Online
Pašreiz BMWPower skatās 31 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II
Autors | Ziņojums |
kkas | |  Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9843
Braucu ar: Alfu
| xc outback topikā šitiem vecajiem outbackiem kāds liekas bija labi aprkastījis par rūsu aizmugurē, amortiņi, tilts izpūst.
| Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4784
Braucu ar: studentu variantu
|
17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle. | Offline | | |
pelu_junkurs | |  Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2388
Braucu ar: žurx
| https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.
Purns tāds pašķībs izskatās 
[ Šo ziņu laboja pelu_junkurs, 17 Jan 2017, 13:28:33 ] | Online | | |
rryanz | |  Kopš: 10. Aug 2014
Ziņojumi: 75
Braucu ar:
| Izskatās gan  | Offline | | |
pelu_junkurs | |  Kopš: 27. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 2388
Braucu ar: žurx
|
17 Jan 2017, 13:13:31 @rryanz rakstīja:
Izskatās gan 
Jebaķ, jebaķ, ne?  | Online | | |
Maa | |  Kopš: 21. Jan 2011
No: Dobele
Ziņojumi: 2544
Braucu ar: "Sniedziņu"
|
17 Jan 2017, 13:10:41 @pelu_junkurs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.
Purns tāds pašķībs izskatās 
Nekad nēsmu šadus skatijies bet tam salonam tādām jābūt ķīpa kā bomži viens otru apspermojuši un vilkuši cauri  | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 758
Braucu ar:
|
17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
Katrā ziņā skaties, ko pērc. Apakšai būtu jābūt bez rūsas, priekšas spārni ir slimība, bet nu tas tā. Nomainot izvākt švammes, ja vēl tur ir lai nav mitruma+sāls perēklis, smuki un pamatīgi nostrādāt iekšpusi, īpaši pievēršot uzmanību centrālajai skrūves vietai, smuki saliktplastmasas atpakaļ un aidā. Principā ja pārējais kuzovs/krāsa nav bijis traumēts, dižām problēmām ar rūsu nevajadzētu būt.
Jā, manuālis ir labāks, kaut arī q tomāts nav tik slikts, kā multitronics, kas ir fwd.
Gan 2.8 gan 1.8t labi varianti. Viens saka, ka 2.8 suloties ir norma, cits saka, ka pilnīgi sauss un nav problēmu ar eļļu gar blīvēm, respektīvi skaties vai ir mainītas. 1.8t labs dzinējs, vienkāršs, saka ka gāžot pedal to metal patīk paņammāt eļļu, bet vispār, ja ex saimnieks ir rūpējies, būs labs dzinējs, var braukt gan ekonomiski, gan vajadzības gadījumā iegriezt līdz redlainam.
Daudzi ir braukuši ir nopisteņiem, gam turbo nestrādā, bieži n75 pie vainas un stāsta, ka neiet. Iet tīri smuki tas dzinējs, kur nu vēl čipots. Kam pievērst uzmanību - reika, vai ķēde iedarbinot negrab, nedūmo, vai nav pārmērīgi aizdirsts zem eļļas korķa(cik bieži un kāda eļļa mainīta), jo diezgan pašauri eļļas kanāli, ja nerūpējas, var iedzīvoties iekš "sludge problem", bet ja liesi normālu eļļu pa vismaz ik pa 10k, būs ok. Ar gāzi labi draudzējas, pēc pieredzes patēriņš a6q 180zs stock pilsēta + šoseja ap +-11L lpg, kā brauc+ziema/vasara. A4 bik vieglāks, varētu būt mazāk.
- būtu tāds, ka nav 6. roba uz šosejas ekorežīmam. ;D
Rūsai apakšā nevajadzētu būt, vienīgais izteiktais rūsas perēklis būtu priekšas spārni,, ja nu kas, paņem čainas, bet ja pareizi sagatavo utt, tad gadus 5 vajadzētu turēt.[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 14:27:19 ] | Offline | | |
elwys | |  Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: Mogo atbalstu
| Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli? | Offline | | |
|
RS7 | |  Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9319
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
17 Jan 2017, 12:45:27 @karro rakstīja:
17 Jan 2017, 10:21:23 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par šo info.
Bet kas ir ar Audi a4, b5 kvatrōō? Interesē tieši gāzētie motori 1.8T/2.6 vai 2.8, kuru var ņemt un vispār skatīties? Šiem auto neizskatu opciju pirkt tomātkārbu, tikai un vienīgi manuālo.
audi powaa ļaudis runā, ka to 2.6 pirkt esot totāli pointless , no tā pārīša 2.8 esot pareiza izvēle.
2.8 rij un sprāgonis

1.8 T q čips (+nos) ir way to go.  | Offline | | |
RaL | |  Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3839
Braucu ar: kruīzu
|
17 Jan 2017, 15:03:00 @elwys rakstīja:
Kādas atsauksmes par 2003-2006 gada Honda Accord ar 2.0 vai 2.4 benzīna dzinējiem? Ir vērts domāt par hondas 2.2 dīzeli?
http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=29155&start=40 | Offline | | |
sakums | |  Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
| Paldies par detalizēto atbildi @GTs- 
Un tas 1.8 benCīns bez turgo, galīgis sprāgonis priekš 4x4? | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 758
Braucu ar:
| Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko. 
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo
Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.
Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.
Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.
[ Šo ziņu laboja GTs-, 17 Jan 2017, 16:22:17 ] | Offline | | |
sakums | |  Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
17 Jan 2017, 16:05:37 @GTs- rakstīja:
Nuu... patēriņa ziņā būs tas pats, ja ne vairāk. Esmu braucis ar a4, 1.8 fwd, braukt jau var, pilsētā nekavēsi satiksmi. Uz šosejas apdzīt, it īpaši ja pilnāks auto būs bīstamāk/ilgāk, bet ja pareizi dara(paātrinoties pirms manevra) var jau braukt praktiski ar jebko. 
Atkarīgs no prasībām/vēlmēm. Neiesēdīsies un varēs sniegā paslidināties arī ar 1.8ADR neturbo
Principā es arī laikam esmu par 1.8t,ja jāizvēlas starp šo un 2.8.
2.8 dargāka zobenes maiņa, eļļu praktiski uz pusi vairāk vajag, ēdīs degvielu tomēr arī par kādu litru vairāk.
Aizbrauc apskaties kādu,tad jau sapratīsi pēc sajūtām un ja liekas ka ir ok un eksemplārs visumā labs, tad ņem tik ciet. Par piekari, nav tik traki, galvenais lai pievelk ari noslogotus ratus , nevis gaisā karājoties, tad gan būs ātri kapi. Ir viskas dzirdēts/redzēts. Viens saka ka var ņemt poļus, pāris gadus izvelkot. cits ka lemfi/trw paņem visu komplektu(komplektā pērkot diezgan lētāk) un uzreiz nomaina visu! un miers uz 80k.
Ir kas Iesaka mainīt visas sviras kopā, jo redz mainot pa vienai jaunās stingras- izjāj ātrāk vecās un otrādi. Nu var jau pats paeksperimentēt, jo gan jau atkarīgs arī kā brauc.
Kā tas domāts? | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 758
Braucu ar:
| Nu tā arī domāts. Aizvien atrodas, kas pievelk sviras, kamēr rati nokarājas atrodoties uz pacēlāja un nepārvelk noslogotus. Ir piem. tāds brīnums. ko paliek zem rata, uzpumpē, lai noslogojas un tad pievelk lai imitētu to, kā rats stāv uz zemes. Vēl labāk protams būtu pat mini līkumu izbraukt, lai iesēžas vietā un tad pārvilkt, teorētiski. Ja kļūdos, atvainojiet.°
P.s. 1.9 dīzelis nepatīk? Meklė avantu/sedanu? budžets? | Offline | | |
iwj | | Kopš: 01. Jan 2013
Ziņojumi: 1022
Braucu ar:
| Kā ir ar audi 2.7 biturbo, un ar 2.4, 3.0, 3.2 atmo motoriem? Iekš kaut kāda 03-05 gada autiņiem? | Offline | | |
Blacksaphire | |  Kopš: 12. Nov 2015
No: Ogre
Ziņojumi: 42
Braucu ar: Bmw e39
| ja degvielas patēriņš neuztrauc, tad 2.7 būs gana labs | Offline | | |
|
AF  | |  Kopš: 06. Nov 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4157
Braucu ar: stūri rokās!
|
17 Jan 2017, 19:39:42 @iwj rakstīja:
Kā ir ar audi 2.7 biturbo, un ar 2.4, 3.0, 3.2 atmo motoriem? Iekš kaut kāda 03-05 gada autiņiem?
pašam kā motoram nav ne vainas, bet pārsvarā problēma ir lietotiem auto ar tizliem saimniekiem, kartera ventilācijas aizaugušas , kas noved piemturbīnu pāragrās postā ejas, un dēł nekvalitatīvas ellas vai tās savlaicīgas nepieliešanas łoti cieš sadalenes, nereti traki nodeldējas.
Bet loti labi padodas regulēšanai, no stock var dabūt łoti iespaidīgus ciparus.[ Šo ziņu laboja AF, 17 Jan 2017, 21:00:22 ] | Offline | | |
josi | |  Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3215
Braucu ar: Puf-puf
|
17 Jan 2017, 13:10:41 @pelu_junkurs rakstīja:
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/116/bkfin.html kāds kaut ko vairāk zin par šo? Zinu, ka bija iemests powerā, bet te neatbild.
Purns tāds pašķībs izskatās 
Un no laba prāta neviens ķīnas lukturus priekšā arī neliktu 
| Offline | | |
sakums | |  Kopš: 19. Apr 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 960
Braucu ar: milfeņu džipu
|
17 Jan 2017, 17:36:39 @GTs- rakstīja:
Nu tā arī domāts. Aizvien atrodas, kas pievelk sviras, kamēr rati nokarājas atrodoties uz pacēlāja un nepārvelk noslogotus. Ir piem. tāds brīnums. ko paliek zem rata, uzpumpē, lai noslogojas un tad pievelk lai imitētu to, kā rats stāv uz zemes. Vēl labāk protams būtu pat mini līkumu izbraukt, lai iesēžas vietā un tad pārvilkt, teorētiski. Ja kļūdos, atvainojiet.°
P.s. 1.9 dīzelis nepatīk? Meklė avantu/sedanu? budžets?
Paldies, par atbildi.
Dīzelis ir interesants, bet vecie sūkņa motori ir par vāju, vismaz cik esmu braucis, vienmēr likušies tādi aizmiguši. PD motoru negribu, tagad ir un par laimi labā stāvoklī, jo paklausoties motoru/sprauslu remonta izmaksas, tad jūtu, ka man jau savos 25 gados sirmi mati lien ārā. 
Budžets it kā stiepjams :mogo: bet galvenais mērķis ir ieķert max lēti laužamo darba zirgu (ar 4x4), tāpēc arī interesē vairāk gāzētās karietes. | Offline | | |
GTs- | | Kopš: 03. Jun 2013
Ziņojumi: 758
Braucu ar:
| Nu kā redzi, ja nopirksi labu pd, problēmu nebūs. Plusi- klusāks, mazāk vibrē, precīzāks, mīnus - teorētiskās izmaksas stipri lielākas kā afn.
Afn, atkal tas pats stāsts, kas neejošam 1.8t un vēl nedaudz klāt: N75, egr aizaudzis, turbīna aizaugusi -jāizjauc, jāiztīra. Principā viss pašizdarāms, n75 40eur, pārējais paša darbs. Tas pilnīgi noteikti atmodinās aizmigušu afn, kā diena pret nakti, jo nu vai nu turbo iet vai ir atmo diesel.. Tai pat a/s.lv ir pamācība kā. Ja vēl čips, tad tiešām vairs nešķiet gauss tas afn turklāt ekonomija, praktiski spied cik gribi 5-6l vidēji.
Tiesa tas fwd, māsas draugam ir. pēc čipa un ja viss pārējais ok, 0-100 ~8 sec, kas ir aptuveni kā stock e39 3.0d[ Šo ziņu laboja GTs-, 18 Jan 2017, 01:03:25 ] | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|