Online
Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
barracuda  | |  Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ? | Offline | | |
paranormal | |  Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
|
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
Ultravieglais = lidmašīna?  | Offline | | |
Bimmer  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24408
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.) | Offline | | |
Rifo  | |  Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3829
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:50:48 paranormal rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
Ultravieglais = lidmašīna? 
jaa, kautkas tamliidziigs bija
| Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne  | Offline | | |
barracuda  | |  Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Būs jāiziet cauri vakarā šitam. Iemetu aci.. nu vispār kruta tur ir gājis! | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne 
Ultralaitam jau PPL nevajaga  | Offline | | |
|
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:07:46 barracuda rakstīja:
01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi
Pohuj aviācijā tā piemiņa. Ir jāzin ko tie piloti ir runājuši un darījuši līdz pēdējam momentam. Vienmēr tas tiek atšifrēts. | Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne 
Ultralaitam jau PPL nevajaga 
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha  | Offline | | |
barracuda  | |  Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| Ir jāzin ? kam jāzin, tas, lai zin. bet nu speciāli par to interesēties no malas, hvz. nu labi bimmers vēl žurnālists pēc dvēseles. labi ! viss, tagad gan pazūdu !  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne 
Ultralaitam jau PPL nevajaga 
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha 
jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
| Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:23:47 VV rakstīja:
nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams 
Nedomāju, ka tur baigi izskatīs. UL un VFR kombinācijā domāju visiem po. | Offline | | |
TIINIZ | | Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 823
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:43:03 barracuda rakstīja:
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?
Poļiem šis kā krieviem "bļeģ", skan pēc katra otrā vārda  | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
01 Jun 2010, 19:19:32 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot 
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne 
Ultralaitam jau PPL nevajaga 
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha 
jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
ultralightu apmaaciibu programmas saturs ir ljoti lidziigs kaa PPL, veseliiba gan der laikam taa pati kas autovadiitajiem, nevis 2.klase. Bet nu cik naacies saskarties, tur tieshaam ir veel lielaaks bardaks nekaa PPLiem Katraa gadiijumaa, ja ir veeleeshanaas dabuut licenci uz lidoshanu, praatiigaak buus meegjinaat dabuut PPL, cenaa starpiiba nav nemaz tik liela. | Offline | | |
|
paranormal | |  Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
| PPL ~ 4-5k Ls, pusgada laikā var iegūt, ja galva strādā
cik tas ultra maksā? | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 09:15:08 ] | Offline | | |
RVR  | |  Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22731
Braucu ar: RVR
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Nav jau īstais gadījums, kad pasmieties, bet nu tas teksta tulkojums ir labs tajā vietā, kur otra poļu ekipāža (kas jau nosēdusies) stāsta šitajiem par apstākļiem lejā... poliski viņi saka "p!zda", krieviski iztulkots kā "polnij kajok"  | Offline | | |
Schutzstaffel | |  Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| es arī tikko šito redzēju! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|