Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
termcan
27. Aug 2017, 22:23 #39721

Kopš: 22. Feb 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 545

Braucu ar: pirkstu pa dēli.

Šitie?
Links
Offline
RSAWorkshop
27. Aug 2017, 23:23 #39722

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

ja tādi kvadrātveida, tad man pat kkādi ir palikuši pāri

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
riekstinjs304
28. Aug 2017, 00:14 #39723

Kopš: 13. Mar 2017

Ziņojumi: 61

Braucu ar:

Sveiki, jautājums iespējams viebkāršs, bet man nesaprotams... kāda ir atšķirība starp zf un getrag kārbām ?? Un vai robu attiecības viņām ir dažādas ?
318ti starp 1,2 robu viss ok, bet 3šo vajadzētu pietuvināt, kādas iespējas ?
Offline
bmwaddict
28. Aug 2017, 04:28 #39724

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


27 Aug 2017, 22:23:45 @termcan rakstīja:
Šitie?
Links

man liekas ka shitie:


Links uz Aliexpress

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Aug 2017, 04:30:12 ]

Offline
Joahns
28. Aug 2017, 10:01 #39725

Kopš: 10. Jul 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 3

Braucu ar: BMW

Varbūt kāds zina, nomainīju kārbu E38 dīzelim, kad pielaiž iet kādu brīdi tad ieslēdzas drošības režims un tā katru reizi, metaārā kļudu: pressure actuator total current faulty (Spiediena izpildmehānisma kopējā strāva ir bojāta) varbūt ir kādas idejas ko darīt?
Offline
randomuser
28. Aug 2017, 21:14 #39726

Kopš: 03. Jan 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

E39 unītim laiž ūdeni aizmugurē uz paklāja. Tek tieši starp apšuvumu un durvīm. Izolāciju pārlīmēju un nekas nemainījās. Tālāk kas ar to loga gumiju kas durvīm no ārpuses. Tā mainās vai arī durvis vienkārši nomainīt ?
Offline
Mixxx2005
28. Aug 2017, 21:53 #39727

Kopš: 03. Mar 2010

Ziņojumi: 1718

Braucu ar: seklu filosofiju.


28 Aug 2017, 21:14:15 @randomuser rakstīja:
E39 unītim laiž ūdeni aizmugurē uz paklāja. Tek tieši starp apšuvumu un durvīm. Izolāciju pārlīmēju un nekas nemainījās. Tālāk kas ar to loga gumiju kas durvīm no ārpuses. Tā mainās vai arī durvis vienkārši nomainīt ?


Durvīm noteku caurumi nav aizauguši?
Offline
randomuser
28. Aug 2017, 21:56 #39728

Kopš: 03. Jan 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Var gadīties, ka ir. Ja vien ir zinātu kuri ir kuri caurumi, tad rīt iztīrītu.
Offline
Cibulis
28. Aug 2017, 22:58 #39729

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Sveiki!
Vēlos iepirkt platjoslas zondi ar kontrolieri max lēti. Skatos uz SLC Free no 14point7 kompānijas, bet netieku gudrs, kā pēcāk varēšu AFR un RPM logot kompī. Tam SLC ir lineārā izeja. Un RPM no spidometra paņemt.
Bija cerība, ka caur serial ieeju datorā varētu tos datus noķert, bet pagaidām neesmu interneta plašumos atradis atbildi uz savu jautājumu.. Tā tas notiktu, vai galīgi auzās esmu iebraucis?
Offline
bmwaddict
29. Aug 2017, 00:44 #39730

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

SLC Free ir tikai analogaa izeja un narrowband.
Ja gribi kautko logot kompii skaties piemeeram Innovate Motorsports produktus piemeeram
LC-2
Offline
Cibulis
29. Aug 2017, 10:02 #39731

Kopš: 13. Jan 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 328

Ok, LC-2, bet kā varu tos RPM logot? Caur serial ieeju vnk pieslēgt no spidometra signālu, vai tam arī ir nepieciešams kaut kāda veida pārveidotājs?
Offline
bmwaddict
29. Aug 2017, 10:19 #39732

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


29 Aug 2017, 10:02:18 @Cibulis rakstīja:
Ok, LC-2, bet kā varu tos RPM logot? Caur serial ieeju vnk pieslēgt no spidometra signālu, vai tam arī ir nepieciešams kaut kāda veida pārveidotājs?

Aa nu par RPM es sapratu tu jau esi izshtukojis kaa. Protams ir vajadziigs kautkaads adapters kas var uztaisiit logjisko liimeni kuru tu vari iebarot taalaak softam. Ja gribi gatavu produktu tad tam pasham Innovate Motorsports ir DL-32 dataloggers kas nodroshina virkni visaadu programmeejamu inputu tai skaitaa RPM nolasiishanu kaut vai ar induktiivo sensoru (jaapeek atsevishkji) un tam ir iebuuveets manifold pressure sensors kas arii ir kruta. Neenu pasaakums tad nopietni sadaardzinaas bet fiicha ir ka tas viss momentaa straadaa ar vinju softu Logworks.

Vaarbuut ir verkjis all in one kas lasa wideband sensoru, lasa RPM un citus parametrus bet neesmu taadu sastapis..

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 29 Aug 2017, 10:20:18 ]

Offline
chillhouse
29. Aug 2017, 15:44 #39733

Kopš: 13. Dec 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 433

Braucu ar: vienu ciparu

Kur motortelpā meklēt plusu tuvāk bamperim?
Offline
ilvars121
29. Aug 2017, 19:41 #39734

Kopš: 24. Apr 2013

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

BMW e46 330d 135kw (automāts ) lēkā apgriezieni apstājoties D raustās N itkā pazūd P raustās tauta runā varētu būt mufta vainīga! Protams sākumā vainoja spruslas restaureeju cereeju buus ok H tur 600eur pa dirsu,kompis neraada nevienu kļūdu viss itkaa ok!! Varbūt šeit ir kāds tiešām labs diagnosts kurš saprot ko runā un dara,izbesījuši varbūt tas varbūt šitas maini tik a jēg 0 ceru uz palīdzību vismaz ar meistaru!?
Offline
S14DST
29. Aug 2017, 19:53 #39735

Kopš: 26. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 286

Braucu ar: e46 un rx7

Sveiki, vai kaads zin kaadu spiedienu razo m62b44 stuures pastiprinaataaja suuknis?
Offline
Vienpatis
29. Aug 2017, 20:19 #39736

Kopš: 27. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 450

Braucu ar: BMW 535xd (f10)


24 Aug 2017, 13:52:58 @Vienpatis rakstīja:
Iedodiet man kontaktu džekiem, kas varētu uztaisīt ļoti labu MOTORA diagnostiku Audi A6 C7 3.0TDI quattro.


Laikam neviens neko nezin, jo prasīju pa Audi!? Lūdzu palīdziet vajag pačekot senča auto, lai var saprast, cik paredzās vēl investēt vai arī lai nierīgs prāts! Būtu labi Jelgavas pusē, bet Rīgā arī nav problēma!
Offline
Mixzzz
30. Aug 2017, 02:14 #39737

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2945

Braucu ar: e34 un e91 kuuc

Blja, kā lai noņem karstumā piecepušos eļļas dubļus motortelpā? Nāk nost tikai ar skrūvgriezi, nekādi grease removeri, acetoni, ziepjūdeņi un WD 40 nelīdz, reāli tās eļļas smiltis ir iecepušās iekšā
Offline
bmwaddict
30. Aug 2017, 03:01 #39738

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


30 Aug 2017, 02:14:27 @Mixzzz rakstīja:
Blja, kā lai noņem karstumā piecepušos eļļas dubļus motortelpā? Nāk nost tikai ar skrūvgriezi, nekādi grease removeri, acetoni, ziepjūdeņi un WD 40 nelīdz, reāli tās eļļas smiltis ir iecepušās iekšā


kaprona birste un Gunk Heavy Duty degreaseris nekaadus citus briinumliidzekljus nezinu

Offline
Mixzzz
30. Aug 2017, 03:49 #39739

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2945

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


30 Aug 2017, 03:01:54 @bmwaddict rakstīja:

30 Aug 2017, 02:14:27 @Mixzzz rakstīja:
Blja, kā lai noņem karstumā piecepušos eļļas dubļus motortelpā? Nāk nost tikai ar skrūvgriezi, nekādi grease removeri, acetoni, ziepjūdeņi un WD 40 nelīdz, reāli tās eļļas smiltis ir iecepušās iekšā


kaprona birste un Gunk Heavy Duty degreaseris nekaadus citus briinumliidzekljus nezinu


ok, paldies par ieteikumu, jāpamēģina tas heavy duty attaukotājs... Aizmirsu izmēģināt šito birsti, tik sūdīgi ka tur grūti ar viņu tikt klāt. Rīt vēl laikam būs jāmēģina ar karcher, negribās tik visu piedirst
Offline
Nello
30. Aug 2017, 14:25 #39740

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2555

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Par šiem dzinējiem N42 1.8 zinu, ka mēsls, bet pie tā, ka rij eļļu bezmazvai spaiņiem, jeb dienā nobraucot aptuveni 40-50km, 1l eļļas pazūd divās nedēļās, apakšā sauss, piles nav.. no izpūtēja nāk zilonīts... Motors izmetams?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo