Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 168 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
MairisB
08. Jul 2017, 17:05 #39321

Kopš: 20. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: JA371

kāds ir krāsojis E39 loga līstes, kas ir no hroma? Gribu savam pārkrāsot melnus. Vajag zināt kādu krāsu vislabāk izmantot un kā apstrādāt hromu?
Offline
AV89
09. Jul 2017, 08:33 #39322

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1804

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Kas šis par brīnumu? Man saka, ka elektriskais gans, kuru reāli man arī vajag, bet kkā neizskatās pēc viņa
Offline
Remjanis
09. Jul 2017, 09:20 #39323

Kopš: 31. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 605

Braucu ar: Darba fordu


09 Jul 2017, 08:33:32 @AV89 rakstīja:
Kas šis par brīnumu? Man saka, ka elektriskais gans, kuru reāli man arī vajag, bet kkā neizskatās pēc viņa




Visparastākā elektrības sadales kārba ar slēdzi un vienu vienfāzes un vienu trīsfāzes rozeti.
Offline
kb1
09. Jul 2017, 10:20 #39324

Kopš: 04. Dec 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Nokrities antifrīza limeenis, un kadu bridi balti dūmi no izpūtēja naca ārā, tad uzsila motors un viss kārtībā. Pie vainas galvas blīve? Audi A4 2007 2.0 TDI bpw. Ir vēl kādi varianti? Šorīt vairs nedūmo, temp stav normali, it ka nekas nebutu bijis, antifrezi limenis bisku zem minimalo.
Offline
uldens1
09. Jul 2017, 10:23 #39325

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16723

Braucu ar:


09 Jul 2017, 10:20:39 @kb1 rakstīja:
Nokrities antifrīza limeenis, un kadu bridi balti dūmi no izpūtēja naca ārā, tad uzsila motors un viss kārtībā. Pie vainas galvas blīve? Audi A4 2007 2.0 TDI bpw. Ir vēl kādi varianti? Šorīt vairs nedūmo, temp stav normali, it ka nekas nebutu bijis, antifrezi limenis bisku zem minimalo.
Offline
bmwaddict
09. Jul 2017, 10:24 #39326

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


09 Jul 2017, 10:20:39 @kb1 rakstīja:
Nokrities antifrīza limeenis, un kadu bridi balti dūmi no izpūtēja naca ārā, tad uzsila motors un viss kārtībā. Pie vainas galvas blīve? Audi A4 2007 2.0 TDI bpw. Ir vēl kādi varianti? Šorīt vairs nedūmo, temp stav normali, it ka nekas nebutu bijis, antifrezi limenis bisku zem minimalo.

Balti duumi neuzilusham dzineejam meedz buut taa ir normaala paraadiiba. Paskaties ja tosols tiirs tad nemiiz kedaa, varbuut suuknis leenam tek vai veel kautkur.
Offline
kb1
09. Jul 2017, 10:34 #39327

Kopš: 04. Dec 2016

Ziņojumi: 4

Braucu ar:

Divaini ka tosols ta strauji pazudis. Bet šķidrums bačokā ir tīrs. Man ir pdf, kas notiek ja viņam ir tā reģenerācija, nedūmo?

09 Jul 2017, 10:24:03 @bmwaddict rakstīja:

09 Jul 2017, 10:20:39 @kb1 rakstīja:
Nokrities antifrīza limeenis, un kadu bridi balti dūmi no izpūtēja naca ārā, tad uzsila motors un viss kārtībā. Pie vainas galvas blīve? Audi A4 2007 2.0 TDI bpw. Ir vēl kādi varianti? Šorīt vairs nedūmo, temp stav normali, it ka nekas nebutu bijis, antifrezi limenis bisku zem minimalo.

Balti duumi neuzilusham dzineejam meedz buut taa ir normaala paraadiiba. Paskaties ja tosols tiirs tad nemiiz kedaa, varbuut suuknis leenam tek vai veel kautkur.
Offline
rekeds
09. Jul 2017, 10:53 #39328

Kopš: 02. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 2992

Braucu ar: škodiaku

baltu dūmu nav, tosols kkur zūd, neredz uz aci kur.
temp turās.



kkāds sūdainas krāsas vāciņš, viss slikti?

diagnostika kodējam caur internetu

[ Šo ziņu laboja rekeds, 09 Jul 2017, 10:53:51 ]

Offline
ariss
09. Jul 2017, 10:54 #39329

Kopš: 26. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: opel omega 2.5dti


08 Jul 2017, 16:50:57 @borum rakstīja:
Kas tās par trubām? Atradu zem ieplūdes kolektora. Visas sapuvušas, vienai skrūve ieskrūvēta. e39, motors M57.





Visas "barojas" no šejienes:




Tās vakuumšļaukas varētu būt no egr vārsta,tad vel no iepludes kolektora vārstuļu regulēšanai un vel pāris klapani tur bija kam pienak tas vakuuma šļaukas
Tā vismaz man omegai ir,tev drosi vien taspats.
Offline
martinsR
09. Jul 2017, 11:17 #39330

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 740

Braucu ar: pirkstu pa karti

Vajag no e28 reduktora parmest ieksas uz e30 lielo reduktoru, kads var padalities kur kautvai saregulet sazobi, ja ne parmest ieksas?
Offline
N53series
09. Jul 2017, 12:14 #39331

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 Jul 2017, 10:53:29 @rekeds rakstīja:
baltu dūmu nav, tosols kkur zūd, neredz uz aci kur.
temp turās.



kkāds sūdainas krāsas vāciņš, viss slikti?

diagnostika kodējam caur internetu


nav vairs taalu tas briidis, kad jauanaas paaudzes retardi nemaacees elljas vaacinju atrast. tad vismaz viena grupa pilniigi idiotisku jautaajumu atakritiis.
afftar - nelien tur, uzskruuvee vaacinju un neaiztiec to dzineeju. vispaar un neko neaiztiec!
Offline
restar79
09. Jul 2017, 17:17 #39332

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

cik apmēram izmaksá otras atslēgas izgatavošana H astrai ?
Offline
micromix
10. Jul 2017, 11:11 #39333

Kopš: 25. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 216

Braucu ar: DD

Kur vest restaurēt stūres reiku labāk? Auto - MB Viano 07'.
Offline
RSAWorkshop
10. Jul 2017, 11:39 #39334

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7547

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Nekur, ņem jaunu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
VWfans
10. Jul 2017, 15:22 #39335

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:

Automobilis Škoda-Fabia 1,2 HTP. Nobraukums 94.700 km. Dzinējam ir ķēde. Kā lai zin, kad to mainīt, jo dažādos avotos ir atšķirīga informācija??? Pārsvarā lasīju krievu forumus, un ir, kas saka, ka jāmaina pēc 90-100 tūkst.km nobraukuma. Citi saka, ka pēc 150 tūkst.km, citi, ka pēc 200 tūkst.km. Vēl ir viedokļi, ka ķēdes nomaiņas nepieciešamība būs dzirdama - sāks ķēde grabēt, citāda motora skaņa, apgrūtināta iedarbināšana. Kādi viedokļi???
Offline
Ridlihs
10. Jul 2017, 16:44 #39336

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

jau pēc 100 pakām tāfelē tādi ieguldījumi nepieciešami?
Offline
martinsR
10. Jul 2017, 17:03 #39337

Kopš: 10. Sep 2009

Ziņojumi: 740

Braucu ar: pirkstu pa karti


09 Jul 2017, 11:17:59 @martinsR rakstīja:
Vajag no e28 reduktora parmest ieksas uz e30 lielo reduktoru, kads var padalities kur kautvai saregulet sazobi, ja ne parmest ieksas?

up
Offline
edzhaans
10. Jul 2017, 17:03 #39338

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:


10 Jul 2017, 15:22:13 @VWfans rakstīja:
Automobilis Škoda-Fabia 1,2 HTP. Nobraukums 94.700 km. Dzinējam ir ķēde. Kā lai zin, kad to mainīt, jo dažādos avotos ir atšķirīga informācija??? Pārsvarā lasīju krievu forumus, un ir, kas saka, ka jāmaina pēc 90-100 tūkst.km nobraukuma. Citi saka, ka pēc 150 tūkst.km, citi, ka pēc 200 tūkst.km. Vēl ir viedokļi, ka ķēdes nomaiņas nepieciešamība būs dzirdama - sāks ķēde grabēt, citāda motora skaņa, apgrūtināta iedarbināšana. Kādi viedokļi???

Jāmaina ne tikai ķēde, bet arī zobrati. Ja nav nekas teikts par plīšanu vari aizmirst, bet tas nenozīmē, ka vari nemainīt, jo stiepjās viņas visas, vairāk vai mazāk.
Offline
VWfans
10. Jul 2017, 18:18 #39339

Kopš: 16. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 2604

Braucu ar:


10 Jul 2017, 17:03:56 @edzhaans rakstīja:

10 Jul 2017, 15:22:13 @VWfans rakstīja:
Automobilis Škoda-Fabia 1,2 HTP. Nobraukums 94.700 km. Dzinējam ir ķēde. Kā lai zin, kad to mainīt, jo dažādos avotos ir atšķirīga informācija??? Pārsvarā lasīju krievu forumus, un ir, kas saka, ka jāmaina pēc 90-100 tūkst.km nobraukuma. Citi saka, ka pēc 150 tūkst.km, citi, ka pēc 200 tūkst.km. Vēl ir viedokļi, ka ķēdes nomaiņas nepieciešamība būs dzirdama - sāks ķēde grabēt, citāda motora skaņa, apgrūtināta iedarbināšana. Kādi viedokļi???

Jāmaina ne tikai ķēde, bet arī zobrati. Ja nav nekas teikts par plīšanu vari aizmirst, bet tas nenozīmē, ka vari nemainīt, jo stiepjās viņas visas, vairāk vai mazāk.


Interesanti, ka servisa grāmatiņā nekas nav teikts par ķēdes maiņas vai pārbaudes periodiskumu...
Offline
kexxx
10. Jul 2017, 19:08 #39340

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12955

Braucu ar:


10 Jul 2017, 18:18:20 @VWfans rakstīja:

10 Jul 2017, 17:03:56 @edzhaans rakstīja:

10 Jul 2017, 15:22:13 @VWfans rakstīja:
Automobilis Škoda-Fabia 1,2 HTP. Nobraukums 94.700 km. Dzinējam ir ķēde. Kā lai zin, kad to mainīt, jo dažādos avotos ir atšķirīga informācija??? Pārsvarā lasīju krievu forumus, un ir, kas saka, ka jāmaina pēc 90-100 tūkst.km nobraukuma. Citi saka, ka pēc 150 tūkst.km, citi, ka pēc 200 tūkst.km. Vēl ir viedokļi, ka ķēdes nomaiņas nepieciešamība būs dzirdama - sāks ķēde grabēt, citāda motora skaņa, apgrūtināta iedarbināšana. Kādi viedokļi???

Jāmaina ne tikai ķēde, bet arī zobrati. Ja nav nekas teikts par plīšanu vari aizmirst, bet tas nenozīmē, ka vari nemainīt, jo stiepjās viņas visas, vairāk vai mazāk.


Interesanti, ka servisa grāmatiņā nekas nav teikts par ķēdes maiņas vai pārbaudes periodiskumu...


pārdod to miseni, kurai pat nav nekādas informācijas par remontiem un paņem vietā X5- zinātāji uzreiz ieteiks ~10-20 lietas, ko jāsaremontē

[ Šo ziņu laboja kexxx, 10 Jul 2017, 19:08:29 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo