Online

Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: CSDD + aizliegtais RŪPNĪCAS papildaprīkojums - būris/dugas

AutorsZiņojums
mc
13. May 2016, 16:30 #41

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu


13 May 2016, 16:24:20 @Maxtouring rakstīja:
Ar Blow offu var iziet skate ?
ar blow jobu skates darbiniekam var

-----------------


Offline
Papakarlo
13. May 2016, 16:50 #42

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


13 May 2016, 14:33:23 @hronists rakstīja:
es nesaprotu vienu - kāpēc kāds vēlās savā ielas autiņā iebūvēt būri? kāds no tā labums, izņemot to, ka puse salona paliek neizmantojama?
Krietni uzlabojās virsbūves stingrība pret vērpi, drošība pats par sevi, badass factors, citi ieraugot no malas nodomās, wow that's some serious race car

negodīgā priekšrocība
Spied "Play", lai skatītos video!


13 May 2016, 13:53:32 @Mikels rakstīja:
Manuprāt, nemaz tik debīli tas nav, jo tā arī ir, ka tādejādi tiks iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto (lasīt vēlreiz citu vieglo auto), tāpēc arguments par sadursmi ar smago auto neiztur kritiku...vai nu šādu prasību uzliek par obligātu un ievieš visiem (kas nav reāli) vai ir kā šobrīd, ka aizliegts automobilī uzstādīt drošības lokus vai karkasu, ja automobilis nav paredzēts sporta sacensībām un tam nav izsniegta sporta automašīnas tehniskā pase.
Nejauc fullcage ar halfcage (ko grib Riddlers)

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 17:10:06 ]

Offline
GirtzB
13. May 2016, 17:08 #43

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22297

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


13 May 2016, 13:53:32 @Mikels rakstīja:

13 May 2016, 13:18:35 @riddler rakstīja:
arguments esot - ka tādejādi tiek iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto...


kas ir debīli pamatā, jo
- kā ir sadursmē ar piem scania - vai kamazu, kuri vel ar saviem "chuguna" buferiem vizinās?
- pamata funkcija ir pasargāt, pret novākošanos + saanu triecienu, kas parasti jebkuriem auto ir vājāka zona un kurā parasti, kaads ienāk ar priekšu kurai attiecīgi ir visas trieciena slāpējošās crumple zones utt.

Manuprāt, nemaz tik debīli tas nav, jo tā arī ir, ka tādejādi tiks iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto (lasīt vēlreiz citu vieglo auto), tāpēc arguments par sadursmi ar smago auto neiztur kritiku...vai nu šādu prasību uzliek par obligātu un ievieš visiem (kas nav reāli) vai ir kā šobrīd, ka aizliegts automobilī uzstādīt drošības lokus vai karkasu, ja automobilis nav paredzēts sporta sacensībām un tam nav izsniegta sporta automašīnas tehniskā pase.

Visi tie karkasi, kas atļauti ceļu satiksmei pastiprina tikai pasažieru nodalījumu (kurš jaunajiem auto tāpat jau ir stingrs, veciem auto viss ir slikti), attiecīgi nekāda konstruktīva iejaukšanās auto paredzētajās deformāciju zonās nenotiek. Arguments ir garām.

Nevnielīdzīgs priekšrocības sarusmē var iegūt tikai būtiski iejaucoties virsrbūves stingrības elementos, kas ir ārpuss pasažiera nodalījuma robežām, attiecgi tikai Full-Race auto.



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Martin999
13. May 2016, 17:28 #44

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

LLP
Offline
Modrs
13. May 2016, 17:54 #45

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10403

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

Vairākus gadus atpakaļ regulāri veicu sertifikāciju komerctransporta piekabēm un puspiekabēm, jo tur redz arī no rūpnīcas neatbilda nedz dubļusargi, ne sānu un pakaļējās drošības konstrukcijas, nev vēl sazin kādi sīkumi. Un ar csdd tur bija kā pret sienu ar kkādām diskusijām.

Atvainojos, ka novirzos no tēmas, bet vai kāds var pateikt, kā iet TA jaunajām vieglajām mašīnām, kurām priekšā deg vairāk par diviem gabarītiem? Es domāju, piemēram, tiem, kam visa priekša ar orižinal LED virtenēm! Arī ravē nost utt?
Offline
Machida
13. May 2016, 18:05 #46

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Tā kā man besī biezie, tad es tikai priecājos, ka viens nevar nopirkt tādu krutu Poršiku, hahaha
Offline
Papakarlo
13. May 2016, 18:06 #47

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


13 May 2016, 18:05:04 @Machida rakstīja:
Tā kā man besī biezie, tad es tikai priecājos, ka viens nevar nopirkt tādu krutu Poršiku, hahaha
Domā ka nabagie arī negrib tādus būrus?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/chpce.html
Un katru gadu jāpisās un jārkrūvē ārā tie benķi un būris, itkā jau nav grūti, bet tā pat besī

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 18:08:01 ]

Offline
Mikels
13. May 2016, 19:12 #48

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu


13 May 2016, 17:36:57 @riddler rakstīja:

13 May 2016, 17:28:09 @Martin999 rakstīja:
LLP

pajaat par shito tikai gribeetos dzirdeet to nekompetento pamuljkju argumentus utt kapeec nedriikst un kaa skaidro to, ka visa EU ar to nav pretenziju...
tak uzraksti CSDD oficiālu iesniegumu,lai sniedz argumentus kādi EU normatīvie akti regulē šo jomu un lai sniedz pamatotu atbildi kāpēc LV to nedrīkst,bet citur EU drīkst un izskaidro savu viedokli par šāda veida karkasa izmantošanas nekaitīgumu....ja negribi rakstīt oficiālu vēstuli un nav e-paraksta,cik ir pieredze var rakstīt arī uz oficiālo e-pastu un pieņems to kā Tavu iesniegumu un saņemsi atbildes uz saviem jautājumiem...nav ko forumā zīlēt kādi ir argumenti par vai pret
Offline
erwinn
13. May 2016, 19:17 #49

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:

tam tak ir metināts būris, plastmasas logi un spoorta taburetes un sporta pase
Skruvetaji

Domāju, ka problēma nav (ne)drošībā, dēl tiem skrūvētajiem būriem, bet problēma ir csdd (ne)vēlmē tos kontrolēt.
Tieši cik daudziem, piemēram, ir paprasīts sertifikāts "spoooorta" stūrei?

[ Šo ziņu laboja erwinn, 13 May 2016, 19:18:55 ]

Offline
Mikels
13. May 2016, 19:19 #50

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 5219

Braucu ar: cieņu

Tas gan nu var likumi.lv paskatīties kādas EU direktīvas ir pārņemtas mūsu MK noteikumos par tehnisko apskati un tad paskatīties vai tajās ir šādas prasības par karkasiem,ja nav tad tā ir LV prasība un jautājums kapec pie mums ir stingrāks regulējums....bet ja uzraksti iemet pec tam CSDD atbildi...interesētu ko atbildēs
P.s. Raksti nevis apgalvojot,ka EU ir atļauts,bet lai CSDD sniedz info vai citās dalībvalstīs ir šādi ierobežojumi

[ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2016, 19:23:44 ]

Offline
Papakarlo
13. May 2016, 19:40 #51

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


13 May 2016, 19:17:26 @erwinn rakstīja:

Tieši cik daudziem, piemēram, ir paprasīts sertifikāts "spoooorta" stūrei?

galvenais lai pī pī strādā
vienīgi nepatika ka nevar pagrieziena kloķus aizsniegt neatraujot roku no stūres
Offline
daticho
13. May 2016, 19:53 #52

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11426

Braucu ar: FN-15

Zeni nestridaties, 1dien iemetisu info par clubsportiem roll keidžiem utt
Offline
esir
13. May 2016, 20:13 #53

Kopš: 08. Feb 2010

Ziņojumi: 654

Braucu ar:

Bet tai pašā vācijā tak katrs sīkums jāreģistrē, uzliki "sporta" izplūdi, lūdzu reģistrē, uzliki tjūņinga body kitu, reģistrē
Offline
Mizx
13. May 2016, 20:57 #54

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7010

Braucu ar:


13 May 2016, 16:17:46 @Hirschenhof rakstīja:

13 May 2016, 16:12:51 @GS rakstīja:
Ja pats Porsche dabū tirgot tos būrus no citas uzņēmuma tātad tas neatbilst EU likumdošanai attiecīgi tur neko nevar izcīnīt un TA vienkārši seko noteikumiem



Nav gan viss tik viennozīmīgi.

Manā gadījumā CSDD un TA gribēja būt gudrāka par Daimler AG pašrocīgi veiktu un pilnībā homologētu pārbūvi, kura tai pašā Vācijā bez liekām runām saņem TA un numurus.


Par šo nu gan nevajag stāstīt muļķības. Vācijā ir būtiski atvieglināti noteikumi, savukārt nav tādas lietas kā EU vienotās prasības. Ir ANO dalības valstu vienotās prasības, kam attiecīgi valstis savos likumos atļauj iestrādāt izņēmumus. Vācija vispār ir viens milzīgs izņēmums, jo tur var ļoti daudz ko, ko citur nekur nevar, bet aizliedz ļoti daudz, ko citur visur var. Daimler AG tiešām piedāvā būrus, tikai pārdevējam ir jābrīdina, ka tie NAV LEGĀLI nevienā cita valstī uz koplietošanas ceļiem. Savulaik bija princips, ka būrim jābūt tādam, lai saglabātu oriģināli esošo vietu skaitu, tad vēl varēja dabūt cauri vispārējai legalizēšanai, attiecīgi ir MB, kam ir gan būris, gan visas sēdvietas arī aizmugurē. Par tādu vēl varētu CSDD padiskutēt, kaut principā ir aizliegts. Bet to, kas notiek citās valstīs, nevar skatīties. Piemēram, pēc starptautiskiem noteikumiem uz auto drīkst būt uzstādīts viens pāris miglas lukturu (uzsvars uz "uzstādīts", nevis "darbojas" — nedrīkst būt uzstādīts un nedarboties). Skandināvijā (Zviedrija) oficiāli šis ir izņēmums, jo viņu valsts specifika ar tumsu, miglu, nomaļiem ceļiem un dzīvniekiem. Vācijā tam vienkārši liek mīksto un AMG savulaik daudziem no rūpnīcas uzlika 2 pārus miglas lukturu — iestrādātus kopā ar pamata lukturiem + buferī. Pamata lukturi ārā nesitīs, var čakarēt buferi. Reālā dzīvē CSDD to visu saprot un piever acis. Tā ka nav te viņiem ko pārmest, tur tiešām ir saprātīgi cilvēki, bet stāstīt par to, ka kaut kur kaut ko var un tāpēc pie mums arī jāatļauj ir sviests. Jā, arābiem arī vējstiklu atļauts tonēt — nu negribas šiem saulē pilnībā izcepties. Tikai tas ir nederīgs arguments Latvijas apstākļiem. Arguments braukt ar rāmi jo bail mirt?... Varbūt tad labāk braukt ar sabiedrisko transportu?
Offline
marcis74
13. May 2016, 21:00 #55

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Tas ir ļoti ūberkūlīgi PORSCHE saukt par porku

:valodasreferendumsbļe:
Offline
Erx
13. May 2016, 21:05 #56

Kopš: 12. Oct 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 2261

Braucu ar: Subaru Spec-B

Ja reiz ir runa par šadu lietu, tad iepostēšu savu pieredzi.
2006. gadā nopirku Vācijā reģistrētu Opel Astra ar skrūvējamo karkasu. Ne tikai galveno loku, bet ar visu krustu, sānu stieņiem un priekšējiem lokiem.

Ar šo auto bija pilnīgi legāli Vācija pārvietoties pa koplietošanas ceļiem, kā arī iziet apskati.
Bet - līdzi auto nāca vesels sējums ar dokumentiem, kuriem bija jābūt iekš auto jebkurā brīdī. Primāri tur bija tieši par karksu, zīmējumi, sertifikāti TUV, ( uz paša karkasa ražotāja uzlīme ar sērijas Nr.) un vēl tur kaut kas. Papildus bija lapas par nestandarta bremžu diskiem, bremžu trubām, riteņu diskiem, krēsliem, jostām, amortiztoriem, atsperēm utt.

Nevaru pastāstīt sīkumos vairs, bet zinu kā faktu - Vācijā tas auto bija pilnīgi legāls.

Iebraucot LV nummuru salīdzināšanā pirms reģistrēšanas (nevis apskatē!), CSDD man vienkārši atteicās darīt pilnīgi jebko, pasūtīja trīs mājas tālāk kamēr neatbraukšu ar standarta auto pie viņiem.

Dabā gan uz ceļa CP ir pilnīgi vienaldzīgi.
Offline
SpOrcMeN
13. May 2016, 23:49 #57

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 34065

Braucu ar: banderautomobili

izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!

-----------------
ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!


Offline
erwinn
13. May 2016, 23:58 #58

Kopš: 07. Aug 2006

Ziņojumi: 919

Braucu ar:


13 May 2016, 23:49:45 @SpOrcMeN rakstīja:
izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!


jebkurai sporta automašīnai, kura pārvietojas sacensību laikā arī pa koplietošanas ceļiem. Rallijā piemēram.
Pārbauda tieši tāpat kā standarta auto + drošības aprīkojums (logi, karkass, jostas, sedekli, ugunsdzesanas iekartas utt utt)

bet ja nu kas, uzprasi Wallii - izskatās baigi zinošais šajā jomā. Pareizi Valter?

[ Šo ziņu laboja erwinn, 14 May 2016, 00:00:07 ]

Offline
ElementY
14. May 2016, 00:00 #59

Kopš: 19. Feb 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 288

Braucu ar:


13 May 2016, 23:49:45 @SpOrcMeN rakstīja:
izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!


Jo sporta auto mēdz pārvietoties pa koplietošanas ceļiem, kad tiem tas ir atļauts, piemēram, rallijs. 60% no distances ir pa koplietošanas ceļiem jāveic sacensību laikā.
Offline
edzulis
14. May 2016, 00:28 #60

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


13 May 2016, 14:54:40 @GS rakstīja:

13 May 2016, 14:52:59 @Ekimons rakstīja:
Gan Vācijā gan Austrijā gana redzētas šādas pilsētās un uz bāņiem! Kopējā satiksmē pārvietojas bez bēdas, cik tas noprotams, no malas!


Mums bez bēdas vizinās ar tonējumu, kreisajiem ksenoniem utt., tas nav rādītājs


Sūds ar banāniju. Atnāca 3 auto no Japānas. Visiem eiropas stars un marķējums. Diviem no tiem liktais xenon, vienam vispār ķīniešu hrenons. Un tas viss vienā no advancētākajām valstīm Pasaulē
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo