 Jan 2014, 22:22:35 6500 rakstīja:
varbut kads var paliidzeet...
vajag sekretku no BMW ar kodu 34(tas redzams uz sekretkas)
sada nak 1er,3er,5er,6er,7er,X serijai,Z serijai...
vajag izskruveet ara tikai skruves,varu pats piebraukt Rigas robezas
vai wess nedara liidziigi kaa mollers, iebraucot pa paaris ls izskruuvee, viniem ir visas iespeejamaas modifikaacijas no šiim "sekretkaam" |
Offline | |
|
|
6500  | 02. Jan 2014, 10:31 |
#5769
|
|
 Kopš: 19. Feb 2007
Ziņojumi: 15715
Braucu ar:
| Paldies ir atrasta 
----------------- www.hgkracing.com |
Offline | |
|
Bumish | 02. Jan 2014, 23:20 |
#5770
|
|
Kopš: 10. Feb 2010
No: Ventspils
Ziņojumi: 85
Braucu ar: G05 xdrive30d
| Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim? |
Offline | |
|
///Meija | 03. Jan 2014, 09:06 |
#5771
|
|
 Kopš: 08. Jan 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 1031
Braucu ar:
|
02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
domāju g13 derēs |
Offline | |
|
Edgars_J | 03. Jan 2014, 09:09 |
#5772
|
|
 Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs. |
Offline | |
|
Vinsents | 03. Jan 2014, 14:23 |
#5773
|
|
Kopš: 10. Jun 2012
Ziņojumi: 128
Braucu ar: E61 525d
|
03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:
02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.
Kādam jābūt sastāvam?  |
Offline | |
|
crime  | 03. Jan 2014, 14:38 |
#5774
|
|
 Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8753
Braucu ar: m635csi
|
03 Jan 2014, 14:23:43 Vinsents rakstīja:
03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:
02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.
Kādam jābūt sastāvam? 
Brūnam  |
Offline | |
|
Edgars_J | 03. Jan 2014, 20:19 |
#5775
|
|
 Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
03 Jan 2014, 14:23:43 Vinsents rakstīja:
03 Jan 2014, 09:09:32 Edgars_J rakstīja:
02 Jan 2014, 23:20:08 Bumish rakstīja:
Kādas krāsas antifrīzs iesakāms 3.0 dīzelim?
Milijons reizes izrunāts, ka krāsa nav nekāds rādītājs. Jāskatās sastāvs.
Kādam jābūt sastāvam? 
Smieklīgi lasīt mūžīgo kariņu Tosols vs Antifrīzs. Visdrīzāk tas nekad nebeigsies, tāpat kā nebeigsies diskusija blondīnes vs brunetes.
nesaprašanās par tosolu antifrīzu un tā pareizo krāsu pie tam ir izdevīga ražotājiem.
Ja atļausiet iespraust nedaudz vārdus šinī karadarbībā, ne kā vienkāršam pircējam, bet kā cilvēkam kurš saistīts ar ķīmiju, ķīmisko ražošanu un tosola/antifrīza ražošanu.
Pirmkārt: kā jau daudzi šeit rakstīja-Tosols ir antifrīza tirdzniecības marka (tāpat kā šnabis mēdz būt Smirnoff, LB utt). Šo tirdzniecības marku lieto tādēļ, ka cilvēki gadu gadiem pie tās pieraduši.
JEBKURŠ ANTIFRĪZS PATS PAR SEVI IR BEZKRĀSAINS. Kādā krāsā to iekrāsos ražotājs-tāds tas arī būs. Tāpat kā automašīnas-pēc gruntēšanas tās ir pelēkas un pēc tam tās krāso. Klausīties pārdevēju murgus par to, ka sarkans ir labāks par zilu vai zaļu ir tas pats kā stāstīt kādam, ka sarkans BMW brauc labāk par melnu.
Antifrīzu ražo no etilēnglikola vai propilēnglikola pievienojot tiem piedevu kompleksu (4-8%) atkarībā no piedevu markas un ražotāja. (piem. Shell, British Petroleum uc). Pats par sevi gan etilēnglikols gan propilēnglikols ir agresīvi pret metaliem un gumiju.
Piedevu komplekss satur additīvus, kuri neļauj augstkminetām vielām reaģēt ar metaliem un gumiju.
Propilēnglikols ir mazēk kaitīgs dabai, lai iegūtu vienādus "grādus" ar etilēnglikola antifrīzu nepieciešms vairāk propilēnglikola, mazāk ūdens (ūdens praktiski nemaksā neko). Pie kam propilēnglikols ir dārgāks par etilēnglikolu.
Pieminētie vienā no rakstiem kūlanti ir tikai marketinga gājiens. Praktiski tie ir tie paši etilēnglikola/propilēnglikola vēži citā kulītē.
