Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
sn
03. Feb 2016, 23:27 #4701

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879747

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(

stucers, tikai atceries, ka kasko summa ir atkarīga no auto vērtības. jo lielāku vērtību mēģināsi norādīt, jo lielāka būs summa.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline
stucers
03. Feb 2016, 23:35 #4702

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


03 Feb 2016, 23:27:48 sn rakstīja:
stucers, tikai atceries, ka kasko summa ir atkarīga no auto vērtības. jo lielāku vērtību mēģināsi norādīt, jo lielāka būs summa.

tad mazāk par 700eur tāpat nebūs. Jābrauc tie savi 300km gadā prātīgi...
Offline
SteelRat
03. Feb 2016, 23:39 #4703

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164109

Braucu ar: Challenger

Nu, ja kads cits nebrauc pratigi un sanak shmuce, tad, visticamakais, vinja octas kompanijas kataloga vertiba tavai klasikai, un tavi uzskati krasi atshkjirsies

-----------------
Offline
stucers
03. Feb 2016, 23:47 #4704

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


03 Feb 2016, 23:39:33 SteelRat rakstīja:
Nu, ja kads cits nebrauc pratigi un sanak shmuce, tad, visticamakais, vinja octas kompanijas kataloga vertiba tavai klasikai, un tavi uzskati krasi atshkjirsies

Tādēl jāsaglabā iegādāto detaļu rēķini, čeki. Lai saprot ap ko lietas grozās, cik maksā bampera stūris, utt.
Offline
SteelRat
03. Feb 2016, 23:50 #4705

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164109

Braucu ar: Challenger

Vinjiem tas nesip

-----------------
Offline
Locis
03. Feb 2016, 23:55 #4706

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11510

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


03 Feb 2016, 00:53:41 stucers rakstīja:
Patiesa mūsdienu klasika, šis modelis izglāba BMW AG no bankrota!
Isetta ar dzīvojamo treileri

jauzprasa jurchikam,vai nav attits,nevar but,ka tik mazs noskrejiens 50 gadus vecam auto.
Offline
SpOrcMeN
04. Feb 2016, 03:05 #4707

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34064

Braucu ar: banderautomobili

ar tie msaviem chekiem varesi noslaucities kad meginasi radit kadam kasko vai octai ))

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
Automaniaks
04. Feb 2016, 07:18 #4708

Kopš: 19. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 2515

Braucu ar: W168


03 Feb 2016, 22:13:52 Montana rakstīja:



http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...amp;pageNumber=1


būs/nebūs klasika? vai jau ir ?


Beidz sapņot, nebūs klasika, atdod man, dodu 50eiro, ja ir visas daļas
Offline
JZ
05. Feb 2016, 10:36 #4709

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


03 Feb 2016, 20:19:26 8203 rakstīja:

03 Feb 2016, 17:56:49 JZ rakstīja:
tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)

edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...

paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs


GrpA - 150 celicas ( Austrijas tirgum )
RC - 1800 ( Japāna )
Pārējās pārsvarā EU


GrpA celicām bija 300zs dzinējs ar citu vadības bloku un laikam turbīnu.

edit:
http://www.bildites.lv/images/crb19a8t1ry1kxc77p0j.png


tu jauc biš te kaut ko, ielas st185 nekad nav bijušas ar xtrac kārbām, ap racing bremzēm vai 300zs, tā ir FIA A grupas rallija auto specene tajā tavā linkā, kuras būvēja Toyota Team Europe (TTE) Beļģijā

st185 bija awd turbo versija, cs limitētā, ko šur tur sauca par gt-four, CS limitētajai bija tās augstāk pieminētās atšķirības no standarta awd, tas arī viss

tās 5000 mašīnas, kā droši vien zini, ir "homologation special", no kurām kaut kāds skaits aizgāja pa tiešo uz TTE, var būt tās ir tās tavas 150, ko it kā ražoja Austrijas tirgum, bet tās no toyotas konveijera noripoja kā parastas 200zs 1500kg sainz celicas (ja vispār bija līdz galam nokomplektētas)
Offline
DrumB
05. Feb 2016, 10:53 #4710

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Links

Jaunais NSX arī būs iekārojama klasika?
Offline
R_S
05. Feb 2016, 11:36 #4711

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 803

Braucu ar: nākotnes klasiku


26 Jan 2016, 22:16:42 stucers rakstīja:
Ko jūs visi uzdirsāt Montanam. e9 tiešām patīk rūsēt un savā laikā vismaz 3 reizes tiek pārkrāsosti. Kad paverās tādi skati, tiešām nolaižas rokas. Bet ievērojot pareizo tehnoloģiju var uzcelt. Jāalvo metinājuma šuves, tad kādu laiku ilgāk turēs!
E9 pirms pirkšanas ir japalien apakšā, jāpaceļ tepiķis..
Rekur Rixcars ielicis e9 projektu
http://www.rixcar.lv/projects/bmw_e9_1975/
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_21.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_4.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_6.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_7.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/314.jpg[IMG]

Kad vācu info pirms e9 pirkšanas runāju ar vienu pensionāru Norvēģijā kuram ir divi atrestaurēti e9. Viņš iedevu kontaktus vienam kantorim Kanādā, kur ražo augstas kvalitātes virsbūves detaļas un paneļus par daudz maz saprātīgām cenām. Ja ir vajadzība varu atrast info
Offline
edzulis
05. Feb 2016, 11:49 #4712

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Netā to kantori var atrast. Ražo ne tikai e9
Offline
8203
05. Feb 2016, 22:25 #4713

Kopš: 10. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 992

Braucu ar: BMW


05 Feb 2016, 10:36:38 JZ rakstīja:

03 Feb 2016, 20:19:26 8203 rakstīja:

03 Feb 2016, 17:56:49 JZ rakstīja:
tai somu CS augstāk cena -50%, trūkst heat shields uz izplūdes kolektora (kas visām bija nokorodējis ap skrūvēm un grabēja)

edit, un kāds vēl tam traktorturbo uzlicis BOVu...

paturpinot adolfa ielikto, cik atceros, tad CS bija aizmugurējais difs torsen tipa pret parastās lsd, pārnesumu skaitļi kārbai arī bija nedaudz citi, bet nu tas nemaina lietas būtību pārāk, pašmasa 1,5t... un 200zs


GrpA - 150 celicas ( Austrijas tirgum )
RC - 1800 ( Japāna )
Pārējās pārsvarā EU


GrpA celicām bija 300zs dzinējs ar citu vadības bloku un laikam turbīnu.

edit:
http://www.bildites.lv/images/crb19a8t1ry1kxc77p0j.png


tu jauc biš te kaut ko, ielas st185 nekad nav bijušas ar xtrac kārbām, ap racing bremzēm vai 300zs, tā ir FIA A grupas rallija auto specene tajā tavā linkā, kuras būvēja Toyota Team Europe (TTE) Beļģijā

st185 bija awd turbo versija, cs limitētā, ko šur tur sauca par gt-four, CS limitētajai bija tās augstāk pieminētās atšķirības no standarta awd, tas arī viss

tās 5000 mašīnas, kā droši vien zini, ir "homologation special", no kurām kaut kāds skaits aizgāja pa tiešo uz TTE, var būt tās ir tās tavas 150, ko it kā ražoja Austrijas tirgum, bet tās no toyotas konveijera noripoja kā parastas 200zs 1500kg sainz celicas (ja vispār bija līdz galam nokomplektētas)


CS registrs

Pēc šī vadoties, group a celicas izskatījās pēc daily driveriem.
TTE varbūt neietilpa tajās 5k ST185
Offline
05. Feb 2016, 23:06 #4714

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

tas grp a ir vnk modela nosaukums australija - cik gruti to saprast
Offline
stucers
06. Feb 2016, 01:45 #4715

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:


05 Feb 2016, 11:36:23 raimisE30 rakstīja:

26 Jan 2016, 22:16:42 stucers rakstīja:
Ko jūs visi uzdirsāt Montanam. e9 tiešām patīk rūsēt un savā laikā vismaz 3 reizes tiek pārkrāsosti. Kad paverās tādi skati, tiešām nolaižas rokas. Bet ievērojot pareizo tehnoloģiju var uzcelt. Jāalvo metinājuma šuves, tad kādu laiku ilgāk turēs!
E9 pirms pirkšanas ir japalien apakšā, jāpaceļ tepiķis..
Rekur Rixcars ielicis e9 projektu
http://www.rixcar.lv/projects/bmw_e9_1975/
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_21.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_4.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_6.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/2_7.jpg[IMG]
[IMG]http://www.rixcar.lv/wp-content/uploads/314.jpg[IMG]

Kad vācu info pirms e9 pirkšanas runāju ar vienu pensionāru Norvēģijā kuram ir divi atrestaurēti e9. Viņš iedevu kontaktus vienam kantorim Kanādā, kur ražo augstas kvalitātes virsbūves detaļas un paneļus par daudz maz saprātīgām cenām. Ja ir vajadzība varu atrast info

Atradu vispasaules sarakstu, kuri nodarbojas ar bleķiem
http://metalshapers.org/pros/
Tur ir arī daži Anglijas kantori.. izskatās jau normāli
Piemērs - Jaguar motora pārsegs

Daudz portfolio bildes no visādiem retro jaguāriem, no nulles izveidotas durvis un vēl viss cits
http://www.metalcraftltd.com/home
Links

[ Šo ziņu laboja stucers, 06 Feb 2016, 02:04:24 ]

Offline
kamikadzemk
06. Feb 2016, 13:06 #4716

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3429

Braucu ar:

Skaistas bildes un padarītā apraksts.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Montana
06. Feb 2016, 14:37 #4717

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10721

Braucu ar: Šahs un mats !

e34 jau nav nekādas vainas, ja vien tas nav nopists takā stīla emka
Offline
Marteens
06. Feb 2016, 14:49 #4718

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10827

Braucu ar:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?...mp;pageNumber=1# varētu būt interesants projekts. Detaļas ar spainī maksā 10eiro
Offline
Montana
06. Feb 2016, 15:05 #4719

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10721

Braucu ar: Šahs un mats !

viņš uz hedsetu pārgājis jau
Offline
rekeds
06. Feb 2016, 15:10 #4720

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

drīz būs jaunas klasikas

https://www.facebook.com/rivsuimports/videos/1745452115685413/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo