Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 236 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
treshaa_josla
05. May 2024, 23:10 #5501

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

Norgē kalnu pārejā neviens nepiesakās ierīkot uzlādes staciju. Un kongo litiju nepilngadīgi vergi rok - sūdi tie ev, nepirkšu tādu

Veči, "nav naudas" rakstās īsāk


~~~~~~~~~~

Tīri statistikai - šodien nobraucu ap 500 km ar fully loaded kravas busu + lielo treli. Ātrāk par 100 tas vienkārši neiet.
Apdzinu apmēram 10 mašīnas, nevienai no tām nebija zilie nr. Ko tas varētu nozīmēt
Offline
treshaa_josla
05. May 2024, 23:16 #5502

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 308

Braucu ar:

viens vai 2 migranta čomi "pārgāja atpakaļ" = norges e-mašīnu mārkets kolapsē

cik intersanti

jautājuma izpētei neesmu gatavs veltīt vairāk par 15 sec. pirmais links:
https://cleantechnica.com/2024/03/04/evs-take-9...del-y-dominates/

February saw plugin EVs take 92.1% share in Norway, up from 90.1% year on year. Following the recent tax changes, BEVs alone were above 90% share for the second consecutive month
Offline
bum_bumz
05. May 2024, 23:21 #5503

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6484

Braucu ar: E34


05 May 2024, 21:28:16 @DimanC rakstīja:

05 May 2024, 21:17:03 @bum_bumz rakstīja:
Fričiem (Oldenburga, ja nemaldos) aptrūkās španis brokasta tostermaizītēm. Lielais rusņas gāzes pipec un rezultātā visi salika siltumsūkņus, apakšstacijā korķus izsita. Kur tur vēl raus špani 250kW lādētājiem. Šolcs jau parādīja Tunbergai balto karogu par plānotās 2030 e-mobilitātes krahu. Martā pārdeva 31K e-vāgenus 310K vietā. Ja LV pārdeva 1K, tad iekabināja fričiem [...]
tas, ka nepārdeva 31k, nav jau tikai EV kā tehnoloģijas vaina. Tādi faktori kā pļutina izraisītais karš un Euribor spēlē daudz lielāku nozīmi.


05 May 2024, 21:17:03 @bum_bumz rakstīja:
[...]Viņi jau var spīdzināt tūristus, rezidentus un salikt umwelt zonas, bet tas jau peļņu nenes, tikai zaudējumus. [...]
a kurš teica, ka kaut kas no ES uzstādītās zaļās politikas ir paredzēts, lai nestu peļņu?!?

Tad vienu teikumu augstāk, sociālisms neies cauri, bizītim jāpelna. Ja sāks maisīt neitrālajam biznesam, tad zaļajai politikai vakars uz ezeru jeb sveiciens no Orbāna.
Par Euriboriem ir jeb tos ICE auto, kuri pārdoti, met pakaļ

Kungs, man pilnīgi pajāt, ar ko kurš brauc, es tik pētu faktus. Bet ja sametīsieties un elektrificēsiet dzelzceļu, labprāt braukšu ar vilcienu un kupejā lasīšu Dostojevski
Offline
Mizx
06. May 2024, 00:27 #5504

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5870

Braucu ar:


05 May 2024, 17:46:24 @Elviss rakstīja:
Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.
Nevar nepiekrist. Ir vai nu tādi, kas brauc it kā viņu pudeļbirste tūlīt taisās dzemdēt, vai arī brauc mīnus 10-20 km/h no tajā vietā atļautā ātruma. Pēc noteikumiem braucoši ir retums.
Offline
qa
06. May 2024, 00:44 #5505

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1385

Braucu ar:


06 May 2024, 00:27:48 @Mizx rakstīja:

05 May 2024, 17:46:24 @Elviss rakstīja:
Vienīgie, kas izmanto to griezi ir tīņi vafelē pie īres teslām. Eev lietotāji ir lielākie sēnes. Varbūt kaut kā iekritis tas acīs, bet tāds novērojums.
Nevar nepiekrist. Ir vai nu tādi, kas brauc it kā viņu pudeļbirste tūlīt taisās dzemdēt, vai arī brauc mīnus 10-20 km/h no tajā vietā atļautā ātruma. Pēc noteikumiem braucoši ir retums.

Jā, arī baigi pamanījis esmu.
Un tad vēl tie aizvainotie,knapi velkās un tad pie krustojuma vai apdzīšanas čakarē citus.
Offline
shirminieks
06. May 2024, 08:59 #5506

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1485

Braucu ar: 81


06 May 2024, 00:01:11 @RolandsK rakstīja:
Vienkārši ecofašisti ir tik pat tupi, kā plakanzemji Nav viņiem loģiskas, kritiskas domāšanas - tikai kaut ko bļauj un strīdēties ir bez jēdzīgi.


Es redzu, ka ekofašisti tomēr ieliek kādu atsuaci uz avotu, kur apakšā ir statistika, nevis “man viens draugs domā pārsēsties atpakaļ uz ICE, tas nozīmē, ka BEV tirgus tūlīt nomirs”

Daži paziņas nav statistika - tikpat labi BEV-burbulī dzīvojošais teiks, ka “nezin nevienu, kam vēl ir fosilais-auto” un paziņos, ka statistika, ka ” 2023. gadā 8.8% no Latvijā reģistrētajiem jaunajiem auto ir elektriski” ir fake-news, jo viņam visi draugi brauc tikai ar elektriskajiem

Savukārt par “ja nav izpratnes” - ko citu teikt, ka viss viedoklis balstās dažos personiskos piemēros, tendenciozos rakstos, kas pēc būtības nav izlasīti, un sajūtās? Pagaidām nevienu avotu / rakstu kas pamatotu viedokli

ICE vēl gadiem nekur no ielām nepazudīs, bet (1) jaunus nopirkt būs aizvien grūtāk/dārgāk, (2) lietotajiem augs ekspluatācijas izmaksas, un (3) sāks pamazām ierobežot to lietošanu pilsētās; Latvija, protams, tam sekos līdzi lēnāk, bet tas tāpat notiks.
Offline
Arsm3ns
06. May 2024, 09:12 #5507

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 511

Braucu ar:

(4) briti un droši ka citi šos lēnām lārstāj atpirkt kā pirmās iemaksas, jo ja iekrīt uz baču repleismentu, tad tāme ir tāds kosmos, ka pēc tam pa nullēm lai izietu, jāpārdod 10 citi auto.

Ar to es gribu teikt, ka patiesībā aizvien dārgāk būs uzturēt ar laiku elektro, neskatoties uz visiem bonusiņiem. Cenu kritumi būs (ir) kā pa kalnu. Attiecīgi tā tā arī paliks kā izklaide un masās neaizies, ja vien no budžeta nesametīsimies. Šis auto ir radīts kā telefons, praktiski tikai pirmajam saimniekam, so... Super neeeekoloģisks pasākums.
Offline
treshaa_josla
06. May 2024, 10:30 #5508

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 308

Braucu ar:


06 May 2024, 01:16:04 @Ksneps rakstīja:
Vnk. nekur nav dzīvē jāsteidzas. Nekāda stresa. Ir tādi forši dzīves posmi. Un tad var lēnām ripināties un baudīt braucienu.

Arī materiāli nodrošinātas dāmes nekur nesteidzas. Frizierīts, nadziņi un tā. Smuki jāizskatās. Priekš kam kaut kur steigties.

Parasti algotie darbinieki steidzas. Boss gaida, jāatskaitās. Daudzas ğēlas gaida. Nauda kaut kā taču ir jasapelna, lai izdzīvotu.


+220

kā ev evangēlists/ekofašists/teslas fanbojs esmu iespaidojis apm 7 ..8 teslu iegādi
Apmēram zinu kā tie cilvēki brauc, savā burbulī regulāri satiekos

Piemēram.
Y.
Pie stūres LV hokeja izlases spēlētāja mamma.

