Online

Pašreiz BMWPower skatās 95 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Nākotnes klasika

AutorsZiņojums
KM
25. Dec 2015, 12:34 #4341

Kopš: 28. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 7363

Braucu ar: ///M


25 Dec 2015, 12:13:54 TIINIZ rakstīja:
Domaju iepirkt E230 1991 kupeju. Ko sakat? Bus klasika?

neapshaubami
Offline
SteelRat
25. Dec 2015, 12:35 #4342

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164121

Braucu ar: Challenger

pietam tu esi dzinejus sajaucis, 3.2 ir pazreizais, nevis 2.3

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Dec 2015, 12:39:06 ]



-----------------
Offline
akmens
25. Dec 2015, 12:39 #4343

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


25 Dec 2015, 12:35:37 SteelRat rakstīja:
pietam tu esi dzinejus sajaucis, 3.2 ir pazreizais, nevis 2.3

Viņam kaut kāda v8 elles mašīna arī nenāca iekšā kā top modelis?
Offline
SteelRat
25. Dec 2015, 12:44 #4344

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164121

Braucu ar: Challenger

var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur)

-----------------
Offline
akmens
25. Dec 2015, 12:57 #4345

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur)

Tad jau labāk piekrāt un paņemt krabi, vai uztaisīt "pa savam" vienu E500 coupe projektu
Offline
SteelRat
25. Dec 2015, 13:26 #4346

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164121

Braucu ar: Challenger

ce500 projekts ir diezgan reals un neprasa mega ieguldijumus, tikai nervus un labus draugus @ csdd

[ Šo ziņu laboja SteelRat, 25 Dec 2015, 13:26:58 ]



-----------------
Offline
520i
25. Dec 2015, 13:36 #4347

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari

sen atpakaļ iekrāmējām 5.0 iekš w123.

Offline
25. Dec 2015, 13:41 #4348

Kopš:

Ziņojumi:

Braucu ar:

kautko gaaja vismaz taa atkritumu urna?
Offline
520i
25. Dec 2015, 13:43 #4349

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


25 Dec 2015, 13:41:27 riddler rakstīja:
kautko gaaja vismaz taa atkritumu urna?


lai arī tika iemests pa vienu nakti un izpūtējs bija tieši zem gāzes pedāļa, kurš izkusa kopā ar visu zoli, priekš tās mazās jaudas spolēja takā dulls.
Offline
soulfreak
25. Dec 2015, 13:43 #4350

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6644

Braucu ar: tīru sirdsapziņu

Būtu labāk pa ~4 pakām pacēluši Lambo

































Offline
Arturiks
25. Dec 2015, 13:43 #4351

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9275

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Ja būtu ar 326hp dvižoku tad ietu
Offline
520i
25. Dec 2015, 13:45 #4352

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


25 Dec 2015, 13:43:25 Arturiks rakstīja:
Ja būtu ar 326hp dvižoku tad ietu


nu šeit 230 tikai
Offline
Mizx
25. Dec 2015, 13:46 #4353

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6986

Braucu ar:

Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.
Offline
520i
25. Dec 2015, 13:48 #4354

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.


par kuru mašīnu Tu runā?
Offline
Mizx
25. Dec 2015, 13:51 #4355

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6986

Braucu ar:


25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur)
3,4 AMG pat Latvijā ir vairāki, tā vēl tāda paceļama klasika. Izaicinājums būtu oriģināla 3,6l AMG pēcfeislifta kupeja, tādas oficiāli tikai 29 saražotas, attiecīgi cena kosmoss. Tās tapa jau kad AMG pievienots Daimler, visas AMG pārbūves atkodējamas pēc VIN koda, šīs 29 nav AMG "konstruktori", par ko pavisam precīzu informāciju var būt ļoti grūti atrast. Tā ka ir arī W124 kolekcijas kupejas, bet tiešām ārpus budžeta nejaušas veiksmes pirkumam.
Offline
Mizx
25. Dec 2015, 13:54 #4356

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6986

Braucu ar:


25 Dec 2015, 13:48:07 520i rakstīja:

25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.


par kuru mašīnu Tu runā?

Par vienu kupeju, kam pārbūvi sāka Jelgavā, vienīgo, kam dabūta dalība satiksmē. Par citām nelegālām versijām neko nezinu.
Vispār senos laikos esot citās valstīs bijis populāri veco Jaguar motorus likt W123 virsbūvē — viss esot sakritis un pārbūve esot bijusi vienkārša. Tā ka teorētiski citur braukā W123 ar V12 Jaguar motoriem.
Offline
akmens
25. Dec 2015, 13:55 #4357

Kopš: 28. Jun 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: ieslēgtu radio


25 Dec 2015, 13:26:46 SteelRat rakstīja:
ce500 projekts ir diezgan reals un neprasa mega ieguldijumus, tikai nervus un labus draugus @ csdd

Un kas diez tur nebūtu saskaņojams parastam pilsonim, ja w124 E500 pēc rūpnīcas papīriem nācis ar to dībeli? Diezgan suuc jautājums to dabut gatavu: dzinējs no "čemodāna", paku uzlasīt no īstā E500 un tēma slēgta
Offline
520i
25. Dec 2015, 13:56 #4358

Kopš: 20. Aug 2013

No: Strenči

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: Ferrari


25 Dec 2015, 13:54:56 Mizx rakstīja:

25 Dec 2015, 13:48:07 520i rakstīja:

25 Dec 2015, 13:46:32 Mizx rakstīja:
Iekrāmēt ta to 5,0 iekrāmēja, bet vārds "iekrāmēja" arī apzīmē notikušo. Pagāja kādi 5 gadi, kamēr dabūja cauri TA un ne jau tāpēc, ka motors nepareizs — tāda versija AMG oficiāli bija ar visiem papīriem. Vārdu sakot TA dabūja, bet tas auto joprojām nav normāli braucams, ja vien nevēlas patēriņu ap 30-mit litriem uz 100 km. Nomainījušies jau vairāki īpašnieki, bet projekts nav pabeigts. Tur vēl visādi elementi maināmi, vajag reduktoru, pusasis, lai auto kļūtu lietojams. Pagaidām motors ir "iekrāmēts" un teorētiski uz ielas ar to izbraukt drīkst, bet tas nenozīmē, ka var normāli izmest līkumu.


par kuru mašīnu Tu runā?

Par vienu kupeju, kam pārbūvi sāka Jelgavā, vienīgo, kam dabūta dalība satiksmē. Par citām nelegālām versijām neko nezinu.
Vispār senos laikos esot citās valstīs bijis populāri veco Jaguar motorus likt W123 virsbūvē — viss esot sakritis un pārbūve esot bijusi vienkārša. Tā ka teorētiski citur braukā W123 ar V12 Jaguar motoriem.


skaidrs, šis ir sedans, un atrodas 500 metrus no manas pašreizējās atrašanās vietas

[ Šo ziņu laboja 520i, 25 Dec 2015, 13:57:33 ]

Offline
SteelRat
25. Dec 2015, 14:06 #4359

Kopš: 11. Dec 2002

Ziņojumi: 164121

Braucu ar: Challenger


25 Dec 2015, 13:51:56 Mizx rakstīja:

25 Dec 2015, 12:44:56 SteelRat rakstīja:
var but kkads megarets specpasutijums, 3.4 amg naca, un taa notiekti jau ir klasika, bet aarpus powerista budzeta robezhaam (2k eur)
3,4 AMG pat Latvijā ir vairāki, tā vēl tāda paceļama klasika. Izaicinājums būtu oriģināla 3,6l AMG pēcfeislifta kupeja, tādas oficiāli tikai 29 saražotas, attiecīgi cena kosmoss. Tās tapa jau kad AMG pievienots Daimler, visas AMG pārbūves atkodējamas pēc VIN koda, šīs 29 nav AMG "konstruktori", par ko pavisam precīzu informāciju var būt ļoti grūti atrast. Tā ka ir arī W124 kolekcijas kupejas, bet tiešām ārpus budžeta nejaušas veiksmes pirkumam.


Viens tads amg ari man bija vienu briidi peecfacelifta jau ir lambo vertiba, to pat nav jegas piemineet

-----------------
Offline
smudo
25. Dec 2015, 14:46 #4360

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3958

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Vakar izmetu līkumu ar savu "nākotnes klasiku" - biju jau "ieziemojis" garāžā laukos, bet ja ir +7 un gandrīz sauss, tad nenoturējos un izbraucu. Janvārī profilaksei tiks izjaukts dzinējs un samainītas "dilstošās detaļas" - šāles, visas blīves un blīvslēgi (augša un apakša), vārstu blīvslēgi, vārstu atsperes un vadīklas, samērīs un ja vajadzēs noslīpes & nobalansēs kloķvārpstu + vieglāki klaņi ar APR skrūvēm, lai trasē bez stresa var dod līdz ierobezotājam. Plānā uzlabot karteri braukšanai pa trasi, varbūt papildus eļļas radiators (jo vasarā pēc 5 apļiem Biķerniekos nedaudz krītas eļļas spiediens zem optimāla arī ar labu tām paredzētu 10w50 eļļu) + ja sanāks, tad varbūt arī jāpārkrāso vai vismaz jānovēršs nelielie defekti. Un varbūt arī sajūgs, jo 30 gadus vecs OEM pēc nelielas jaudas pacelšanas (kādi+ 30-40 zs) gan jau agri vai vēlu neizturēs vai ja izdomāšu uzlikt nedaudz lielāku OEM turbo, tad tie bus jau + 100. Vismaz būs rezerve.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo