Autors | Ziņojums |
Tikai_lasu | 15. Sep 2015, 17:33 |
#4312
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Isķinu glagoļiš!
Tādēļ arī saku- satraukumam nav pamata! Šis nebūs pat uzrāvis līdz 1/3 sava augstuma koridora, ka būs jau jāmet zemē: Mūsu tālie reisi  |
Offline | |
|
Murphy  | 15. Sep 2015, 19:56 |
#4313
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| CDG pagājušo nedēļ arī 2x paprasīja ID  |
Offline | |
|
ramex | 15. Sep 2015, 20:00 |
#4314
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 19:42:07 bertons rakstīja:
A kaads zin kapeec RIX ir vieniigaa lidosta shai pus uraaliem kuraa joprojaam pases 2reiz jaaraada pat uz shengenas lidojumiem?
??? dokumenti ir prasīts pie iekāpšanas un pie security check, gan MUC, gan ARN, gan VNO.
tā kā man škiet vairāk jocīgi ka kaut kur neprasa pie iekāpšan parādīs pasportu (security tipo takā pašsaprotami) |
Offline | |
|
e34 | 15. Sep 2015, 20:18 |
#4315
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403 |
Offline | |
|
Achtung | 15. Sep 2015, 20:45 |
#4316
|
|
 Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 837
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk? |
Offline | |
|
ramex | 15. Sep 2015, 21:59 |
#4317
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
būšot gadu vēlaķ tipo
Links |
Offline | |
|
ramex | 15. Sep 2015, 22:02 |
#4318
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 20:04:33 adolfs rakstīja:
tagad katrs uzskaitam, kur esam bijushi 
esmu pabijis krietni vairāk kur , šis bija dažas no pēdējām kur pabiju |
Offline | |
|
xn3x | 15. Sep 2015, 22:12 |
#4319
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
15 Sep 2015, 13:45:24 arizah rakstīja:
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu.
Tantes pieturā runā, ka A380 esot komerciāla izgāšanās  |
Offline | |
|
|
xn3x | 15. Sep 2015, 22:14 |
#4320
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
|
15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
Kad ir kāds jaunas ļopenes projekts nonācis uz konveijera bez kavēšanās?  |
Offline | |
|
arizah | 15. Sep 2015, 23:44 |
#4321
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| baltikā vēljoprojām plāni vecie.
Bet CS300 pavisam nesen vēl nebij pabeidzis sertifikāciju. |
Offline | |
|
ramex | 16. Sep 2015, 08:07 |
#4322
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
| Ātrumā sagūglēju apmērām šitā 
The Canadian-built pair is the first Pratt & Whitney PW1000G family-powered aircraft to appear at a major air show, giving the U.S. engine maker a chance to showcase the geared turbofan and support Bombardier’s drive to attack its goal of 300 orders by entry into service in early 2016. The program is two years behind schedule, around $2 billion over budget and in need of more commitments, particularly from prestige customers.
Links |
Offline | |
|
Cherbikoff | 16. Sep 2015, 09:18 |
#4323
|
|
 Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403
Un kas tur tāds īpašs?  |
Offline | |
|
e34 | 16. Sep 2015, 09:58 |
#4324
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:
15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403
Un kas tur tāds īpašs? 
Bieži taču negadās, ne? |
Offline | |
|
Cherbikoff | 16. Sep 2015, 13:31 |
#4325
|
|
 Kopš: 27. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 991
Braucu ar: BMW & Mercedes
|
16 Sep 2015, 09:58:11 e34 rakstīja:
16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:
15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403
Un kas tur tāds īpašs? 
Bieži taču negadās, ne?
nu tas nav nekāds retums
|
Offline | |
|
e34 | 17. Sep 2015, 12:58 |
#4326
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4062
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2 [ Šo ziņu laboja e34, 17 Sep 2015, 13:29:05 ] |
Offline | |
|
arizah | 17. Sep 2015, 13:05 |
#4327
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Base training tā izskatās  [ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 13:21:06 ] |
Offline | |
|
|
arizah | 17. Sep 2015, 16:50 |
#4328
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Bertona sapnis -
biznesklase 
[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 16:51:43 ] |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 17. Sep 2015, 17:46 |
#4329
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
|
17 Sep 2015, 12:58:50 e34 rakstīja:
Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2
Tas nebija BTI1M2 čuvakam mode s vecais callsigns palicis bija Un tas bija parasts treniņš.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Lafter  | 18. Sep 2015, 23:40 |
#4330
|
|
 Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Kas arlanda tads ipaš Rygge ir černis mazs 
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
|
Offline | |
|
arizah | 19. Sep 2015, 19:31 |
#4331
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| izskatās, ka pirmo mēģināja vizuāli, bet pārāk vēlu sāka samazināt augstumu un attiecīgi nesagāja, tad aizvektorēja uz 6 miles final un pa ILS nonāca lejā. tādējādi var redzēt augstuma atšķirības, kur pirmajā reizē izgrieza uz final un cik augstu tur ir otrajā reizē. bet nu tas tāds minējums protams
EDIT: jā, paklausījos liveatc - loši izstūrēja virs Jūrmalas un tur viņiem palūdza netrokšņot un palikt virs 2500ft. Pēctam vairs nebija laika pazaudēt augstumu, attiecīgi missed approach, reason - "we were a bit high" un palūdza uz vectors for ILS.[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Sep 2015, 19:51:32 ] |
Offline | |
|