Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 162 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
12
25. Nov 2015, 21:05 #4581

Kopš: 11. Jun 2006

No: Tukums

Ziņojumi: 1548

Braucu ar: E 39 3.0 dA. Volvo FH 12 460, Euro 6.


25 Nov 2015, 21:01:05 NO_ rakstīja:

25 Nov 2015, 21:00:00 hronists rakstīja:

25 Nov 2015, 20:39:53 tirgus rakstīja:
SDM6005 ko shitas radaraa tgd veido?


spiego?



to pašu iedomājos

bet arī zemu lido...

Kas notiek
Offline
NO_
25. Nov 2015, 21:08 #4582

Kopš: 10. Mar 2009

No: Kuldīga

Ziņojumi: 1101

Braucu ar: BMW


25 Nov 2015, 21:05:45 12 rakstīja:

25 Nov 2015, 21:01:05 NO_ rakstīja:

25 Nov 2015, 21:00:00 hronists rakstīja:

25 Nov 2015, 20:39:53 tirgus rakstīja:
SDM6005 ko shitas radaraa tgd veido?


spiego?



to pašu iedomājos

bet arī zemu lido...

Kas notiek


https://www.flightradar24.com/SDM6005/814bce6
Offline
tirgus
25. Nov 2015, 21:34 #4583

Kopš: 06. Jul 2006

Ziņojumi: 101

Braucu ar:

nolaidaas atpakalj Vilnaa
Offline
arizah
25. Nov 2015, 22:06 #4584

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

CS100 sēžas patreiz Arlandā, laikam zupa pietrūka. Bertons nav nosalis tur jau?

[ Šo ziņu laboja arizah, 25 Nov 2015, 22:11:00 ]

Offline
Erx
25. Nov 2015, 22:19 #4585

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2260

Braucu ar: Subaru Spec-B

Kaut kad bija diskusija par militārajām lidmašīnām, un es biju google pameklējis viedokļus.
Cik atceros, tad kaut kādi piloti, kas esot lidojuši ar abām, rakstīja, ka MIG esot kaut kāda sistēma labāka, kas ļoti specifiskos apstākļos dotu priekšrocību pret citiem iznīcinātajiem, bet visādi savādāk tā esot miskaste. Īpaši atceros, ka piloti bija sūdzējušies par vadību - visām sviram mistiskas mirušās zonas, precizitāte nekāda. Tā kā salīdzinot ar autobūves analogiem, diez ko tālāk par žiguļiem nav tikuši.
Offline
arizah
26. Nov 2015, 00:07 #4586

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

C-sērija nosēdās, Bertons padalījās ar bildi

[ Šo ziņu laboja arizah, 26 Nov 2015, 00:07:45 ]

Offline
ramex
26. Nov 2015, 00:32 #4587

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


26 Nov 2015, 00:24:53 bertons rakstīja:
kad un kur tas jaunais perdaljots lidos? vajadzeetu iemeegjinaat tiiri profilaksei.


t hvz kur lidos

Introduction Planned: first half of 2016 (CS100) with SWISS[3]
Planned: second half of 2016 (CS300) with airBaltic[4]
Offline
S_2
26. Nov 2015, 15:00 #4588

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi

atlikt iršanu, pagaidām izskatās, ka būs šodien pēc 16:00


26 Nov 2015, 13:14:45 adolfs rakstīja:

satikti 91, arizah, bertons











Offline
S_2
26. Nov 2015, 15:17 #4589

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi

...CS100 iekš FR24 šobrīd redzams Stokholmā Brommā, vēl uz zemes
Offline
S_2
26. Nov 2015, 15:41 #4590

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 666

Braucu ar: Audi


26 Nov 2015, 15:35:03 adolfs rakstīja:
neviens jau neteica, ka ta ir evra


91 šodien redzēju evra, tādēļ nācās pārbaudīt info
Offline
er
26. Nov 2015, 19:11 #4591

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30

Interesanta ideja - nonemama kabīne

Airbus's Dream
Offline
arizah
26. Nov 2015, 22:35 #4592

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43



bija patīkami tik daudzus poweristus beidzot satikt vaigā

[ Šo ziņu laboja arizah, 26 Nov 2015, 22:44:54 ]

Offline
soulfreak
27. Nov 2015, 08:47 #4593

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6644

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Poweristu proletariāts šodien dosies ievērtēt jauno Bombārdjēru
Offline
kkas
27. Nov 2015, 09:16 #4594

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9886

Braucu ar: Alfu

kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?
Offline
RVR
27. Nov 2015, 09:19 #4595

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR


27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:

būs droši lidot?



Ar Lada Kalina ir droši braukt?
Atbilde varētu būt līdzīga abos gadījumos.

Offline
er
27. Nov 2015, 09:23 #4596

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?


Ja eiropā sertificēts, tad jā, droši. Cits jautājums ir cik kompānijai tas lidaparāts ir rentabls.
Offline
Jancuks
27. Nov 2015, 10:02 #4597

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2287

Braucu ar:

Offline
xn3x
27. Nov 2015, 11:02 #4598

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2779

Braucu ar: sieviešu auto


27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?

Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".
Offline
er
27. Nov 2015, 11:10 #4599

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:

27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?

Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".


Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos"
Offline
xn3x
27. Nov 2015, 11:17 #4600

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2779

Braucu ar: sieviešu auto


27 Nov 2015, 11:10:31 er rakstīja:

27 Nov 2015, 11:02:22 xn3x rakstīja:

27 Nov 2015, 09:16:49 kkas rakstīja:
kas tur ar tām krievu lidmašīnām Airbalticā, būs?
būs droši lidot?

Neieteiktu...
Ar sertifikāciju tur ir tā, ka EASA nepārbauda visu, tikai salīdzina prasības starp CS un RU ekvivalentu (kurš ir 99% nospiests no FAR/CS), un pārbauda atbilstību punktos, kas atšķiras.
Kā notiek sertifikācija RU, vari iedomāties. Sakam Sukhoi "šis neatbilst sertifikācijas prasībām, jo nav bekapa bojājumu gadījumam", viņi atbild "nemīz, ar SCAA viss ir sarunāts".


Tad jau ar Embrarier arī nelido? To arī taisa "laukos"

Ar Embraer man personīgi nav bijusi darīšana, bet kolēģi ar viņiem strādā. Tehniski ir vienā līmenī ar Bombardier, vajadzētu būt ok.
Ar SSJ galvenā problēma ir tāda, ka viņiem kultūrā ir kasjaku slēpšana. To konkrēto problēmu varētu atrisināt kaut vai atzīstot tās esamību un nosakot atbilstošu pārbaužu intervālu. Bet nē, labāk galvu smiltīs, nekā pa galvu no bosa
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo