Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit var izlamāties X

AutorsZiņojums
Noname
16. Jan 2014, 22:12 #5121

Kopš: 17. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 3551

Braucu ar: cauru izpūtēju

Man ir divi gandrīz vienādi pēc vecuma un parametriem akb, viens varta blue dynamic, otrs kaut kāds deta, abi pārmaiņus pēc tika pārbaudīti gan uz viena gan otra dīzeļa, mans secinājums - varta ir daudz švakāks.
Offline
Driver
16. Jan 2014, 22:18 #5122

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


16 Jan 2014, 21:21:50 AF rakstīja:
nu es zināju, bet tēvi ta vienmēr zina "labāk"


Abols no abeles talu nekrit
Bet vispar akjim ir jalej klat gan udens, gan skabe, gan abu maisijums.
Pirms liet klat akb ir jauzlade un japamera taa blivums un attiecigi jalizlemj, ko liet klat.

Udens un regulari ir jalej tad, ja akb tiek totali parladets un tiek vienkarshi izvaarits, kaa rezultata udens izgaro, skabe paliek.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Modjo
16. Jan 2014, 22:47 #5123

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Bija man labs Bosch Silver n gadus. Panemu ari jauno Bosch. Domaju ari bus labs. Skuju. Knapi garantiju kartigi novilka.
Offline
AF
17. Jan 2014, 20:46 #5124

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!


16 Jan 2014, 22:18:24 Driver rakstīja:

16 Jan 2014, 21:21:50 AF rakstīja:
nu es zināju, bet tēvi ta vienmēr zina "labāk"


Abols no abeles talu nekrit
Bet vispar akjim ir jalej klat gan udens, gan skabe, gan abu maisijums.
Pirms liet klat akb ir jauzlade un japamera taa blivums un attiecigi jalizlemj, ko liet klat.

Udens un regulari ir jalej tad, ja akb tiek totali parladets un tiek vienkarshi izvaarits, kaa rezultata udens izgaro, skabe paliek.

Jā, to zinu, bet šo man opis mācija un rādija, darijām!

Man par to aķi ir lielas aizdomas ka baigā "poļonka" ir, jo uz doto brīdi, atkal uzlādēju, lādētājs rāda ka pilns, pieliekot un mērot, rāda ka 57Ah
Un lādētājs nav nekāds kronu lādējamais, tālbraucēju kantorī kkāds glaunais

Ar Xjs_4 jau viss sarunāts, rīt braukšu iepirkt pašu glaunāko, 100Ah vartu želejnieku
Offline
PASSATizhi
17. Jan 2014, 22:16 #5125

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


16 Jan 2014, 21:40:09 AF rakstīja:
lādēšanu uzreiz pārbaudīju jau sen un pat tagad
konstanti 14v
par to es uzreiz iedomājos, un jā ezis man stāv jauns un nekur nepazūd pa nakti nekas, vienīgi uzticība akumulātoram
tas ka tev tur kkādā brīdī ir 14v, nebūt nenozīmē ka aķis ir pilns

arī to 100Ah nobeidzināsi

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 17 Jan 2014, 22:17:59 ]

Offline
piradzinjsh
17. Jan 2014, 22:24 #5126

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2410

Braucu ar: vienu radzi

vai tad nav tā ka pieliek pie lādētāja. vins rāda tukšu.
uzlādē, lādētājs rāda pilnu. viss- lietojam. kas vēl jāmēra.
ja nerāda, tāāt aklumators beigts
Offline
PASSATizhi
17. Jan 2014, 22:26 #5127

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp

tie ladētāju testeri ir samērā primitīvi un neprecīzi. vislabāk ir nomerīt elektrolīta blīvumu, bet ne visiem var tikt klāt
Offline
Saabich
17. Jan 2014, 22:35 #5128

Kopš: 12. Aug 2007

No: Dagda

Ziņojumi: 2003

Braucu ar: WC numurzīmēm

AF, oujaa VARTA, pa garantiju nr.1 ko atgriež atpakaļ!
Offline
Laoshi
17. Jan 2014, 22:36 #5129

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Aķis var vnk neturēt. Tb, uzlādē pilnu, tad pāris reižu šķil un čušs.

Pirkt "lielāku" aķi par paredzēto arī nav īpaši labi, jo to aķi nekad tā īsti neuzlādē, nav labi aķim un viņš nomirst.

Ko jūs darat ar tiem auto, ka pēc pāris gadi aķi jāmaina un kur jūs tos sūdus pērkat. Man 4tā ziema iet ar Yuasa, pagājušajā ziemā bija rekords: 3 dienas stāvēja labos mīnusos, tad kompis agrā rītā rādīja -29 (kam var ticēt) un piešķīla sasalušu motoru. Pārāk strauji atlaidu sajūgu un sasalusī kārba noslāpēja, bez problēmām pielaidu atkal.
Offline
edzhaans
17. Jan 2014, 22:39 #5130

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2014, 22:36:00 Laoshi rakstīja:
Aķis var vnk neturēt. Tb, uzlādē pilnu, tad pāris reižu šķil un čušs.

Pirkt "lielāku" aķi par paredzēto arī nav īpaši labi, jo to aķi nekad tā īsti neuzlādē, nav labi aķim un viņš nomirst.

Ko jūs darat ar tiem auto, ka pēc pāris gadi aķi jāmaina un kur jūs tos sūdus pērkat. Man 4tā ziema iet ar Yuasa, pagājušajā ziemā bija rekords: 3 dienas stāvēja labos mīnusos, tad kompis agrā rītā rādīja -29 (kam var ticēt) un piešķīla sasalušu motoru. Pārāk strauji atlaidu sajūgu un sasalusī kārba noslāpēja, bez problēmām pielaidu atkal.

Braukājot ar auto kā vajag, tev problēmu nebūs, teiksim, 50-100 km dienā no vietas nenoslāpējot, nevis kā tiem, kas 100 metrus brauc līdz veikalam un noslāpē. Līdzīgs stāsts kā ar puņķiem zem ēlļas korķa.
Offline
Laoshi
17. Jan 2014, 22:44 #5131

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


17 Jan 2014, 22:39:35 edzhaans rakstīja:

17 Jan 2014, 22:36:00 Laoshi rakstīja:
Aķis var vnk neturēt. Tb, uzlādē pilnu, tad pāris reižu šķil un čušs.

Pirkt "lielāku" aķi par paredzēto arī nav īpaši labi, jo to aķi nekad tā īsti neuzlādē, nav labi aķim un viņš nomirst.

Ko jūs darat ar tiem auto, ka pēc pāris gadi aķi jāmaina un kur jūs tos sūdus pērkat. Man 4tā ziema iet ar Yuasa, pagājušajā ziemā bija rekords: 3 dienas stāvēja labos mīnusos, tad kompis agrā rītā rādīja -29 (kam var ticēt) un piešķīla sasalušu motoru. Pārāk strauji atlaidu sajūgu un sasalusī kārba noslāpēja, bez problēmām pielaidu atkal.

Braukājot ar auto kā vajag, tev problēmu nebūs, teiksim, 50-100 km dienā no vietas nenoslāpējot, nevis kā tiem, kas 100 metrus brauc līdz veikalam un noslāpē. Līdzīgs stāsts kā ar puņķiem zem ēlļas korķa.


Šeit tādi, kas dienā nobrauc vairāk par 5km, ir uz vienas rokas trīs pirkstiem saskaitāmi. Es jau ņemtu aķi uz māju tādā gadījumā tikai uz ta pieskrūvētu.
Offline
edzhaans
17. Jan 2014, 22:50 #5132

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Variants ar klemmes noņemšanu arī darbojas.
Offline
markelis
17. Jan 2014, 22:54 #5133

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 13000

Braucu ar: eFku


17 Jan 2014, 22:50:57 edzhaans rakstīja:
Variants ar klemmes noņemšanu arī darbojas.


nu ne visai. akjim tomeer labaak, ja uz ilgaaku laiku, siltumaa nekaa motortelpaa.
Offline
edzhaans
17. Jan 2014, 22:57 #5134

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


17 Jan 2014, 22:54:16 markelis rakstīja:

17 Jan 2014, 22:50:57 edzhaans rakstīja:
Variants ar klemmes noņemšanu arī darbojas.


nu ne visai. akjim tomeer labaak, ja uz ilgaaku laiku, siltumaa nekaa motortelpaa.

kam motortelpā, kam bagāžniekā, kam zem sēdekļa. katru reizi stiept tos 20 kg diez kas nav, vismaz man būtu pisec stiept to kluci.
Offline
kamposss
17. Jan 2014, 23:05 #5135

Kopš: 28. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 353

Braucu ar: Semeru , niknu 1.9 sdi motorīti un Pord Transit


17 Jan 2014, 22:44:17 Laoshi rakstīja:

17 Jan 2014, 22:39:35 edzhaans rakstīja:

17 Jan 2014, 22:36:00 Laoshi rakstīja:
Aķis var vnk neturēt. Tb, uzlādē pilnu, tad pāris reižu šķil un čušs.

Pirkt "lielāku" aķi par paredzēto arī nav īpaši labi, jo to aķi nekad tā īsti neuzlādē, nav labi aķim un viņš nomirst.

Ko jūs darat ar tiem auto, ka pēc pāris gadi aķi jāmaina un kur jūs tos sūdus pērkat. Man 4tā ziema iet ar Yuasa, pagājušajā ziemā bija rekords: 3 dienas stāvēja labos mīnusos, tad kompis agrā rītā rādīja -29 (kam var ticēt) un piešķīla sasalušu motoru. Pārāk strauji atlaidu sajūgu un sasalusī kārba noslāpēja, bez problēmām pielaidu atkal.

Braukājot ar auto kā vajag, tev problēmu nebūs, teiksim, 50-100 km dienā no vietas nenoslāpējot, nevis kā tiem, kas 100 metrus brauc līdz veikalam un noslāpē. Līdzīgs stāsts kā ar puņķiem zem ēlļas korķa.


Šeit tādi, kas dienā nobrauc vairāk par 5km, ir uz vienas rokas trīs pirkstiem saskaitāmi. Es jau ņemtu aķi uz māju tādā gadījumā tikai uz ta pieskrūvētu.

hvz man pilsētas auto pensīns uz darbu 4.5 km apakaļ tikpat gari gabali nesanāk , kad tālāk jābrauc braucu ar solāri
motors knapi uzsilst aizbraucot uz darbu , vienu lietainu dienu braucot, noslāpēju izdaru ko vajag un pēc 5min šķiļu aķis tukš bļin,, nu po iestumju un braucu tālāk. nu saprotams, ka tas no manas ekanomiskās braukšanas ar maziem apgriezieniem un tas ka visu biju saslēdzis, lai siltāk
tagad jau nedēļu nekausēju aizmugurējo stiklu
Offline
rihardsv
17. Jan 2014, 23:12 #5136

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1858

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


17 Jan 2014, 22:57:23 edzhaans rakstīja:

17 Jan 2014, 22:54:16 markelis rakstīja:

17 Jan 2014, 22:50:57 edzhaans rakstīja:
Variants ar klemmes noņemšanu arī darbojas.


nu ne visai. akjim tomeer labaak, ja uz ilgaaku laiku, siltumaa nekaa motortelpaa.

kam motortelpā, kam bagāžniekā, kam zem sēdekļa. katru reizi stiept tos 20 kg diez kas nav, vismaz man būtu pisec stiept to kluci.


Man darba biedrs pagājušo ziemu tā darija. Uz trešo stāvu
Offline
Driver
18. Jan 2014, 01:19 #5137

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


17 Jan 2014
...jo uz doto brīdi, atkal uzlādēju, lādētājs rāda ka pilns, pieliekot un mērot, rāda ka 57Ah
Un lādētājs nav nekāds kronu lādējamais, tālbraucēju kantorī kkāds glaunais


Pilnigu fufeli raksti!
1. Un 100Ah akji var ladet kaut ar "kronu ladetaju", tobish nevis ar 10A, bet gan ari ar 100mA (0.1A), tikai ladesies vinjs nevis nakti, bet gan 1000h (stundas) ladesi
2. Gribu zinat, kas taa par ierici rada, cik Ah ir akjim. Ja tada ierice kadam ir, tad taa maksas tikpat cik auto, bet ja meriji ar slodzes dakshu tad tas merijums ari ir suuda verts, jo nomeriji lidz kadam spriegumam nokrit AKB pie fiksetas slodzes, tikai normalu voltu vieta, tur bija mistiski, fufeljaini Ah sazimeti, njemot vera no zila gaisa panjemtas kautkadas mistiskas vertibas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Archy96
18. Jan 2014, 01:43 #5138

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1107

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Tā, man arī aku-aku laikam čau, kā iepēra mīnusus, tā knapi kust, kaut gan tika pirms 2 gadi pirkts jauns, un ne tas lētākais

[ Šo ziņu laboja Archy96, 18 Jan 2014, 01:44:55 ]

Offline
Driver
18. Jan 2014, 01:47 #5139

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Jan 2014, 01:43:57 Archy96 rakstīja:
Tā, man arī aku-aku laikam čau, kā iepēra mīnusus, tā knapi kust, kaut gan tika pirms 2 gadi pirkts jauns, un ne tas lētākais

Nes majas! Ganjau neesi hljupiks.
Es savulaik nacu katru ziemas riitu pie auto ara akji viena roka, magnetolu otra.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
aep_det
18. Jan 2014, 02:50 #5140

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2317

Braucu ar: Grand Scenic



Ar Xjs_4 jau viss sarunāts, rīt braukšu iepirkt pašu glaunāko, 100Ah vartu želejnieku



Kāpēc tik lielu, ja nav noslēpums?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, CP17, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4