TOSOLS: reāli to tosolu, kurš bija padomju laikos, diez vai kautkur var nopirkt. Tā ražošana bija komplicēts process. Pareizāk sacīt, piedevu kompleksa ražošana bija komplicēts process.
Šobrīd 99,99% ražotāju pērk etilēnglikolu vai propilēnglikolu, pielej piedevu kompleksu un gatavs.
Tālākais ir marketinga jautajums. (c) zilikmaNN |
Offline | |
|
protams  | 03. Jan 2014, 20:58 |
#5776
|
|
 Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6034
Braucu ar: NS7
| Edgar_J, tas copy-paste no cita topika, tā arī neko napasaka...konkrēti kādas firmas pirkt un kādas nē, tāds ir jautājums? 
Kīmiķa zināšanas šajā gadījumā ir liekas, jo nepieciešams lietotājam interesants viedoklis.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! |
Offline | |
|
|
Gi-Unit | 03. Jan 2014, 21:06 |
#5777
|
|
 Kopš: 09. May 2007
Ziņojumi: 525
Braucu ar: Ferrari
|
03 Jan 2014, 14:38:46 crime rakstīja:
Brūnam 
Šim modelim dvēseles asins vienmēr būs kaku krāsā, pēc gadiem desmit viņi visi sapūs un apsūbēs vadības bloku kalnos
|
Offline | |
|
Edgars_J | 03. Jan 2014, 23:53 |
#5778
|
|
 Kopš: 22. Feb 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 846
Braucu ar: e39 530D
|
03 Jan 2014, 20:58:06 protams rakstīja:
Edgar_J, tas copy-paste no cita topika, tā arī neko napasaka...konkrēti kādas firmas pirkt un kādas nē, tāds ir jautājums? 
Kīmiķa zināšanas šajā gadījumā ir liekas, jo nepieciešams lietotājam interesants viedoklis.
Tāds nebij mans mērķis, ar to citātu gribēju izbeigt laicīgi nākošo jautājumu, ar ko zaļais būtu labāks par sarkano! Kuru ņemt nemācēšu pateikt, jo uzticos savam servisam. Pagaišruden mainīju antifrīzu, servisā pateica, ka ielēja sarkanu, ja nu jāpapildina līmenis, lai nejaucot ar citu krāsu! Bet šos āķigos jautājumus, var piezvanīt un uzjautāt dīlerim, ko ražotājs iesaka liet! |
Offline | |
|
ls-84 | 06. Jan 2014, 08:19 |
#5779
|
|
 Kopš: 15. Jul 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 177
Braucu ar: e60
| Sveiki.
Nezinu vai tā ir problēma, vai nē, bet nedaudz uztrauc viena lieta. Respektīvi pabraucot kādu gabalu, aptuveni ap 30-40 km un apstājoties pa labo nāsi (blaksus sēdētāja puse)kādu nelielu brīdi (ap 30 - 50 sekundēm) nāk ārā tāds tā kā tvaiks. Katru reizi šāda lieta nav, bet parādās diezgan bieži! Papētot vizuāli radiatoru nekāds problēmas netika konstatētas, visi šķidrumi normās. Tantes runā, ka tas it kā esot no savāktā mitruma uz radiatoru, bet kaut kā baigi māc šaubas par šo izteikto pieņēmumu!!
Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?
p.s. runa iet par 525i |
Offline | |
|
Vienpatis | 06. Jan 2014, 11:19 |
#5780
|
|
 Kopš: 27. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 456
Braucu ar: BMW 535xd (f10)
|
06 Jan 2014, 08:19:09 ls-84 rakstīja:
Sveiki.
Nezinu vai tā ir problēma, vai nē, bet nedaudz uztrauc viena lieta. Respektīvi pabraucot kādu gabalu, aptuveni ap 30-40 km un apstājoties pa labo nāsi (blaksus sēdētāja puse)kādu nelielu brīdi (ap 30 - 50 sekundēm) nāk ārā tāds tā kā tvaiks. Katru reizi šāda lieta nav, bet parādās diezgan bieži! Papētot vizuāli radiatoru nekāds problēmas netika konstatētas, visi šķidrumi normās. Tantes runā, ka tas it kā esot no savāktā mitruma uz radiatoru, bet kaut kā baigi māc šaubas par šo izteikto pieņēmumu!!
Vai kādam nav bijusi līdzīga problēma?
p.s. runa iet par 525i
Manam 530i ir tieši tāpat, it sevišķi jau laukā līst vai ir bieza migla. Kad biju WESSā, tad man stāstīja tieši to pašu, ko tu no tantēm esi dzirdējis. Tākā relax man jau tā ir vairākus gadus un vairs tam nepievēršu uzmanību. |
Offline | |
|