Online
Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
sn  | 03. Feb 2016, 23:27 |
#4701
|
|  Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879747
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| stucers, tikai atceries, ka kasko summa ir atkarīga no auto vērtības. jo lielāku vērtību mēģināsi norādīt, jo lielāka būs summa.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
stucers | 03. Feb 2016, 23:35 |
#4702
|
| Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 23:27:48 sn rakstīja:
stucers, tikai atceries, ka kasko summa ir atkarīga no auto vērtības. jo lielāku vērtību mēģināsi norādīt, jo lielāka būs summa.
tad mazāk par 700eur tāpat nebūs. Jābrauc tie savi 300km gadā prātīgi... | Offline | | |
SteelRat  | 03. Feb 2016, 23:39 |
#4703
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164109
Braucu ar: Challenger
| Nu, ja kads cits nebrauc pratigi un sanak shmuce, tad, visticamakais, vinja octas kompanijas kataloga vertiba tavai klasikai, un tavi uzskati krasi atshkjirsies 
-----------------
| Offline | | |
stucers | 03. Feb 2016, 23:47 |
#4704
|
| Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 23:39:33 SteelRat rakstīja:
Nu, ja kads cits nebrauc pratigi un sanak shmuce, tad, visticamakais, vinja octas kompanijas kataloga vertiba tavai klasikai, un tavi uzskati krasi atshkjirsies 
Tādēl jāsaglabā iegādāto detaļu rēķini, čeki. Lai saprot ap ko lietas grozās, cik maksā bampera stūris, utt. | Offline | | |
SteelRat  | 03. Feb 2016, 23:50 |
#4705
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164109
Braucu ar: Challenger
| Vinjiem tas nesip 
-----------------
| Offline | | |
Locis | 03. Feb 2016, 23:55 |
#4706
|
|  Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11510
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
03 Feb 2016, 00:53:41 stucers rakstīja:
Patiesa mūsdienu klasika, šis modelis izglāba BMW AG no bankrota!
Isetta ar dzīvojamo treileri
jauzprasa jurchikam,vai nav attits,nevar but,ka tik mazs noskrejiens 50 gadus vecam auto. | Offline | | |
SpOrcMeN  | 04. Feb 2016, 03:05 |
#4707
|
|  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34064
Braucu ar: banderautomobili
| ar tie msaviem chekiem varesi noslaucities kad meginasi radit kadam kasko vai octai ))
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
Automaniaks | 04. Feb 2016, 07:18 |
#4708
|
|  Kopš: 19. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 2515
Braucu ar: W168
|
03 Feb 2016, 22:13:52 Montana rakstīja:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...amp;pageNumber=1
būs/nebūs klasika? vai jau ir ?
Beidz sapņot, nebūs klasika, atdod man, dodu 50eiro, ja ir visas daļas | Offline | | |
|
JZ | 05. Feb 2016, 10:36 |
#4709
|
| Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
03 Feb 2016, 20:19:26 8203 rakstīja:
03 Feb 2016, 17:56:49 JZ rakstīja:
tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)
edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...
paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs
GrpA - 150 celicas ( Austrijas tirgum )
RC - 1800 ( Japāna )
Pārējās pārsvarā EU
GrpA celicām bija 300zs dzinējs ar citu vadības bloku un laikam turbīnu.
edit:
http://www.bildites.lv/images/crb19a8t1ry1kxc77p0j.png
tu jauc biš te kaut ko, ielas st185 nekad nav bijušas ar xtrac kārbām, ap racing bremzēm vai 300zs, tā ir FIA A grupas rallija auto specene tajā tavā linkā, kuras būvēja Toyota Team Europe (TTE) Beļģijā
st185 bija awd turbo versija, cs limitētā, ko šur tur sauca par gt-four, CS limitētajai bija tās augstāk pieminētās atšķirības no standarta awd, tas arī viss
tās 5000 mašīnas, kā droši vien zini, ir "homologation special", no kurām kaut kāds skaits aizgāja pa tiešo uz TTE, var būt tās ir tās tavas 150, ko it kā ražoja Austrijas tirgum, bet tās no toyotas konveijera noripoja kā parastas 200zs 1500kg sainz celicas (ja vispār bija līdz galam nokomplektētas) | Offline | | |
DrumB | 05. Feb 2016, 10:53 |
#4710
|
|  Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Links
Jaunais NSX arī būs iekārojama klasika?  | Offline | | |
R_S | 05. Feb 2016, 11:36 |
#4711
|
|  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 803
Braucu ar: nākotnes klasiku
|
26 Jan 2016, 22:16:42 stucers rakstīja:
Ko jūs visi uzdirsāt Montanam. e9 tiešām patīk rūsēt un savā laikā vismaz 3 reizes tiek pārkrāsosti. Kad paverās tādi skati, tiešām nolaižas rokas. Bet ievērojot pareizo tehnoloģiju var uzcelt. Jāalvo metinājuma šuves, tad kādu laiku ilgāk turēs!
E9 pirms pirkšanas ir japalien apakšā, jāpaceļ tepiķis..
Rekur Rixcars ielicis e9 projektu
http://www.rixcar.lv/projects/bmw_e9_1975/
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_21.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_4.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_6.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_7.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/314.jpg[IMG]
Kad vācu info pirms e9 pirkšanas runāju ar vienu pensionāru Norvēģijā kuram ir divi atrestaurēti e9. Viņš iedevu kontaktus vienam kantorim Kanādā, kur ražo augstas kvalitātes virsbūves detaļas un paneļus par daudz maz saprātīgām cenām. Ja ir vajadzība varu atrast info  | Offline | | |
edzulis  | 05. Feb 2016, 11:49 |
#4712
|
|  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
| Netā to kantori var atrast. Ražo ne tikai e9 | Offline | | |
8203 | 05. Feb 2016, 22:25 |
#4713
|
|  Kopš: 10. Dec 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 992
Braucu ar: BMW
|
05 Feb 2016, 10:36:38 JZ rakstīja:
03 Feb 2016, 20:19:26 8203 rakstīja:
03 Feb 2016, 17:56:49 JZ rakstīja:
tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)
edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...
paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs
GrpA - 150 celicas ( Austrijas tirgum )
RC - 1800 ( Japāna )
Pārējās pārsvarā EU
GrpA celicām bija 300zs dzinējs ar citu vadības bloku un laikam turbīnu.
edit:
http://www.bildites.lv/images/crb19a8t1ry1kxc77p0j.png
tu jauc biš te kaut ko, ielas st185 nekad nav bijušas ar xtrac kārbām, ap racing bremzēm vai 300zs, tā ir FIA A grupas rallija auto specene tajā tavā linkā, kuras būvēja Toyota Team Europe (TTE) Beļģijā
st185 bija awd turbo versija, cs limitētā, ko šur tur sauca par gt-four, CS limitētajai bija tās augstāk pieminētās atšķirības no standarta awd, tas arī viss
tās 5000 mašīnas, kā droši vien zini, ir "homologation special", no kurām kaut kāds skaits aizgāja pa tiešo uz TTE, var būt tās ir tās tavas 150, ko it kā ražoja Austrijas tirgum, bet tās no toyotas konveijera noripoja kā parastas 200zs 1500kg sainz celicas (ja vispār bija līdz galam nokomplektētas)
CS registrs
Pēc šī vadoties, group a celicas izskatījās pēc daily driveriem.
TTE varbūt neietilpa tajās 5k ST185  | Offline | | |
| 05. Feb 2016, 23:06 |
#4714
|
| Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| tas grp a ir vnk modela nosaukums australija - cik gruti to saprast  | Offline | | |
stucers | 06. Feb 2016, 01:45 |
#4715
|
| Kopš: 11. Jan 2012
Ziņojumi: 1573
Braucu ar:
|
05 Feb 2016, 11:36:23 raimisE30 rakstīja:
26 Jan 2016, 22:16:42 stucers rakstīja:
Ko jūs visi uzdirsāt Montanam. e9 tiešām patīk rūsēt un savā laikā vismaz 3 reizes tiek pārkrāsosti. Kad paverās tādi skati, tiešām nolaižas rokas. Bet ievērojot pareizo tehnoloģiju var uzcelt. Jāalvo metinājuma šuves, tad kādu laiku ilgāk turēs!
E9 pirms pirkšanas ir japalien apakšā, jāpaceļ tepiķis..
Rekur Rixcars ielicis e9 projektu
http://www.rixcar.lv/projects/bmw_e9_1975/
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_21.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_4.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_6.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_7.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/314.jpg[IMG]
Kad vācu info pirms e9 pirkšanas runāju ar vienu pensionāru Norvēģijā kuram ir divi atrestaurēti e9. Viņš iedevu kontaktus vienam kantorim Kanādā, kur ražo augstas kvalitātes virsbūves detaļas un paneļus par daudz maz saprātīgām cenām. Ja ir vajadzība varu atrast info 
Atradu vispasaules sarakstu, kuri nodarbojas ar bleķiem
http://metalshapers.org/pros/
Tur ir arī daži Anglijas kantori.. izskatās jau normāli 
Piemērs - Jaguar motora pārsegs
Daudz portfolio bildes no visādiem retro jaguāriem, no nulles izveidotas durvis un vēl viss cits
http://www.metalcraftltd.com/home
Links[ Šo ziņu laboja stucers, 06 Feb 2016, 02:04:24 ] | Offline | | |
kamikadzemk  | 06. Feb 2016, 13:06 |
#4716
|
|  Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3429
Braucu ar:
| Skaistas bildes un padarītā apraksts.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas | Offline | | |
|
Montana  | 06. Feb 2016, 14:37 |
#4717
|
| Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10721
Braucu ar: Šahs un mats !
| e34 jau nav nekādas vainas, ja vien tas nav nopists takā stīla emka  | Offline | | |
Marteens | 06. Feb 2016, 14:49 |
#4718
|
|  Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10827
Braucu ar:
| http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...mp;pageNumber=1# varētu būt interesants projekts. Detaļas ar spainī maksā 10eiro | Offline | | |
Montana  | 06. Feb 2016, 15:05 |
#4719
|
| Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10721
Braucu ar: Šahs un mats !
| viņš uz hedsetu pārgājis jau  | Offline | | |
rekeds | 06. Feb 2016, 15:10 |
#4720
|
|  Kopš: 02. Sep 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 2992
Braucu ar: škodiaku
| drīz būs jaunas klasikas 
https://www.facebook.com/rivsuimports/videos/1745452115685413/ | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|