Autors | Ziņojums |
kamikadzemk  | 14. Sep 2015, 09:01 |
#4301
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Ja es kļūdos, tad atzīstu, ka termināli ir projektējuši alkonarkomāni 
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
RVR  | 14. Sep 2015, 18:31 |
#4302
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22712
Braucu ar: RVR
| Jauno termināli būvēs vairākās kārtās, tagad būs gatava tikai pirmā kārta. |
Offline | |
|
kristapz  | 14. Sep 2015, 20:51 |
#4303
|
|
 Kopš: 23. Sep 2002
Ziņojumi: 3658
Braucu ar: .
| vairakas reizes petiju tos tornus pedeja laika - un ari pie sevis katru reizi nodomaju, kur tiesi vinam piespraudis to kustigo dalu? jo tas sakuma posms trapiem izskatas kaut kads parak pabeigts, no visam pusem stikls, viss gluds un kartigs... ja tada ir pagaidu konstrukcija, tad respect protams  |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 21:33 |
#4304
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4061
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Berton,cik tu bieži lidinies riņķī? |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 22:03 |
#4305
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4061
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
|
14 Sep 2015, 21:47:28 bertons rakstīja:
nu taa +/-200 gadaa 
Sanāk,ka gaisa transportā jūties kā es autobusā,nu nu viedokļa,ka man ir bail lidot un nesaprotu kā to var 200+ reizes gadā  |
Offline | |
|
e34 | 14. Sep 2015, 22:05 |
#4306
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4061
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Ja par tēmu,tad diezin kāds būtu maigākais scenārijs,ja tas BA 777 būtu pacēlies no Vegasas un motora fajers notiktu jau gaisā,viss būtu slikti,ja  |
Offline | |
|
arizah | 14. Sep 2015, 23:11 |
#4307
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| Engine fire (gaisā vai pat pie take-off) nav galīgi nekas neparasts un no tā vien zemē neviens nekrīt. Motoram norubī degvielas padevi, nodzēš ugunsgrēku (ja dzinējā vēl tomēr kaut kas deg) un lido tālāk. Cita lieta, ka šis izskatās pēc uncontained engine failure un rezultātā vēl arī paliela ugunsgrēka jau ārpus dzinēja. Un tad tur jau var aizfantazēties līdz jebkam, atkarībā no tā, kur tās apkārt lidojošās motora daļas trāpa. Kā būtu gaisā, kur būtu trāpījis un kas tur īsti dega pārāk maz pagaidām zināms.
Par uncontained laikam, slavenākais gadījums būs šis: https://www.youtube.com/watch?v=hWgYAbvq1WQ
un viss beidzās labi. Tā kā jautājums nav tik daudz cik nofeiloja dzinējs, bet gan, kas un cik daudz deg (kāpēc, tas jau ir sekundārs jautājums) - arī Konkorde pacēlās ar ugunsliesmu un viss tiešām beidzās slikti. Pie kam tur pat motors nemaz nebija pie vainas. Šeit izskatās ir līdzīgs scenārijs. [ Šo ziņu laboja arizah, 14 Sep 2015, 23:28:58 ] |
Offline | |
|
Sandis_UR | 15. Sep 2015, 07:17 |
#4308
|
|
 Kopš: 06. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 3979
Braucu ar: BITURBO
|
14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos 
Un 747 tachu 2 trapus padod ne 
Man liekas, ka A380 iekš fra apkalpoja 3 vai 4 |
Offline | |
|
|
Tikai_lasu | 15. Sep 2015, 09:35 |
#4309
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties.  |
Offline | |
|
er | 15. Sep 2015, 12:05 |
#4310
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
14 Sep 2015, 19:58:19 bertons rakstīja:
Gribu redzeet kad RIX pax 747 lidos 
Un 747 tachu 2 trapus padod ne 
FRA uz 747 arī no 1 trapa ir kāpts. Lielāks boarding time tas arī viss. |
Offline | |
|
arizah | 15. Sep 2015, 13:45 |
#4311
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
15 Sep 2015, 09:35:54 Tikai_lasu rakstīja:
Jūsu satraukumam nav pamata. Tie, kas varētu salasīties 850 pasažieri vienam reisam no RIX, nevar A380 atļauties. 
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu. Aviācijā mūsdienās ir tikai viens vārds - lēti. Pie atbilstošas pasažieru plūsmas un atbilstoša trases garuma tas A380 kļūst lēti, pretējā gadījumā visi vizinātos ar Cessna 172 - pavisam lēti, stundā tikai 7 US Gal norij!
Savukārt pasažieru plūsmu var izveidot divos veidos - vai nu iedzīvotāji, kas dzīvo apkārt lidlaukam visi reizē sagrib aizbraukt uz vienu un topašu vietu, vai arī tos pasažierus uz turieni atved ar citiem reģionālajiem reisiem. Tas, protams, arī ir tāls ceļš ejams un pagaidām izskatās samērā teorētisks, tomēr nevajadzētu visus pasažierus norakstīt par gasterbaiteriem.
EDIT: A380 patēriņš ir 3 L / 100km / passenger.
tā kā, ja tu viens pats sēdi VW Lupo un pie krustojuma nenoslāpē, tu esi oligarhs  [ Šo ziņu laboja arizah, 15 Sep 2015, 15:41:54 ] |
Offline | |
|
Tikai_lasu | 15. Sep 2015, 17:33 |
#4312
|
|
Kopš: 12. Dec 2013
Ziņojumi: 1126
Braucu ar:
| Isķinu glagoļiš!
Tādēļ arī saku- satraukumam nav pamata! Šis nebūs pat uzrāvis līdz 1/3 sava augstuma koridora, ka būs jau jāmet zemē: Mūsu tālie reisi  |
Offline | |
|
Murphy  | 15. Sep 2015, 19:56 |
#4313
|
|
 Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8511
Braucu ar: Arteon SB R line, F39 M sport
| CDG pagājušo nedēļ arī 2x paprasīja ID  |
Offline | |
|
ramex | 15. Sep 2015, 20:00 |
#4314
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 19:42:07 bertons rakstīja:
A kaads zin kapeec RIX ir vieniigaa lidosta shai pus uraaliem kuraa joprojaam pases 2reiz jaaraada pat uz shengenas lidojumiem?
??? dokumenti ir prasīts pie iekāpšanas un pie security check, gan MUC, gan ARN, gan VNO.
tā kā man škiet vairāk jocīgi ka kaut kur neprasa pie iekāpšan parādīs pasportu (security tipo takā pašsaprotami) |
Offline | |
|
e34 | 15. Sep 2015, 20:18 |
#4315
|
|
 Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4061
Braucu ar: e53 V8/KTM 1290 SAS
| Vai nu es kļūdos, vai arī RIX ielidojis heavy K49403 / CKS9403 |
Offline | |
|
Achtung | 15. Sep 2015, 20:45 |
#4316
|
|
 Kopš: 13. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 835
Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany
| Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk? |
Offline | |
|
|
ramex | 15. Sep 2015, 21:59 |
#4317
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
būšot gadu vēlaķ tipo
Links |
Offline | |
|
ramex | 15. Sep 2015, 22:02 |
#4318
|
|
Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2414
Braucu ar: Dīzeli!
|
15 Sep 2015, 20:04:33 adolfs rakstīja:
tagad katrs uzskaitam, kur esam bijushi 
esmu pabijis krietni vairāk kur , šis bija dažas no pēdējām kur pabiju |
Offline | |
|
xn3x | 15. Sep 2015, 22:12 |
#4319
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2778
Braucu ar: sieviešu auto
|
15 Sep 2015, 13:45:24 arizah rakstīja:
Ja A380 būtu dārgi, tad A380 neražotu.
Tantes pieturā runā, ka A380 esot komerciāla izgāšanās  |
Offline | |
|
xn3x | 15. Sep 2015, 22:14 |
#4320
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2778
Braucu ar: sieviešu auto
|
15 Sep 2015, 20:45:10 Achtung rakstīja:
Bertolda laikā, kad viņš fīrēja AB, bija doma par padsmit CS 300, kurām šai septembri vajadzēja sākt nomainīt B737, bet kkāds miers un klusums.
Kā tur viss ir noslēdzies, lidmašīnas nebūs, būs vēlāk?
Kad ir kāds jaunas ļopenes projekts nonācis uz konveijera bez kavēšanās?  |
Offline | |
|