Autors | Ziņojums |
12 | 25. Nov 2015, 21:05 |
#4581
|
|
Kopš: 11. Jun 2006
No: Tukums
Ziņojumi: 1548
Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.
|
25 Nov 2015, 21:01:05 NO_ rakstīja:
25 Nov 2015, 21:00:00 hronists rakstīja:
25 Nov 2015, 20:39:53 tirgus rakstīja:
SDM6005 ko shitas radaraa tgd veido? 
spiego?
to pašu iedomājos
bet arī zemu lido... 
Kas notiek  |
Offline | |
|
NO_ | 25. Nov 2015, 21:08 |
#4582
|
|
 Kopš: 10. Mar 2009
No: Kuldīga
Ziņojumi: 1101
Braucu ar: BMW
|
25 Nov 2015, 21:05:45 12 rakstīja:
25 Nov 2015, 21:01:05 NO_ rakstīja:
25 Nov 2015, 21:00:00 hronists rakstīja:
25 Nov 2015, 20:39:53 tirgus rakstīja:
SDM6005 ko shitas radaraa tgd veido? 
spiego?
to pašu iedomājos
bet arī zemu lido... 
Kas notiek 
https://www.flightradar24.com/SDM6005/814bce6 |
Offline | |
|
tirgus | 25. Nov 2015, 21:34 |
#4583
|
|
Kopš: 06. Jul 2006
Ziņojumi: 101
Braucu ar:
| nolaidaas atpakalj Vilnaa  |
Offline | |
|
arizah | 25. Nov 2015, 22:06 |
#4584
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| CS100 sēžas patreiz Arlandā, laikam zupa pietrūka. Bertons nav nosalis tur jau?
[ Šo ziņu laboja arizah, 25 Nov 2015, 22:11:00 ] |
Offline | |
|
Erx | 25. Nov 2015, 22:19 |
#4585
|
|
 Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2260
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Kaut kad bija diskusija par militārajām lidmašīnām, un es biju google pameklējis viedokļus.
Cik atceros, tad kaut kādi piloti, kas esot lidojuši ar abām, rakstīja, ka MIG esot kaut kāda sistēma labāka, kas ļoti specifiskos apstākļos dotu priekšrocību pret citiem iznīcinātajiem, bet visādi savādāk tā esot miskaste. Īpaši atceros, ka piloti bija sūdzējušies par vadību - visām sviram mistiskas mirušās zonas, precizitāte nekāda. Tā kā salīdzinot ar autobūves analogiem, diez ko tālāk par žiguļiem nav tikuši. |
Offline | |
|
arizah | 26. Nov 2015, 00:07 |
#4586
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| C-sērija nosēdās, Bertons padalījās ar bildi 
[ Šo ziņu laboja arizah, 26 Nov 2015, 00:07:45 ] |
Offline | |
|
ramex | 26. Nov 2015, 00:32 |
#4587
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
26 Nov 2015, 00:24:53 bertons rakstīja:
kad un kur tas jaunais perdaljots lidos? vajadzeetu iemeegjinaat tiiri profilaksei.
t hvz kur lidos
Introduction Planned: first half of 2016 (CS100) with SWISS[3]
Planned: second half of 2016 (CS300) with airBaltic[4] |
Offline | |
|
S_2 | 26. Nov 2015, 15:00 |
#4588
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
| atlikt iršanu, pagaidām izskatās, ka būs šodien pēc 16:00 
26 Nov 2015, 13:14:45 adolfs rakstīja:
satikti 91, arizah, bertons 

|
Offline | |
|
|
S_2 | 26. Nov 2015, 15:17 |
#4589
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
| ...CS100 iekš FR24 šobrīd redzams Stokholmā Brommā, vēl uz zemes |
Offline | |
|
S_2 | 26. Nov 2015, 15:41 |
#4590
|
|
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 666
Braucu ar: Audi
|
26 Nov 2015, 15:35:03 adolfs rakstīja:
neviens jau neteica, ka ta ir evra 
91 šodien redzēju evra, tādēļ nācās pārbaudīt info  |
Offline | |
|
er | 26. Nov 2015, 19:11 |
#4591
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
| Interesanta ideja - nonemama kabīne 
Airbus's Dream |
Offline | |
|
arizah | 26. Nov 2015, 22:35 |
#4592
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
bija patīkami tik daudzus poweristus beidzot satikt vaigā  [ Šo ziņu laboja arizah, 26 Nov 2015, 22:44:54 ] |
Offline | |
|
soulfreak | 27. Nov 2015, 08:47 |
#4593
|
|
 Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6644
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Poweristu proletariāts šodien dosies ievērtēt jauno Bombārdjēru  |
Offline | |
|
kkas | 27. Nov 2015, 09:16 |
#4594
|
|
 Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9886
Braucu ar: Alfu
| kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?  |
Offline | |
|
RVR  | 27. Nov 2015, 09:19 |
#4595
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
|
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
būs droši lidot? 
Ar Lada Kalina ir droši braukt?
Atbilde varētu būt līdzīga abos gadījumos.
|
Offline | |
|
er | 27. Nov 2015, 09:23 |
#4596
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot? 
Ja eiropā sertificēts, tad jā, droši. Cits jautājums ir cik kompānijai tas lidaparāts ir rentabls. |
Offline | |
|
|
Jancuks  | 27. Nov 2015, 10:02 |
#4597
|
|
 Kopš: 22. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2287
Braucu ar:
| |
Offline | |
|
xn3x | 27. Nov 2015, 11:02 |
#4598
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2779
Braucu ar: sieviešu auto
|
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot? 
Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts". |
Offline | |
|
er | 27. Nov 2015, 11:10 |
#4599
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot? 
Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".
Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos" |
Offline | |
|
xn3x | 27. Nov 2015, 11:17 |
#4600
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2779
Braucu ar: sieviešu auto
|
27 Nov 2015, 11:10:31 er rakstīja:
27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:
27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot? 
Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".
Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos"
Ar Embraer man personīgi nav bijusi darīšana, bet kolēģi ar viņiem strādā. Tehniski ir vienā līmenī ar Bombardier, vajadzētu būt ok.
Ar SSJ galvenā problēma ir tāda, ka viņiem kultūrā ir kasjaku slēpšana. To konkrēto problēmu varētu atrisināt kaut vai atzīstot tās esamību un nosakot atbilstošu pārbaužu intervālu. Bet nē, labāk galvu smiltīs, nekā pa galvu no bosa  |
Offline | |
|