Viņa ir aizņemta kundzīte. Pulciņi, skoliņas, ragi/nagi, darbiņš... Hokejists ir vecākais bērns ģimenē, viņam ir vēl 4 siblingi. Attiecīgi bieži viņai mašīnā ir 1 - 2 - 3 nepilngadīgie

Jūsuprāt viņai ielas būtu jāslīp[ē, jādemonstrē visādiem ezīšiem, kā tā mašīna iet ?


Starp citu, dzīvojot pierīgā viņa gadā nobrauc apmēram 40.000 km. Ļoti apmierināta ar to auto. Pirms teslas brauca ar mersi
Offline
Samsasi
06. May 2024, 11:51 #5509

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3794

Braucu ar:

Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas
Offline
kkas
06. May 2024, 12:09 #5510

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8947

Braucu ar: zviedru ledusskapi


06 May 2024, 11:51:37 @Samsasi rakstīja:
Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas

Kārtēja Tesla vakardien izraisīja uz šosejas n avārijas situācijas, jo lādēt tak ir tik vienkārši, forši, neaizņem laiku, tapēc jābrauc uz 70 km/h
Offline
shirminieks
06. May 2024, 12:14 #5511

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1485

Braucu ar: 81


06 May 2024, 11:51:37 @Samsasi rakstīja:
Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas


Es teiktu, ka ērtākais ir nevis paātrinājums, bet dinamika - nav nekādas aiztures uz gāzes pedāli, nekāda pārnesumkārba, turbo-aizture, vai kas cits. Otrs patīkamais ir klusums.

A par tiem, kas lēnam brauc - ja brauc ar 70kmh pie 90kmh atļautā, tad par to vajadzētu policijai izvaicāt, bet ja atļauts braukt ar 90kmh un Tev traucē, ka kāds brauc ar 90kmh, tad autoram klasiska LLP diagnoze
Offline
Samsasi
06. May 2024, 12:20 #5512

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3794

Braucu ar:

Kā man šitais patīk...

Pats kautko izlasi, tad kautko izdomā un kulminācija uzdirsiens

Viņi lielākā daļa velkas zem atlautā.... Tb mēģina radīt kautkadu savu, iedomāto eV plūsmu
Offline
martins_usars
06. May 2024, 12:55 #5513

Kopš: 01. May 2023

Ziņojumi: 1009

Braucu ar: VAG 2.0TDI un AR Giulia

Pizda kas par batālijām Dažs labs sapņo izpist teslu CCS uzlādes portā, cits vēlas uztaisīt kunilingu DPF filtram. Jūs visus vieno tas, ka vajag šad tad pieskarties zālei.
Offline
qa
06. May 2024, 13:42 #5514

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1385

Braucu ar:


06 May 2024, 12:14:34 @shirminieks rakstīja:

06 May 2024, 11:51:37 @Samsasi rakstīja:
Ja, bet visi eV raideri īpaši uzsver to ahuno izrāvienu, ka tas ir svarīgs faktors par labu eV iegādei tikai ielas viņi visi kā uz bērēm velkas


Es teiktu, ka ērtākais ir nevis paātrinājums, bet dinamika - nav nekādas aiztures uz gāzes pedāli, nekāda pārnesumkārba, turbo-aizture, vai kas cits. Otrs patīkamais ir klusums.

A par tiem, kas lēnam brauc - ja brauc ar 70kmh pie 90kmh atļautā, tad par to vajadzētu policijai izvaicāt, bet ja atļauts braukt ar 90kmh un Tev traucē, ka kāds brauc ar 90kmh, tad autoram klasiska LLP diagnoze

Lielākā daļa mūsdienu auto atbilst visiem taviem izceltajiem kritērijiem. Pietiekoši dinamiski satiksmē līdz 100km/h(arī mazlitrāžas),klusi,bez turbo bedrēm, manuprāt tie noteikti nav iemesli izvēlei.
Redzu jēgu pirkt, ja tavā maršrutā regulāri jāizmanto sabiedriskā josla, parkingu haļava un ideālā gadījumā haļavna elektrība. Kamēr nav šie faktori,tikmēr neredzu jēgu pirkt. Visa pamatā ir ekonomiskais pamatojums. Norgē Tesla dabūja labu uzrāvienu, jo sākuma tika tirgotas ar kaudzi bonusiem, bezmaksas lādēšana, bez pvn,bez ceļu maksas, sabiedriskā joslas,parkingi un tikai idiots Oslo piepilsētā nesaprata, ka tā Tesla atpelnīsies 3-5gados. Bet tāpat tika pirktas,kā ģimenes auto nr.2. vai pat 3.

Offline
Lafter
06. May 2024, 13:49 #5515

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27222

Braucu ar: wv

Abas puses iet raznosā Katram tipam ir savi mīnusi un plusi. Taču pagaidām elektro auto ir bērnu attīstības stadijā. Nevar nosegt visas sfēras. Papildus infrastruktūra utt. Tam visam ir milzīgs problemātisks background kas prasa milzīgas investîcijas. Es personîgi domāju par to, ka elektro auto ir posms vai būs kā alternatīva kam citam nākotnē. Nu neelektrificēs visu àfriku, Indiju utt. Ja runājam globàli. Tieši tas ir iemesls kāpēc auto ražotāji, dzinēju izstrādātāji turpina meklēt alternatīvas un strādāt pie ūdeņraža projektiem utt. Ja par ekoloģiju- to vajag uzlabot. Bet saistībā ar augšminētajām valstīm kuras nebūs iespējams elektrificēt, tās turpinās maukt 24/7 ar visàm vecajām lamatām. Tad sausais atlikums ar visu ekoloģiju paliek- mīzt jūrā un skatīties uz termometru vai nepaliek siltāks ūdens. Pagaidām iekšdedzes dzinējiem globālas alternatīvas vienkàrši nav!

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
XK220
06. May 2024, 14:24 #5516

Kopš: 26. Dec 2015

Ziņojumi: 3222

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu

Laikam te dīzeļa kvēpu saelpojušies ļautiņi atkal nāk savu žulti izgāzt.
Vakar kā vienmēr braucu uz vasarnīcu, ceļā apdzinu kādus 5-6 traktorus. Neviens netraucēja. Tas, kas traucēja, bija viens audi dīzelists, kas mētājās 80-100km/h robežās un uz ventspils šosejas ir pāris posmi, kur labāk neapdzīt. Vakar viens arī grāvī bija. Tādi lohi gan traucē. Vēl traucē jāņos rudzupuķu plūcēji, kas šosejas vidū met pa mēmajiem.
Offline
GirtzB
06. May 2024, 14:28 #5517

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21965

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Kas pa sviestu atakal sadzīts...
Laikam šodien ir brīvdiena.
EV auto galvenās priekšrocības pašlaik ir pilsētas un piepilsētas satiksmē ātrumos <130km/h ar dienas nobraukumu +/- 2xbaterija t.i. ar vienu uzlādi pusdienošanu ceļā.
Latvija un Igaunija ir lieliski EV piemērotas valstis ātrumi mazi, 50kW uzladēs staciju daudz, starpība starp 50 un 150kw uzlādi pie legālajiem ātrumiem un nosācīti "aukstas" baterijas ir 20min t.i viena kafija un hotdogs...

Lietuvā un tālāk ir bāņi, tur atļautais 130+ un sāk palikt neefektīvi, no sērijas 19+patēriņš. Biežāk jālādējas, nevar kā ICE kamielis reizi 5-6 stūndās izkrist no auto lai ielietu degvielu un izlietu no sevis... Ar EV uz "bāņa" pauze jatāisa katras 1,5 - 2h atkarībā no kustības ātruma.

P.S. Lēnie un truacējošie satiksmes dalībnieki būs vienmēr gan ar ice gan ev. Bet tā kā vairāk ielās ir ice tad tomēr "izgrieztā DPF" karaļi starp traucējošajiem ir nospiedošā vairākumā.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 May 2024, 14:36:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Lafter
06. May 2024, 14:33 #5518

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27222

Braucu ar: wv

Kurŝ žulti gāž? Lielākā daļa argumentēti pieved faktus.
Lohi/ mētàjas pa grāvi un tamlīdzîgus tekstus bîdi Tu dotajā brīdī. Kuram tad tā žults kāpj? Vienīgi Tu lielāko tiesu visās diskusijās neaizmirsti izcelt sevi! Dīvaini tas, ka nepieminēji savu naļikā pirkto dzīvokli atkal.
Dzîve iet uz priekšu. Nissan leaf nav pats augstākais sasniegums noteikti Un tai krēsla traumai jau būtu reiz jātiek pāri, papildus tagadējā medicīna ir pavirzījusies pietiekami lai arī mazu locekli varētu palielināt. Visa dzīve nav sacensība

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline
Arsm3ns
06. May 2024, 14:42 #5519

Kopš: 27. Oct 2023

Ziņojumi: 511

Braucu ar:


06 May 2024, 13:49:35 @Lafter rakstīja:
Abas puses iet raznosā Katram tipam ir savi mīnusi un plusi. Taču pagaidām elektro auto ir bērnu attīstības stadijā. Nevar nosegt visas sfēras. Papildus infrastruktūra utt. Tam visam ir milzīgs problemātisks background kas prasa milzīgas investîcijas. Es personîgi domāju par to, ka elektro auto ir posms vai būs kā alternatīva kam citam nākotnē. Nu neelektrificēs visu àfriku, Indiju utt. Ja runājam globàli. Tieši tas ir iemesls kāpēc auto ražotāji, dzinēju izstrādātāji turpina meklēt alternatīvas un strādāt pie ūdeņraža projektiem utt. Ja par ekoloģiju- to vajag uzlabot. Bet saistībā ar augšminētajām valstīm kuras nebūs iespējams elektrificēt, tās turpinās maukt 24/7 ar visàm vecajām lamatām. Tad sausais atlikums ar visu ekoloģiju paliek- mīzt jūrā un skatīties uz termometru vai nepaliek siltāks ūdens. Pagaidām iekšdedzes dzinējiem globālas alternatīvas vienkàrši nav!
prieks, ka teslaslandijā vēl turi vēsu prātu uz to un neaizej razosā
Elektro ir kā mocis- parasti vai kā likums- otrais transports un tāpēc ka "gribu", nevis, ka "vajag"
Un tādā procentā, kā tas tagad ir, arī +- paliktu kā izvēles alternatīva, ja nesāks agresīvi iejaukties ar politiku, atbalstot "zaļo" un sākot diskriminēt jebko ar izpūtēju, tādējādi pasildot ekonomiku un vēlāk turpināt to pašu ar ūdeņradi vai dajebko citu, kas būs
Offline
Lafter
06. May 2024, 14:49 #5520

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 27222

Braucu ar: wv

Taču kà augstāk minèja- Norvēģijà iemauca tādus bonusus, ka cilvēki pirka neatejot no kases. Jo tas auto sevi atpelna. Oslo ceļi maksas, tunełu un parkingu izmaksas var sasniegt pat 1k+ mēnesî. Ja tas viss pa velti un lîzes maksājums 500 euro. Protams cilvēki pirka. Tagad sāk rubīt nost- ejat naxxj ar saviem elektro. Sēžas atpakaļ uz iekšdedzi. Liela daļa. Tīrs finansiāls izdevîgums. Nekas vairàk
Nezinu kāpēc jāuzpūš no tā visa kāda zaļā domāšana utt. Tak lielai dałai pie dirsas dziłi Tam visam papildus kā minēju Latvija atrodas 10/8 gadus ,,pagātnē,, salîdzinoši. Šeit bija līdzīgi, fb grupās un visur bija abu pušu ,,sadursmes,,
Kam lielāka taisnība. Gadiem ejot un parādoties jau infrastruktūras problèmām, bonusu atñemšanai utt, retorika krieti sāka mainīties no EL auto lietotāju puses. Tāpēc man savà ziñā ir de ja vu sajūta lasot šo topic.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 06 May 2024, 14:55:43 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.


Spama topiks
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo