Online
Pašreiz BMWPower skatās 175 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: CSDD + aizliegtais RŪPNĪCAS papildaprīkojums - būris/dugas
Autors | Ziņojums |
mc  | |  Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48015
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
13 May 2016, 16:24:20 @Maxtouring rakstīja:
Ar Blow offu var iziet skate ?
ar blow jobu skates darbiniekam var
-----------------
| Offline | | |
Papakarlo | |  Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
13 May 2016, 14:33:23 @hronists rakstīja:
es nesaprotu vienu - kāpēc kāds vēlās savā ielas autiņā iebūvēt būri? kāds no tā labums, izņemot to, ka puse salona paliek neizmantojama?
Krietni uzlabojās virsbūves stingrība pret vērpi, drošība pats par sevi, badass factors, citi ieraugot no malas nodomās, wow that's some serious race car
negodīgā priekšrocība 
 Spied "Play", lai skatītos video!
13 May 2016, 13:53:32 @Mikels rakstīja:
Manuprāt, nemaz tik debīli tas nav, jo tā arī ir, ka tādejādi tiks iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto (lasīt vēlreiz citu vieglo auto), tāpēc arguments par sadursmi ar smago auto neiztur kritiku...vai nu šādu prasību uzliek par obligātu un ievieš visiem (kas nav reāli) vai ir kā šobrīd, ka aizliegts automobilī uzstādīt drošības lokus vai karkasu, ja automobilis nav paredzēts sporta sacensībām un tam nav izsniegta sporta automašīnas tehniskā pase.
Nejauc fullcage ar halfcage (ko grib Riddlers)
[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 17:10:06 ] | Offline | | |
GirtzB  | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22297
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
13 May 2016, 13:53:32 @Mikels rakstīja:
13 May 2016, 13:18:35 @riddler rakstīja:
arguments esot - ka tādejādi tiek iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto...

kas ir debīli pamatā, jo
- kā ir sadursmē ar piem scania - vai kamazu, kuri vel ar saviem "chuguna" buferiem vizinās?
- pamata funkcija ir pasargāt, pret novākošanos + saanu triecienu, kas parasti jebkuriem auto ir vājāka zona un kurā parasti, kaads ienāk ar priekšu kurai attiecīgi ir visas trieciena slāpējošās crumple zones utt.
Manuprāt, nemaz tik debīli tas nav, jo tā arī ir, ka tādejādi tiks iegūta nevienlīdzīga priekšrocība sadursmē ar citu vieglo auto (lasīt vēlreiz citu vieglo auto), tāpēc arguments par sadursmi ar smago auto neiztur kritiku...vai nu šādu prasību uzliek par obligātu un ievieš visiem (kas nav reāli) vai ir kā šobrīd, ka aizliegts automobilī uzstādīt drošības lokus vai karkasu, ja automobilis nav paredzēts sporta sacensībām un tam nav izsniegta sporta automašīnas tehniskā pase.
Visi tie karkasi, kas atļauti ceļu satiksmei pastiprina tikai pasažieru nodalījumu (kurš jaunajiem auto tāpat jau ir stingrs, veciem auto viss ir slikti), attiecīgi nekāda konstruktīva iejaukšanās auto paredzētajās deformāciju zonās nenotiek. Arguments ir garām.
Nevnielīdzīgs priekšrocības sarusmē var iegūt tikai būtiski iejaucoties virsrbūves stingrības elementos, kas ir ārpuss pasažiera nodalījuma robežām, attiecgi tikai Full-Race auto.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Martin999 | |  Kopš: 11. Mar 2010
No: Subate
Ziņojumi: 1460
Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:
| LLP  | Offline | | |
Modrs | |  Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10403
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
| Vairākus gadus atpakaļ regulāri veicu sertifikāciju komerctransporta piekabēm un puspiekabēm, jo tur redz arī no rūpnīcas neatbilda nedz dubļusargi, ne sānu un pakaļējās drošības konstrukcijas, nev vēl sazin kādi sīkumi. Un ar csdd tur bija kā pret sienu ar kkādām diskusijām.
Atvainojos, ka novirzos no tēmas, bet vai kāds var pateikt, kā iet TA jaunajām vieglajām mašīnām, kurām priekšā deg vairāk par diviem gabarītiem? Es domāju, piemēram, tiem, kam visa priekša ar orižinal LED virtenēm! Arī ravē nost utt?
| Offline | | |
Machida | |  Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| Tā kā man besī biezie, tad es tikai priecājos, ka viens nevar nopirkt tādu krutu Poršiku, hahaha  | Offline | | |
Papakarlo | |  Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
13 May 2016, 18:05:04 @Machida rakstīja:
Tā kā man besī biezie, tad es tikai priecājos, ka viens nevar nopirkt tādu krutu Poršiku, hahaha 
Domā ka nabagie arī negrib tādus būrus?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/chpce.html
Un katru gadu jāpisās un jārkrūvē ārā tie benķi un būris, itkā jau nav grūti, bet tā pat besī[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 13 May 2016, 18:08:01 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5219
Braucu ar: cieņu
|
13 May 2016, 17:36:57 @riddler rakstīja:
13 May 2016, 17:28:09 @Martin999 rakstīja:
LLP 
pajaat par shito tikai gribeetos dzirdeet to nekompetento pamuljkju argumentus utt kapeec nedriikst un kaa skaidro to, ka visa EU ar to nav pretenziju... 
tak uzraksti CSDD oficiālu iesniegumu,lai sniedz argumentus kādi EU normatīvie akti regulē šo jomu un lai sniedz pamatotu atbildi kāpēc LV to nedrīkst,bet citur EU drīkst un izskaidro savu viedokli par šāda veida karkasa izmantošanas nekaitīgumu....ja negribi rakstīt oficiālu vēstuli un nav e-paraksta,cik ir pieredze var rakstīt arī uz oficiālo e-pastu un pieņems to kā Tavu iesniegumu un saņemsi atbildes uz saviem jautājumiem...nav ko forumā zīlēt kādi ir argumenti par vai pret  | Offline | | |
|
erwinn | |  Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
| tam tak ir metināts būris, plastmasas logi un spoorta taburetes un sporta pase
Skruvetaji 
Domāju, ka problēma nav (ne)drošībā, dēl tiem skrūvētajiem būriem, bet problēma ir csdd (ne)vēlmē tos kontrolēt.
Tieši cik daudziem, piemēram, ir paprasīts sertifikāts "spoooorta" stūrei?
[ Šo ziņu laboja erwinn, 13 May 2016, 19:18:55 ] | Offline | | |
Mikels | |  Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 5219
Braucu ar: cieņu
| Tas gan nu var likumi.lv paskatīties kādas EU direktīvas ir pārņemtas mūsu MK noteikumos par tehnisko apskati un tad paskatīties vai tajās ir šādas prasības par karkasiem,ja nav tad tā ir LV prasība un jautājums kapec pie mums ir stingrāks regulējums....bet ja uzraksti iemet pec tam CSDD atbildi...interesētu ko atbildēs 
P.s. Raksti nevis apgalvojot,ka EU ir atļauts,bet lai CSDD sniedz info vai citās dalībvalstīs ir šādi ierobežojumi [ Šo ziņu laboja Mikels, 13 May 2016, 19:23:44 ] | Offline | | |
Papakarlo | |  Kopš: 26. Mar 2010
No: Varakļāni
Ziņojumi: 3111
Braucu ar: vecu bmw, besī biezie
|
13 May 2016, 19:17:26 @erwinn rakstīja:
Tieši cik daudziem, piemēram, ir paprasīts sertifikāts "spoooorta" stūrei?
galvenais lai pī pī strādā
vienīgi nepatika ka nevar pagrieziena kloķus aizsniegt neatraujot roku no stūres | Offline | | |
daticho  | | Kopš: 11. Jun 2007
No: Zilupe
Ziņojumi: 11426
Braucu ar: FN-15
| Zeni nestridaties, 1dien iemetisu info par clubsportiem roll keidžiem utt
 | Offline | | |
esir | | Kopš: 08. Feb 2010
Ziņojumi: 654
Braucu ar:
| Bet tai pašā vācijā tak katrs sīkums jāreģistrē, uzliki "sporta" izplūdi, lūdzu reģistrē, uzliki tjūņinga body kitu, reģistrē | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7010
Braucu ar:
|
13 May 2016, 16:17:46 @Hirschenhof rakstīja:
13 May 2016, 16:12:51 @GS rakstīja:
Ja pats Porsche dabū tirgot tos būrus no citas uzņēmuma tātad tas neatbilst EU likumdošanai attiecīgi tur neko nevar izcīnīt un TA vienkārši seko noteikumiem 
Nav gan viss tik viennozīmīgi.
Manā gadījumā CSDD un TA gribēja būt gudrāka par Daimler AG pašrocīgi veiktu un pilnībā homologētu pārbūvi, kura tai pašā Vācijā bez liekām runām saņem TA un numurus.
Par šo nu gan nevajag stāstīt muļķības. Vācijā ir būtiski atvieglināti noteikumi, savukārt nav tādas lietas kā EU vienotās prasības. Ir ANO dalības valstu vienotās prasības, kam attiecīgi valstis savos likumos atļauj iestrādāt izņēmumus. Vācija vispār ir viens milzīgs izņēmums, jo tur var ļoti daudz ko, ko citur nekur nevar, bet aizliedz ļoti daudz, ko citur visur var. Daimler AG tiešām piedāvā būrus, tikai pārdevējam ir jābrīdina, ka tie NAV LEGĀLI nevienā cita valstī uz koplietošanas ceļiem. Savulaik bija princips, ka būrim jābūt tādam, lai saglabātu oriģināli esošo vietu skaitu, tad vēl varēja dabūt cauri vispārējai legalizēšanai, attiecīgi ir MB, kam ir gan būris, gan visas sēdvietas arī aizmugurē. Par tādu vēl varētu CSDD padiskutēt, kaut principā ir aizliegts. Bet to, kas notiek citās valstīs, nevar skatīties. Piemēram, pēc starptautiskiem noteikumiem uz auto drīkst būt uzstādīts viens pāris miglas lukturu (uzsvars uz "uzstādīts", nevis "darbojas" — nedrīkst būt uzstādīts un nedarboties). Skandināvijā (Zviedrija) oficiāli šis ir izņēmums, jo viņu valsts specifika ar tumsu, miglu, nomaļiem ceļiem un dzīvniekiem. Vācijā tam vienkārši liek mīksto un AMG savulaik daudziem no rūpnīcas uzlika 2 pārus miglas lukturu — iestrādātus kopā ar pamata lukturiem + buferī. Pamata lukturi ārā nesitīs, var čakarēt buferi. Reālā dzīvē CSDD to visu saprot un piever acis. Tā ka nav te viņiem ko pārmest, tur tiešām ir saprātīgi cilvēki, bet stāstīt par to, ka kaut kur kaut ko var un tāpēc pie mums arī jāatļauj ir sviests. Jā, arābiem arī vējstiklu atļauts tonēt — nu negribas šiem saulē pilnībā izcepties. Tikai tas ir nederīgs arguments Latvijas apstākļiem. Arguments braukt ar rāmi jo bail mirt?... Varbūt tad labāk braukt ar sabiedrisko transportu? | Offline | | |
marcis74 | |  Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
| Tas ir ļoti ūberkūlīgi PORSCHE saukt par porku 
:valodasreferendumsbļe: | Offline | | |
Erx | |  Kopš: 12. Oct 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 2261
Braucu ar: Subaru Spec-B
| Ja reiz ir runa par šadu lietu, tad iepostēšu savu pieredzi.
2006. gadā nopirku Vācijā reģistrētu Opel Astra ar skrūvējamo karkasu. Ne tikai galveno loku, bet ar visu krustu, sānu stieņiem un priekšējiem lokiem.
Ar šo auto bija pilnīgi legāli Vācija pārvietoties pa koplietošanas ceļiem, kā arī iziet apskati.
Bet - līdzi auto nāca vesels sējums ar dokumentiem, kuriem bija jābūt iekš auto jebkurā brīdī. Primāri tur bija tieši par karksu, zīmējumi, sertifikāti TUV, ( uz paša karkasa ražotāja uzlīme ar sērijas Nr.) un vēl tur kaut kas. Papildus bija lapas par nestandarta bremžu diskiem, bremžu trubām, riteņu diskiem, krēsliem, jostām, amortiztoriem, atsperēm utt.
Nevaru pastāstīt sīkumos vairs, bet zinu kā faktu - Vācijā tas auto bija pilnīgi legāls.
Iebraucot LV nummuru salīdzināšanā pirms reģistrēšanas (nevis apskatē!), CSDD man vienkārši atteicās darīt pilnīgi jebko, pasūtīja trīs mājas tālāk kamēr neatbraukšu ar standarta auto pie viņiem.
Dabā gan uz ceļa CP ir pilnīgi vienaldzīgi. | Offline | | |
|
SpOrcMeN  | |  Kopš: 14. May 2002
Ziņojumi: 34065
Braucu ar: banderautomobili
| izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!
----------------- ІБАШТЕ!!!!! ЗА УКРАЇНУ!!!!!!!
Нехай подохне суче плем’я!!!!
| Offline | | |
erwinn | |  Kopš: 07. Aug 2006
Ziņojumi: 919
Braucu ar:
|
13 May 2016, 23:49:45 @SpOrcMeN rakstīja:
izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!
jebkurai sporta automašīnai, kura pārvietojas sacensību laikā arī pa koplietošanas ceļiem. Rallijā piemēram.
Pārbauda tieši tāpat kā standarta auto + drošības aprīkojums (logi, karkass, jostas, sedekli, ugunsdzesanas iekartas utt utt)
bet ja nu kas, uzprasi Wallii - izskatās baigi zinošais šajā jomā. Pareizi Valter?
[ Šo ziņu laboja erwinn, 14 May 2016, 00:00:07 ] | Offline | | |
ElementY | |  Kopš: 19. Feb 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 288
Braucu ar:
|
13 May 2016, 23:49:45 @SpOrcMeN rakstīja:
izradas sportiniekiem liek ari iet tehnisko apskati tikai nesaprotu kam un ka un kapec !!!
Jo sporta auto mēdz pārvietoties pa koplietošanas ceļiem, kad tiem tas ir atļauts, piemēram, rallijs. 60% no distances ir pa koplietošanas ceļiem jāveic sacensību laikā. | Offline | | |
edzulis  | |  Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
13 May 2016, 14:54:40 @GS rakstīja:
13 May 2016, 14:52:59 @Ekimons rakstīja:
Gan Vācijā gan Austrijā gana redzētas šādas pilsētās un uz bāņiem! Kopējā satiksmē pārvietojas bez bēdas, cik tas noprotams, no malas!
Mums bez bēdas vizinās ar tonējumu, kreisajiem ksenoniem utt., tas nav rādītājs 
Sūds ar banāniju. Atnāca 3 auto no Japānas. Visiem eiropas stars un marķējums. Diviem no tiem liktais xenon, vienam vispār ķīniešu hrenons. Un tas viss vienā no advancētākajām valstīm Pasaulē | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|