Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Galvas bloka plaisu metināšana

AutorsZiņojums
Driver
26. Jul 2010, 01:31 #41

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jul 2010, 01:26:49 egonspleeve rakstīja:
tadai merivai ganjau ir vairaki temperatuuras dachiki, ne tikai viens kaa antiikiem auto.

tur noteikti ir tikai viens! Un tev jau noteikti bija jazin, kas ir CAN un tas sen bija uz MB sastopams.

Tieshi antikiem auto uz katru sudu ir savs devejs galvaa.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mareksb
26. Jul 2010, 01:31 #42

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari

labi tagad nopietni

ja motors ir izjaukts atpakal cela nau
kapec ir jamaina galva ???
Offline
Driver
26. Jul 2010, 01:36 #43

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jul 2010, 01:31:28 mareksb rakstīja:
labi tagad nopietni

ja motors ir izjaukts atpakal cela nau
kapec ir jamaina galva ???

atpakalceljs ir, ja ir parlieciba, ka gribeja uzmest + divi labi pimpveidigi chomi - viens ar juririsko izglitibu, otrs autoremonta nozaree.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egonspleeve
26. Jul 2010, 01:40 #44

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


26 Jul 2010, 01:31:24 Driver rakstīja:

26 Jul 2010, 01:26:49 egonspleeve rakstīja:
tadai merivai ganjau ir vairaki temperatuuras dachiki, ne tikai viens kaa antiikiem auto.

tur noteikti ir tikai viens! Un tev jau noteikti bija jazin, kas ir CAN un tas sen bija uz MB sastopams.

Tieshi antikiem auto uz katru sudu ir savs devejs galvaa.

CANbus ir interfeiss komunikaacijai, diez vai tam ir kads sakars ar sensoru un aktuatoru izvietojumu un daudzumu...
Offline
mareksb
26. Jul 2010, 01:40 #45

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


26 Jul 2010, 01:34:46 VWfans rakstīja:

26 Jul 2010, 01:31:28 mareksb rakstīja:
labi tagad nopietni

ja motors ir izjaukts atpakal cela nau
kapec ir jamaina galva ???


Vēl jau nezinu, vai galva vai tikai galvas blīve vai kas cits. Nākamā nedēļa parādīs...
man jau liekas ka tu pasteidzies jo ja auto neparkarsa un antifria nebija putu un elas nogulshnu tad vajadzeja samainit antifrizu un pasities kas buss varbut tev tas antifriz no dzimshanas nebija mainit taja auto es vismaz kautkur ar ausu galu biju dzirdejis ka tas esot jamaina 2 gados 1 reizi jo savadak vinam zud vina ipasibas un vinsh tad ari medz mainit krasu
Offline
Driver
26. Jul 2010, 01:43 #46

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jul 2010, 01:34:46 VWfans rakstīja:

26 Jul 2010, 01:31:28 mareksb rakstīja:
labi tagad nopietni

ja motors ir izjaukts atpakal cela nau
kapec ir jamaina galva ???


Vēl jau nezinu, vai galva vai tikai galvas blīve vai kas cits. Nākamā nedēļa parādīs...

vai blive psc uzreiz redz un galvu var parbaudit.
Tagad ir viens jautajums - vwfanu grib uzmest vai ari vinjs ir tik stulbs, ka nobrauca sistemu sausu (kaa?) bet taja pat laika neatdzistas, ka ta bijis un lej mums te, ka bachoka skidrums bija. Ja skidrums bija, tad sistema nav sausa. Ja galva ir plaisa, tadskidrums tiek spiests ara un to nepamanit ir gruuti.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mareksb
26. Jul 2010, 01:44 #47

Kopš: 10. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 15296

Braucu ar: ar itaļu mini ferari


26 Jul 2010, 01:34:46 VWfans rakstīja:

26 Jul 2010, 01:31:28 mareksb rakstīja:
labi tagad nopietni

ja motors ir izjaukts atpakal cela nau
kapec ir jamaina galva ???


Vēl jau nezinu, vai galva vai tikai galvas blīve vai kas cits. Nākamā nedēļa parādīs...
un ja tev nonema galvu vini kas pec blives neredz vai vina beikta vai ne kur tu esi aizdzinis taisit to mashinu
Offline
Driver
26. Jul 2010, 01:48 #48

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


26 Jul 2010, 01:40:20 egonspleeve rakstīja:

26 Jul 2010, 01:31:24 Driver rakstīja:

26 Jul 2010, 01:26:49 egonspleeve rakstīja:
tadai merivai ganjau ir vairaki temperatuuras dachiki, ne tikai viens kaa antiikiem auto.

tur noteikti ir tikai viens! Un tev jau noteikti bija jazin, kas ir CAN un tas sen bija uz MB sastopams.

Tieshi antikiem auto uz katru sudu ir savs devejs galvaa.

CANbus ir interfeiss komunikaacijai, diez vai tam ir kads sakars ar sensoru un aktuatoru izvietojumu un daudzumu...

ir un tieshh! Sensors ar vienadu nozimi ir viens un parejie bloki sanjem caur to pashu interfeisu signalu no "galvena" bloka, nevis viena patruboka ka vecam audi stav tris deveji un dahuja vadi. Savadak komunikacijas interfeiss starp blokiem butu daleji bezjedzigs.
Labakaja gadijuma ir divi deveji - pirms un pec termostata un otrs ir tikai termistata kontrolei.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
egonspleeve
26. Jul 2010, 02:02 #49

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā


26 Jul 2010, 01:48:28 Driver rakstīja:

26 Jul 2010, 01:40:20 egonspleeve rakstīja:

26 Jul 2010, 01:31:24 Driver rakstīja:

26 Jul 2010, 01:26:49 egonspleeve rakstīja:
tadai merivai ganjau ir vairaki temperatuuras dachiki, ne tikai viens kaa antiikiem auto.

tur noteikti ir tikai viens! Un tev jau noteikti bija jazin, kas ir CAN un tas sen bija uz MB sastopams.

