Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
kamikadzemk
14. Sep 2015, 09:01 #4301

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ja es kļūdos, tad atzīstu, ka termināli ir projektējuši alkonarkomāni

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
RVR
14. Sep 2015, 18:31 #4302

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22712

Braucu ar: RVR

Jauno termināli būvēs vairākās kārtās, tagad būs gatava tikai pirmā kārta.
Offline
kristapz
14. Sep 2015, 20:51 #4303

Kopš: 23. Sep 2002

Ziņojumi: 3658

Braucu ar: .

vairakas reizes petiju tos tornus pedeja laika - un ari pie sevis katru reizi nodomaju, kur tiesi vinam piespraudis to kustigo dalu? jo tas sakuma posms trapiem izskatas kaut kads parak pabeigts, no visam pusem stikls, viss gluds un kartigs... ja tada ir pagaidu konstrukcija, tad respect protams
Offline
e34
14. Sep 2015, 21:33 #4304

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Berton,cik tu bieži lidinies riņķī?
Offline
e34
14. Sep 2015, 22:03 #4305

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS


14 Sep 2015, 21:47:28 bertons rakstīja:
nu taa +/-200 gadaa


Sanāk,ka gaisa transportā jūties kā es autobusā,nu nu viedokļa,ka man ir bail lidot un nesaprotu kā to var 200+ reizes gadā
Offline
e34
14. Sep 2015, 22:05 #4306

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Ja par tēmu,tad diezin kāds būtu maigākais scenārijs,ja tas BA 777 būtu pacēlies no Vegasas un motora fajers notiktu jau gaisā,viss būtu slikti,ja
Offline
arizah
14. Sep 2015, 23:11 #4307

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Engine fire (gaisā vai pat pie take-off) nav galīgi nekas neparasts un no tā vien zemē neviens nekrīt. Motoram norubī degvielas padevi, nodzēš ugunsgrēku (ja dzinējā vēl tomēr kaut kas deg) un lido tālāk. Cita lieta, ka šis izskatās pēc uncontained engine failure un rezultātā vēl arī paliela ugunsgrēka jau ārpus dzinēja. Un tad tur jau var aizfantazēties līdz jebkam, atkarībā no tā, kur tās apkārt lidojošās motora daļas trāpa. Kā būtu gaisā, kur būtu trāpījis un kas tur īsti dega pārāk maz pagaidām zināms.

Par uncontained laikam, slavenākais gadījums būs šis: https://www.youtube.com/watch?v=hWgYAbvq1WQ
un viss beidzās labi. Tā kā jautājums nav tik daudz cik nofeiloja dzinējs, bet gan, kas un cik daudz deg (kāpēc, tas jau ir sekundārs jautājums) - arī Konkorde pacēlās ar ugunsliesmu un viss tiešām beidzās slikti. Pie kam tur pat motors nemaz nebija pie vainas. Šeit izskatās ir līdzīgs scenārijs.

[ Šo ziņu laboja arizah, 14 Sep 2015, 23:28:58 ]

Offline
Sandis_UR
15. Sep 2015, 07:17 #4308

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3979

Braucu ar: BITURBO


14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos

Un 747 tachu 2 trapus padod ne


Man liekas, ka A380 iekš fra apkalpoja 3 vai 4
Offline
Tikai_lasu
15. Sep 2015, 09:35 #4309

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.
Offline
er
15. Sep 2015, 12:05 #4310

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos

Un 747 tachu 2 trapus padod ne


FRA uz 747 arī no 1 trapa ir kāpts. Lielāks boarding time tas arī viss.
Offline
arizah
15. Sep 2015, 13:45 #4311

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


15 Sep 2015, 09:35:54 Tikai_lasu rakstīja:
Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.


Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu. Aviācijā mūsdienās ir tikai viens vārds - lēti. Pie atbilstošas pasažieru plūsmas un atbilstoša trases garuma tas A380 kļūst lēti, pretējā gadījumā visi vizinātos ar Cessna 172 - pavisam lēti, stundā tikai 7 US Gal norij!
Savukārt pasažieru plūsmu var izveidot divos veidos - vai nu iedzīvotāji, kas dzīvo apkārt lidlaukam visi reizē sagrib aizbraukt uz vienu un topašu vietu, vai arī tos pasažierus uz turieni atved ar citiem reģionālajiem reisiem. Tas, protams, arī ir tāls ceļš ejams un pagaidām izskatās samērā teorētisks, tomēr nevajadzētu visus pasažierus norakstīt par gasterbaiteriem.

EDIT: A380 patēriņš ir 3 L / 100km / passenger.
tā kā, ja tu viens pats sēdi VW Lupo un pie krustojuma nenoslāpē, tu esi oligarhs

[ Šo ziņu laboja arizah, 15 Sep 2015, 15:41:54 ]

Offline
Tikai_lasu
15. Sep 2015, 17:33 #4312

Kopš: 12. Dec 2013

Ziņojumi: 1126

Braucu ar:

Isķinu glagoļiš!
Tādēļ arī saku- satraukumam nav pamata! Šis nebūs pat uzrāvis līdz 1/3 sava augstuma koridora, ka būs jau jāmet zemē: Mūsu tālie reisi
Offline
Murphy
15. Sep 2015, 19:56 #4313

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8511

Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport

CDG pagājušo nedēļ arī 2x paprasīja ID
Offline
ramex
15. Sep 2015, 20:00 #4314

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 19:42:07 bertons rakstīja:
A kaads zin kapeec RIX ir vieniigaa lidosta shai pus uraaliem kuraa joprojaam pases 2reiz jaaraada pat uz shengenas lidojumiem?


??? dokumenti ir prasīts pie iekāpšanas un pie security check, gan MUC, gan ARN, gan VNO.

tā kā man škiet vairāk jocīgi ka kaut kur neprasa pie iekāpšan parādīs pasportu (security tipo takā pašsaprotami)
Offline
e34
15. Sep 2015, 20:18 #4315

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4061

Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS

Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403
Offline
Achtung
15. Sep 2015, 20:45 #4316

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 835

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
Offline
ramex
15. Sep 2015, 21:59 #4317

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?


būšot gadu vēlaķ tipo

Links
Offline
ramex
15. Sep 2015, 22:02 #4318

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2414

Braucu ar: Dīzeli!


15 Sep 2015, 20:04:33 adolfs rakstīja:
tagad katrs uzskaitam, kur esam bijushi


esmu pabijis krietni vairāk kur , šis bija dažas no pēdējām kur pabiju
Offline
xn3x
15. Sep 2015, 22:12 #4319

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2778

Braucu ar: sieviešu auto


15 Sep 2015, 13:45:24 arizah rakstīja:
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu.


Tantes pieturā runā, ka A380 esot komerciāla izgāšanās
Offline
xn3x
15. Sep 2015, 22:14 #4320

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2778

Braucu ar: sieviešu auto


15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?

Kad ir kāds jaunas ļopenes projekts nonācis uz konveijera bez kavēšanās?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo