Autors | Ziņojums |
RVR  | 24. Mar 2015, 14:56 |
#4012
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22721
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 14:49:29 Sandis_UR rakstīja:
Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.
Tieši kā?
Streikoja Lufthansa piloti, Germanwings un Eurowings nestreikoja. |
Offline | |
|
sirsenis | 24. Mar 2015, 15:19 |
#4013
|
|
 Kopš: 21. Jul 2011
Ziņojumi: 355
Braucu ar: E-talonu
| Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts |
Offline | |
|
subaru | 24. Mar 2015, 15:34 |
#4014
|
|
 Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10383
Braucu ar: rokām uz stūres
| nav tā, ka ja ir iespējams, tad ļopaku dzen pāri kalniem, jūrām u.c. ne/mazapdzīvotām teritorijām .. un tieši tāpēc, ka, ja nāk lejā, tad nevienam uz galvas neuzkrīt ? |
Offline | |
|
er | 24. Mar 2015, 15:34 |
#4015
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts
Tas ir normālais maršruts izlidojot no Barselonas. No Z puses nākošie ielido Barselonā pāri Francijas vidienei, izlido pār Alpiem.
Lidmašīnas vecumam nav izšķirošas nozīmes drošības aspektā, bet tās tehniskajam stāvoklim, kurš tiek regulāri pārbaudīts. |
Offline | |
|
tomick | 24. Mar 2015, 16:28 |
#4016
|
|
 Kopš: 31. Oct 2003
Ziņojumi: 3959
Braucu ar: 530i wrx :D
| Janvārā beigās biju tajā rajonā. Digne, Barcelonette. Valence.
N85 ceļš pie Dignes ir diezgan tricky.
D20, D2 ir pavisam mazi un kraujas stāvas.
Neatceros vairāk precīzi kur, bet krievu Gaz 21 Monte Carlo vēsturiska rallija mašīna arī tur aizā mētājās.
Būs ko ņemties, kamēr ar helīšiem visu pārvēdīs.[ Šo ziņu laboja tomick, 24 Mar 2015, 18:46:41 ] |
Offline | |
|
PutinHuilo | 24. Mar 2015, 18:05 |
#4017
|
|
 Kopš: 05. Aug 2014
Ziņojumi: 605
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:
24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.
Nē, tā nav.
Links
Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.
Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka. |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 24. Mar 2015, 18:32 |
#4018
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
|
24 Mar 2015, 18:05:32 PutinHuilo rakstīja:
Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.
Neviens tev neliek viņu vilkt...tevi pirms lidojuma informē par pieejamo drošības aprīkojumu un pasākumiem, kuri paaugstina tavas izredzes izdzīvot avārijas situācijās.
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
kamikadzemk  | 24. Mar 2015, 18:43 |
#4019
|
|
 Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3432
Braucu ar:
| Ap 13.00 negāja, tad ap 15.00 tiku iekšā, tagad atkal neiet...
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
|
Ch | 24. Mar 2015, 19:32 |
#4020
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?
Maršruts
Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.
+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi? [ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:32:52 ] |
Offline | |
|
xn3x | 24. Mar 2015, 19:41 |
#4021
|
|
 Kopš: 09. Sep 2007
Ziņojumi: 2783
Braucu ar: sieviešu auto
| Man subjektīvi šķiet, ka 737 ir robustāks/drošāks. Ne velti Rainis tieši ar 737 lido, kur saskrien ļoti daudz lidojumu.
Nedomāju, ka daudz vairāk nooptimizētais A320 varētu veiksmīgi piezemēties cabrio versijā 
PS. Ja te ir kāds pilots, kas lido ar 737/A32X, PM. Ir viens jautājums. |
Offline | |
|
Ch | 24. Mar 2015, 19:44 |
#4022
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Būtiskākā atšķirība ir tā, ka airbus ir fly-by-wire, kamēr b737 tradicionāli izmanto troses.
++ autopilota īpatnības.
Citādāk no drošības viedokļa neteiktu, ka airbus būtu nedrošāks.  [ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:45:38 ] |
Offline | |
|
arizah | 24. Mar 2015, 19:53 |
#4023
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| troses izmanto ja nu vienīgi cessna 172.
hidraulika ir abiem  |
Offline | |
|
Ch | 24. Mar 2015, 19:55 |
#4024
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
24 Mar 2015, 19:53:09 arizah rakstīja:
troses izmanto ja nu vienīgi cessna 172.
hidraulika ir abiem 
wat
Hidrauliski vadās flapi un slati, viss pārējais ir ar trosēm (hidrauliski pastiprināts).[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:57:21 ] |
Offline | |
|
arizah | 24. Mar 2015, 20:04 |
#4025
|
|
 Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| davai nefantazē, nejau tur tā atšķirīa. |
Offline | |
|
Ch | 24. Mar 2015, 20:08 |
#4026
|
|
 Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4363
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
24 Mar 2015, 20:04:11 arizah rakstīja:
davai nefantazē, nejau tur tā atšķirīa.
ko nefantazē? 
Vienā gadījumā "signāls" no kontroles ierīcēm līdz izpildierīcēm tiek padots ar trosēm, otrā - elektroniski. Loģiski, ka izpildmehānismā ir hidraulika, neviens aktuātors nespētu to paveikt. Bet vienā gadījumā ir vadi, otrā - troses. |
Offline | |
|
ozo  | 24. Mar 2015, 20:17 |
#4027
|
|
 Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 19048
Braucu ar: Braucu ar
| Beidziet fantazēt, pastāstiet kaut kādas neoficiālās versijas kāpēc tas notika. Ja pareizi saprotu, tad ātrums nemirkli nemainijās, viņa vienkārši ietriecās kalnu grēdā... |
Offline | |
|
|
er | 24. Mar 2015, 20:36 |
#4028
|
|
 Kopš: 22. Sep 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 55
Braucu ar: 316 e30
|
24 Mar 2015, 20:17:14 ozo rakstīja:
Beidziet fantazēt, pastāstiet kaut kādas neoficiālās versijas kāpēc tas notika. Ja pareizi saprotu, tad ātrums nemirkli nemainijās, viņa vienkārši ietriecās kalnu grēdā...
Mazliet pacieties un būs pirmās pusoficiālās versijas. Tagad ir pārāk maz faktu lai ko spriestu (bez melnajām kastēm) |
Offline | |
|
SEMIGALL  | 24. Mar 2015, 20:38 |
#4029
|
|
 Kopš: 10. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 4693
Braucu ar: 3.2DID
| oficiālās versijas vēl nav ,ja kas netā ir tad tās ir spekulācijas
tikko rādīja preskonferenci Euronews,kur izjautāja German Wings pārstāvi |
Offline | |
|
RVR  | 24. Mar 2015, 21:57 |
#4030
|
|
 Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22721
Braucu ar: RVR
|
24 Mar 2015, 19:32:09 Ch rakstīja:
Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.
+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi?
Latvijas kompānija SmartLynx izmanto A320, kas ir ražoti arī 1991. gadā - ja jau kāds grib sameklēt vecas lidmašīnas.
Kā jau te norādīja, tam nav izšķirošas nozīmes. |
Offline | |
|
Negantelis | 24. Mar 2015, 22:10 |
#4031
|
|
 Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1491
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Nemaz nezināju ka powerī ir arī aviācijas inzenieri/ |
Offline | |
|