Online
Pašreiz BMWPower skatās 53 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 21
Autors | Ziņojums |
UldisUldis | |  Kopš: 29. Mar 2017
No: Smiltene
Ziņojumi: 469
Braucu ar: 528i E39, 535i F10
|
24 Oct 2017, 21:40:53 @danielsvu rakstīja:
Tīri tehniski par volvo v50. Kuru? 2.0d vai 2.4d? Cik saprotu 2.0 ir renaults, bet 2.4 volvo? Saprašana pašam 0
Bija 2.0d (peugeot/citroen/ford ar tādiem dzinējiem brauc), gāja labi, patēriņš nesēņojot nekad diži lielāks par 6 litriem nebija. Personīgi man problēmas 2.0d nesagādāja, bet vispār jau saka, ka labāk izvairīties no tā dzinēja, galvās metas plaisas un kas tur vēl. Piezzo sprauslas, kas nerestaurējas, paskaļš tarkšķis kā jau 4cyl.. Pašam V50 kā tādam diezgan grabošs salons, bet visādi citādi man auto patika, ērts un forši brauca, lai gan vietas tur nav daudz.
Labāk jau tomēr izvēlēties 2.4d, tas ir Volvo motors, un ja paveicas atrast nenobrauktu/nenojātu, tad kalpos ļoti labi. Paveikties un nepaveikties var ar abiem - gan ar 2.0d, gan 2.4d (D5), bet es izvēlētos otro variantu (kas uzreiz arī ir krietni dārgāks).
Ģimenē ir 2,4d V70 III bunžā, iet ļoti labi, pateicīgs čipošanai, laba 5cyl skaņa (cik nu dīzelim tā var būt laba), pagaidām nav pievīlis.
2.4d nevajadzētu jokot ar palīgsiksnām, ja kāds rullis noķīlē etc., tad mēdz paraut līdzi zobeni un var nākties meklēt citu motoru But still - 2.4d all the way. | Offline | | |
Markijs | |  Kopš: 24. Dec 2008
Ziņojumi: 1383
Braucu ar: Vecu vācu kupeju.
| Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ? | Offline | | |
chillhouse | |  Kopš: 13. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 433
Braucu ar: vienu ciparu
| Nestrādā e46 oem parkingsensori. Viens no viņiem beigts. Kā pārbaudīt kurš? | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
pagūglējot "motora galvas remonts" izmet daudz firmas, kas varētu palīdzēt... varbūt tur ar slīpēšanu vien nebūs līdzēts | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
24 Oct 2017, 22:08:30 @chillhouse rakstīja:
Nestrādā e46 oem parkingsensori. Viens no viņiem beigts. Kā pārbaudīt kurš?
pieliekot klāt ausi, var dzirdēt tikšķēšanu... ja kāds no visiem netikšķ, tad tas arī būs īstais | Offline | | |
berny757 | |  Kopš: 08. Aug 2006
Ziņojumi: 4243
Braucu ar: G30 530e M performance, e30 cabrio, e21 rally, VW golf2 gti, MB 500SEC
| Kur meklēt pilnu degvielas trubiņu komplektu vw KR dzinējam? Jaunu!
| Offline | | |
king03 | |  Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
| problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu? 
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju! | Offline | | |
danielsvu | |  Kopš: 02. Dec 2016
Ziņojumi: 26
Braucu ar:
|
24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50 
Kapēc? | Offline | | |
|
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7563
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
Tur neko nepulē, noslīpē plaknes un tad izslīpē ar borstangu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7563
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
24 Oct 2017, 22:46:42 @king03 rakstīja:
problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu? 
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Ventilācija?
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
uldens1 | |  Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16740
Braucu ar:
|
24 Oct 2017, 23:26:13 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Oct 2017, 22:04:03 @Markijs rakstīja:
Ja dzinēja galvai, vietai kur atrodas/liekas iekšā sadalene ir sarautas švīkas dēļ eļļas bada, ir kāda frma kas var mazliet izpulēt to vietu ?
Tur neko nepulē, noslīpē plaknes un tad izslīpē ar borstangu
JA tur paris švikas tad var nedarit vispar neko | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:
24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50 
Kapēc?
Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā
| Offline | | |
darknmy | |  Kopš: 23. Jul 2014
Ziņojumi: 1113
Braucu ar: X3 3.0i
|
24 Oct 2017, 23:26:44 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Oct 2017, 22:46:42 @king03 rakstīja:
problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu? 
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Ventilācija?
http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=5990442&postcount=8
ja negribas sipties ar trubas testu, tad uz ščupa uzmauc balonu un ja balons pūšās tad CCV jāmaina | Offline | | |
UldisUldis | |  Kopš: 29. Mar 2017
No: Smiltene
Ziņojumi: 469
Braucu ar: 528i E39, 535i F10
|
25 Oct 2017, 07:50:36 @kexxx rakstīja:
24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:
24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50 
Kapēc?
Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā
Kas tieši tur ir murgains? 5 gadus nobraucu ar V50 bez nekādiem murgiem. Nesaku, ka auto ir sapnis, bet nav arī tik slikti. | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
25 Oct 2017, 08:58:09 @UldisUldis rakstīja:
25 Oct 2017, 07:50:36 @kexxx rakstīja:
24 Oct 2017, 23:01:36 @danielsvu rakstīja:
24 Oct 2017, 21:42:26 @kexxx rakstīja:
ja tīri tehniski, tad nevajag volvo v50 
Kapēc?
Paintetesējies kādā servisā, kas ņemas ar volgo- tas auto ir murgs remontēšanas ziņā
Kas tieši tur ir murgains? 5 gadus nobraucu ar V50 bez nekādiem murgiem. Nesaku, ka auto ir sapnis, bet nav arī tik slikti.
Nu, ja ļoti paveicas, tad var vispār iztikt bez remontēšanas un auto liksies sapnis  | Offline | | |
UldisUldis | |  Kopš: 29. Mar 2017
No: Smiltene
Ziņojumi: 469
Braucu ar: 528i E39, 535i F10
| Gribēju gan dzirdēt, kas tieši tur ir tik briesmīgs tajos remontos, citādi viedoklis kaut kāds ir, bet pēc tā jābrauc uz servisu, kas ņemas ar volgo..
| Offline | | |
|
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
25 Oct 2017, 09:10:22 @UldisUldis rakstīja:
Gribēju gan dzirdēt, kas tieši tur ir tik briesmīgs tajos remontos, citādi viedoklis kaut kāds ir, bet pēc tā jābrauc uz servisu, kas ņemas ar volgo..
Jēziņ, nu tas, ka visi mezgli sabāzti caur dirsu, paņemsim kaut vai primitīvāko- eļļas maiņu. Lai tiktu pie filtra, puse motortelpas jānoskrūvē un vēl arī tad var knapi tikt klāt un jāklāj lupatas, lai visu tur nenolaistītu... Nemaz nerunājot par kko sarežģītāku
| Offline | | |
UldisUldis | |  Kopš: 29. Mar 2017
No: Smiltene
Ziņojumi: 469
Braucu ar: 528i E39, 535i F10
|
25 Oct 2017, 09:16:01 @kexxx rakstīja:
25 Oct 2017, 09:10:22 @UldisUldis rakstīja:
Gribēju gan dzirdēt, kas tieši tur ir tik briesmīgs tajos remontos, citādi viedoklis kaut kāds ir, bet pēc tā jābrauc uz servisu, kas ņemas ar volgo..
Jēziņ, nu tas, ka visi mezgli sabāzti caur dirsu, paņemsim kaut vai primitīvāko- eļļas maiņu. Lai tiktu pie filtra, puse motortelpas jānoskrūvē un vēl arī tad var knapi tikt klāt un jāklāj lupatas, lai visu tur nenolaistītu... Nemaz nerunājot par kko sarežģītāku
Ja puse motortelpas ir ieplūdes truba, tad jā. Un kaut ko sarežģītāku reti kurš mājās dara, līdz ar to tā jau ir servisu problēma. Nelūzt tas auto tik bieži, lai būtu katru dienu jāskrūvē. Un tizlā eļļas maiņa ir tikai 2.0d, ar D5 tā nav.
| Offline | | |
king03 | |  Kopš: 02. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 421
Braucu ar: Sharan, E39
|
25 Oct 2017, 08:44:04 @darknmy rakstīja:
24 Oct 2017, 23:26:44 @RSAWorkshop rakstīja:
24 Oct 2017, 22:46:42 @king03 rakstīja:
problema ar E39 M52B28, kamer auksts iet bez problemam. Kad uzsilst lidz 2,5 apgriezieniem necel, tric dzinejs. Pie 3,0 viss ok iet ka jaiet butu. Tuksgaitas apgriezienos, kaut kas piegrab, skana tada ka kaut kas dzineja nosprustu. kad nonem ellas korki tad grib ta ka slapt nost, bet tikkai noraustas, bet neslapst. Kur meklet problemu? 
P.S Piedosan sim kompim nav garumzimju!
Ventilācija?
http://www.bimmerfest.com/forums/showpost.php?p=5990442&postcount=8
ja negribas sipties ar trubas testu, tad uz ščupa uzmauc balonu un ja balons pūšās tad CCV jāmaina
CCV jau nomainiju, bez izmaiņām, likās ka tur varētu būt vaina. Viss pārējais ventilācijā ir ok, nevienas gaisa noplūdes.
Varbūt ir kāds kurš dzīvo ropažos un var pieskriet piemest pie kompja, jo variānti sāk beigties!? | Offline | | |
kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12966
Braucu ar:
|
25 Oct 2017, 09:36:17 @UldisUldis rakstīja:
25 Oct 2017, 09:16:01 @kexxx rakstīja:
25 Oct 2017, 09:10:22 @UldisUldis rakstīja:
Gribēju gan dzirdēt, kas tieši tur ir tik briesmīgs tajos remontos, citādi viedoklis kaut kāds ir, bet pēc tā jābrauc uz servisu, kas ņemas ar volgo..
Jēziņ, nu tas, ka visi mezgli sabāzti caur dirsu, paņemsim kaut vai primitīvāko- eļļas maiņu. Lai tiktu pie filtra, puse motortelpas jānoskrūvē un vēl arī tad var knapi tikt klāt un jāklāj lupatas, lai visu tur nenolaistītu... Nemaz nerunājot par kko sarežģītāku
Ja puse motortelpas ir ieplūdes truba, tad jā. Un kaut ko sarežģītāku reti kurš mājās dara, līdz ar to tā jau ir servisu problēma. Nelūzt tas auto tik bieži, lai būtu katru dienu jāskrūvē. Un tizlā eļļas maiņa ir tikai 2.0d, ar D5 tā nav.
Lol, servisu problēma- un kurš tad tam servisam maksās, ja ne īpašnieks...un jo lielāks čakars, jo vairāk jāmaksā.. Neredzu jēgu strīdēties, ja kādam patīt tas modelis- tad tik uz priekšu  | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|