Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 125 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Tikai_lasu
15. Sep 2015, 17:33 #4312

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Isķinu glagoļiš!
Tādēļ arī saku- satraukumam nav pamata! Šis nebūs pat uzrāvis līdz 1/3 sava augstuma koridora, ka būs jau jāmet zemē: Mūsu tālie reisi
Offline
Murphy
15. Sep 2015, 19:56 #4313

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

CDG pagājušo nedēļ arī 2x paprasīja ID
Offline
ramex
15. Sep 2015, 20:00 #4314

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 19:42:07 bertons rakstīja:
A kaads zin kapeec RIX ir vieniigaa lidosta shai pus uraaliem kuraa joprojaam pases 2reiz jaaraada pat uz shengenas lidojumiem?


??? dokumenti ir prasīts pie iekāpšanas un pie security check, gan MUC, gan ARN, gan VNO.

tā kā man škiet vairāk jocīgi ka kaut kur neprasa pie iekāpšan parādīs pasportu (security tipo takā pašsaprotami)
Offline
e34
15. Sep 2015, 20:18 #4315

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403
Offline
Achtung
15. Sep 2015, 20:45 #4316

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 837

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
Offline
ramex
15. Sep 2015, 21:59 #4317

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?


būšot gadu vēlaķ tipo

Links
Offline
ramex
15. Sep 2015, 22:02 #4318

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 20:04:33 adolfs rakstīja:
tagad katrs uzskaitam, kur esam bijushi


esmu pabijis krietni vairāk kur , šis bija dažas no pēdējām kur pabiju
Offline
xn3x
15. Sep 2015, 22:12 #4319

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


15 Sep 2015, 13:45:24 arizah rakstīja:
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu.


Tantes pieturā runā, ka A380 esot komerciāla izgāšanās
Offline
xn3x
15. Sep 2015, 22:14 #4320

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto


15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?

Kad ir kāds jaunas ļopenes projekts nonācis uz konveijera bez kavēšanās?
Offline
arizah
15. Sep 2015, 23:44 #4321

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

baltikā vēljoprojām plāni vecie.
Bet CS300 pavisam nesen vēl nebij pabeidzis sertifikāciju.
Offline
ramex
16. Sep 2015, 08:07 #4322

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!

Ātrumā sagūglēju apmērām šitā


The Canadian-built pair is the first Pratt & Whitney PW1000G family-powered aircraft to appear at a major air show, giving the U.S. engine maker a chance to showcase the geared turbofan and support Bombardier’s drive to attack its goal of 300 orders by entry into service in early 2016. The program is two years behind schedule, around $2 billion over budget and in need of more commitments, particularly from prestige customers.


Links
Offline
Cherbikoff
16. Sep 2015, 09:18 #4323

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?
Offline
e34
16. Sep 2015, 09:58 #4324

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:

15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?


Bieži taču negadās, ne?
Offline
Cherbikoff
16. Sep 2015, 13:31 #4325

Kopš: 27. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 991

Braucu ar: BMW & Mercedes


16 Sep 2015, 09:58:11 e34 rakstīja:

16 Sep 2015, 09:18:43 Cherbikoff rakstīja:

15 Sep 2015, 20:18:11 e34 rakstīja:
Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403


Un kas tur tāds īpašs?


Bieži taču negadās, ne?


nu tas nav nekāds retums
Offline
e34
17. Sep 2015, 12:58 #4326

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4062

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2

[ Šo ziņu laboja e34, 17 Sep 2015, 13:29:05 ]

Offline
arizah
17. Sep 2015, 13:05 #4327

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Base training tā izskatās

[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 13:21:06 ]

Offline
arizah
17. Sep 2015, 16:50 #4328

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Bertona sapnis -



biznesklase

[ Šo ziņu laboja arizah, 17 Sep 2015, 16:51:43 ]

Offline
kamikadzemk
17. Sep 2015, 17:46 #4329

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:


17 Sep 2015, 12:58:50 e34 rakstīja:
Spečuki, kas tā ir par Airbaltic riņķošanu virs lidostas tikko?Mācības kautkādas? BTI1M2

Tas nebija BTI1M2 čuvakam mode s vecais callsigns palicis bija Un tas bija parasts treniņš.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Lafter
18. Sep 2015, 23:40 #4330

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Kas arlanda tads ipaš Rygge ir černis mazs

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
19. Sep 2015, 19:31 #4331

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

izskatās, ka pirmo mēģināja vizuāli, bet pārāk vēlu sāka samazināt augstumu un attiecīgi nesagāja, tad aizvektorēja uz 6 miles final un pa ILS nonāca lejā. tādējādi var redzēt augstuma atšķirības, kur pirmajā reizē izgrieza uz final un cik augstu tur ir otrajā reizē. bet nu tas tāds minējums protams

EDIT: jā, paklausījos liveatc - loši izstūrēja virs Jūrmalas un tur viņiem palūdza netrokšņot un palikt virs 2500ft. Pēctam vairs nebija laika pazaudēt augstumu, attiecīgi missed approach, reason - "we were a bit high" un palūdza uz vectors for ILS.

[ Šo ziņu laboja arizah, 19 Sep 2015, 19:51:32 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo