Online

Pašreiz BMWPower skatās 165 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
barracuda
01. Jun 2010, 18:43 #532

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?
Offline
paranormal
01. Jun 2010, 18:50 #533

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530


01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


Ultravieglais = lidmašīna?
Offline
Bimmer
01. Jun 2010, 18:56 #534

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24408

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
Offline
Rifo
01. Jun 2010, 19:03 #535

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3829

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:50:48 paranormal rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


Ultravieglais = lidmašīna?


jaa, kautkas tamliidziigs bija
Offline
VV
01. Jun 2010, 19:07 #536

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Offline
barracuda
01. Jun 2010, 19:07 #537

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)


neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:08 #538

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


Būs jāiziet cauri vakarā šitam. Iemetu aci.. nu vispār kruta tur ir gājis!
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:09 #539

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:10 #540

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:07:46 barracuda rakstīja:

01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)


neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi


Pohuj aviācijā tā piemiņa. Ir jāzin ko tie piloti ir runājuši un darījuši līdz pēdējam momentam. Vienmēr tas tiek atšifrēts.
Offline
VV
01. Jun 2010, 19:16 #541

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha
Offline
barracuda
01. Jun 2010, 19:17 #542

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

Ir jāzin ? kam jāzin, tas, lai zin. bet nu speciāli par to interesēties no malas, hvz. nu labi bimmers vēl žurnālists pēc dvēseles. labi ! viss, tagad gan pazūdu !
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:19 #543

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha


jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
Offline
VV
01. Jun 2010, 19:23 #544

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:25 #545

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:23:47 VV rakstīja:
nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams


Nedomāju, ka tur baigi izskatīs. UL un VFR kombinācijā domāju visiem po.
Offline
TIINIZ
01. Jun 2010, 19:47 #546

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 823

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:43:03 barracuda rakstīja:

01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?


Poļiem šis kā krieviem "bļeģ", skan pēc katra otrā vārda
Offline
S_2
01. Jun 2010, 20:20 #547

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


01 Jun 2010, 19:19:32 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha


jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.



ultralightu apmaaciibu programmas saturs ir ljoti lidziigs kaa PPL, veseliiba gan der laikam taa pati kas autovadiitajiem, nevis 2.klase. Bet nu cik naacies saskarties, tur tieshaam ir veel lielaaks bardaks nekaa PPLiem Katraa gadiijumaa, ja ir veeleeshanaas dabuut licenci uz lidoshanu, praatiigaak buus meegjinaat dabuut PPL, cenaa starpiiba nav nemaz tik liela.
Offline
paranormal
01. Jun 2010, 20:55 #548

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530

PPL ~ 4-5k Ls, pusgada laikā var iegūt, ja galva strādā

cik tas ultra maksā?
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 09:13 #549

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 09:15:08 ]

Offline
RVR
02. Jun 2010, 09:35 #550

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22731

Braucu ar: RVR


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


Nav jau īstais gadījums, kad pasmieties, bet nu tas teksta tulkojums ir labs tajā vietā, kur otra poļu ekipāža (kas jau nosēdusies) stāsta šitajiem par apstākļiem lejā... poliski viņi saka "p!zda", krieviski iztulkots kā "polnij kajok"
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 09:56 #551

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

es arī tikko šito redzēju!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo