Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
24. Mar 2015, 14:56 #4012

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22721

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 14:49:29 Sandis_UR rakstīja:
Lufthansai melna nedela. Izskatās, ka streiks soreiz ari ir ietekmejis drosibu.



Tieši kā?
Streikoja Lufthansa piloti, Germanwings un Eurowings nestreikoja.
Offline
sirsenis
24. Mar 2015, 15:19 #4013

Kopš: 21. Jul 2011

Ziņojumi: 355

Braucu ar: E-talonu

Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts
Offline
subaru
24. Mar 2015, 15:34 #4014

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10383

Braucu ar: rokām uz stūres

nav tā, ka ja ir iespējams, tad ļopaku dzen pāri kalniem, jūrām u.c. ne/mazapdzīvotām teritorijām .. un tieši tāpēc, ka, ja nāk lejā, tad nevienam uz galvas neuzkrīt ?
Offline
er
24. Mar 2015, 15:34 #4015

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts


Tas ir normālais maršruts izlidojot no Barselonas. No Z puses nākošie ielido Barselonā pāri Francijas vidienei, izlido pār Alpiem.

Lidmašīnas vecumam nav izšķirošas nozīmes drošības aspektā, bet tās tehniskajam stāvoklim, kurš tiek regulāri pārbaudīts.
Offline
tomick
24. Mar 2015, 16:28 #4016

Kopš: 31. Oct 2003

Ziņojumi: 3959

Braucu ar: 530i wrx :D

Janvārā beigās biju tajā rajonā. Digne, Barcelonette. Valence.
N85 ceļš pie Dignes ir diezgan tricky.
D20, D2 ir pavisam mazi un kraujas stāvas.
Neatceros vairāk precīzi kur, bet krievu Gaz 21 Monte Carlo vēsturiska rallija mašīna arī tur aizā mētājās.

Būs ko ņemties, kamēr ar helīšiem visu pārvēdīs.

[ Šo ziņu laboja tomick, 24 Mar 2015, 18:46:41 ]

Offline
PutinHuilo
24. Mar 2015, 18:05 #4017

Kopš: 05. Aug 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


24 Mar 2015, 14:12:43 91 rakstīja:

24 Mar 2015, 14:02:34 PutinHuilo rakstīja:
Cik atminu,tad iespējamība nosēsties uz ūdens,tā lai es palieku dzīvs,līdzinās nullei.


Nē, tā nav.

Links



Tas, protams, ir mūslaiku slavenākais gadījums, bet ir bijuši vēl.



Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.
Offline
kamikadzemk
24. Mar 2015, 18:32 #4018

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:


24 Mar 2015, 18:05:32 PutinHuilo rakstīja:

Es par to,ka lielaka dala nokrìt,visi beigti,un miers májás.
Bet protams,ka pastáv iespèja.
Tas tá,man neta-vulgaris viedoklis,tá veste śkiet lieka.

Neviens tev neliek viņu vilkt...tevi pirms lidojuma informē par pieejamo drošības aprīkojumu un pasākumiem, kuri paaugstina tavas izredzes izdzīvot avārijas situācijās.

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
kamikadzemk
24. Mar 2015, 18:43 #4019

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3432

Braucu ar:

Ap 13.00 negāja, tad ap 15.00 tiku iekšā, tagad atkal neiet...

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
Ch
24. Mar 2015, 19:32 #4020

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


24 Mar 2015, 15:19:30 sirsenis rakstīja:
Divi jautājumi, cik vecas lidmašīnas drīkst lietot Eiropas Savienībā, tas ir vest tik daudz cilvēku, jo konkrētai lamatai jau gandrīz 25 gadi?
Un kāpēc pilotam vajadzēja lidot pāri kalniem? Jeb tas neko nemaina?

Maršruts


Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.

+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi?

[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:32:52 ]

Offline
xn3x
24. Mar 2015, 19:41 #4021

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2783

Braucu ar: sieviešu auto

Man subjektīvi šķiet, ka 737 ir robustāks/drošāks. Ne velti Rainis tieši ar 737 lido, kur saskrien ļoti daudz lidojumu.
Nedomāju, ka daudz vairāk nooptimizētais A320 varētu veiksmīgi piezemēties cabrio versijā


PS. Ja te ir kāds pilots, kas lido ar 737/A32X, PM. Ir viens jautājums.
Offline
Ch
24. Mar 2015, 19:44 #4022

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Būtiskākā atšķirība ir tā, ka airbus ir fly-by-wire, kamēr b737 tradicionāli izmanto troses.
++ autopilota īpatnības.


Citādāk no drošības viedokļa neteiktu, ka airbus būtu nedrošāks.

[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:45:38 ]

Offline
arizah
24. Mar 2015, 19:53 #4023

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

troses izmanto ja nu vienīgi cessna 172.

hidraulika ir abiem
Offline
Ch
24. Mar 2015, 19:55 #4024

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


24 Mar 2015, 19:53:09 arizah rakstīja:
troses izmanto ja nu vienīgi cessna 172.

hidraulika ir abiem


wat
Hidrauliski vadās flapi un slati, viss pārējais ir ar trosēm (hidrauliski pastiprināts).

[ Šo ziņu laboja Ch, 24 Mar 2015, 19:57:21 ]

Offline
arizah
24. Mar 2015, 20:04 #4025

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

davai nefantazē, nejau tur tā atšķirīa.
Offline
Ch
24. Mar 2015, 20:08 #4026

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4363

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


24 Mar 2015, 20:04:11 arizah rakstīja:
davai nefantazē, nejau tur tā atšķirīa.

ko nefantazē?
Vienā gadījumā "signāls" no kontroles ierīcēm līdz izpildierīcēm tiek padots ar trosēm, otrā - elektroniski. Loģiski, ka izpildmehānismā ir hidraulika, neviens aktuātors nespētu to paveikt. Bet vienā gadījumā ir vadi, otrā - troses.
Offline
ozo
24. Mar 2015, 20:17 #4027

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 19048

Braucu ar: Braucu ar

Beidziet fantazēt, pastāstiet kaut kādas neoficiālās versijas kāpēc tas notika. Ja pareizi saprotu, tad ātrums nemirkli nemainijās, viņa vienkārši ietriecās kalnu grēdā...
Offline
er
24. Mar 2015, 20:36 #4028

Kopš: 22. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 55

Braucu ar: 316 e30


24 Mar 2015, 20:17:14 ozo rakstīja:
Beidziet fantazēt, pastāstiet kaut kādas neoficiālās versijas kāpēc tas notika. Ja pareizi saprotu, tad ātrums nemirkli nemainijās, viņa vienkārši ietriecās kalnu grēdā...


Mazliet pacieties un būs pirmās pusoficiālās versijas. Tagad ir pārāk maz faktu lai ko spriestu (bez melnajām kastēm)
Offline
SEMIGALL
24. Mar 2015, 20:38 #4029

Kopš: 10. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4693

Braucu ar: 3.2DID

oficiālās versijas vēl nav ,ja kas netā ir tad tās ir spekulācijas
tikko rādīja preskonferenci Euronews,kur izjautāja German Wings pārstāvi
Offline
RVR
24. Mar 2015, 21:57 #4030

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22721

Braucu ar: RVR


24 Mar 2015, 19:32:09 Ch rakstīja:

Vecumam nav absolūti nekādu ierobežojumu..
Reāli ierobežo tas, ka pienāk tāds punkts kurā vairs nav rentabli uzturēt konkrēto GK.

+ kā jūs domājiet kurā gadā ražoti daži baltica boeingi?


Latvijas kompānija SmartLynx izmanto A320, kas ir ražoti arī 1991. gadā - ja jau kāds grib sameklēt vecas lidmašīnas.

Kā jau te norādīja, tam nav izšķirošas nozīmes.
Offline
Negantelis
24. Mar 2015, 22:10 #4031

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1491

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Nemaz nezināju ka powerī ir arī aviācijas inzenieri/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo