Online
Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nākotnes klasika
Autors | Ziņojums |
KM | 25. Dec 2015, 12:34 |
#4341
|
|  Kopš: 28. Oct 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 7363
Braucu ar: ///M
|
25 Dec 2015, 12:13:54 TIINIZ rakstīja:
Domaju iepirkt E230 1991 kupeju. Ko sakat? Bus klasika? 
neapshaubami | Offline | | |
SteelRat  | 25. Dec 2015, 12:35 |
#4342
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164121
Braucu ar: Challenger
| pietam tu esi dzinejus sajaucis, 3.2 ir pazreizais, nevis 2.3  [ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Dec 2015, 12:39:06 ]
-----------------
| Offline | | |
akmens | 25. Dec 2015, 12:39 |
#4343
|
| Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
25 Dec 2015, 12:35:37 SteelRat rakstīja:
pietam tu esi dzinejus sajaucis, 3.2 ir pazreizais, nevis 2.3 
Viņam kaut kāda v8 elles mašīna arī nenāca iekšā kā top modelis?  | Offline | | |
SteelRat  | 25. Dec 2015, 12:44 |
#4344
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164121
Braucu ar: Challenger
| var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur) 
-----------------
| Offline | | |
akmens | 25. Dec 2015, 12:57 |
#4345
|
| Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur) 
Tad jau labāk piekrāt un paņemt krabi, vai uztaisīt "pa savam" vienu E500 coupe projektu  | Offline | | |
SteelRat  | 25. Dec 2015, 13:26 |
#4346
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164121
Braucu ar: Challenger
| ce500 projekts ir diezgan reals un neprasa mega ieguldijumus, tikai nervus un labus draugus @ csdd  [ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Dec 2015, 13:26:58 ]
-----------------
| Offline | | |
520i | 25. Dec 2015, 13:36 |
#4347
|
|  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
| sen atpakaļ iekrāmējām 5.0 iekš w123.
| Offline | | |
| 25. Dec 2015, 13:41 |
#4348
|
| Kopš:
Ziņojumi:
Braucu ar:
| kautko gaaja vismaz taa atkritumu urna?  | Offline | | |
|
520i | 25. Dec 2015, 13:43 |
#4349
|
|  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
25 Dec 2015, 13:41:27 riddler rakstīja:
kautko gaaja vismaz taa atkritumu urna? 
lai arī tika iemests pa vienu nakti un izpūtējs bija tieši zem gāzes pedāļa, kurš izkusa kopā ar visu zoli, priekš tās mazās jaudas spolēja takā dulls.  | Offline | | |
soulfreak | 25. Dec 2015, 13:43 |
#4350
|
|  Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6644
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
| Būtu labāk pa ~4 pakām pacēluši Lambo 
| Offline | | |
Arturiks  | 25. Dec 2015, 13:43 |
#4351
|
|  Kopš: 01. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 9275
Braucu ar: 26 & 26 & 11
| Ja būtu ar 326hp dvižoku tad ietu  | Offline | | |
520i | 25. Dec 2015, 13:45 |
#4352
|
|  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
25 Dec 2015, 13:43:25 Arturiks rakstīja:
Ja būtu ar 326hp dvižoku tad ietu 
nu šeit 230 tikai  | Offline | | |
Mizx | 25. Dec 2015, 13:46 |
#4353
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar:
| Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu. | Offline | | |
520i | 25. Dec 2015, 13:48 |
#4354
|
|  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.
par kuru mašīnu Tu runā? 
| Offline | | |
Mizx | 25. Dec 2015, 13:51 |
#4355
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar:
|
25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur) 
3,4 AMG pat Latvijā ir vairāki, tā vēl tāda paceļama klasika. Izaicinājums būtu oriģināla 3,6l AMG pēcfeislifta kupeja, tādas oficiāli tikai 29 saražotas, attiecīgi cena kosmoss. Tās tapa jau kad AMG pievienots Daimler, visas AMG pārbūves atkodējamas pēc VIN koda, šīs 29 nav AMG "konstruktori", par ko pavisam precīzu informāciju var būt ļoti grūti atrast. Tā ka ir arī W124 kolekcijas kupejas, bet tiešām ārpus budžeta nejaušas veiksmes pirkumam. | Offline | | |
Mizx | 25. Dec 2015, 13:54 |
#4356
|
|  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 6986
Braucu ar:
|
25 Dec 2015, 13:48:07 520i rakstīja:
25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.
par kuru mašīnu Tu runā? 
Par vienu kupeju, kam pārbūvi sāka Jelgavā, vienīgo, kam dabūta dalība satiksmē. Par citām nelegālām versijām neko nezinu.
Vispār senos laikos esot citās valstīs bijis populāri veco Jaguar motorus likt W123 virsbūvē — viss esot sakritis un pārbūve esot bijusi vienkārša. Tā ka teorētiski citur braukā W123 ar V12 Jaguar motoriem. | Offline | | |
|
akmens | 25. Dec 2015, 13:55 |
#4357
|
| Kopš: 28. Jun 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: ieslēgtu radio
|
25 Dec 2015, 13:26:46 SteelRat rakstīja:
ce500 projekts ir diezgan reals un neprasa mega ieguldijumus, tikai nervus un labus draugus @ csdd 
Un kas diez tur nebūtu saskaņojams parastam pilsonim, ja w124 E500 pēc rūpnīcas papīriem nācis ar to dībeli? Diezgan suuc jautājums to dabut gatavu: dzinējs no "čemodāna", paku uzlasīt no īstā E500 un tēma slēgta  | Offline | | |
520i | 25. Dec 2015, 13:56 |
#4358
|
|  Kopš: 20. Aug 2013
No: Strenči
Ziņojumi: 2714
Braucu ar: Ferrari
|
25 Dec 2015, 13:54:56 Mizx rakstīja:
25 Dec 2015, 13:48:07 520i rakstīja:
25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.
par kuru mašīnu Tu runā? 
Par vienu kupeju, kam pārbūvi sāka Jelgavā, vienīgo, kam dabūta dalība satiksmē. Par citām nelegālām versijām neko nezinu.
Vispār senos laikos esot citās valstīs bijis populāri veco Jaguar motorus likt W123 virsbūvē — viss esot sakritis un pārbūve esot bijusi vienkārša. Tā ka teorētiski citur braukā W123 ar V12 Jaguar motoriem.
skaidrs, šis ir sedans, un atrodas 500 metrus no manas pašreizējās atrašanās vietas [ Šo ziņu laboja 520i, 25 Dec 2015, 13:57:33 ] | Offline | | |
SteelRat  | 25. Dec 2015, 14:06 |
#4359
|
|  Kopš: 11. Dec 2002
Ziņojumi: 164121
Braucu ar: Challenger
|
25 Dec 2015, 13:51:56 Mizx rakstīja:
25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur) 
3,4 AMG pat Latvijā ir vairāki, tā vēl tāda paceļama klasika. Izaicinājums būtu oriģināla 3,6l AMG pēcfeislifta kupeja, tādas oficiāli tikai 29 saražotas, attiecīgi cena kosmoss. Tās tapa jau kad AMG pievienots Daimler, visas AMG pārbūves atkodējamas pēc VIN koda, šīs 29 nav AMG "konstruktori", par ko pavisam precīzu informāciju var būt ļoti grūti atrast. Tā ka ir arī W124 kolekcijas kupejas, bet tiešām ārpus budžeta nejaušas veiksmes pirkumam.
Viens tads amg ari man bija vienu briidi peecfacelifta jau ir lambo vertiba, to pat nav jegas piemineet 
-----------------
| Offline | | |
smudo  | 25. Dec 2015, 14:46 |
#4360
|
|  Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3958
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix
| Vakar izmetu līkumu ar savu "nākotnes klasiku" - biju jau "ieziemojis" garāžā laukos, bet ja ir +7 un gandrīz sauss, tad nenoturējos un izbraucu. Janvārī profilaksei tiks izjaukts dzinējs un samainītas "dilstošās detaļas" - šāles, visas blīves un blīvslēgi (augša un apakša), vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes un vadīklas, samērīs un ja vajadzēs noslīpes & nobalansēs kloķvārpstu + vieglāki klaņi ar APR skrūvēm, lai trasē bez stresa var dod līdz ierobezotājam. Plānā uzlabot karteri braukšanai pa trasi, varbūt papildus eļļas radiators (jo vasarā pēc 5 apļiem Biķerniekos nedaudz krītas eļļas spiediens zem optimāla arī ar labu tām paredzētu 10w50 eļļu) + ja sanāks, tad varbūt arī jāpārkrāso vai vismaz jānovēršs nelielie defekti. Un varbūt arī sajūgs, jo 30 gadus vecs OEM pēc nelielas jaudas pacelšanas (kādi+ 30-40 zs) gan jau agri vai vēlu neizturēs vai ja izdomāšu uzlikt nedaudz lielāku OEM turbo, tad tie bus jau + 100. Vismaz būs rezerve. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|