Tieshi antikiem auto uz katru sudu ir savs devejs galvaa.

CANbus ir interfeiss komunikaacijai, diez vai tam ir kads sakars ar sensoru un aktuatoru izvietojumu un daudzumu...

ir un tieshh! Sensors ar vienadu nozimi ir viens un parejie bloki sanjem caur to pashu interfeisu signalu no "galvena" bloka, nevis viena patruboka ka vecam audi stav tris deveji un dahuja vadi. Savadak komunikacijas interfeiss starp blokiem butu daleji bezjedzigs.
Labakaja gadijuma ir divi deveji - pirms un pec termostata un otrs ir tikai termistata kontrolei.


tiesham vinam ir tikai 1 devejs, vismaz katalogs citu deveju neuzraada. bet vins atrodas blokaa nevis galvaa.
Offline
Driver
26. Jul 2010, 02:12 #50

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Nu nevar nezahuj motoram ar 100kkm saplaisat galva.
Kamer pats neredzeshu, neticeshu. Pietam 90 gradi nav nekas. Pat kautkadiem zopeljiem ar muftu elektroventjiks sledzas ieksha pie 110 gradiem, ja bija "par isu"

netur karsa kautkas, ne miza ara skidrumu, ja butu ta bijis, tad vw fans sen butu prasijis, kapec viss izpleshanas trauks no arpuses ir netirs.

Montana, montana, montana

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mc
26. Jul 2010, 17:58 #51

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu


26 Jul 2010, 17:46:54 VWfans rakstīja:
Tagad konstatēts, ka galvas blīve ir pušu.

ak Tu gonshchiks gan jau spiedi uz 95 aarpus pilseetas!!!

-----------------


Offline
mc
26. Jul 2010, 18:11 #52

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48015

Braucu ar: lēnu žurciņu

ak dies teevs.
uz 140. kaa meriva taadu aatrumu speeja uznjemt? ieskreejies jau polijaa? vinja nejuka aaraa, negrabeeeja?

-----------------


Offline
matrixxxx
26. Jul 2010, 19:15 #53

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


26 Jul 2010, 18:11:48 mcgh rakstīja:
ak dies teevs.
uz 140. kaa meriva taadu aatrumu speeja uznjemt? ieskreejies jau polijaa? vinja nejuka aaraa, negrabeeeja?

A nafig no itkaa "nenokaa", galvas bliives iet pa pieskari ?

, bet arii ar hujdaj gheto 180Km/h ir atvilkts
Sajuutas (shtiimii, blakus seezjot un sieva pie stuures) labaak nemeegjinaashu aprakstiit.
Offline
Driver
12. Aug 2010, 22:10 #54

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ko ieleja? Krana udeni, tosolu vai antifrizu?

12 Aug 2010, 21:26:53 VWfans rakstīja:
Mana Meriva ir salabota, un pēc remonta nobraukusi pāri par tūkstoš kilometriem.



Vēra vaļā motoru un atklāja pārplīsušo galvas blīvi. Galvu pārbaudīja, vai nav plaisas, vai ir hermētiska. Galvu noslīpēja. Tad lika visu kopā. Tad skaloja dzesēšanas sistēmu. Kādi būs Jūsu komentāri?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
otomars
12. Aug 2010, 22:42 #55

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

cik nosliipeeja pieaugs kompresija un nevareesi ziemaa piestarteet
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 22:25 #56

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

cik pateerinsh uz shiem 4100 km?
Offline
shmurger
12. Sep 2010, 22:29 #57

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12778

Braucu ar: xc40


12 Sep 2010, 22:25:53 egonspleeve rakstīja:
cik pateerinsh uz shiem 4100 km?

vēlams ar četriem cipariem aiz komata
Offline
otomars
12. Sep 2010, 22:50 #58

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

nebuus videejaas ,buus ar visaam lohavoza biljeteem
Offline
egonspleeve
12. Sep 2010, 23:15 #59

Kopš: 15. Mar 2009

Ziņojumi: 4719

Braucu ar: 2 litrigo alu rokā

jaa es arii gribeetu zinaat cik tadam auto izmaksaja shis remonts.

Un veel jautaajums Fanam. PAtreiz apsveru domu iegadaties sev baudaamu mazlietotu Citroen C2 baudaamajaa 1.6 VTS versijaa, gribeetu dzirdeet tavu viedokli par sho baudaamo auto. Domajams, esi sho jau izbaudiijis, tapec gaidu viedokli.
Offline
Driver
12. Sep 2010, 23:51 #60

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es ari vienu bridi biju aizdomajies par C2. Bet visadus tadus suda mazauto ir japerk jaunus un japis, kamer ir garantija.
Pec garantijas beigam tadu var pirkt uz svara, nevis pec kataloga vai ss.lv vertibas. Javien no kabatam nekrit ara nauda, ko investet tada mazauto

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo