Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
Asch
06. Dec 2016, 18:47 #39961

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4367

Braucu ar:


06 Dec 2016, 16:37:21 @darknmy rakstīja:

06 Dec 2016, 15:31:37 @Asch rakstīja:
Izbraucu ar kolega subaru, pat nezinu vai outback vai legacy, pilnigi pajat, bet tas 2.5 atmo benzins VISPAR neiet

Tas parasti ir wannabe raceriem sajūta pēc braukšanas ar 530d
reālie rādītāji ir 0 - 100km/s sekundēs un katram ir savs cipars, kas apmierina. Man savas 8s jau liekas pamaz, bet pabraucot ar kko citu, pēc tam tās 8s liekas zbis

Labi man, kas bija parsedies no turbodizela busa ar 140zs, kuram protams grieze lielaka, bet ja man blakussedetajs jau sak prasit, vai sodien brauksim, tad ta interesanti ir reali es reizes 3 noslapu, pirms pirmo reizi uzsaku, lidz ar to paradijas jautajums, ka ar vinu bus bezcelos, kur tomer vietam prasas motoni, zemi apgriezieni, lai var izmicities
Offline
Strom
06. Dec 2016, 19:10 #39962

Kopš: 29. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 350

Braucu ar:


06 Dec 2016, 15:31:37 @Asch rakstīja:
Izbraucu ar kolega subaru, pat nezinu vai outback vai legacy, pilnigi pajat, bet tas 2.5 atmo benzins VISPAR neiet ar to kosmisko paterinu, pilseta pilnigi nejedzigs auto. Par bezcela spejam nemaku spriest, bet iedomajos, ko nozimetu visu laiku turet apgriezienus bezcela, lai tas nabags ksutetu uz prieksu


Tu ikdienā gadījumā nebraukā ar dīzeli? Loģiski, ka tas vecais 2.5i ar 4 robu tomātu neies kā 530D, bet nevajag aizmirst, ka tas ir vecs atmosfēriskais dzinējs, kuram nav ne turbo, ne kompresoru un tas tāpat kā visi pārējie japāņi ir jāgriež, jo sāk iet tikai pēc 4k rmp. Un tas ir ļoti uzticams, nesalīdzināmi uzticamāks un izturīgāks kā e60, kuru īpašniekiem nav īsti skaidrs kā var būt tā, ka gada laikā iebrauc servisā tikai uz eļļas vai bremžu kluču maiņu (es zinu, man krietnu brīdi bija gan Legacy, gan e61).
Un kurš čīkstēja par patēriņu? Man Legacy tērēja apm. 10l/100km, pat, ja tur ir visi 11-12l/100km, es tiešām esmu gatavs piemaksāt to starpību uz bāku, lai man nebūtu jāmīž par visiem dīzeļu remontu mēsliem un visiem pārējiem mēsliem, kas Subaru vnk. neplīst, ja to normāli uztur. Nepārprotiet, tas Subars nav nekāds Dievs un auto plīst, un ir jāremontē, bet nu ne tādos nenormālos apmēros kā BMW/Audi/VW...
Apdares kvalitāte un komforts tur, protams, atpaliek no vadošajiem vāciešiem.
Offline
Asch
06. Dec 2016, 19:25 #39963

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4367

Braucu ar:

Nenoliedzu, benzins protams savadak brauc ka dizelis, bet nu lai ta butu jakacina tas motors, nebiju gaidijis. Iespejams, tas ir tiesi si 2.5 atmo dzineja sepcifiskums un jaskatas kads cits motors

[ Šo ziņu laboja Asch, 06 Dec 2016, 19:26:19 ]

Offline
dzuris
06. Dec 2016, 20:05 #39964

Kopš: 01. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 7627

Braucu ar:


06 Dec 2016, 14:56:58 @daticho rakstīja:

06 Dec 2016, 13:53:16 @darknmy rakstīja:

06 Dec 2016, 12:46:54 @sakums rakstīja:
Un kurā servisā labi zin šitādus Bubārus?
Kur var pirms pirkšanas pārbaudi uztaisīt?
Un +/- cik maksā uzturēšana (detaļu cenas), attiecībā pret analogiem auto - Audi Allroad, XC70 Crosscountry utt?

Juglā ir subaru džeki. Nezinu par pakalpojumiem. Moš viņiem jau uzreiz ir gali, kas kko varetu tirgot?


Taimers (Salamandras iela)
Martins (Jass) Ganibu dambis
P.s ar audi un Volvo tur neko nevar salidzinat, Volvo viss bus loti dargi ja saks birt
audi V6 TDI Automatu ar pneimo tu doma??? izbeidz tos zem preses vajadzēja salikt jau pirms 10 gadiem




Rankas iela precizak Martinam.gar nesti ieksa un pa kreisi. Itka zivtinu cert.

Beert visa visuma vins neit, vienreiz esmu izgazis un sapratis ka negribu.

[ Šo ziņu laboja dzuris, 06 Dec 2016, 20:07:03 ]

Offline
edwin
06. Dec 2016, 21:01 #39965

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


06 Dec 2016, 16:14:51 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par daudzajām atbildēm un viedokļiem.
man vairāk interesē tas 2.5, pagaidām ikdienā pārvietojos ar darba i30 Hujdai, un esmu jau pieradis pie "uzrāviena", gan pilsētā, gan uz šosejas, nedaudz labāk tam 2.5 ir jāiet.
Jāsāk meklēt tagad kāds sakarīgāks eksemplārs.

Paldies.

Nesaprotu, kā vispār var skatīties uz tiem mēsliem. Neiet, tērē, salonā dzirdi tikai riepu skaņu, pat durvis bez stiklu rāmjiem.
Offline
Peasant
06. Dec 2016, 22:16 #39966

Kopš: 14. Sep 2016

Ziņojumi: 46

Braucu ar:

Par šo ir vairāk info?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/goinf.html
Offline
darknmy
06. Dec 2016, 22:36 #39967

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i


06 Dec 2016, 21:01:42 @edwin rakstīja:

06 Dec 2016, 16:14:51 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par daudzajām atbildēm un viedokļiem.
man vairāk interesē tas 2.5, pagaidām ikdienā pārvietojos ar darba i30 Hujdai, un esmu jau pieradis pie "uzrāviena", gan pilsētā, gan uz šosejas, nedaudz labāk tam 2.5 ir jāiet.
Jāsāk meklēt tagad kāds sakarīgāks eksemplārs.

Paldies.

Nesaprotu, kā vispār var skatīties uz tiem mēsliem. Neiet, tērē, salonā dzirdi tikai riepu skaņu, pat durvis bez stiklu rāmjiem.

100% ka neesi braucis ar subāru un tev tikai e61 pačots ir svarīgs
Offline
karlsonss
06. Dec 2016, 22:40 #39968

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

braucot ar subaru liekas ka brauc ar zirgu ratiem

neiet, rij, skalsh, salons suuc .... panjemiet jebkuru eiropas auto.... 10x labaaks buus.
Offline
edwin
07. Dec 2016, 09:02 #39969

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


06 Dec 2016, 22:36:12 @darknmy rakstīja:

06 Dec 2016, 21:01:42 @edwin rakstīja:

06 Dec 2016, 16:14:51 @sakums rakstīja:
Ok, paldies par daudzajām atbildēm un viedokļiem.
man vairāk interesē tas 2.5, pagaidām ikdienā pārvietojos ar darba i30 Hujdai, un esmu jau pieradis pie "uzrāviena", gan pilsētā, gan uz šosejas, nedaudz labāk tam 2.5 ir jāiet.
Jāsāk meklēt tagad kāds sakarīgāks eksemplārs.

Paldies.

Nesaprotu, kā vispār var skatīties uz tiem mēsliem. Neiet, tērē, salonā dzirdi tikai riepu skaņu, pat durvis bez stiklu rāmjiem.

100% ka neesi braucis ar subāru un tev tikai e61 pačots ir svarīgs

Braukts ir, un par toyotām ir līdzīgs stāsts.

Ja, Tavuprāt, 12 gadīgu e61 pērk lai būtu pačots, tad Tavas garīga rakstura problēmas ir nenoliedzamas.
Offline
kkas
07. Dec 2016, 09:19 #39970

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9742

Braucu ar: Alfu

lai nu kā, atrodiet man 2001. gada bmw, kuram pie 300k nobraukuma divu gadu laikā remonts ir 2 atsaites, rocenes troses un viena bukse, tas viss pa 60 eur + vasarā +30'grādos visi bmw želejnieki uz to japāni skatās ar skaudību, jo strādā kondiška
Offline
kristaps_kri
07. Dec 2016, 09:47 #39971

Kopš: 16. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 86

Braucu ar: mopēdu

Piedāvājiet labu dīzeli AUDI A4, BMW E46, E39, MB E klasi, VW , universāli līdz 4300 EUR, ar labu komplektāciju.
Piedāvājumus PM.
Offline
Asch
07. Dec 2016, 09:56 #39972

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4367

Braucu ar:


07 Dec 2016, 09:19:54 @kkas rakstīja:
lai nu kā, atrodiet man 2001. gada bmw, kuram pie 300k nobraukuma divu gadu laikā remonts ir 2 atsaites, rocenes troses un viena bukse, tas viss pa 60 eur + vasarā +30'grādos visi bmw želejnieki uz to japāni skatās ar skaudību, jo strādā kondiška

Nu tu tagad ari sac sudu dzit. Ta jau var aiziet pilniga sveista un slaidzinat daudz ko. Man piemeram savulaik bija '02 gada e39, pusotra gada laika ieguldijumi bija 70eur un chalis, kas ar to auto agad brauc, ari neko vairak par aizmugurejo amisu mainu nav veicis un kas no ta? Tikpat daudz ir tavu subaru sudu, kam neiet kondiska vasara plus uznakot leitum visi poliki slapji, jo no nopuvusas gridas ir viens nosaukums. Neviens te neslavina bmw ka uber kruto auto, tadel nevajag te kkadu uzlecosas saules zemes autobuves perli likt ka pielugemes objektu.
Offline
sakums
07. Dec 2016, 10:10 #39973

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu

Negribu ticēt, ka tāds 2005< gada Subārs tik ļoti pūst, jo man bija 2001 gada e39, tas puva līdz nemaņai. Vairāk grūti iedomāties, ka vēl var pūt
Offline
edwin
07. Dec 2016, 10:13 #39974

Kopš: 19. Jun 2009

Ziņojumi: 511

Braucu ar: e61 535d


07 Dec 2016, 10:10:02 @sakums rakstīja:
Negribu ticēt, ka tāds 2005< gada Subārs tik ļoti pūst, jo man bija 2001 gada e39, tas puva līdz nemaņai. Vairāk grūti iedomāties, ka vēl var pūt

Ieķer Mazda 6
Offline
V.I.P.
07. Dec 2016, 10:17 #39975

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17377

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


06 Dec 2016, 23:01:47 @riddler rakstīja:

06 Dec 2016, 22:40:27 @karlsonss rakstīja:
braucot ar subaru liekas ka brauc ar zirgu ratiem

neiet, rij, skalsh, salons suuc .... panjemiet jebkuru eiropas auto.... 10x labaaks buus.


precīzāk grūti pateikt...

nevajag njemt subaru, kas neiet.
un vajag njemt ar pareizo motoru&izpluudi, tad skanja ir es radio neesmu iesleedzis.
par apetiiti gan piekriitu.

bet juus jau laikam te par outbackiem, automaatiem un atmosfeeriskajiem benziiniem.
Offline
wanksta
07. Dec 2016, 10:17 #39976

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7588

Braucu ar:

trīsdesmit devītais vispār nerūsē salīdzinot ar japaņiem
Offline
sakums
07. Dec 2016, 10:17 #39977

Kopš: 19. Apr 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 960

Braucu ar: milfeņu džipu


07 Dec 2016, 10:13:52 @edwin rakstīja:

07 Dec 2016, 10:10:02 @sakums rakstīja:
Negribu ticēt, ka tāds 2005< gada Subārs tik ļoti pūst, jo man bija 2001 gada e39, tas puva līdz nemaņai. Vairāk grūti iedomāties, ka vēl var pūt

Ieķer Mazda 6

Nē, nē, to toč nē.
Kolēgim ir Mazda 3, pircis nullīti, nekur nekad nav bijusi sista, bet pūst visur.
Offline
kkas
07. Dec 2016, 10:29 #39978

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9742

Braucu ar: Alfu


07 Dec 2016, 09:56:48 @Asch rakstīja:

07 Dec 2016, 09:19:54 @kkas rakstīja:
lai nu kā, atrodiet man 2001. gada bmw, kuram pie 300k nobraukuma divu gadu laikā remonts ir 2 atsaites, rocenes troses un viena bukse, tas viss pa 60 eur + vasarā +30'grādos visi bmw želejnieki uz to japāni skatās ar skaudību, jo strādā kondiška

Nu tu tagad ari sac sudu dzit. Ta jau var aiziet pilniga sveista un slaidzinat daudz ko. Man piemeram savulaik bija '02 gada e39, pusotra gada laika ieguldijumi bija 70eur un chalis, kas ar to auto agad brauc, ari neko vairak par aizmugurejo amisu mainu nav veicis un kas no ta? Tikpat daudz ir tavu subaru sudu, kam neiet kondiska vasara plus uznakot leitum visi poliki slapji, jo no nopuvusas gridas ir viens nosaukums. Neviens te neslavina bmw ka uber kruto auto, tadel nevajag te kkadu uzlecosas saules zemes autobuves perli likt ka pielugemes objektu.

neuztraucies tik traki. japāņi vienmēr ir bijuši labi priceperformance E39 nekad tāds nebūs, kaut tā iemesla pēc, ka tur ir 100x vairāk kam lūzt un pūst tikpat labi. vienkārši jāsaprot, ka ne visiem pačots ir galvenais.
Offline
Arsmens
07. Dec 2016, 10:29 #39979

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Mazdas lv ir norakstītas ar savu rūsas feileri, nekad vairs uzticamību neatgūs un tiks gānītas vēl dekādi Īstenībā rūsu epopeja attiecas uz lazdām līdz kkādiem '06 (vai '08. neatceros...) gadam. Vēlāk lietas tika uzlabotas.
Offline
darknmy
07. Dec 2016, 13:56 #39980

Kopš: 23. Jul 2014

Ziņojumi: 1113

Braucu ar: X3 3.0i

Ja BMW būtu pacenties taisīt reduktorus visiem saviem auto, tad nebūtu uz viena rata jāspolē ;(
Bet tā - subāram reālie 4x4 un vadāmība ir apsveicama
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo