Online
Pašreiz BMWPower skatās 281 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Automātisko ātrumkārbu remonts
Autors | Ziņojums |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7746
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Pērc vien jaunu, restaurē tikai pāris vietās, bet visas kā viena taisa kolhozu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
R_S | |  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 818
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
30 Sep 2025, 09:59:09 @RSAWorkshop rakstīja:
Pērc vien jaunu, restaurē tikai pāris vietās, bet visas kā viena taisa kolhozu
Saprotu tavu pieeju, ka pie jebkura remonta jāpērk tikai jaunas OEM detaļas, bet pirkt jaunu hidromufti pa 2500 eur priekš auto, kurš maksā 8000 eur man nešķiet ekonomiski pamatojami.
Kaut kā negribs ticēt, ka VISI meistari taisa kolhozu, ja pat liela daļa no viņiem dod garantiju restaurētajam mezglam. | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7746
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Visi ne visi, bet muftas restaurē 2 vietās, nu varbūt tagad vēl kāds ir parādījies. Abās izmanto līdzīgu darbu un rezultāts ir jūtams pie muftas saslēgšanās
P.S. Jauni hidrotransformātori maksā +/- 1k
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 332
Braucu ar: e91
|
30 Sep 2025, 10:52:35 @R_S rakstīja:
30 Sep 2025, 09:59:09 @RSAWorkshop rakstīja:
Pērc vien jaunu, restaurē tikai pāris vietās, bet visas kā viena taisa kolhozu
Saprotu tavu pieeju, ka pie jebkura remonta jāpērk tikai jaunas OEM detaļas, bet pirkt jaunu hidromufti pa 2500 eur priekš auto, kurš maksā 8000 eur man nešķiet ekonomiski pamatojami.
Kaut kā negribs ticēt, ka VISI meistari taisa kolhozu, ja pat liela daļa no viņiem dod garantiju restaurētajam mezglam.
Domāju, ka Cēsīs par kādiem 300-350 uztaisīs | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7746
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| jā, bet...
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7133
Braucu ar:
| Diemžēl te jāpiekrīt, ka mūsējie "restaurētāji" neko labu nesataisīs.
Cēsīs vispār pilnīgs sviests — reklamējas kā tur nez pēc kādām tehnologijām veic savus remontus bet kad sāk jautāt par ražotāja paredzētajiem darbības parametriem, tad neko pateikt nevar, jo viņiem reāli manuāļu nemaz nav. Savulaik neprasot uztaisīja kolhozu MB kārbai amputējot dzesēšanu. Uz jautājumu kā tad viņi nodrošinās kārbai eļļas neuzvārīšanos un kāda ir ražotāja noteiktā kārbas eļlas darba temperatūra, viņi to nevarēja pateikt un atbilde bija, ka ar to tak piekabes neviens nevilkšot un vairāk kā 3 gadus tak ar to auto arī nebraukšot, tā ka pēc tam jau nākamais īpašnieks lai kārbu remontē vēlreiz. Kā citādi lai par kolhozu nenosauc nesaskaņotu pārveidojumu veikšanu, nespēju pateikt kā tai kārbai paredzēts strādāt (tas pat brīvi internetā bija atrodams, nevis top secret infomrācija) un ka pēc 3 gadiem nākamais remonts attiecīgi būtu pilnīgi OK. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|