Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
akmens
25. Dec 2015, 14:50 #4361

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


25 Dec 2015, 14:46:10 smudo rakstīja:
Vakar izmetu līkumu ar savu "nākotnes klasiku" - biju jau "ieziemojis" garāžā laukos, bet ja ir +7 un gandrīz sauss, tad nenoturējos un izbraucu. Janvārī profilaksei tiks izjaukts dzinējs un samainītas "dilstošās detaļas" - šāles, visas blīves un blīvslēgi (augša un apakša), vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes un vadīklas, samērīs un ja vajadzēs noslīpes & nobalansēs kloķvārpstu + vieglāki klaņi ar APR skrūvēm, lai trasē bez stresa var dod līdz ierobezotājam. Plānā uzlabot karteri braukšanai pa trasi, varbūt papildus eļļas radiators (jo vasarā pēc 5 apļiem Biķerniekos nedaudz krītas eļļas spiediens zem optimāla arī ar labu tām paredzētu 10w50 eļļu) + ja sanāks, tad varbūt arī jāpārkrāso vai vismaz jānovēršs nelielie defekti. Un varbūt arī sajūgs, jo 30 gadus vecs OEM pēc nelielas jaudas pacelšanas (kādi+ 30-40 zs) gan jau agri vai vēlu neizturēs vai ja izdomāšu uzlikt nedaudz lielāku OEM turbo, tad tie bus jau + 100. Vismaz būs rezerve.

A kas par kaujas tehniku?
Offline
smudo
25. Dec 2015, 14:55 #4362

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4058

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Dec 2015, 14:50:26 akmens rakstīja:

25 Dec 2015, 14:46:10 smudo rakstīja:
Vakar izmetu līkumu ar savu "nākotnes klasiku" - biju jau "ieziemojis" garāžā laukos, bet ja ir +7 un gandrīz sauss, tad nenoturējos un izbraucu. Janvārī profilaksei tiks izjaukts dzinējs un samainītas "dilstošās detaļas" - šāles, visas blīves un blīvslēgi (augša un apakša), vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes un vadīklas, samērīs un ja vajadzēs noslīpes & nobalansēs kloķvārpstu + vieglāki klaņi ar APR skrūvēm, lai trasē bez stresa var dod līdz ierobezotājam. Plānā uzlabot karteri braukšanai pa trasi, varbūt papildus eļļas radiators (jo vasarā pēc 5 apļiem Biķerniekos nedaudz krītas eļļas spiediens zem optimāla arī ar labu tām paredzētu 10w50 eļļu) + ja sanāks, tad varbūt arī jāpārkrāso vai vismaz jānovēršs nelielie defekti. Un varbūt arī sajūgs, jo 30 gadus vecs OEM pēc nelielas jaudas pacelšanas (kādi+ 30-40 zs) gan jau agri vai vēlu neizturēs vai ja izdomāšu uzlikt nedaudz lielāku OEM turbo, tad tie bus jau + 100. Vismaz būs rezerve.

A kas par kaujas tehniku?


Aiz loga uzspīdēja saule - laikam jāizmet vēl pēdējais līkums šogad, jo nākamnedēļ beidzot sākšoties ziema!

P.S. 1987. gada Porsche 944 turbo.
Offline
smudo
25. Dec 2015, 17:01 #4363

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4058

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Pēdējo reizi izkustināju šogad. Vienā klusā vietā ārpus apdzīvotas vietas metu pa 180 grādi apkārt un "mocīju" pirmajā ātrumā (šiem modeļiem tas ir gandrīz 70). Ar bloķi uz mitra ļoti jāuzmanās - pāris reizes sanāca samesties - vēl daudz jātrenējas. Vienā brīdī aizmugurē parādījās CP un lika apstāties Bet neko - palūdza dokumentus, apskatījās tehnisko (gan jau arī OCTA tika pārbaudīta) un tā kā vis bija kārtībā, tad novēlēja labu celu. To, ka auto ir uz semi-slick riepām (kas man par pārsteigumu turējās ideāli), pat nepamanīja, vai izlikās nemanot Tagad jāgaida pavasaris un pirmā YTR trases diena Biķerniekos!
Offline
25. Dec 2015, 18:16 #4364

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

Kas tur jaauzmanaas 944 shkjeereejas ka prieks un vaacas ne sliktaak par jebkuru bmw. Jaado tik iekshaa.
Offline
smudo
25. Dec 2015, 18:34 #4365

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4058

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Dec 2015, 18:16:40 riddler rakstīja:
Kas tur jaauzmanaas 944 shkjeereejas ka prieks un vaacas ne sliktaak par jebkuru bmw. Jaado tik iekshaa.


Jāuzmanās, jo rokas nav tik taisnas, kā gribētos Dēļ tuvu 50% pret 50% svara sadalījuma vadās ļoti neitrāli, ja vien netiek pārsniegts noteikts oversteer leņķis - kad tas notiek, viss notiek ļoti ātri!

Tas notiek ar 944, kad uzliek lielāku turbīnu!

Porsche 944T

[ Šo ziņu laboja smudo, 25 Dec 2015, 18:50:28 ]

Offline
25. Dec 2015, 18:37 #4366

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

Man liekas tu par daudz teoretizee. Pa slapjo viena reize 333 un skola buus rokaa.
Offline
smudo
25. Dec 2015, 18:44 #4367

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4058

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Dec 2015, 18:37:32 riddler rakstīja:
Man liekas tu par daudz teoretizee. Pa slapjo viena reize 333 un skola buus rokaa.


Pavasarī biju 333. Bija + 10 un lietus ar semi-slick riepām - divas reizes izejot taisnē aizgāja karuselī Kopumā bija viens no ātrākajiem laikiem starp visiem dalībniekiem. Kā jau teicu, jātrenējas! Bet nu tajā dienā slīdēja visi - gan RWD gan FWD.

[ Šo ziņu laboja smudo, 25 Dec 2015, 18:45:02 ]

Offline
SteelRat
25. Dec 2015, 19:06 #4368

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164249

Braucu ar: Challenger

netak, kaadi trenninju powera visi ir dzimushi rallisti, pro sportisti un biznesa gjeniji

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Dec 2015, 19:07:15 ]



-----------------
Offline
RaimisB
25. Dec 2015, 19:41 #4369

Kopš: 15. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar:


25 Dec 2015, 19:06:39 SteelRat rakstīja:
netak, kaadi trenninju powera visi ir dzimushi rallisti, pro sportisti un biznesa gjeniji

Un vel daži no šiem vel pat isti Latvijas nafta oligarhi.
Offline
stenderz
25. Dec 2015, 21:28 #4370

Kopš: 03. May 2014

No: Kuldīga

Ziņojumi: 70

Braucu ar: kas ir

Paņem uz ziemu kādu e36 par budžetu ko tu gribi ieguldīties porkā un sapratīsi ka pavasarī sānslīde uz asvalta ir tīrais nieks
Pedal tu metal un vēsā mierā


25 Dec 2015, 18:44:05 smudo rakstīja:

25 Dec 2015, 18:37:32 riddler rakstīja:
Man liekas tu par daudz teoretizee. Pa slapjo viena reize 333 un skola buus rokaa.


Pavasarī biju 333. Bija + 10 un lietus ar semi-slick riepām - divas reizes izejot taisnē aizgāja karuselī Kopumā bija viens no ātrākajiem laikiem starp visiem dalībniekiem. Kā jau teicu, jātrenējas! Bet nu tajā dienā slīdēja visi - gan RWD gan FWD.
Offline
smudo
25. Dec 2015, 22:55 #4371

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 4058

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


25 Dec 2015, 21:28:23 stenderz rakstīja:
Paņem uz ziemu kādu e36 par budžetu ko tu gribi ieguldīties porkā un sapratīsi ka pavasarī sānslīde uz asvalta ir tīrais nieks
Pedal tu metal un vēsā mierā


25 Dec 2015, 18:44:05 smudo rakstīja:

25 Dec 2015, 18:37:32 riddler rakstīja:
Man liekas tu par daudz teoretizee. Pa slapjo viena reize 333 un skola buus rokaa.


Pavasarī biju 333. Bija + 10 un lietus ar semi-slick riepām - divas reizes izejot taisnē aizgāja karuselī Kopumā bija viens no ātrākajiem laikiem starp visiem dalībniekiem. Kā jau teicu, jātrenējas! Bet nu tajā dienā slīdēja visi - gan RWD gan FWD.



Par to naudu, kas 2 gados ielikta dazados upgrade mierigi m3 sanaktu vienu bridi skatijos ari m3 (e36 vai e46), bet nu velejos 80to gadu auto (nav nekadas elektronikas - pat ABS) + ar vecu Porsche var braukt gan YTR pasakumos, gan dazados Porsche club pasakumos (ne tikai LV), kas ir papildus plus. Ja interesetu tikai Minisoseja, tad kads no M3 butu viena no top izvelem.
Offline
25. Dec 2015, 23:08 #4372

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

juus esat sapisushies ar saivem neglitajiem 944
Offline
25. Dec 2015, 23:15 #4373

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:


25 Dec 2015, 22:55:58 smudo rakstīja:

25 Dec 2015, 21:28:23 stenderz rakstīja:
Paņem uz ziemu kādu e36 par budžetu ko tu gribi ieguldīties porkā un sapratīsi ka pavasarī sānslīde uz asvalta ir tīrais nieks
Pedal tu metal un vēsā mierā


25 Dec 2015, 18:44:05 smudo rakstīja:

25 Dec 2015, 18:37:32 riddler rakstīja:
Man liekas tu par daudz teoretizee. Pa slapjo viena reize 333 un skola buus rokaa.


Pavasarī biju 333. Bija + 10 un lietus ar semi-slick riepām - divas reizes izejot taisnē aizgāja karuselī Kopumā bija viens no ātrākajiem laikiem starp visiem dalībniekiem. Kā jau teicu, jātrenējas! Bet nu tajā dienā slīdēja visi - gan RWD gan FWD.



Par to naudu, kas 2 gados ielikta dazados upgrade mierigi m3 sanaktu vienu bridi skatijos ari m3 (e36 vai e46), bet nu velejos 80to gadu auto (nav nekadas elektronikas - pat ABS) + ar vecu Porsche var braukt gan YTR pasakumos, gan dazados Porsche club pasakumos (ne tikai LV), kas ir papildus plus. Ja interesetu tikai Minisoseja, tad kads no M3 butu viena no top izvelem.


tu neiebrauci pahodu, nopeerc kaadu 325 zhurku un dod dirsaas - iemaaciisies braukt bez stresa ka sasitiisi 944
Offline
Manson
26. Dec 2015, 17:03 #4374

Kopš: 03. Mar 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 530

Braucu ar: Audi

Nākotnes klasiku vajag tadu, lai arī pa ziemu var

Offline
karlsonss
26. Dec 2015, 17:46 #4375

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Traks esi, ar klasiku pa ziemu
Offline
AV
26. Dec 2015, 17:52 #4376

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 17409

Braucu ar: 500

Loti sen ielas nebiju manijis Granada, pietam konkretais izskatijas loti akurats
Protams, brauksanas prieks ganjau nekads

Offline
26. Dec 2015, 17:54 #4377

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

Offline
edzins5
26. Dec 2015, 19:18 #4378

Kopš: 05. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 171

Braucu ar: E39


26 Dec 2015, 17:52:34 AV rakstīja:
Loti sen ielas nebiju manijis Granada, pietam konkretais izskatijas loti akurats
Protams, brauksanas prieks ganjau nekads



Sievas tēvam reiz bija Granada, stāstija, ka braukšana bija ļoti glauna. Pa ceļu gāja kā kuģis un sēdekļi arī ļoti ērti. Pečku ļoti slavēja, ziemā ļoti ātri uzsilst. Pēc tam bija nopircis AUDI 100 un tas nav bijis tik ērts un silts, kā Granda
Offline
soulfreak
26. Dec 2015, 19:24 #4379

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6649

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Viens opis teica, izkāpdams no zapara Granada ir vnk sūds un nekas vairāk.
Offline
restar79
26. Dec 2015, 19:30 #4380

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2952

Braucu ar:

Astoņdesmito gadu beigās sanāca pavizināties ar https://en.wikipedia.org/wiki/Rover_SD1
likās nereāls kosmosa kuģis pēc senča vaza .
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo